DH 2,1.2
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Tááák asi skončím nakonec u DH (Monka si zkusím taky, když bude čas). S Marauderem ma DH zvířata co někdy makaj za něj stejně jako můj milovanej, ale pomalej pet WD a když se to umí tak přitom kosí rychle a hezky na dálku - pet WD vlastně taky kosí na dálku.
A vůbec ve Vanille byla Janina moje nejsilnější postava. A i v reálu byla chvíli drobet blízká a stále je šťabajzna i typově postavově sedí. A i když jsem jí relativně flákal, tak měla dmg kdysi 350 000 což na vanillu celkem šlo, i když to samozřejmě nebylo TOP. Vše vlastní gear nebo z Ah za v Ah vydělanej peníz žádnej externí nákup za real money.
Základ prvotního Gearu sentry DH jsem poprvé nasadil teprve včera 31.1.2015.
Tímto Děkuji mé fire Wizině, která mi pomohla nafarmit s Kadalou základ gearu pro sentry DH. A ještě předtím pet WD, který mi pomohl nafarmit s Kadalou gear pro fire Wizu.
A vůbec, proč s náma nehraje DH Dava_C? Dyť měl ve vanille DH co dával snad 800 000 dps s nakoupeným gearem. Jen se furt vzteká s Wizardem a oči má již zcela vyplakaný.
A vůbec ve Vanille byla Janina moje nejsilnější postava. A i v reálu byla chvíli drobet blízká a stále je šťabajzna i typově postavově sedí. A i když jsem jí relativně flákal, tak měla dmg kdysi 350 000 což na vanillu celkem šlo, i když to samozřejmě nebylo TOP. Vše vlastní gear nebo z Ah za v Ah vydělanej peníz žádnej externí nákup za real money.
Základ prvotního Gearu sentry DH jsem poprvé nasadil teprve včera 31.1.2015.
Tímto Děkuji mé fire Wizině, která mi pomohla nafarmit s Kadalou základ gearu pro sentry DH. A ještě předtím pet WD, který mi pomohl nafarmit s Kadalou gear pro fire Wizu.
A vůbec, proč s náma nehraje DH Dava_C? Dyť měl ve vanille DH co dával snad 800 000 dps s nakoupeným gearem. Jen se furt vzteká s Wizardem a oči má již zcela vyplakaný.
Naposledy upravil(a) Gold Eagle dne 01.02.2015, 17:40 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH 2,1.2
Já DH nikdy neměl, nemám ani sekundu s jinou postavou nahráno, 805k dps měl můj wizard.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: DH 2,1.2
Aha, na ja. Přetočil jsem to v hlavě na DH.
Tak jsem trochu poladil DH gear a už nemám takovej nedostatek hartred. Ještě to chce ruksak a další věci poladit. NA to, že to hraju takhle teprve 2. den, tak to je dobrý.
Už jsem viděl u elitek hloubkový plošný sentry hity za 115 000 000 bez ruksaku. A to nemám top gear. Pet WD je death.
EDIT:
Tak jsem si svýho junior sentry DH stále bez ruksaku (Kadala je potfora už unavená) vyzkoušel na publicu, kde byly i Firebird wizardi se kterým jsem předevčírem byl spíše v partě vepředu. Nyní Firebird Wizardi byly za sběrače a leavovali hru, hlavně když jsme tam byly 2 sentry DH. Neměli co zabíjet. Wizdogové na sbíraní materiálu only.
No konečně nějakej ruksak, 5 sentryn je hned a dmg v partě je už občas kolem 170 000 000 to se už dá. Jak jsem bez DH mohl jenom žít.
Tak jsem trochu poladil DH gear a už nemám takovej nedostatek hartred. Ještě to chce ruksak a další věci poladit. NA to, že to hraju takhle teprve 2. den, tak to je dobrý.
Už jsem viděl u elitek hloubkový plošný sentry hity za 115 000 000 bez ruksaku. A to nemám top gear. Pet WD je death.
