DH sentry build
2Mlok: Díky za odpověď
add1) Na unity jsem uplně zapomněl... Jinak potřebuju i relic pro templáře, takhle je pořád tuhej a hraju to bez pomocníka, ale nechce pořád padnout...
add3) reroll bude, ale došel modrej matroš stejně tak na TaT chci rerollnout na větší ChD
EDIT: když nahodim ten dmg amulet, jakou mám hodit pasivku místo Steady Aim? Ambush/Archery/CE ?
add1) Na unity jsem uplně zapomněl... Jinak potřebuju i relic pro templáře, takhle je pořád tuhej a hraju to bez pomocníka, ale nechce pořád padnout...
add3) reroll bude, ale došel modrej matroš stejně tak na TaT chci rerollnout na větší ChD
EDIT: když nahodim ten dmg amulet, jakou mám hodit pasivku místo Steady Aim? Ambush/Archery/CE ?
Re: DH sentry build
1) Bez relicu na nesmrtelnost unity určitě nenosit. To by bylo pouze o dost horší. Relic padá poměrně hodně, už mi jich padlo tak 20 kousků. Do zásoby jsem neschovával, takže jsem nedávno při založení DH potřeboval druhý, abych nemusel přehazovat od Wiz. a padnul dost brzy a následně už další 2.
Než padnul, tak se mi povedlo na chvíli hrát bez něj. Přehazoval jsem věci od Templáře od Wiz. a na relic zapomněl. Pak si hraju v poklidu T6 a najednou chcípnu a vůbec nechápu proč. Pak mi to došlo, že jsem na relic zapomněl. Bez něj dostaneš 50% dmg co obdrží Templář a ten pořád dostává dmg.
Proč chceš měnit pasivku? K tomu není žádný důvod. Ambush je dobrý jako 4. pasivka na T6 místo Awareness, kterou na T6 nepotřebuješ. Steady Aim je ale každopádně na vysokých GR o hodně lepší než Ambush. Na vysokých GR Ambush=10% dmg navíc jak mají monstra hodně life (na T6 je to někdy i o dost více dmg, jak jedním hitem můžeš ubrat třeba z 80% dmg na 40% a tenhle hit je s bonusem Ambush; na vysokých GR jeden hit není moc, takže to jde z těsně nad 75% na těsně pod 75% a ve výsledku Ambush funguje jen těch 25% části boje).
Jediné co se dá uvažovat je Steady Aim x CE. Tedy v případě, že není HF amulet a nelze použít oboje. Já si nejdříve myslel, že někde kolem GR40 jak budou mít monstra už hodně life přejdu na CE (místo Steady Aim). Nakonec hraju raději Steady Aim i na GR43.
CE je lepší až v soubojích delších než cca 1 minuta (5. sentry musí být položená dost dlouho, aby jsi stáhnul ztrátu chybějící Steady aim, kde nejdřív do položení 5. sentry ztrácíš a až pak začneš získávat zpět).
Tak dlouhé boje nejsou ale téměř nikdy ani na GR43. Vždy akorát RG, ten mi trvá kolem 2 minut průměrný, ke 3 minutám nejhorší a nejlepší (Stonesinger) je jen těsně přes 1 minutu (i na GR43). Tady by CE byla lepší, ale i tak by ušetřila jen kolem 10-15s maximálně.
A během riftu se s CE ztratí více. Nejde jen o to, že u CE musí být boj hodně dlouhý, ale navíc i na jednom místě. U elitek se často stane, že tě nutí ustupovat a tím musíš měnit polohu sentry, takže se dost často ani po celý delší boj nedostaneš na 5 sentry na jednom místě.
A to nemluvě o tom, že když umřeš, že to je další výhoda Steady aim jak musíš nahozovat sentry znovu.
A Steady Aim na vyšších GR je aktivní pořád už jen proto, že bys byl mrtvej, kdybys neudržoval dostatečný odstup od moster.
