DH 2,1.2
Rozhodující je kolik dáš dmg za stejné množství hatred. A tedy je tu rozhodující jakou máš base dmg zbraně bez ohledu na její rychlost.
Kdyby hatred regenerace byla daná pouze generátorem, tak by rychlejší zbraň s nižší base dmg tolik nevadila (díky větší rychlosti zbraně generátor generuje také rychleji).
Jenže hlavní zdroje regenerace hatred jsou nezávislé na rychlosti zbraně (přirozené regenerace, preparation, companion a health globy).
Mám ancient Calamitu, která má DPS větší než moje 2-hand kuše. Ale pořád to není perfektní roll, může být ještě lepší. A ani MfD nedokáže dohnat co ztrácí za base dmg. U Calamity to je ale ještě horší než u luku (ještě menší base dmg zbraně jak je to ještě rychlejší zbraň), ale zase něco vykompenzuje MfD. Ani na T6 ji nepoužívám i když tam je to s Arsenalem daleko větší pohoda na hatred management. I tak se mi s ní i na T6 hraje hůře.
Na GR je pak zcela nepoužitelná.
Vyjímka je zmíněný Etrayu. Protože v buildu je málo cold dmg, tak 20% z Etrayu je hodně dmg navíc. A to zhruba kompenzuje tu větší rychlost zbraně.
Kdyby hatred regenerace byla daná pouze generátorem, tak by rychlejší zbraň s nižší base dmg tolik nevadila (díky větší rychlosti zbraně generátor generuje také rychleji).
Jenže hlavní zdroje regenerace hatred jsou nezávislé na rychlosti zbraně (přirozené regenerace, preparation, companion a health globy).
Mám ancient Calamitu, která má DPS větší než moje 2-hand kuše. Ale pořád to není perfektní roll, může být ještě lepší. A ani MfD nedokáže dohnat co ztrácí za base dmg. U Calamity to je ale ještě horší než u luku (ještě menší base dmg zbraně jak je to ještě rychlejší zbraň), ale zase něco vykompenzuje MfD. Ani na T6 ji nepoužívám i když tam je to s Arsenalem daleko větší pohoda na hatred management. I tak se mi s ní i na T6 hraje hůře.
Na GR je pak zcela nepoužitelná.
Vyjímka je zmíněný Etrayu. Protože v buildu je málo cold dmg, tak 20% z Etrayu je hodně dmg navíc. A to zhruba kompenzuje tu větší rychlost zbraně.
Re: DH 2,1.2
Jsem trošku porejpal svoji postavu, mohli by jste se mi na ní kouknout a poradit mi jakým směrem bych se měl vydat?
Mám následující dotazy:
Ohledně shlouderu, jestli bych neměl změnit cooldowny na sentry damage 15%?
U offhandu proč je lepší cluster arrow než sentry dmg?
Vím že můj luk stojí za prd, čekám na lepší, kraftit se mi nechce.
Taky vím, že musím poměnit všecky věcy za ancient
Díky za rady
Mám následující dotazy:
Ohledně shlouderu, jestli bych neměl změnit cooldowny na sentry damage 15%?
U offhandu proč je lepší cluster arrow než sentry dmg?
Vím že můj luk stojí za prd, čekám na lepší, kraftit se mi nechce.
Taky vím, že musím poměnit všecky věcy za ancient
Díky za rady
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH
Re: DH 2,1.2
Nevyplatí se, spíš bych dal Vit, nebo nechal redukci.
Protože Sentry sama o sobě dělá DMG, když nepoužíváš Hatred spender, střílí šípy. Ty ale castíš Cluster, Sentry ho castí taky, tudíž DMG do Cluster.
Krafit Acrane Barb, v ancient verzi, popř. najít slušné ancient Etrayu, hraješ ale Fire, tudíž se nevyplatí. Etrayu je na cold.
Kadala celkem Maraudera dává a padá to solidně i v ancient.