EDIT:
Tak jsem si svýho junior sentry DH stále bez ruksaku (Kadala je potfora už unavená) vyzkoušel na publicu, kde byly i Firebird wizardi se kterým jsem předevčírem byl spíše v partě vepředu. Nyní Firebird Wizardi byly za sběrače a leavovali hru, hlavně když jsme tam byly 2 sentry DH. Neměli co zabíjet. Wizdogové na sbíraní materiálu only.
No konečně nějakej ruksak, 5 sentryn je hned a dmg v partě je už občas kolem 170 000 000 to se už dá. Jak jsem bez DH mohl jenom žít.
Re: DH 2,1.2
Tak to byly ale špatné Wiz. Dobrá Wiz. s Warzechiany a budeš mít s tvojím DH vůbec problém ji stačit. Bude jak rychlejší v zabíjení (na elitky stačí jedna BH a apocal. a hned mizí pryč, ty budeš potřebovat více Muslishotů což ti bude trvat déle), tak v pohybu (DH může být rychlejší v pohybu než Wiz., ale nestačí na to jen tactical adv., Warzechiany musí mít taky a pak to má zase dopad na dmg, kdy musíš použít Blood Vengeance a přijdeš o jednu dmg pasivku).
Už mám DH celkem poladěné, i když pořád je tam hodně prostoru ke zlepšování. A když srovnám s Wiz. Dava_C (dobře poladěná Wiz.), tak si pořád netroufnu říct, že jsem na solo T6 rychlejší. Sice jsem dal už 10 riftů v lepším čase, ale to bylo hlavně proto, že jsem dostal dobrý roll 10 riftů a kdyby měřil vícekrát, tak se dostane také na ještě lepší čas.
Aktuálně bych to hodnotil tak +- nastejno. Svojí Wiz. jsem už lehce překonal v rychlosti, ale rozdíl je hodně malý a Wiz. jsem po 2.1.2. už pořádně neladil a DH je na tom v tomto ohledu už znatelně lépe.
DH pak sice může být ještě rychlejší než je můj DH, jak ukazuje CKBrah. Ale ten na to měl už opravdu perfektí gear kdy měl dohromady Warzechiany + dostatečnou dmg (tzn. např. perfektní roll HF amuletu, kdy má tu potřebnou pasivku navíc a současně neztrácí dmg na horším rollu).
Už mám DH celkem poladěné, i když pořád je tam hodně prostoru ke zlepšování. A když srovnám s Wiz. Dava_C (dobře poladěná Wiz.), tak si pořád netroufnu říct, že jsem na solo T6 rychlejší. Sice jsem dal už 10 riftů v lepším čase, ale to bylo hlavně proto, že jsem dostal dobrý roll 10 riftů a kdyby měřil vícekrát, tak se dostane také na ještě lepší čas.
Aktuálně bych to hodnotil tak +- nastejno. Svojí Wiz. jsem už lehce překonal v rychlosti, ale rozdíl je hodně malý a Wiz. jsem po 2.1.2. už pořádně neladil a DH je na tom v tomto ohledu už znatelně lépe.
DH pak sice může být ještě rychlejší než je můj DH, jak ukazuje CKBrah. Ale ten na to měl už opravdu perfektí gear kdy měl dohromady Warzechiany + dostatečnou dmg (tzn. např. perfektní roll HF amuletu, kdy má tu potřebnou pasivku navíc a současně neztrácí dmg na horším rollu).
Re: DH 2,1.2
Včera jsem měl ruksakový den .. za jeden podvečer a večer jich padlo 4 :-) a ten nejlepší mám na sobě ... spokojenej jsem.
Re: DH 2,1.2
A je opravdu nejlepší?
Nemá CA dmg. Koukám, že současně ještě nemáš ani nikde sentry dmg (sentry dmg je samostatný násobič, takže je pořád přínos poměrně velký i když sentry dělají cca 50% celkové dmg nebo méně když nějaká není v dostřelu). To takhle dohromady ztrácíš už opravdu hodně dmg.