Možná v partě to bude jinak. Tam bude výhoda, že monstra jsou pod cc na místě, to je důvod pro CE. Ale otázkou je jestli budou dostatečně dlouhé boje, takže ani tady to nemusí vyjít lépe. I když tady bude jeden významý faktor. V partě je mnohem více dmg bonusů, které se sčítají se Steady Aim, takže přínos Steady Aim bude výrazně nižší, což je další důvod použít raději CE.
Jak ale v partě nehraju, tak jsem tohle podrobněji neřešil a jednoznačnou odpověď na Steady Aim x CE v partě nemám.
Archery pak nikdy. Pro luk vždy platí, že Ambush >> Archery (i při nejhorší situaci, kdy Ambush dá 10% je to více než 8% z Archery).
Jinak ten Compass je pěkný, takový bych přesně potřeboval na trial. Na trial je unity k ničemu (na vlně 42+ když dostaneš hit, tak chcípneš i s unity). Zatím hraju s ringem s dex + 48% ChD + 6% ChC + socket. Compass by mi přidal ještě base dmg + 50% ChD (nosím zrovna amulet do setu) a to by dohromady dalo hezkých 12% dmg navíc, což by mi určitě už stačilo minimálně na GR44 klíče (teď dávám maximálně klíče na GR43 i když párkrát už jsem byl hodně blízko klíči na GR44).
Než padnul, tak se mi povedlo na chvíli hrát bez něj. Přehazoval jsem věci od Templáře od Wiz. a na relic zapomněl. Pak si hraju v poklidu T6 a najednou chcípnu a vůbec nechápu proč. Pak mi to došlo, že jsem na relic zapomněl. Bez něj dostaneš 50% dmg co obdrží Templář a ten pořád dostává dmg.
Proč chceš měnit pasivku? K tomu není žádný důvod. Ambush je dobrý jako 4. pasivka na T6 místo Awareness, kterou na T6 nepotřebuješ. Steady Aim je ale každopádně na vysokých GR o hodně lepší než Ambush. Na vysokých GR Ambush=10% dmg navíc jak mají monstra hodně life (na T6 je to někdy i o dost více dmg, jak jedním hitem můžeš ubrat třeba z 80% dmg na 40% a tenhle hit je s bonusem Ambush; na vysokých GR jeden hit není moc, takže to jde z těsně nad 75% na těsně pod 75% a ve výsledku Ambush funguje jen těch 25% části boje).
Jediné co se dá uvažovat je Steady Aim x CE. Tedy v případě, že není HF amulet a nelze použít oboje. Já si nejdříve myslel, že někde kolem GR40 jak budou mít monstra už hodně life přejdu na CE (místo Steady Aim). Nakonec hraju raději Steady Aim i na GR43.
CE je lepší až v soubojích delších než cca 1 minuta (5. sentry musí být položená dost dlouho, aby jsi stáhnul ztrátu chybějící Steady aim, kde nejdřív do položení 5. sentry ztrácíš a až pak začneš získávat zpět).
Tak dlouhé boje nejsou ale téměř nikdy ani na GR43. Vždy akorát RG, ten mi trvá kolem 2 minut průměrný, ke 3 minutám nejhorší a nejlepší (Stonesinger) je jen těsně přes 1 minutu (i na GR43). Tady by CE byla lepší, ale i tak by ušetřila jen kolem 10-15s maximálně.
A během riftu se s CE ztratí více. Nejde jen o to, že u CE musí být boj hodně dlouhý, ale navíc i na jednom místě. U elitek se často stane, že tě nutí ustupovat a tím musíš měnit polohu sentry, takže se dost často ani po celý delší boj nedostaneš na 5 sentry na jednom místě.
A to nemluvě o tom, že když umřeš, že to je další výhoda Steady aim jak musíš nahozovat sentry znovu.
A Steady Aim na vyšších GR je aktivní pořád už jen proto, že bys byl mrtvej, kdybys neudržoval dostatečný odstup od moster.
