DH 2,1.2

Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 16.01.2015, 12:24 hod.

Nejspíš ho většinu času udržet dokáže. Když hraje především hodně vysoké GR v partě, tak minimálně ho udrží v klíčových situacích typu RG, některé elitky. Takže i kdyby ho náhodou občas ztratil, tak to bude výhodnější (on by to jinak nehrál).
Každopádně musí podřizovat hru Teaguku a to bych tedy opravdu nechtěl. Makro si v tomto případě dovolit nemůže, to by nefungovalo dobře s hatred managementem.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 16.01.2015, 12:27 hod.

Asi jo, ale moc si to nedokážu představit.
Jinak o lighting jsi někde na US fórech neviděl? Co koukám stejně na to top50 pro 4lidi, tam tak je jen fire/cold. Takže je lighting asi mrtev :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 16.01.2015, 12:31 hod.

Sem tam jsem viděl, že to někdo zkouší, ale bez větších úspěchů.

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Dark_Deamon » 16.01.2015, 14:33 hod.

Co se týče pasivek u Cold buildu, tak teď mám Cult the Weak, CE, Ballistics a Awareness. Nebylo by výhodnější místo CE nebo Cult the Weak nahodit Archery? Přeci jen 50% CD není zrovna málo. Záleží, jak by to vycházelo...

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 16.01.2015, 14:56 hod.

Určitě ne. Cull the Weak je hodně silná pasivka, protože je mutliplikativní (a ne aditivní jako třeba Steady aim). Takže dává čistých 20% boost dmg. To Archery ani zdaleka ne.
Nechal bych to jak to máš.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Grammator » 16.01.2015, 16:19 hod.

Mlok píše:A to jsi využil na PTR? Na T6 na PTR to padalo tak rychle, že bych se vůbec MfD nezdržoval. Když i RG je na pouhé 3-4s (solo T6). Ono taky když na většinu mobů stačí jeden CA.
měls recht, na T6 je to docela zbytečný, je to přecejen jiná hra než PTR s 220ms latency, na GR si to ale beru, sice nevím přesně jak to funguje ale když tam stojím a kropím do davu tak je to furt užitečnější než vault (dle mě), dneska mě padly nový rukavičky s 10/50(reroll)/713/20 AD, tak uvidim, RCR zatim nic moc chce to novej quiv, říkáš teda že je lepší RCR než hatred regen j? A na zbraň předpokládám elite dmg. Taky si uvědom že posleních 300 para sem jel cruse... :D Jinak jsme teda včera frčeli GR 45-46 a pohoda... Hlavně musim sehnat kebuli.
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Dark_Deamon » 16.01.2015, 17:54 hod.

hulkxxxl+Mlok: Díky za odpověď ;)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 17.01.2015, 16:44 hod.

Na toulci jsem chtěl narolovat CA místo sentry. Podařilo se mi tam dát hatred generation 1,5 per second. Mám si to tam nechat a nebo radši hledat CA?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 17.01.2015, 16:55 hod.

CA > RCR > hatred regen.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 17.01.2015, 20:45 hod.

Tak jeden zásadní postřeh. Zkusil jsem teď trošku více Multishot build. A na T6 je mírně lepší než CA cold (solo). Hlavně větší pohoda s hatred managementem a žádná starost o Priders fall.
Platí to ale jen pro T6, na trial je to slaboučké (cca 3 lvl níže než dávám s CA) a na vyšší GR to také není tak moc dobré (CA je tam lepší).

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od HELLERcz » 17.01.2015, 21:50 hod.

Vcera jsem udelal GR 41 a zbyvaly 2 minuty byl jsem 385. Dneska samozrejme jsem uz niz kolem 500. 42 mi utekla o par vterin diky nestastnemu rollu mobu dostal jsem tam na cifernik :-D

@tabletofon
Obrázek

hit.man
Fallen Shaman
Příspěvky:53

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od hit.man » 18.01.2015, 21:57 hod.

Zkouším to stímto buildem co říkáte? http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666

Uživatelský avatar
dohny777
Wraith
Příspěvky:166
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:dohny#2988
Bydliště:doma

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od dohny777 » 19.01.2015, 07:14 hod.

Testoval nekdo jestli dmg bonus za m6 plati i pro vystrely od sentry nebo jen od hrace?

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od hulkxxxl » 19.01.2015, 07:40 hod.

bonus je jen pro postavu
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 19.01.2015, 08:04 hod.

hit.man:
Na to bych řekl, že takhle to dobré opravdu není.

V první řadě vyhoď Kridershot, ten je k ničemu. I ancient Kridershot je slabší než ancient Arcane barb, ale tam to není takový rozdíl a někoho to tak může bavit třeba více. Ale i tak to je slabší.

FA je slaboučký skill, ten nemá vůbec smysl hrát. A jako generátor to také není dobré, protože i Kridershotem to generuje hrozně málo.