Na vyšší GR nejlepší hrajou CA dmg i na Priders fall (tedy 45% CA dmg + 30% sentry). Tam se ale hodně blbě shání dobrý roll (mám na trial bídný roll obyč verze s 13% CA a 5% ChC, na trial ale pořád lepší než ta s vit). A já už tu jednu vitalitu potřebuju, i tak hraju GR s 8,5mil. tougness. Takže Priders fall je jediné místo, kde jsem dmg do skillu vynechal (a jestli budu farmti áčkovou verzi, tak tam je to na variantu s CA dmg skoro bez šance).
Pokud bych chtěl výše než GR46, tak bych už uvažoval jít cestou pure DPS a zcela vynechat defense a prostě zůstane jen Awareness a dmg se dostávát nesmí vůbec. Ono už jak to hraju mi procne awareness už hodně věcí a tedy už jsem blízko hranice, kdy už by to bylo lepší (pure DPS). To bych pak mohl dát i SoJ místo Unity.
Vyšší tougness stejně jen přispívá k horším návykům v GR. Můžeš pak nějaké hity dostat aniž by to byl problém a tím nejede Priders fall a přichází se tak o další dmg.
Nemá CA dmg. Koukám, že současně ještě nemáš ani nikde sentry dmg (sentry dmg je samostatný násobič, takže je pořád přínos poměrně velký i když sentry dělají cca 50% celkové dmg nebo méně když nějaká není v dostřelu). To takhle dohromady ztrácíš už opravdu hodně dmg.
Na vyšší GR nejlepší hrajou CA dmg i na Priders fall (tedy 45% CA dmg + 30% sentry). Tam se ale hodně blbě shání dobrý roll (mám na trial bídný roll obyč verze s 13% CA a 5% ChC, na trial ale pořád lepší než ta s vit). A já už tu jednu vitalitu potřebuju, i tak hraju GR s 8,5mil. tougness. Takže Priders fall je jediné místo, kde jsem dmg do skillu vynechal (a jestli budu farmti áčkovou verzi, tak tam je to na variantu s CA dmg skoro bez šance).
Pokud bych chtěl výše než GR46, tak bych už uvažoval jít cestou pure DPS a zcela vynechat defense a prostě zůstane jen Awareness a dmg se dostávát nesmí vůbec. Ono už jak to hraju mi procne awareness už hodně věcí a tedy už jsem blízko hranice, kdy už by to bylo lepší (pure DPS). To bych pak mohl dát i SoJ místo Unity.
Vyšší tougness stejně jen přispívá k horším návykům v GR. Můžeš pak nějaké hity dostat aniž by to byl problém a tím nejede Priders fall a přichází se tak o další dmg.
Re: DH 2,1.2
Já stále zvažuji, jestli hrát 50+ s awarenes a nebo ne :-) během riftu se to dá uhrát na to abych neumrel, ale u RG je to občas bída a zde se awarenes hodí.
Místo awarenes padá v úvahu asi nejlip steady aim. Single out, Ambush a blood vengeance mě nepřipadáji lepší než steady aim.
Ale jak jsem psal neví jak posoudit to jestli mírně navýšení dmg během celého riftu, stojí za smrti u EG nebo náhodně během. Protože než se pak ozivim nebo mě někdo oživí tak to trvá někdy dlouho a je to velká ztráta.
Jinak včera jsme na 53 potkali Sarxixe (nebo jak to je) boj trval asi 6 nebo 7 minut. Děs a hrůza :-)
Místo awarenes padá v úvahu asi nejlip steady aim. Single out, Ambush a blood vengeance mě nepřipadáji lepší než steady aim.
Ale jak jsem psal neví jak posoudit to jestli mírně navýšení dmg během celého riftu, stojí za smrti u EG nebo náhodně během. Protože než se pak ozivim nebo mě někdo oživí tak to trvá někdy dlouho a je to velká ztráta.