Možná v partě to bude jinak. Tam bude výhoda, že monstra jsou pod cc na místě, to je důvod pro CE. Ale otázkou je jestli budou dostatečně dlouhé boje, takže ani tady to nemusí vyjít lépe. I když tady bude jeden významý faktor. V partě je mnohem více dmg bonusů, které se sčítají se Steady Aim, takže přínos Steady Aim bude výrazně nižší, což je další důvod použít raději CE.
Jak ale v partě nehraju, tak jsem tohle podrobněji neřešil a jednoznačnou odpověď na Steady Aim x CE v partě nemám.
Archery pak nikdy. Pro luk vždy platí, že Ambush >> Archery (i při nejhorší situaci, kdy Ambush dá 10% je to více než 8% z Archery).
Jinak ten Compass je pěkný, takový bych přesně potřeboval na trial. Na trial je unity k ničemu (na vlně 42+ když dostaneš hit, tak chcípneš i s unity). Zatím hraju s ringem s dex + 48% ChD + 6% ChC + socket. Compass by mi přidal ještě base dmg + 50% ChD (nosím zrovna amulet do setu) a to by dohromady dalo hezkých 12% dmg navíc, což by mi určitě už stačilo minimálně na GR44 klíče (teď dávám maximálně klíče na GR43 i když párkrát už jsem byl hodně blízko klíči na GR44).
Re: DH sentry build
Díky za obsáhlý rozbor, ale špatně jsi to pochopil...psal jsem "když nahodím ten DMG amulet" = Hellfire http://img16.rajce.idnes.cz/d1601/10/10 ... .jpg?ver=0 a na něm mám Steady Aim, takže se za něj uvolniní místo v pasivkách Ani by mě nenapadlo hrát bez něj, takže co za něj do GR? Ambush hraju na T6, po tvém rozboru se mě na GR už nelíbí...Archery taky ne
Asi hodím perfectionistu a bude
Compass je mooc fajn no, ale jak říkáš chce to Unity...
Jinak Trialy hraju tímhle způsobem https://www.youtube.com/watch?v=mEptgp- ... bYlBmgiJ7w a i s mojim socka equipem dávam v pohodě GR 42lvl bez jedinýho chípnutí
Asi hodím perfectionistu a bude
Compass je mooc fajn no, ale jak říkáš chce to Unity...
Jinak Trialy hraju tímhle způsobem https://www.youtube.com/watch?v=mEptgp- ... bYlBmgiJ7w a i s mojim socka equipem dávam v pohodě GR 42lvl bez jedinýho chípnutí
Re: DH sentry build
Na GR pod 40 a když zatím není unity, tak klidně perfectionist. Až bude relic (a případně lehce zvýšit tougness pokud se na gearu podaří), tak bych dal CE. CE má ještě jednu nezmíněnou výhodu. Když musíš ustupovat elitkám (což pak můžeš i v kruhu), tak sice nestihneš položit 5 sentry na jedno místo, ale jak CE nejen přidá 5. sentry, ale také prodlouží jejich výdrž, tak pak při ústupu zpět na místo kde jsi už byl tam sentry ještě leží, což vše urychlí.
To stejné, když za sebou přetáhneš novou skupinu mobů (což je na vyšších GR čím dál více potřeba hrát agresivněji a stahovat na sebe více mobů najednou).
Edit: Trial hraju velmi podobně (i více experimentuju ještě s pozicí svojí a pozicí sentry). Chcípnu jen sem tam (aktuálně tak jeden z deseti pokusů, což je v pohodě). Aktuálně hraju se Scoundrelem, dám ještě šanci Enchantress, musím se podívat jeslti mám variantu pro all skill. Nevypadá to ale, že by to byl nějaký zásadní rozdíl. Moby se mu tam teleportují/skáčou stejně. A u Scoundrela mám jistých 1,8% ChC, což od Enchantress nezískám na dmg vůbec nic (na trial mám tak jako tak 50 + 50 bodů v ChC a ChD a 3% ATS mi nic nepřinesou pro luk na BP6 v trialu).
