DH inferno - skilly , item ?
Zdravím
Mám DH na 60lvl , dostal jsem se na inferno a tam dostávám docela čočku. Dmg dávám docela slušný, ale když ke mě někdo přijde jsem rád že přežiju jednu ránu.. Dmg mám 16k, armor 3,4k , 42k hp .. jaký je mít dobrý build ? Pořád v tom tak nějak tápu a zkouším různé možnosti i tady z fora, ale zatím mě nepřišlo nic extra dobrý.Mám nahodit víc armoru či hp?Nebo tak něco.. Díky za odpovědi
Mám DH na 60lvl , dostal jsem se na inferno a tam dostávám docela čočku. Dmg dávám docela slušný, ale když ke mě někdo přijde jsem rád že přežiju jednu ránu.. Dmg mám 16k, armor 3,4k , 42k hp .. jaký je mít dobrý build ? Pořád v tom tak nějak tápu a zkouším různé možnosti i tady z fora, ale zatím mě nepřišlo nic extra dobrý.Mám nahodit víc armoru či hp?Nebo tak něco.. Díky za odpovědi
- Peckoslav
- Minion of Destruction
- Příspěvky:878
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Peckoslav#2167
Re: DH inferno - skilly , item ?
bylo by fajn napsat jaké máš skilly, případně dát link na konfigurátor.
Každopádně žádný "ultimátní" build asi neexistuje, každému vyhovuje něco jiného. Také napiš, zda kupuješ věci na aukci, nebo hraješ jen s tím co najdeš.
Pokud je to ta druhá varianta, tak asi bude nejlepší se vrátit na hell a tam farmit.
Každopádně žádný "ultimátní" build asi neexistuje, každému vyhovuje něco jiného. Také napiš, zda kupuješ věci na aukci, nebo hraješ jen s tím co najdeš.
Pokud je to ta druhá varianta, tak asi bude nejlepší se vrátit na hell a tam farmit.
Re: DH inferno - skilly , item ?
Věci kupuju z aukce , mám našetřený asi milion, ale ty lepší itemy jsou děsně drahý :/ No právě že já ten build pořád měním .. Jako primary mám buď řetězy s lighting dmg 18% po 2 sec nebo Mám bola shot s acidem . Jako secondary tědka hodně používám Element arow s Frost arowem. V tom defensive jsem nejdřív zkoušel pasti, ale ty mě přisly špatný, smoke screamu jsem moc nepřišel na chuť , takže používám Shadow Power - Gloom . Hunting mám preparation - battle scars , Devices používám jen pasti na posledním lvl - 3pasti najednou . A v tom archery to pořád nějak měním. Jako pasivky mám Cull the weak , Numbing traps a Sharp shooter.
Re: DH inferno - skilly , item ?
Ahoj tady je muj build na pasticky 1 act je s tim lehky az mozna na nejake vyjimky...hlavne nekoukej na dps protoze treba attack speed v tomhle buildu nehraje roli ja mam nakejch 9,5k a v pohode hlavne je treba velka weapon dmg takze nejlepe two hand crossbow
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... cUb!acbYbb
farmim s tim ted 1 act butchera atd.
jo a jeste tenhle build je delanej hlavne na solo
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... cUb!acbYbb
farmim s tim ted 1 act butchera atd.
jo a jeste tenhle build je delanej hlavne na solo
Re: DH inferno - skilly , item ?
Ahoj. Zkusím ti napsat jak DH jedu já. Inferno act 1.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... YTe!YcZZba
Build je stavěný na masivní dmg. Moje staty:
19k HP, 72k dps (Sharpshooter), 255% Crit. hit dmg, 35% dodge, 2-hand Crossbow.
Základní dmg spell je Ele. Arrow s Nether Tentacles. Jak už tady jeden užívatel psal, díky tomu že letí tak pomalu dá do cíle dmg i 2x-3x(70k-80k crity), než jím proletí. To většínou u mě znamená, že stačí jeden průlet a obyčejní creepove pomřou.
Dále mám Multishot s Fire at Will. Když nám creepove nestojí pěkně za sebou a nebo se třeba naklonují, tak je tento skill k nezaplacení.
Companion s netopírem regeneruje Hatred, takže můžeme Ele. Arrow spamovat.
SS proto, že se snažím nedostat ani jednu hitku. Když na mě letí nějaky projektil, tak se prostě schovám do invizu a pálím dál.
Preparation je jasný. U elitek/bosu potřebujeme co nejvíc času, jaký můžeme z SS vytáhnout.
Hatred generate spell používám v tomto případě Entangling Shot s Justice is Served kvůli 6 Hatred. Je celkem jedno co by jsi jel. Ani nemusíš střilet do creepek. Jde jen o to si rychle doplnit Hatred. Aspoň si střelbou do creepu neresetuješ crity. :-)
Doufám, že mi tento build bude nějakou dobu ještě stačit.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... YTe!YcZZba
Build je stavěný na masivní dmg. Moje staty:
19k HP, 72k dps (Sharpshooter), 255% Crit. hit dmg, 35% dodge, 2-hand Crossbow.