Jinak včera jsme na 53 potkali Sarxixe (nebo jak to je) boj trval asi 6 nebo 7 minut. Děs a hrůza :-)
Re: DH 2,1.2
Tak si to zkus přesněji srovnat. Pro steady aim si zjisti kolik v partě máš celkem aditivních buffů, tím získáš celkový přínos % dmg. A je potřeba vzít v úvahu jakou část dmg uděláš z celku týmu.
A pak zhruba odhadni čas, který ztratší tím, že nemáš awareness. A z toho zjisti, jaká je to poměrná část z celého riftu (tady akorát bude třeba nějaký odhad jaká čás riftu dáváš dmg a jaká část jsou přesuny).
Třeba to ale vyjde o tolik rozdílné, že to bude hned jasné.
Steady aim by mohla přidat něco kolem 8% (to je pro součet všech buffů 240%). Kdybys vzal třeba 3 minuty přesuny, tak jsi na 12 minutách. Tedy měl bys pak ušetřit aspoň 8% z 12 minut tím, že máš awareness. Tedy pokud díky awareness ušetříš více než minutu, tak už by se to mohlo vyplatit.
Takové dlouhé zabíjení RG, tak to mi lákají týmové GR ještě méně než do teď. Nějak už ani nemám chuť je hrát. Solo to je aspoň výzva, že se musím vyhýbat dmg. GR46 mi solo bavil. Ty výrazně vyšší jsou už tedy solo trochu mimo, jak už to začne najednou strašně narůstat jak dlouho to trvá (mám zlom někde na GR49/50, GR47/48 ještě jde i když ho nedám v limitu, tedy zatím, GR47 časem by jít mohl).
A pak zhruba odhadni čas, který ztratší tím, že nemáš awareness. A z toho zjisti, jaká je to poměrná část z celého riftu (tady akorát bude třeba nějaký odhad jaká čás riftu dáváš dmg a jaká část jsou přesuny).
Třeba to ale vyjde o tolik rozdílné, že to bude hned jasné.
Steady aim by mohla přidat něco kolem 8% (to je pro součet všech buffů 240%). Kdybys vzal třeba 3 minuty přesuny, tak jsi na 12 minutách. Tedy měl bys pak ušetřit aspoň 8% z 12 minut tím, že máš awareness. Tedy pokud díky awareness ušetříš více než minutu, tak už by se to mohlo vyplatit.
Takové dlouhé zabíjení RG, tak to mi lákají týmové GR ještě méně než do teď. Nějak už ani nemám chuť je hrát. Solo to je aspoň výzva, že se musím vyhýbat dmg. GR46 mi solo bavil. Ty výrazně vyšší jsou už tedy solo trochu mimo, jak už to začne najednou strašně narůstat jak dlouho to trvá (mám zlom někde na GR49/50, GR47/48 ještě jde i když ho nedám v limitu, tedy zatím, GR47 časem by jít mohl).
Re: DH 2,1.2
Tak já nebudu schopný ty buffy asi nikdy spočítat :-D Ono to bude hodně záležet na tom, jaký rift se rollem. Včera jsem u jiné 53 umřel snad jen jednou. Jindy umřu 10x (hlavně u bosse)... Takže teoreticky by to mělo vycházet lepe jet bez awarenes, protože když umřu 10x tak s awarenes 5x a ztráta tu bude taky nějaká. No nic zkusím to asi zase bez awarenes a uvidíme.
To byl ale extrém, jinak to trvá od 2min po 4min. U sarxise byl problém v těch hadech, sentry strileli do nich a ne do bosse. Tak velká část dmg šla někam jinam než měla.
To byl ale extrém, jinak to trvá od 2min po 4min. U sarxise byl problém v těch hadech, sentry strileli do nich a ne do bosse. Tak velká část dmg šla někam jinam než měla.
Naposledy upravil(a) McT dne 02.02.2015, 14:59 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH 2,1.2
Jo to byl nejlepší , je totiž ancient a pěkně rollnutý ... ale je fakt, že vitky a toughness už mám až moc moc ... mám 17,3 mega ... a HP 765k ... ale tak zatím jsem rád, že mám aspon nějaké ancientky a teď to budu dopilovávat no.
