DH 2,1.2
Akorát co koukám na to WD tak celkem ztratí schopnost být nesmrtelný :-) tak t bude celkem náročné takhle hrát.
Jinak mě pls řekni ten názor na HF, pár příspěvků výše :-)
Jinak mě pls řekni ten názor na HF, pár příspěvků výše :-)
Re: DH 2,1.2
To jsme si přeci řešili včera ve hře. Vyjde o malinko lépe než ten BT amulet. S tou pasivkou je to jako jiný neHF amulet s 972dex + 9,5 ChC + 103% ChD + socket.
Re: DH 2,1.2
Tojo, ale já se před chvílí ptal nato, jestli bude lepší socket a nebo 20% fire skills. Ale obávám se že asi všechny používané gemy budou lepší než tento bonus co?
Re: DH 2,1.2
Aha, to jsem už neviděl, stihl jsem to přečíst než jsi to doplnil a znovu už nečetl.
A to srovnání je hodně vyrovnané. Už jsem tohle nakousnul na minulé straně pro ten můj amulet. Tam to ale bylo jednodušší, protože srovnání s Enforcerem, který je o trochu slabší než Powerfull (na trial Powerfull k ničemu). A navíc cold dmg, kde je méně elemental dmg na gearu.
Zeis a Trapped: tady není co řešit, ty budou rozhodně lepší. Trapped o hodně (čistý 30% bonus jak je multiplikativní), u Zeisu dle vzdálenosti, ale už pro 30 yardů vyjde lépe (čistý 19,65% bonus pro 30+ yardů, jak je také multiplikativní).
Takže je to elmental dmg x Powerfull:
- u fire to vychází o něco hůře než u cold, protože Cindercoat (a tedy více fire dmg) - 20% na amuletu zvýší dmg ze 140% na 160%, tedy dmg to zvýší o 14,3%
- Powerfull do elit zvýší elite dmg ze 130% (jen SoJ) na 145%, tedy dmg to zvýší o 11,5%
- 20% bonus Powerfull bude zase záviset na aditivních buffech party a přesně nevím kolik jich může být, je to ale hodně a minule jsem tu operoval s hranicí 240% kolem kterou by to klidně i mohlo překročit, budu počítat s ní: to máme z 240% na 260%, tzn. navýšení dmg o 8,3%
- pokud budeš mít u elit i 20% buff, tak z toho vyleze 24% dmg navíc (těch 14,3% a 8,3% navíc už se bude navzájem násobit)
Celkově tedy dost vyrovnané:
- v případě elitek a aktivního 20% buffu je Powerfull znatelně lepší
- bez aktivního 20% buffu je Powerfull už jasně horší do elitek
- do obyč mobů v případě aktivního 20% buffu je Powerfull už o dost horší
- bez aktivního 20% buffu je Powerfull do obyč mobů o mnoho horší
Rozhodnout je potřeba dle toho jak moc máš aktivní 20% buff během GR. Pokud pořád, tak už bych se přiklonil k Powerfull gemu. Pokud ho už občas ztrácíš, tak už bych asi dal přednost fire dmg.
A to srovnání je hodně vyrovnané. Už jsem tohle nakousnul na minulé straně pro ten můj amulet. Tam to ale bylo jednodušší, protože srovnání s Enforcerem, který je o trochu slabší než Powerfull (na trial Powerfull k ničemu). A navíc cold dmg, kde je méně elemental dmg na gearu.
Zeis a Trapped: tady není co řešit, ty budou rozhodně lepší. Trapped o hodně (čistý 30% bonus jak je multiplikativní), u Zeisu dle vzdálenosti, ale už pro 30 yardů vyjde lépe (čistý 19,65% bonus pro 30+ yardů, jak je také multiplikativní).
Takže je to elmental dmg x Powerfull:
- u fire to vychází o něco hůře než u cold, protože Cindercoat (a tedy více fire dmg) - 20% na amuletu zvýší dmg ze 140% na 160%, tedy dmg to zvýší o 14,3%
- Powerfull do elit zvýší elite dmg ze 130% (jen SoJ) na 145%, tedy dmg to zvýší o 11,5%
- 20% bonus Powerfull bude zase záviset na aditivních buffech party a přesně nevím kolik jich může být, je to ale hodně a minule jsem tu operoval s hranicí 240% kolem kterou by to klidně i mohlo překročit, budu počítat s ní: to máme z 240% na 260%, tzn. navýšení dmg o 8,3%
- pokud budeš mít u elit i 20% buff, tak z toho vyleze 24% dmg navíc (těch 14,3% a 8,3% navíc už se bude navzájem násobit)
Celkově tedy dost vyrovnané:
- v případě elitek a aktivního 20% buffu je Powerfull znatelně lepší
- bez aktivního 20% buffu je Powerfull už jasně horší do elitek
- do obyč mobů v případě aktivního 20% buffu je Powerfull už o dost horší
- bez aktivního 20% buffu je Powerfull do obyč mobů o mnoho horší
Rozhodnout je potřeba dle toho jak moc máš aktivní 20% buff během GR. Pokud pořád, tak už bych se přiklonil k Powerfull gemu. Pokud ho už občas ztrácíš, tak už bych asi dal přednost fire dmg.