V tom to ale nebude, dává o 1 lvl vyšší klíče než já a má cca o 8% vyšší dmg než já. To je přesně to co bych na ten 1 lvl potřeboval (když jsem pokusy opravdu těsně u něj, často to nedám tak o 0,5s). A Compass by mi přidal ještě více dmg než těch 8%. Bohužel zatím není.
Chcípnu sem tam možná proto, že mám méně movement speed (při pomalejším pohybu mě snáze trefí). Nemám movement speed na botech (schválně, raději mám v GR o trochu více tougness za AR), takže běnžě mám v paragonu 15% MS. Na trial v paragonu dávám vše do dex pro větší dmg (tedy zůstane mi jen 10% MS).
Na trial by tedy bylo lepší mít druhé boty s MS, když tougness je tam stejně fuk.
To stejné, když za sebou přetáhneš novou skupinu mobů (což je na vyšších GR čím dál více potřeba hrát agresivněji a stahovat na sebe více mobů najednou).
Edit: Trial hraju velmi podobně (i více experimentuju ještě s pozicí svojí a pozicí sentry). Chcípnu jen sem tam (aktuálně tak jeden z deseti pokusů, což je v pohodě). Aktuálně hraju se Scoundrelem, dám ještě šanci Enchantress, musím se podívat jeslti mám variantu pro all skill. Nevypadá to ale, že by to byl nějaký zásadní rozdíl. Moby se mu tam teleportují/skáčou stejně. A u Scoundrela mám jistých 1,8% ChC, což od Enchantress nezískám na dmg vůbec nic (na trial mám tak jako tak 50 + 50 bodů v ChC a ChD a 3% ATS mi nic nepřinesou pro luk na BP6 v trialu).
V tom to ale nebude, dává o 1 lvl vyšší klíče než já a má cca o 8% vyšší dmg než já. To je přesně to co bych na ten 1 lvl potřeboval (když jsem pokusy opravdu těsně u něj, často to nedám tak o 0,5s). A Compass by mi přidal ještě více dmg než těch 8%. Bohužel zatím není.
Chcípnu sem tam možná proto, že mám méně movement speed (při pomalejším pohybu mě snáze trefí). Nemám movement speed na botech (schválně, raději mám v GR o trochu více tougness za AR), takže běnžě mám v paragonu 15% MS. Na trial v paragonu dávám vše do dex pro větší dmg (tedy zůstane mi jen 10% MS).
Na trial by tedy bylo lepší mít druhé boty s MS, když tougness je tam stejně fuk.
Re: DH sentry build
Zde jsem našel nějaké odkazy. Pokud je to na nic tak e omlouvám za spam. Hlavně ten první odkaz mě přijde, celkem zajímavý.
http://diablo.mercwear.com/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
http://diablo.mercwear.com/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
Naposledy upravil(a) McT dne 05.11.2014, 13:03 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH sentry build
No Demon Hunters found on this account...nevim jestli to ouplně funguje
Re: DH sentry build
Nefunguje vůbec Battlenet, tak to bude asi tím.
Re: DH sentry build
Zdravím,
mohli byste se někdo podívat na mého DH?
Nejsem schopen přejít GR 32+.
TaT mi padly předevčírem (konečně po 400 PLVL!!! - Kadala vůbec nic), takže jsem myslím na BP6 (je to teda i vizuálně poznat :-) ), a postoupil jsem z GR 29 na 32, ale čekal jsem teda trochu více, no..
Profil zde:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pave ... o/36235819
A děkuji za veškeré rady a připomínky.
mohli byste se někdo podívat na mého DH?
Nejsem schopen přejít GR 32+.
TaT mi padly předevčírem (konečně po 400 PLVL!!! - Kadala vůbec nic), takže jsem myslím na BP6 (je to teda i vizuálně poznat :-) ), a postoupil jsem z GR 29 na 32, ale čekal jsem teda trochu více, no..
Profil zde:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pave ... o/36235819
A děkuji za veškeré rady a připomínky.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: DH sentry build
Sevas ; )-
Výjde čistě fire líp na dmg? A jaký build se hraje na fire, čistě na rifty, aby to padalo ještě o malinko líp. Dík ; )-
A jak sou na tom gemy? Koukal sem že nosí třeba i Pain, nebo Toxin, to procuje ze sentry?