Na solo hře jsem udělal pěkný GR 44 v čase 11:50
Na solo hře jsem udělal pěkný GR 44 v čase 11:50
Re: DH 2,1.2
Musíš ale vzít v úvahu, že umřít 5x a 10x je hrozně velký rozdíl. Ze začátku máš menší čekací postih. První 5 úmrtí může být dejme tomu 3+8+13+18+23=70s (beru, že cca 3s to trvá, když ještě nemáš žádný čekací postih a pak je to vždy +5s navíc) plus čas než zase položíš sentry. 10 úmrtí už bude hrozně moc, s tím nechápu jak můžete něco stihnout. To už bude 3+8+13+18+23+28+33+33+33+33=230s.
HELLERcz: To, že je ancient neznamená, že je lepší. Já třeba mám už taky 2x ancient Rucksack. Jeden tedy používám na MS build, tam lepší nemám. Na CA je ten obyč s dobrým rollem jasně lepší, takže ancient nepoužívám.
Ona ta tougness pak už stejně nepomůže ničemu. Sice přežiješ daleko více, ale hity vyřazují Priders fall a budeš mít prostě málo dmg a nepůjde to stihnout (a dohromady se to ještě nasčítá, menší dmg už dle gearu + menší uptime Priders fall pokud tu vyšší tougness využiješ).
Já už více ancient gearu nepoužívám. Kromě Rucksacku nepoužívám dále brnění. Tam se mi zatím nepodařil roll sentry dmg 14%+ a navíc má blbé secondary. Tak jsem to zatím nechal s all resisty bez sentry, to sice hezky navýší tougness, ale dmg za sentry chybí. Ramena jsem měl zatím jen mizerný roll v áčkové verzi, který jsem hned vyhodil a ani jsem se neobtěžoval ho rerollnout (obyč verze se slušným rollem co nosím je mnohem lepší).
HELLERcz: To, že je ancient neznamená, že je lepší. Já třeba mám už taky 2x ancient Rucksack. Jeden tedy používám na MS build, tam lepší nemám. Na CA je ten obyč s dobrým rollem jasně lepší, takže ancient nepoužívám.
Ona ta tougness pak už stejně nepomůže ničemu. Sice přežiješ daleko více, ale hity vyřazují Priders fall a budeš mít prostě málo dmg a nepůjde to stihnout (a dohromady se to ještě nasčítá, menší dmg už dle gearu + menší uptime Priders fall pokud tu vyšší tougness využiješ).
Já už více ancient gearu nepoužívám. Kromě Rucksacku nepoužívám dále brnění. Tam se mi zatím nepodařil roll sentry dmg 14%+ a navíc má blbé secondary. Tak jsem to zatím nechal s all resisty bez sentry, to sice hezky navýší tougness, ale dmg za sentry chybí. Ramena jsem měl zatím jen mizerný roll v áčkové verzi, který jsem hned vyhodil a ani jsem se neobtěžoval ho rerollnout (obyč verze se slušným rollem co nosím je mnohem lepší).
Re: DH 2,1.2
To beru, ale hrají v partě takže mě někdo oživuje a tak ty časy jsou třeba kolem těch 10-15sec. Horší je pak položit pět sentry pro maximální dmg a mezitim zase neumřít :-D Jak ale říkám, během riftu hodně výjimečně umřu, nejhorší je to i toho bosse. Kde se může stát to, že než položím všechny sentry tak jsem dole. kdybych věděl jaké RG budou na konci tak by to bylo o dost lehčí rozhodování :-)
Když nad tím přemýšlím tak si ten awarenes asi nechám. Protože to co naženeme v riftu se steady aim, tak ztratíme u RG tím jak budu víc umírat. To možná vykládam tak že pořád ležím, ale není tomu tak :-) snažím se od guardianu držet co nejdál a tím limitovat smrt, ale když se na mě teleportuje a nebo něco střílí tak se tomu hold moc vyhnout nedá bez vaultu.