Na T6 je cest jak to postavit více:
- Multishot build: ten je na T6 nejrychlejší a současně je to největší pohoda s hatred managementem (samozřejmě musí být Cindercoat)
- CA buildy: Tady toho jde hrát více, cold Maelstrem (ten je silný na solo GR), fire Loaded for Bear (silný na GR v partě) a občas někdo hraje i Shooting Stars (i když je o malinko slabší než cold varianta)
- pro fire varianty Cindercoat, pro ostatní Priders fall
- použít hodně RCR, čím více tím lépe
- nějaké CDR to chce ale rozhodně také
- Polar station + trapped gem bych hrál úplně pro všechny varianty

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 19.01.2015, 08:17 hod.

A jak se to s fénem enfocer? Na T6 je to lepší Bane of powerfull a na to vysoké rifty bych možná enfocer zachoval, nebo také ne? :-)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 19.01.2015, 09:02 hod.

Jinak u toho ancient kridershotu je pak spíš dobré to, že při generování hatredu dáváš s EA i tak dobrý dmg ne? Ale s obyčejném to asi fakt nemá cenu, ta dmg je už hodně rozdílná.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 19.01.2015, 09:17 hod.

Ono i 7 hatred generátoru není žádná hitparáda a generuje to pomalu, 4 hatred je pak už úplné nic. Na T6 u MS varianty nedochází hatred nikdy, u CA jen vyjímečně. Na vyšších GR pak nebudeš plýtvat časem kdy můžeš stát na místě a střílet. Nikdo v žebříčku nedává vyšší GR s Kridershotem (a už někteří mají ancient verzi).
Cílem je hrát tak, abys hatred nemusel střílením generovat vůbec. Také hodně lidí hraje zcela bez generátoru (i vyšší GR) a místo toho raději použít MfD.
Navíc můžeš použít MfD Mortal Enemy což pak může dost pomoct a bude to na vyšší GR také jedna ze zajímavých variant (budu časem testovat).

Enforcer se nevyplatí ani na GR. Jediné kde bych o něm uvažoval a ještě vyzkouším je trial.

Jinak se uvidí časem až více nahraju s DH. Včera jsem se rozhodnul zatím dát přednost DH před Wiz. Nemůžu to pořád střídat, to bych nevybavil ani jednu postavu. A už jsem zkouším pro rozhodnutí čemu zatím dát přednost několikrát přetočil WH sem tam a už mi nechutně narostla cena rerollu. A nechci teď věnovat čas huntěním druhého WH když mi chybí spousta dalších základních věcí (pro DH třeba nemám toulec pro MS variantu a používám zatím nouzově roll s CA).

Edit:
Tady ten výpočet pro Enforcer x Powerfull:

Při 5 střílejících sentry:
- sefl cast je 600%
- sentry dávají 500%
Sentry dmg je tedy 45% z celkové dmg.

Pro fire build ideální equip budeš mít 60% fire dmg (pro variantu se SoJ, solo to bude zase mírně jinak s unity).
Enforcer vezmu rank 50, takže 30%.
Enforcer se sčítá s elemental bonusem. Takže to bude navýšení ze 160% na 190%. Tzn. 18,78% bonus dmg pro sentry.

A protože sentry dávají 45% dmg z celku, takže z toho vyleze navýšení 8,5% celkové dmg. A to je pro ideální situaci, že jsou všechny sentry v dosahu.

Do elitek jen elite bonus Powerfull zvedne ze 130% na 145% (varianta se SoJem). Takže to je 11,5% dmg navíc. A je to čistých 11,5% protože zafunguje i pro self cast.

Tedy do elit je Powerfull výrazně lepší i když bys zrovna neměl 20% bonus.

20% bonus bude záviset na tom, jestli to je solo nebo v partě. Solo má mnohem větší vliv (v partě dalších x aditivních bonusů).
Solo tu máme pouze Steady aim a Wolf buff. Při aktivním Wolf buffu to bude ze 150% nárůst na 170%, tedy 13% dmg navíc a opět čistých jak zafunguje všude.

Když jsem si to tak spočítal, tak solo jednoznačně raději Powerfull. Pro cold variantu vyjde Enforcer o malý chlup lépe, ale stejně je Powerfull jasný.

V partě bych se ale také přikláněl k Powerfull. Do elitek o hodně lepší. Do obyč mobů v partě vyjde pravědpoboně o něco hůře než Enforcer. Celkově bude ale Powerfull o trochu lepší.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 19.01.2015, 09:22 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 19.01.2015, 09:22 hod.

Tak to mortal funguje? T pokaždé když někoho označim tak se mi přidá hatred? Já to totiž nikdy nezaznamenal :-D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 19.01.2015, 09:26 hod.

Jedněch 4 hatred funguje určitě. A při dost RCR to má význam i pro CA (nemůžeš ale čekat zázraky). Jestli funguje sčítání při označení více mobů si nejsem jistý, budu muset cíleně otestovat. K vyšším GR jsem se zatím nedostal a jen tak ještě nedostanu. Potřebuju nafarmit ještě více základního gearu.
Pokud by se to načítalo, tak to bude opravdu velký přínos na vyšší GR, kde nic jen tak neumře a označení vydrží.

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“