Re: DH 2,1.2
Hm zajímavé. A je právě jak kdy. Nikdy jsem ten bonus nesledoval, ale vzhledem že hrají bez awarenes tak párkrát za rift umřu. Když je to před elitou mezi hromadou mobu(tj nejčastěji) tak umřu a na elitu nemám žádný bonus. To stejně je to i u RG bosse, tam kdyz se zadari umřu několikrát a to je v podstatě největší průser protože tam ten dmg potřebuju nejvíc(i čas je pak špatný) A tam pak jedině funguje těch 15% z powerfull gemu.
Tak tam možná zkusím nahodit ten fire skills, možná to bude v průměru větší přínos
Tak tam možná zkusím nahodit ten fire skills, možná to bude v průměru větší přínos
Re: DH 2,1.2
Pro solo GR47+ ktere uz nestiham a obcas taky umru, tak budu hrat taky bez tretiho gemu. Novy system oziveni se mi hodne libi jak se ztraci daleko mene. Navic po nestihnuti limitu uz zase neni zadna penalizace.
Re: DH 2,1.2
Asi je to ok bez toho třetího gemu. Dnes jsem se s amuletem s 20% cold místo díry posunul aspoň na GR44. A při levelování gemů jsem těsně nedal GR46 (asi o 40s). Byl to ale dost slušný roll, i když pořád ještě ne perfektní (s mizerným rollem se na GR46 už nechytám).
Re: DH 2,1.2
Díky. Akorát jsem to dnes řešil. Oba amulety mi padly po patchi, jen škoda, že nejsou ancient.
Re: DH 2,1.2
Mam drobny dotaz, aplikuje se bonus za polozenou sentry i kdyz je treba o 5 obrazovek jinde? Jde mi o CE.. Dekuji s pozdravem Barbis
Re: DH 2,1.2
Ano. Musí být pouze na stejném patře. Na T6 pak také není třeba vůbec přesouvat sentry do místa boje, jen udržuješ, aby jich bylo pořád položených 5.
A CE je tedy povinnost.
A CE je tedy povinnost.
Re: DH 2,1.2
Potřebuji trochu vysvětlení k buildu u DH s firem. Já mám postavu cold s Kridershotem a mám co dělat aby mě sentry něco střílely. Jak to děláte aby se vám regenerovala hatred u fire? Vo je zdrojem rychle obnovy? Dávám na čas 40ku grift a to je maximum co zvládnu sám.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH
Re: DH 2,1.2
- především vyhoď Kridershot. To je základní problém. Ten je k ničemu.
- občas někdo používá ancient Kridershot, ten se už nějak dá. Ale i ten je slabší než dobrý roll 2-hand kuše.
- pak potřebuješ mnohem více RCR (na quiveru RCR >> hatred regen.).
- IAS na rukavicích pak také nechceš (místo toho RCR). Na moje rukavice nekoukej, ty jsou jen na T6 pro MS build, kde mám hatred dost.
- pak musíš přidat Punishement
- a použít generátor Focus
Hatred dochází na GR každému, s 2-hand kuší ale dáš o hodně více dmg za stejně hatred než s Krindershotem. EA s Kridershotem generuje hatred hrozně málo.
edit: a chybi Priders fall. To je zaklad pro cold CA stejne jako Cindercoat pro fire varianty.
- občas někdo používá ancient Kridershot, ten se už nějak dá. Ale i ten je slabší než dobrý roll 2-hand kuše.
- pak potřebuješ mnohem více RCR (na quiveru RCR >> hatred regen.).
- IAS na rukavicích pak také nechceš (místo toho RCR). Na moje rukavice nekoukej, ty jsou jen na T6 pro MS build, kde mám hatred dost.
- pak musíš přidat Punishement
- a použít generátor Focus
Hatred dochází na GR každému, s 2-hand kuší ale dáš o hodně více dmg za stejně hatred než s Krindershotem. EA s Kridershotem generuje hatred hrozně málo.
edit: a chybi Priders fall. To je zaklad pro cold CA stejne jako Cindercoat pro fire varianty.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:564
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ficek-2914
- Bydliště:Turnov
Re: DH 2,1.2
Nějaká rada na co se aktuálně zaměřit či něco co mám vyloženě špatně ? Mám nedostatek materiálu takže reaperky jsou špatný to vím http://eu.battle.net/d3/en/profile/Fice ... o/52911355
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Re: DH 2,1.2
Dík za odpověď
- Náhradu za Krideshot mám.
- nevím co to je Quiver (bohužel stěmi výrazy a zkratky mám problémy)
-co bych měl změnit za vlasnost na rukavicích?
- ty poslední dvě není problém předělat
- Náhradu za Krideshot mám.
- nevím co to je Quiver (bohužel stěmi výrazy a zkratky mám problémy)
-co bych měl změnit za vlasnost na rukavicích?
- ty poslední dvě není problém předělat
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH
Re: DH 2,1.2
Na rukavicich chces mit pro tuto variantu Dexterity, critcal damage, critical hit a resource cost reduction. Aby jsi mohl nasadit helmu Prider's Fall, bude3 muset nafarmit ring Ring of the Grandeaur v Actu1. To ti umožní sundat jeden kousek Marauder setu, v tomto případě helmu.
Re: DH 2,1.2
Ohledně Quiveru je mi jasné, že to není zkratka, ale nevím co to je v diablu. RoRG mám, ted ho nenosím. Hraní stou helmou je reálný? Přece 5 sekund je dost dlouhá doba nedostat dmg.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH
Re: DH 2,1.2
Hitman si delas srandu ne? A na DH nosis co v offhandu ze to neznas? Stit, nebo chodis 2x 1hand kuse?
@tabletofon
@tabletofon