Jinak když RG nevidím tak nemá cenu asi střílet že? Dmg je pak až moc malá?
Když nad tím přemýšlím tak si ten awarenes asi nechám. Protože to co naženeme v riftu se steady aim, tak ztratíme u RG tím jak budu víc umírat. To možná vykládam tak že pořád ležím, ale není tomu tak :-) snažím se od guardianu držet co nejdál a tím limitovat smrt, ale když se na mě teleportuje a nebo něco střílí tak se tomu hold moc vyhnout nedá bez vaultu.
Jinak když RG nevidím tak nemá cenu asi střílet že? Dmg je pak až moc malá?
Re: DH 2,1.2
S LfB už nebude žádný zázrak, ale i tam pořád budou dávat dmg sentry, což je pořád skoro 50%. Tedy smysl to podle mě určitě má. S Maelstremem je to ještě výraznější, tam kromě sentry trefí i raketa a přijde se jen o první hit (takže dáváš tak 70% dmg když ho nevidíš a nemůžeš trefit první hit).
Re: DH 2,1.2
Hm, škoda že ten cold není tak účinný na skupinky, protože na toho bosse by se asi hodil :-) takže teoreticky by šlo být schovaný a střílet, ale dmg by byla poloviční.
Pak jsem zkoušel multishot a ten je fakt max na gr35 a T6, zkoušel jsem na GR48 a byli jsme rádi že jsme to stihnuli v čase :-)
Pak jsem zkoušel multishot a ten je fakt max na gr35 a T6, zkoušel jsem na GR48 a byli jsme rádi že jsme to stihnuli v čase :-)
Re: DH 2,1.2
Jenže já tak neřeším stavění buildu jako ty, ty naše kalkukačko
Re: DH 2,1.2
Tak MS je alternativa pouze solo, tam se hrát dá. Budu ho muset ještě více testnout na speed GRifty. Maelstrem je pak celkově o něco slabší než LFB pro dobře fungující partu, ale nějak použít také půjde a občas ho někdo v týmech použije (i když to už není na prvních místech). Já bych ho klidně zkusil, za to nic nedáš.
Solo to tak dělám poměrně často, že se shovám dále a střílím jen do bodu, ze kterého pak raekta trefí RG. Záleží co dostanu za RG a kolik mám času. Když je to na hraně, tak samozřejmě risknu a zkouším střílet přímo pro maximální dmg a pak i s vaultem někdy umřu.
A jestli chceš maximum dmg na RG abys mohl být schovaný a neviděl ho, tak hraj Shooting Stars. Ještě výrazně silnější než Maelstrem. Ale také zase nejslabší na skupiny.
Solo to tak dělám poměrně často, že se shovám dále a střílím jen do bodu, ze kterého pak raekta trefí RG. Záleží co dostanu za RG a kolik mám času. Když je to na hraně, tak samozřejmě risknu a zkouším střílet přímo pro maximální dmg a pak i s vaultem někdy umřu.
A jestli chceš maximum dmg na RG abys mohl být schovaný a neviděl ho, tak hraj Shooting Stars. Ještě výrazně silnější než Maelstrem. Ale také zase nejslabší na skupiny.
Re: DH 2,1.2
Nene schovávat se nebudu, raději do něj budu zkoušet busit pořádně :-D jinak ta dmg je poloviční jen skrz to že na něj neuvidím a nebudu na něj přímo střílet? Takže když budu mít RG v rohu monitoru ale budu na něj střílet tak to bude max ne? :-)
Re: DH 2,1.2
Polovinu dmg dají sentry a ty když vhodně položíš, tak trefovat budou. A pak už jen otázka jestli se trefíš i sám a přidát tu druhou polovinut dmg. RG v rohu samozřejmě stačí (pokud budeš mít volnou cestu na střílení LfB).
Re: DH 2,1.2
To mlok: Jaký nejvyšší Grift uděláš v čase?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH