DH - co za gemy k M6?
Cau vsem, chci se zeptat kdo testuje patch 2.4, jaky gemy doporucujete expit k marauder setu? Mam aktualne bane of trapped, taeguk a zeis stone of vengeance, diky za rady
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nabr ... o/58155551
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nabr ... o/58155551
- Sonic1SVK
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Sonic1SVK#2152
Re: DH - co za gemy k M6?
Pozri sem toto je z PTR
http://www.diablofans.com/builds/69735- ... h-2-4-idea
http://www.diablofans.com/builds/69795- ... ts-rockets
Podla toho ako to mas poskladane je to dost zle. S tym ak davas aspon T4 tak klobuk dole . Jedna zbran bez socketu a ta druha ti je uplne na nic.Treba ti ruksak aby si mal dalsie dva turrety.Kocku vobec nevyuzivas. Staci do nej hodit napr. Calamity a COE prsten alebo Unity. Wristy no budis. Chyba ti Restrain prsten. Belt uplne o nicom kedze ako ranged dmg nemas dostavat meele dmg. Ten hunter by chcel celkovo prekopat.
http://www.diablofans.com/builds/69735- ... h-2-4-idea
http://www.diablofans.com/builds/69795- ... ts-rockets
Podla toho ako to mas poskladane je to dost zle. S tym ak davas aspon T4 tak klobuk dole . Jedna zbran bez socketu a ta druha ti je uplne na nic.Treba ti ruksak aby si mal dalsie dva turrety.Kocku vobec nevyuzivas. Staci do nej hodit napr. Calamity a COE prsten alebo Unity. Wristy no budis. Chyba ti Restrain prsten. Belt uplne o nicom kedze ako ranged dmg nemas dostavat meele dmg. Ten hunter by chcel celkovo prekopat.
Re: DH - co za gemy k M6?
Tak na to určitě nekoukat. V tom prvním odkazu je to celé úplně špatně, dotyčný buď PTR ani neviděl nebo tomu vůbec nerozumí.
Trapped je naprostý základ a bude používaný u DH úplně vždy. S narůstajícím lvl je čím dál silnější oproti ostatním gemům. Roste mu dmg rychleji než u Zeis, takže je pořád o více a více lepší každý další patch (jak roste dosažitelný lvl gemů). A už se blíží k hranici, kdy dá více dmg než Zeis pro max vzdálenost (a to samozřejmě u Zeis není bonus pořád za max vzdálenost).
Steady aim je ve 2.4 pro DH zcela nesmyslná pasivka a nebude se správně používat nikdy. ani u U6, kde je o slot na pasivku navíc (jak není třeba CE). SA je aditivní buff a ve 2.4 s příchodem vysokých skill dmg bude přidávat strašně málo i solo.
Pro zajímavost: Steady aim + Zeis bude při vyšším lvl gemů (80+) vycházet už hůře na dmg než Trapped + Trill of hunt (Trill of hunt bude ve 2.4 v podstatě povinnost). To je bez započtení CtW a Zeis se stejně bude většinou hrát tak jak tak, ale je to na ukázku, jak moc blbě to má poladěné v tom odkazu.
U DH je u gemů možností více, pro M6 i U6 je to stejné:
- Trapped, Zeis, Teaguk pro ty co baví hrát Teaguk a udrží ho trvale
- Trapped, Zeis, Stricken pro vysoké GR, zlom je ale až někde kolem GR75 (testováno), níže nemá Stricken význam
- na nižší GR místo Stricken lze použít cokoliv dle chuti, třeba i Molten
A věci typu RoRG v kostce nemá cenu ani komentovat.
Pásek se bude u M6 hrát vždy Zoey's Secret. Ten používali všichni i na full dmg pokusy (s nízkou tougness) na max GR. 63% damage reduce prostě nelze vynechat.
Trapped je naprostý základ a bude používaný u DH úplně vždy. S narůstajícím lvl je čím dál silnější oproti ostatním gemům. Roste mu dmg rychleji než u Zeis, takže je pořád o více a více lepší každý další patch (jak roste dosažitelný lvl gemů). A už se blíží k hranici, kdy dá více dmg než Zeis pro max vzdálenost (a to samozřejmě u Zeis není bonus pořád za max vzdálenost).
Steady aim je ve 2.4 pro DH zcela nesmyslná pasivka a nebude se správně používat nikdy. ani u U6, kde je o slot na pasivku navíc (jak není třeba CE). SA je aditivní buff a ve 2.4 s příchodem vysokých skill dmg bude přidávat strašně málo i solo.
Pro zajímavost: Steady aim + Zeis bude při vyšším lvl gemů (80+) vycházet už hůře na dmg než Trapped + Trill of hunt (Trill of hunt bude ve 2.4 v podstatě povinnost). To je bez započtení CtW a Zeis se stejně bude většinou hrát tak jak tak, ale je to na ukázku, jak moc blbě to má poladěné v tom odkazu.
U DH je u gemů možností více, pro M6 i U6 je to stejné:
- Trapped, Zeis, Teaguk pro ty co baví hrát Teaguk a udrží ho trvale
- Trapped, Zeis, Stricken pro vysoké GR, zlom je ale až někde kolem GR75 (testováno), níže nemá Stricken význam
- na nižší GR místo Stricken lze použít cokoliv dle chuti, třeba i Molten
A věci typu RoRG v kostce nemá cenu ani komentovat.
Pásek se bude u M6 hrát vždy Zoey's Secret. Ten používali všichni i na full dmg pokusy (s nízkou tougness) na max GR. 63% damage reduce prostě nelze vynechat.
Re: DH - co za gemy k M6?
Diky za rady, to jsem chtel slyset, takze v klidu muzu pokracovat v expeni aktualnich gemu, zeis,trapped,taeguk
Jinak k te vybave, jsem si vedom, ale nejak nepada, jak ring, tak pasek, a ohledne tech zbrani, mno ty jsou moje nejlepsi momentalne, treba mam kridershot ale se spatnyma vlastnostma, takze kdyz si ho dam a ruksak k tomu, tak treba ten rift co dam s touhle vybavu na pohodu, s tim kriderem a ruksakem umiram a ani ho nedokoncim ... Vratil jsem se do hry po par mesicni pauze, takze uvidim ci se bude darit s dropem.
Jinak k te vybave, jsem si vedom, ale nejak nepada, jak ring, tak pasek, a ohledne tech zbrani, mno ty jsou moje nejlepsi momentalne, treba mam kridershot ale se spatnyma vlastnostma, takze kdyz si ho dam a ruksak k tomu, tak treba ten rift co dam s touhle vybavu na pohodu, s tim kriderem a ruksakem umiram a ani ho nedokoncim ... Vratil jsem se do hry po par mesicni pauze, takze uvidim ci se bude darit s dropem.
Re: DH - co za gemy k M6?
Teď už je live nový patch, takže zbraně jsou teď úplně jednoduché.
Pro M6 musíš mít novou Manicoru, vše ostatní je o mnoho slabší. Odhaduju, že i nečáková Manticora bude lepší než cokoliv jiného áčkového.
Pro M6 musíš mít novou Manicoru, vše ostatní je o mnoho slabší. Odhaduju, že i nečáková Manticora bude lepší než cokoliv jiného áčkového.
Re: DH - co za gemy k M6?
Jakej element mám hrát za Clustera DH ? fakt Psych ? mě by se líbila cold alternativa myslíte, že to není tak fajn, jako psych ?
Re: DH - co za gemy k M6?
Klidne hraj cold. Je to skoro stejne jako drive hodne vyrovnane s tim, ze ph. ma pri velkem fishingu o malinko vetsi maximum a cold je mirne konzistnejsi (tedy nizsi max ale take ne tak nizke minimum).
Ja bych hral cold dlouhodobe + ph. v pripade pokusu na max GR.
Ve 2.4 je jediny rozdil. Kdyz jedes ph., tak 20% bonus z braceru bude i pro Vengeance. To ale stejne neudela moc velky rozdil.
Edit:
Pro M6 pak jeden tip: V případě téměř perfektního Zoey's pásku je do kostky dobré použít Cloak of the Garwulf (místo Gunes). Tougness vyjde +- stejně (ale jen pro téměř perfektní roll Zoey's, tzn. 8.9-9%) a jako bonus jsou 2 vlci navíc.
Ja bych hral cold dlouhodobe + ph. v pripade pokusu na max GR.
Ve 2.4 je jediny rozdil. Kdyz jedes ph., tak 20% bonus z braceru bude i pro Vengeance. To ale stejne neudela moc velky rozdil.
Edit:
Pro M6 pak jeden tip: V případě téměř perfektního Zoey's pásku je do kostky dobré použít Cloak of the Garwulf (místo Gunes). Tougness vyjde +- stejně (ale jen pro téměř perfektní roll Zoey's, tzn. 8.9-9%) a jako bonus jsou 2 vlci navíc.
Re: DH - co za gemy k M6?
Snažím se pushovat solo GR 73 a furt se mi nedaří ... vše mám anci, CC, CD vysoko a přesto je to bída. Mám používat gem Taeguk nebo Strickens ? s Taegukem mám nervy, protože musím furt dávat bacha, aby mi nespadl, u Marauderu je to o nerva !
Re: DH - co za gemy k M6?
Taeguk je vhodny jen kdyz ho v pohode zvladas udrzovat. Jinak radeji Stricken nebo klidne Powerfull. U M6 Stricken je horsi nez u U6, protoze mas u M6 mnohem nizsi APS. A Powerfull je zase o trochu silnejsi u M6 nez u U6, protoze u M6 je o neco nizsi aditivni roll CA nez roll MS u U6.
- Sonic1SVK
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Sonic1SVK#2152
Re: DH - co za gemy k M6?
Ja to mam poskladane nejako takto http://eu.battle.net/d3/en/profile/Soni ... o/66776926
Ale nafarmit lepsiu ackovu zbran nie a nie. O kadaly som minul tak 20k shardov a v kocke som ich spravil asi 30 . Jedine co sa podarilo v kocke spravit je ta co mam na sebe. Este treba zvysit krit. Nejake napady na vylepsenie?
