Vaše skutečné DPS?
Napsal: 14.11.2012, 11:52 hod.
Zdravím,
vetsina z nas sleduje herni ukazatel DPS jako urcite meritko sily sve herni postavy a porovnava se pomoci toho s ostatnimi hraci. Bohuzel tzv. papirove DPS ktere ukazuje hra je nekdy znacne zavadejici a skutecne hodnoty prumerneho herniho dmg jsou vetsinou trochu nekde jinde.
Myslim, ze zvlaste u monku mohou byt rozdily mezi papirovou hodnotou a skutecnou hodnotou dmg obrovske. Do papirove hodnoty dmg se nam totiz vubec nezapocitavaji veci jako sweeping wind (45% weapon dmg) + tornada (20% dmg), nebo treba conviction mantra s overawe (pri spamovani mantry 48% dmg navic), a nebo bonus dmg pro urcite skilly ktere davaji nektere predmety (Won khim lau, Inna's radiance, Stone of Jordan, atd.)
Pro overeni skutecneho herniho dmg je tu jednoduchy test, ktery si muze kazdy udelat sam. Staci si zmerit cas za ktery stihnete zabit Azmodana na MP5, nebo proste na MP ktery zvladate. Cim vyssi MP tim lepe, protoze se eliminuji nepresnosti (zapinani skillu, nabijeni SW, vliv stesti na critical hity a podobne) a vysledna hodnota dmg je pak presnejsi. Vyssi MP take dokaze vyvazenost vasi postavy (dmg/survivability), muj monk je porad jeste glass cannon, takze MP10 uz by neustal.
Na Azmodana jsem sel s timto: http://dah4k.wz.cz/azmo-mp5-20s.jpg - to je moje normalni farmici vybava a normalni farmici build se kterym bezne hraju. Ciste jen podle papirovych dps by mel můj souboj s Azmodanem (na MP5 ma 25 738 048 HP) trvat 2 minuty a 27 vterin.
Ve hre se vsak projevi bonusove dmg skillu z vybavy, zapnuti SW s tornady a spamovani blinding Flash a Conviction mantry s overawe a vysledkem je Azmodan mrtvy presne za 20s Z toho jednoduse vychazi ze skutecne prumerne herni dmg neni ubohych 175 000, ale uz mnohem lepe vypadajici 1 287 000 damage za sekundu
Zkuste si tedy take udelat testik s Azmodanem a pochlubte se s vasim skutecnym dmg. Clovek si pak uz nepripada proti tem high DPS Barbarum, Archon wizardum a Demon hunterum tak menecenny
vetsina z nas sleduje herni ukazatel DPS jako urcite meritko sily sve herni postavy a porovnava se pomoci toho s ostatnimi hraci. Bohuzel tzv. papirove DPS ktere ukazuje hra je nekdy znacne zavadejici a skutecne hodnoty prumerneho herniho dmg jsou vetsinou trochu nekde jinde.
Myslim, ze zvlaste u monku mohou byt rozdily mezi papirovou hodnotou a skutecnou hodnotou dmg obrovske. Do papirove hodnoty dmg se nam totiz vubec nezapocitavaji veci jako sweeping wind (45% weapon dmg) + tornada (20% dmg), nebo treba conviction mantra s overawe (pri spamovani mantry 48% dmg navic), a nebo bonus dmg pro urcite skilly ktere davaji nektere predmety (Won khim lau, Inna's radiance, Stone of Jordan, atd.)
Pro overeni skutecneho herniho dmg je tu jednoduchy test, ktery si muze kazdy udelat sam. Staci si zmerit cas za ktery stihnete zabit Azmodana na MP5, nebo proste na MP ktery zvladate. Cim vyssi MP tim lepe, protoze se eliminuji nepresnosti (zapinani skillu, nabijeni SW, vliv stesti na critical hity a podobne) a vysledna hodnota dmg je pak presnejsi. Vyssi MP take dokaze vyvazenost vasi postavy (dmg/survivability), muj monk je porad jeste glass cannon, takze MP10 uz by neustal.
Na Azmodana jsem sel s timto: http://dah4k.wz.cz/azmo-mp5-20s.jpg - to je moje normalni farmici vybava a normalni farmici build se kterym bezne hraju. Ciste jen podle papirovych dps by mel můj souboj s Azmodanem (na MP5 ma 25 738 048 HP) trvat 2 minuty a 27 vterin.
Ve hre se vsak projevi bonusove dmg skillu z vybavy, zapnuti SW s tornady a spamovani blinding Flash a Conviction mantry s overawe a vysledkem je Azmodan mrtvy presne za 20s Z toho jednoduse vychazi ze skutecne prumerne herni dmg neni ubohych 175 000, ale uz mnohem lepe vypadajici 1 287 000 damage za sekundu
Zkuste si tedy take udelat testik s Azmodanem a pochlubte se s vasim skutecnym dmg. Clovek si pak uz nepripada proti tem high DPS Barbarum, Archon wizardum a Demon hunterum tak menecenny