Výjde čistě fire líp na dmg? A jaký build se hraje na fire, čistě na rifty, aby to padalo ještě o malinko líp. Dík ; )-
A jak sou na tom gemy? Koukal sem že nosí třeba i Pain, nebo Toxin, to procuje ze sentry?
Naposledy upravil(a) Cartman dne 07.11.2014, 09:04 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH sentry build
@Rabauken
Jen rychle a zběžně, sem v hokně :/
Vyměň brancery. Nejlíp Lacuny nebo Steady strikers. Zkus gamblit u kadaly
Vyměň pásek. Nejlíp za Wiching hour(CritDMG) nebo třeba i Vigilant belt(CDR) bude lepší než tohle.
Vidím že se snaží rollnout amu. No zkoušej to dál , 84% není kdoví co
Pokud moc umíráš, vyměň pasivku Ambush za Avareness
BP si vypočítej, ať nejsi zbytečně nad hranicí. Para offence nejdřív CDR pak crity podle toho čeho máš míň.
Snad jsem trošku pomohl
Dobrej lov!!
Jen rychle a zběžně, sem v hokně :/
Vyměň brancery. Nejlíp Lacuny nebo Steady strikers. Zkus gamblit u kadaly
Vyměň pásek. Nejlíp za Wiching hour(CritDMG) nebo třeba i Vigilant belt(CDR) bude lepší než tohle.
Vidím že se snaží rollnout amu. No zkoušej to dál , 84% není kdoví co
Pokud moc umíráš, vyměň pasivku Ambush za Avareness
BP si vypočítej, ať nejsi zbytečně nad hranicí. Para offence nejdřív CDR pak crity podle toho čeho máš míň.
Snad jsem trošku pomohl
Dobrej lov!!
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: DH sentry build
Fire v partě (tedy pokud ti někdo jiný zajistí fungování Trapped gemu a Cull the Weak, tak správně postavený fire vyjde ze všech variant nejlépe (v partě nejlépe 2h crossbow, kde můžeš využít 20% ATS z party a dát tak BP6).
Akorát si nejsem jistý jak to je v partě pro slaw ball build x fire. Tady navíc jsem viděl nějaké problém s přílišnými lagy když tam jsou 2 DH (to možná platilo ale dokonce pro obojí) a že kvůli tomu nešly hrát GR47+.
Sólo fire nikdy lépe nevyjde, protože sice dá sám o sobě více dmg, ale EA-FA to o hodně předežene právě díky zajištění fungování Trapped gemu + Cull the Weak.
Na T6 sólo jsou pak i jiné než M6 buildy, které jsou hodně efektivní (více jsem nestudoval, chci to mít jednotné na GR, takže hraju klasiku frost/fire rocket).
Akorát si nejsem jistý jak to je v partě pro slaw ball build x fire. Tady navíc jsem viděl nějaké problém s přílišnými lagy když tam jsou 2 DH (to možná platilo ale dokonce pro obojí) a že kvůli tomu nešly hrát GR47+.
Sólo fire nikdy lépe nevyjde, protože sice dá sám o sobě více dmg, ale EA-FA to o hodně předežene právě díky zajištění fungování Trapped gemu + Cull the Weak.
Na T6 sólo jsou pak i jiné než M6 buildy, které jsou hodně efektivní (více jsem nestudoval, chci to mít jednotné na GR, takže hraju klasiku frost/fire rocket).
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: DH sentry build
Jasný, díky. Vim že právě kvůli gemu a pasivce mi klesne na čistě fire solo dmg, proto sem chtěl vědět, zda-li funguje nějaký build, jedině jiný než sentry no : )
Ale tak prdim na to, i s tou mou výbavou, co jsem včera zmršil, dávám T6 na jednu sentry:D A to mi stačí, teď to začne padat a budu se zvedat. Škoda, že sem rozdrtil všechny TaT, když sem mazal všechny postavy Ale ono to padne znova.