Protože Sentry sama o sobě dělá DMG, když nepoužíváš Hatred spender, střílí šípy. Ty ale castíš Cluster, Sentry ho castí taky, tudíž DMG do Cluster.
Krafit Acrane Barb, v ancient verzi, popř. najít slušné ancient Etrayu, hraješ ale Fire, tudíž se nevyplatí. Etrayu je na cold.
Kadala celkem Maraudera dává a padá to solidně i v ancient.
Re: DH 2,1.2
Ramena SC solo: dex + rcr + cdr + sentry. V parte pak area dmg misto CDR. Vit nebrat.
Solo CA>>sentry. V parte to je vyrovnane a sentry muze vyjit i lepe. Je to proto, ze sentry je samostatny nasobic a CA je aditivni se vsemi buffy v parte. Solo je aditivnich bufu malo, takze CA vyjde jasne lepe.
Solo CA>>sentry. V parte to je vyrovnane a sentry muze vyjit i lepe. Je to proto, ze sentry je samostatny nasobic a CA je aditivni se vsemi buffy v parte. Solo je aditivnich bufu malo, takze CA vyjde jasne lepe.
Re: DH 2,1.2
Mloku, jak je to tedy s tou sentry? Nechtěl jsem kolegovi poradit zle, mám za to, že pokud věž castí tvůj spender tak to automaticky znamená, že % se počítají do onoho spenderu, nikoliv do věže, která sama střílí jen šípy. Ptám se jako neznalý pokročilé problematiky
Re: DH 2,1.2
Sentry dmg na gearu přidává dmg pro cokoliv co castí sentry, tedy včetně střílení tvojeho spenderu.
Pokud jsou všechny sentry v dosahu, tak dělají skoro 50% celkové dmg. 15% sentry dmg na gearu pak tedy znamená cca 7% dmg boost.
Sentry dmg na gearu je ale samostatný násobič, oproti tomu CA dmg na gearu se sčítá se vším možným.
Taková běžná situace solo:
- budu mít 30% sentry
- budu mít 30% CA
a rozhoduju se co na toulec.
K tomu mám:
- 20% Steady aim
- 20% Powerfull gem
- a chvílemi 30% companion
CA dmg se s tím vším sčítá. Přidání dalších 15% CA je tedy nárůst ze 170% na 185% (bez companion) a to je +8,8% dmg. S aktivním companion to je ze 200% na 215%, tedy už 7,5% dmg navíc.
Přidání dalších 15% sentry je nárůst ze 130% na 145%, tedy 11,5%. Ale protože sentry dělá jen necelou polovinu dmg, tak je to jen cca 5,5% boost.
CA vyjde tedy jasně lépe.
V partě je další spousta adivních buffů. Klidně dalších 150% navíc. Pak pro CA to je nárůst z 350% na 365%, což už je jen 4,2% navíc. Pro dalších 15% sentry dmg to vychází stejně jako solo.
A najednou je už sentry dmg na gearu navíc lepší.
V úvahu je potřeba vzít i to, že nejsou pořád všechny sentry v dosahu. Proto v partě to vychází hodně vyrovnaně.
Solo tedy vždy dávat dmg přednost spenderu (tedy CA nebo MS) před sentry. To je volba pouze pro toulec, jinde není na výběr. Ale v každém případě sentry dmg brát tam kde to jde (a nejde dát spender dmg).
Na ramenou sentry dmg vždy. Na brnění hraju někdy s a někdy bez, dle situace kolik zrovna potřebuju defense.
Pokud jsou všechny sentry v dosahu, tak dělají skoro 50% celkové dmg. 15% sentry dmg na gearu pak tedy znamená cca 7% dmg boost.
Sentry dmg na gearu je ale samostatný násobič, oproti tomu CA dmg na gearu se sčítá se vším možným.
Taková běžná situace solo:
- budu mít 30% sentry
- budu mít 30% CA
a rozhoduju se co na toulec.
K tomu mám:
- 20% Steady aim
- 20% Powerfull gem
- a chvílemi 30% companion
CA dmg se s tím vším sčítá. Přidání dalších 15% CA je tedy nárůst ze 170% na 185% (bez companion) a to je +8,8% dmg. S aktivním companion to je ze 200% na 215%, tedy už 7,5% dmg navíc.
Přidání dalších 15% sentry je nárůst ze 130% na 145%, tedy 11,5%. Ale protože sentry dělá jen necelou polovinu dmg, tak je to jen cca 5,5% boost.
CA vyjde tedy jasně lépe.
V partě je další spousta adivních buffů. Klidně dalších 150% navíc. Pak pro CA to je nárůst z 350% na 365%, což už je jen 4,2% navíc. Pro dalších 15% sentry dmg to vychází stejně jako solo.
A najednou je už sentry dmg na gearu navíc lepší.
V úvahu je potřeba vzít i to, že nejsou pořád všechny sentry v dosahu. Proto v partě to vychází hodně vyrovnaně.
Solo tedy vždy dávat dmg přednost spenderu (tedy CA nebo MS) před sentry. To je volba pouze pro toulec, jinde není na výběr. Ale v každém případě sentry dmg brát tam kde to jde (a nejde dát spender dmg).
Na ramenou sentry dmg vždy. Na brnění hraju někdy s a někdy bez, dle situace kolik zrovna potřebuju defense.
Re: DH 2,1.2
Díky za tipy. Oprášil som svojho starého DH, FC Barb mi už prišiel nudný. Ako je na tom momentálne phys CA sentry DH ? Ancient mararuder set ešte len farmím, ale mám v truhle nejaký physical gear ktorý využijem na DH takže chcem ísť týmto smerom : )
S4 Monk 1100+
Re: DH 2,1.2
Shooting star vede solo DH žebříček (zahrané dohromady s Hexing a teagukem). Je mírně silnější než Maelstrem pro některé specifické rolly GR (nižší densita s hodně moby, které dávají hodně XP jako třeba Punisher). Celkově když se hrajou všechny rolly (třeba na speedGR), tak Maelstrem vychází v průměru lépe.
Na T6 je pak Shooting stars nejhorší varianta (nejlepší Arsenal).
Vše platí pro solo. V partě to není moc dobrá varianta.
Na T6 je pak Shooting stars nejhorší varianta (nejlepší Arsenal).
Vše platí pro solo. V partě to není moc dobrá varianta.
Re: DH 2,1.2
Díky. Jj akurát som odkukal nejaké buildy z Diablofans a Diabloprogress. Ostanem zatiaľ pri Shooting Star, síce to nie je najlepšia varianta na speed farmu, čo momentálne robím, ale tak aspoň budem mať motiváciu dostať sa časom čo najdalej v GR : ) Každopádne DH je príjemná zmena oproti Raekor barbovi.
Btw dá sa nejako využiť táto Natalya alebo može ist na salvage ? Dnes mi padla pri riftovaní. Viem že doležitejšia je avg dmg ako DPS, lepší bude Arcane barb ktorý mám..posledných pár patchov som ale DH nehral, preto sa pýtam
Btw dá sa nejako využiť táto Natalya alebo može ist na salvage ? Dnes mi padla pri riftovaní. Viem že doležitejšia je avg dmg ako DPS, lepší bude Arcane barb ktorý mám..posledných pár patchov som ale DH nehral, preto sa pýtam
S4 Monk 1100+
-
- Gorebelly
- Příspěvky:315
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:tvoje mama
Re: DH 2,1.2
Natalku v ancientu mam uschovanou v bedne po patchi se bude mozna hodit....mel sem ale stesti na perfect roll....
Re: DH 2,1.2
Tak zatiaľ si ju odložím, možno sa raz využije. Ešte jedna otázka ohľadom Paragon pointov. Dávať body aj do +max hatred alebo pchať všetko do DEX ? (samozrejme po maxnutí MS)
S4 Monk 1100+
-
- Gorebelly
- Příspěvky:315
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:tvoje mama
Re: DH 2,1.2
urcite namaxovat max heatred...pak to prat do dex...jinak ani ms myslim nemam dane peati neco daj a vyuzivam k pohybu spis vault ale to je spis na tobe....
Re: DH 2,1.2
Rychlost vaultu ale taky zavisi na MS.
Tedy dorovnat MS na 25% (companion uz ma MS bonus), 50 bodu do max hatred (nutne) a pak zbytek do dex.
Tedy dorovnat MS na 25% (companion uz ma MS bonus), 50 bodu do max hatred (nutne) a pak zbytek do dex.
-
- Gorebelly
- Příspěvky:315
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:tvoje mama
Re: DH 2,1.2
to jsem nevedel ze ma ms vliv na vault jestli jo...tak diky za nove info... .-)
Re: DH 2,1.2
I s Priders RCR všude kromě ringů a amuletu. Tedy vyjde to dohromady s Priders na 55% RCR. Bez Priders je to špatné i s RCR všude (tedy samozřejmě pokud to není zrovna fire build se Cindercoatem nebo build s Hexing p.)
Re: DH 2,1.2
Takže priorita u rukavic ( za předpokladu že nemám RCR ani na zbrani ) je určitě Dex , CHC , CHD a RcR na úkor vitality a CDR ?
Re: DH 2,1.2
Ano
edit:
Pokud chci mírně navyšovat toughness (používám na speed GR38-40), tak jsem obětoval sentry dmg na brnění (menší ztráta dmg než obětovat RCR) a nechal 129 AR. A pak používám vitalitu na Priders (jediné místo, kde jsem dal přednost vitalitě před dmg). Priders s vit. už mám konečně áčkovou verzi. A oproti tomu Priders s CA mám blbý roll i u obyč verze (jen 5% ChC + 13% CA), takže rozhodnutí bylo snadné. Tak mám 11mil. buffed. (a to je s RCR všude, tedy 8% ramena, rukavice, quiver a 10% zbraň)
Na nižší GR a T6 pak hraju tougness nižší. A na GR pro zkoušení maxima se tougness neřeší vůbec a jede se pure DPS setup a jediná defense je awareness.
Na T6 pak hraju i méně RCR, protože tam používám Arsenal a tolik RCR nepotřebuju (takže na rukavicích na T6 hraju dokonce IAS, kde mám perfektní roll áčkových rukavic).
edit:
Pokud chci mírně navyšovat toughness (používám na speed GR38-40), tak jsem obětoval sentry dmg na brnění (menší ztráta dmg než obětovat RCR) a nechal 129 AR. A pak používám vitalitu na Priders (jediné místo, kde jsem dal přednost vitalitě před dmg). Priders s vit. už mám konečně áčkovou verzi. A oproti tomu Priders s CA mám blbý roll i u obyč verze (jen 5% ChC + 13% CA), takže rozhodnutí bylo snadné. Tak mám 11mil. buffed. (a to je s RCR všude, tedy 8% ramena, rukavice, quiver a 10% zbraň)
Na nižší GR a T6 pak hraju tougness nižší. A na GR pro zkoušení maxima se tougness neřeší vůbec a jede se pure DPS setup a jediná defense je awareness.
Na T6 pak hraju i méně RCR, protože tam používám Arsenal a tolik RCR nepotřebuju (takže na rukavicích na T6 hraju dokonce IAS, kde mám perfektní roll áčkových rukavic).
Re: DH 2,1.2
Chtěl jsem ti Mloku napsat, že to byla tvoje nejkratší odpověď. Ale tím editem jsi to pokazil :-D
Re: DH 2,1.2
Dá sa efektívne hrať CA aj bez Prides Fall alebo Cindercoatu ? Viem, že tá strata RCR je veľká, ale zase sa dá využiť SoJ miesto RORG..
S4 Monk 1100+