Základní dmg spell je Ele. Arrow s Nether Tentacles. Jak už tady jeden užívatel psal, díky tomu že letí tak pomalu dá do cíle dmg i 2x-3x(70k-80k crity), než jím proletí. To většínou u mě znamená, že stačí jeden průlet a obyčejní creepove pomřou.
Dále mám Multishot s Fire at Will. Když nám creepove nestojí pěkně za sebou a nebo se třeba naklonují, tak je tento skill k nezaplacení.
Companion s netopírem regeneruje Hatred, takže můžeme Ele. Arrow spamovat.
SS proto, že se snažím nedostat ani jednu hitku. Když na mě letí nějaky projektil, tak se prostě schovám do invizu a pálím dál.
Preparation je jasný. U elitek/bosu potřebujeme co nejvíc času, jaký můžeme z SS vytáhnout.
Hatred generate spell používám v tomto případě Entangling Shot s Justice is Served kvůli 6 Hatred. Je celkem jedno co by jsi jel. Ani nemusíš střilet do creepek. Jde jen o to si rychle doplnit Hatred. Aspoň si střelbou do creepu neresetuješ crity. :-)
Doufám, že mi tento build bude nějakou dobu ještě stačit.
-
- Quill Rat
- Příspěvky:6
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:legolas #2280
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH inferno - skilly , item ?
KEAN paci sa mi tvoj build.
Stale porovnavam defensive skilly Smoke Screen s runou Lingering Fog a Shadow Power s runou Gloom je sice pravda, ze ten skill SS trva iba 1.5 secund, ale za ten cas sa vies uhnut pred hitom. Zato SP ti redukuje hit trva 3 secundy, ale myslim si, ze ochrana 65% ti na inferne stacit nebude. Pomocou SS sa vies lepsie ochranit pred hitom a to je v inferne dolezitejsie.
Do dnes som pouzival primarku Hungering Arrow s runou Devouring Arrow, pomocou, ktorej som dokazal dat dostatocny damage namiesto elemental arowu - ked sa mi minul hatred. Dnes som si pozeral skilly a napadlo ma ze lepsie bude vyuzivat Entangling Shot s runou Justice is Served radsej spomalim nepriatela mam viacej casu na rozdanie poskodenia a mat dostatocnu hatred na vyuzitie Entangling Shot-ui. Som rad, ze som nasiel niekoho, komu sa tato taktika osvedcila. Som level 52 preto zatial vyuzivam runu Frost Arrow. Ked uz sa nejaky moby priblizia na nebezpecnu vzdialenost, tak pouzivam SS a nemam problem sa vyhnut.
Jedna otazocka nemyslis si, ze lepsi hunting skill na miesto Companion s runou Bat Companion, ktory stoji 10 discipline by bol Marked for Death, ktory stoji 3 discipline a s runou Mortal Enemy - ziskas 3 Hatred per second pri utoku na oznaceny ciel??
Stale porovnavam defensive skilly Smoke Screen s runou Lingering Fog a Shadow Power s runou Gloom je sice pravda, ze ten skill SS trva iba 1.5 secund, ale za ten cas sa vies uhnut pred hitom. Zato SP ti redukuje hit trva 3 secundy, ale myslim si, ze ochrana 65% ti na inferne stacit nebude. Pomocou SS sa vies lepsie ochranit pred hitom a to je v inferne dolezitejsie.
Do dnes som pouzival primarku Hungering Arrow s runou Devouring Arrow, pomocou, ktorej som dokazal dat dostatocny damage namiesto elemental arowu - ked sa mi minul hatred. Dnes som si pozeral skilly a napadlo ma ze lepsie bude vyuzivat Entangling Shot s runou Justice is Served radsej spomalim nepriatela mam viacej casu na rozdanie poskodenia a mat dostatocnu hatred na vyuzitie Entangling Shot-ui. Som rad, ze som nasiel niekoho, komu sa tato taktika osvedcila. Som level 52 preto zatial vyuzivam runu Frost Arrow. Ked uz sa nejaky moby priblizia na nebezpecnu vzdialenost, tak pouzivam SS a nemam problem sa vyhnut.
Jedna otazocka nemyslis si, ze lepsi hunting skill na miesto Companion s runou Bat Companion, ktory stoji 10 discipline by bol Marked for Death, ktory stoji 3 discipline a s runou Mortal Enemy - ziskas 3 Hatred per second pri utoku na oznaceny ciel??
Re: DH inferno - skilly , item ?
Jelikož ten netopýr s tebou lita dokud neumřeš, tak se o Discipline cost nemůžeme bavit. :-) Marku rozhodně nezatracuju při nějakém boss fightu. Ale na normální expení je podle mě lepší companion. Z marky dostaneš 3 Hatred za zásah do creepa. Jelikož creepky padají na 1-2 zásahy, tak je to asi na nic.
Re: DH inferno - skilly , item ?
Díky za názory , určitě to vyzkouším, jen nevím, jak mám jet netopýra a Preparation najednou, když jsou oba v huntingu?
Re: DH inferno - skilly , item ?
ESC--)option--)gameplay--)elective mod ON
pak si muzes brat skilly jake chces
pak si muzes brat skilly jake chces
Re: DH inferno - skilly , item ?
Zdravím,
co se týče toho "ultimate buildu", ta různorodost se dá najít snad pouze mezi discipline spendery (žrouty disciplu). Mezi hatred generátory a spendery je po jedné abilitě která prostě vyčnívá nad ostatní.
V mém osvědčeném pvE solo buildu figuruje jako hatred generátor "Hungering Arrow" s runou "Devouring Arrow" na zvýšení dmg o 70% při každém následujícím průstřelu, přičemž šance na opakovaný zásah jednou střelou je 35%. Což při troše štěstí způsobí že uvidíte "pew pew" čísla
Hatred spender každopádně "Elemental Arrow" s runou "Nether Tentacles", nejlepší abilita která tvoří vyvážený mezník mezi AoE a single target dmg. Naprosto super je že jedna střela dokáže single target zasáhnout 2-3 krát.
______________________________________________________________________
No a teď na Discipline abilitky
1. Caltroops - jistě jste postřehli že první 2 ability nemají žádné zpomalení, s runou Torturous Ground kromě zpomalení dostaneme i 2sec imobilize, popřípadě ji střídám s runou "Jagged Spikes" což je krom zpomalení také 45% weapon dmg/sec.
2. "Smoke Screen" s runou "Lingering Fog" - escape abilita 1,5sec invisibility, krom toho vás zbaví veškerých crowd controlů (jail, frozen atd.. nevím jak to bude s polymorphem)
3. "Preparation" s runou "Backup Plan" - obnoví celou disciple + 30% šance že nedostanete cooldown 45sec.
4. "Marked for Death" s runou "Mortal Enemy" - +12% dmg do označeného cíle + regen 3 hatred za zásah. ( a právě s kombinací ele. arrow + nether tentacles je naprosto ultimátní protože za každý hit vrací 6-9 hatred).
______________________________________________________________________
Pasivky: Sharpshooter, Steady Aim, Archery - klasika.
Kompletně to tedy vypadá následovně:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... TYe!YcbZcY
S tímto buildem jsem prošel prakticky celé inferno na solo, včera byl pokořen izual, dnes na mě čeká diablo.
co se týče toho "ultimate buildu", ta různorodost se dá najít snad pouze mezi discipline spendery (žrouty disciplu). Mezi hatred generátory a spendery je po jedné abilitě která prostě vyčnívá nad ostatní.
V mém osvědčeném pvE solo buildu figuruje jako hatred generátor "Hungering Arrow" s runou "Devouring Arrow" na zvýšení dmg o 70% při každém následujícím průstřelu, přičemž šance na opakovaný zásah jednou střelou je 35%. Což při troše štěstí způsobí že uvidíte "pew pew" čísla
Hatred spender každopádně "Elemental Arrow" s runou "Nether Tentacles", nejlepší abilita která tvoří vyvážený mezník mezi AoE a single target dmg. Naprosto super je že jedna střela dokáže single target zasáhnout 2-3 krát.
______________________________________________________________________
No a teď na Discipline abilitky
1. Caltroops - jistě jste postřehli že první 2 ability nemají žádné zpomalení, s runou Torturous Ground kromě zpomalení dostaneme i 2sec imobilize, popřípadě ji střídám s runou "Jagged Spikes" což je krom zpomalení také 45% weapon dmg/sec.
2. "Smoke Screen" s runou "Lingering Fog" - escape abilita 1,5sec invisibility, krom toho vás zbaví veškerých crowd controlů (jail, frozen atd.. nevím jak to bude s polymorphem)
3. "Preparation" s runou "Backup Plan" - obnoví celou disciple + 30% šance že nedostanete cooldown 45sec.
4. "Marked for Death" s runou "Mortal Enemy" - +12% dmg do označeného cíle + regen 3 hatred za zásah. ( a právě s kombinací ele. arrow + nether tentacles je naprosto ultimátní protože za každý hit vrací 6-9 hatred).
______________________________________________________________________
Pasivky: Sharpshooter, Steady Aim, Archery - klasika.
Kompletně to tedy vypadá následovně:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... TYe!YcbZcY
S tímto buildem jsem prošel prakticky celé inferno na solo, včera byl pokořen izual, dnes na mě čeká diablo.