Až budu mít ruksak, asi se nevyplatí mít pasivku na + další sentry co? Páč je stejně rozházim max na bosse, ale na trashi zase budu pomalejší = /
Teď mám jen 2 a na T6 myslim že stačí, na huntění gearu, nebo doporučuješ vymenit za steady aim?
Ale tak prdim na to, i s tou mou výbavou, co jsem včera zmršil, dávám T6 na jednu sentry:D A to mi stačí, teď to začne padat a budu se zvedat. Škoda, že sem rozdrtil všechny TaT, když sem mazal všechny postavy Ale ono to padne znova.
Až budu mít ruksak, asi se nevyplatí mít pasivku na + další sentry co? Páč je stejně rozházim max na bosse, ale na trashi zase budu pomalejší = /
Teď mám jen 2 a na T6 myslim že stačí, na huntění gearu, nebo doporučuješ vymenit za steady aim?
Naposledy upravil(a) Cartman dne 07.11.2014, 09:47 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH sentry build
@Seton
Dík za rychlou odezvu.
A co na těch bracerech hledat? Jedny Lacuni mám, ale hodí mě dolů o 3% damage, není na nich DEX. Je tam VIT, AS 5%, CHC 5,5%, 10% Mov Speed a nějaký Life regen..
To kvůli tomu AS? Že bych přišel o %cold damage a restore Hatred z Wrapů? I tak mám asi hodně AS přes BP, a to nemám v Paragonech nic..
Vigilant beltů už jsem měl hodně, žádný mě neboostnul. Brát ho kvůli CDR?
Witching hour myslím nikdy nikdo neviděl.. :-D
Amu teda ještě pozkouším, ale už tam je fakt velká částka za to..
Nevím, jestli si pohrávat s myšlenkou BP7... To bych asi musel mít AS všude, mnohem lepší TaT (což si myslím je nereálné)
A ještě Enchantressku :-)
Dík za rychlou odezvu.
A co na těch bracerech hledat? Jedny Lacuni mám, ale hodí mě dolů o 3% damage, není na nich DEX. Je tam VIT, AS 5%, CHC 5,5%, 10% Mov Speed a nějaký Life regen..
To kvůli tomu AS? Že bych přišel o %cold damage a restore Hatred z Wrapů? I tak mám asi hodně AS přes BP, a to nemám v Paragonech nic..
Vigilant beltů už jsem měl hodně, žádný mě neboostnul. Brát ho kvůli CDR?
Witching hour myslím nikdy nikdo neviděl.. :-D
Amu teda ještě pozkouším, ale už tam je fakt velká částka za to..
Nevím, jestli si pohrávat s myšlenkou BP7... To bych asi musel mít AS všude, mnohem lepší TaT (což si myslím je nereálné)
A ještě Enchantressku :-)
Re: DH sentry build
rabauken:
- v první řadě to máš špatně s breakpointem
- jsi na BP6, ten se ale nikdy nehraje s 1-hand crossbow, která má malý base dmg a jsi akorát strašně moc ATS přes breakpoint
- 1-hand crossbow se musí hrát výhradně na BP7 a na to je potřeba perfektní gear a ani tak není zaručeno, že to vyjde lépe (s perfektním gearem totiž už zase dáš i s 2-hand crossbow BP6), ty na to nemáš TaT (musí mít vyšší roll ATS petů), takže tahle varianta rovnou padá
- tedy jako první vymeň zbraň za luk (vyrobit dobrý roll Unbound bold), to je největší průšvih tvoje gearu; na BP7 s 1-hand crossbow (nebo BP6 s 2-hand crossbow tedy také ne), jen tohle tě posune s dmg hodně
- Lacuni nebo Steady strikers určitě nepotřebuješ, protože stejně s těmi TaT co máš nemůžeš dát rozumně další brekpoint, takže budeš dávat BP6 s lukem a ten naopak dáš i bez ATS na bracerch, tedy použít Slave bonds
- sentry dmg na brnění (to dá také dost dmg)
- lepší boty a AR