Dal som 67cku.
Bane of Stricken expim a hor sa na na 68+. V tabulke je hunter od 71 takze mam co robit
Ale nafarmit lepsiu ackovu zbran nie a nie. O kadaly som minul tak 20k shardov a v kocke som ich spravil asi 30 . Jedine co sa podarilo v kocke spravit je ta co mam na sebe. Este treba zvysit krit. Nejake napady na vylepsenie?
Dal som 67cku.
Bane of Stricken expim a hor sa na na 68+. V tabulke je hunter od 71 takze mam co robit
Re: DH - co za gemy k M6?
U Kadaly zbraně vůbec nekupuj, to jsou vyhozené shardy. U Kadaly jeď všechno kromě zbraně a ring/amulety jedině v případě, že už máš vše ostatní velmi dobré.
V kostrce pak nejdříve zbraň a pak ring/amulety.
Ta Manitocora zase tak špatná není, teď bych jel dříve v kostce už ring/amulet, tam máš daleko větší rezervu k navýšení dmg. Na amuletu musí být ChC i ChD. Raději obyč s ChC + ChD než áčkový špatný roll.
Určitě vyhoď Obsidian. Ten přinese hrozně málo. Nehrál bych ho ani v případě, že bys neměl žádné CDR na gearu (což by znamenalo 5s čekání na Vengeance). Ty ale na gearu máš CDR hodně, takže pokud máš max CDR v paragonu, tak bys neměl na Vengeance čekat vůbec. Tam už Obsidian nemá smysl vůbec.
Pokud pojedeš variantu s Endless Walk setem, tak dej CoE do kostky a na sebe SoJ. Pokud nemáš SoJ, tak raději použít F&R. Endless Walk set je možné použít a je to zhruba vyrovnaná varianta, ale pouze při dvou předpokladech:
- použiješ k tomu dobře rollnutý SoJ s discipline
- minimalizuješ chození a snažíš se jen Vaultovat, abys udržel trvale 100% dmg buff
Já variantu s Endless Walk setem nemám rád (navíc tedy ani nemám srovnatelné rolly Endless Walk setu jako mám HT amulet a F&R).
Na Zoey pásku vyhoď Evasive fire dmg, to nemá smysl používat a dej tam defense stat (více přidá tougness 15% life, ale já někdy rád dávám i armor, sice tougness přidá o něco méně, ale zase to kompenzuje lépe fungujícím healem ze všech zdrojů, kde je vždy horší mít nahnanou tougness pomocí life).
To samé kalhoty, tam také změnit na defense stat.
Na ramenou bych dal přednost CDR rollu před sentry dmg. Sentry dmg už nepřinese tolik když na Rucksacku je už vysoký roll sentry dmg. A zvlášť když už máš sentry dmg i na brnění (tam být může, i když někdo dává přednost defense statu). Pokud někde nechat sentry dmg, tak právě na brnění.
V kostrce pak nejdříve zbraň a pak ring/amulety.
Ta Manitocora zase tak špatná není, teď bych jel dříve v kostce už ring/amulet, tam máš daleko větší rezervu k navýšení dmg. Na amuletu musí být ChC i ChD. Raději obyč s ChC + ChD než áčkový špatný roll.
Určitě vyhoď Obsidian. Ten přinese hrozně málo. Nehrál bych ho ani v případě, že bys neměl žádné CDR na gearu (což by znamenalo 5s čekání na Vengeance). Ty ale na gearu máš CDR hodně, takže pokud máš max CDR v paragonu, tak bys neměl na Vengeance čekat vůbec. Tam už Obsidian nemá smysl vůbec.
Pokud pojedeš variantu s Endless Walk setem, tak dej CoE do kostky a na sebe SoJ. Pokud nemáš SoJ, tak raději použít F&R. Endless Walk set je možné použít a je to zhruba vyrovnaná varianta, ale pouze při dvou předpokladech:
- použiješ k tomu dobře rollnutý SoJ s discipline
- minimalizuješ chození a snažíš se jen Vaultovat, abys udržel trvale 100% dmg buff
Já variantu s Endless Walk setem nemám rád (navíc tedy ani nemám srovnatelné rolly Endless Walk setu jako mám HT amulet a F&R).
Na Zoey pásku vyhoď Evasive fire dmg, to nemá smysl používat a dej tam defense stat (více přidá tougness 15% life, ale já někdy rád dávám i armor, sice tougness přidá o něco méně, ale zase to kompenzuje lépe fungujícím healem ze všech zdrojů, kde je vždy horší mít nahnanou tougness pomocí life).
To samé kalhoty, tam také změnit na defense stat.
Na ramenou bych dal přednost CDR rollu před sentry dmg. Sentry dmg už nepřinese tolik když na Rucksacku je už vysoký roll sentry dmg. A zvlášť když už máš sentry dmg i na brnění (tam být může, i když někdo dává přednost defense statu). Pokud někde nechat sentry dmg, tak právě na brnění.