- pásek jak už napsal Seton, tedy WH, případně Vigilant belt je také dobrá volba a nebo craftnout dobrý Fleeting Strap (pokud by to bylo třeba pro vyhození ATS na druhém ringu)
- na druhém ringu ATS také nejspíš potřebovat nebudeš, ale to už se musí spočítat přesně jak to pak s lukem vyjde, tam použít nejlépe SoJ/Unity (dle parta/solo)
- ramena s CDR
Psycho: S Rucksackem nehraju CE ani na GR40+ (na T6 občas někdo hraje rovnou i cíleně bez Rucksacku, to ale už nemám rád, protože když je velká hustota mobů nebo dostanu shrinu/pylon na CDR a u RG, tak mám více než 2 sentry venku)
- v první řadě to máš špatně s breakpointem
- jsi na BP6, ten se ale nikdy nehraje s 1-hand crossbow, která má malý base dmg a jsi akorát strašně moc ATS přes breakpoint
- 1-hand crossbow se musí hrát výhradně na BP7 a na to je potřeba perfektní gear a ani tak není zaručeno, že to vyjde lépe (s perfektním gearem totiž už zase dáš i s 2-hand crossbow BP6), ty na to nemáš TaT (musí mít vyšší roll ATS petů), takže tahle varianta rovnou padá
- tedy jako první vymeň zbraň za luk (vyrobit dobrý roll Unbound bold), to je největší průšvih tvoje gearu; na BP7 s 1-hand crossbow (nebo BP6 s 2-hand crossbow tedy také ne), jen tohle tě posune s dmg hodně
- Lacuni nebo Steady strikers určitě nepotřebuješ, protože stejně s těmi TaT co máš nemůžeš dát rozumně další brekpoint, takže budeš dávat BP6 s lukem a ten naopak dáš i bez ATS na bracerch, tedy použít Slave bonds
- sentry dmg na brnění (to dá také dost dmg)
- lepší boty a AR
- pásek jak už napsal Seton, tedy WH, případně Vigilant belt je také dobrá volba a nebo craftnout dobrý Fleeting Strap (pokud by to bylo třeba pro vyhození ATS na druhém ringu)
- na druhém ringu ATS také nejspíš potřebovat nebudeš, ale to už se musí spočítat přesně jak to pak s lukem vyjde, tam použít nejlépe SoJ/Unity (dle parta/solo)
- ramena s CDR
Psycho: S Rucksackem nehraju CE ani na GR40+ (na T6 občas někdo hraje rovnou i cíleně bez Rucksacku, to ale už nemám rád, protože když je velká hustota mobů nebo dostanu shrinu/pylon na CDR a u RG, tak mám více než 2 sentry venku)
Re: DH sentry build
-Nepočítal jsem ten BP, proto tolik změn přidal Mlok ;-).
Tak ty Steady jen kvůli 5 statům sem myslel, Reapers lege vlastnost je k ničemu pro Sentry DH
Tak ty Steady jen kvůli 5 statům sem myslel, Reapers lege vlastnost je k ničemu pro Sentry DH
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: DH sentry build
@Mlok
uff to si musím vytisknout.. :-)
každopádně díky!
S tím lukem - mrzí mě ale přijít o bonus z Natalya..
No idem craftit.. :-)
uff to si musím vytisknout.. :-)
každopádně díky!
S tím lukem - mrzí mě ale přijít o bonus z Natalya..
No idem craftit.. :-)
Re: DH sentry build
Ohledně dmg je bonus z Nat setu o hodně méně než co přidá vyšší base dmg luku. K tomu stejně ten Nat. ring chce vyměnit za SoJ/unity (v případě hraní v partě a není SoJ, tak za ring s ChC + ChD a ideálně set s amuletem - v setu s amuletem to může překonat i horší SoJ).
Více discipline je příjemné, ale malou dmg vyvážit nemůže.
Více discipline je příjemné, ale malou dmg vyvážit nemůže.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: DH sentry build
jak si to myslel Mloku, že nehraješ s ruksakem CA?