Stránka 1 z 1

Seven-Sided strike

Napsal: 16.05.2012, 16:37 hod.
od Zheiko
Mam dotaz,

kdyz na tento spell dam druhou runu, tak to pise ze se pocet zasahu zvedne na 9, ale nepise se tam nic o zvysovani vysledny dmg, takze to vicemene znamena, ze vysledna dmg 777% se rozdeli ne do 7mi utoku ale do 9ti utoku, je to tak? tim padem, kdyz bez pouziti tyhle runy da kazdej ze sedmi utoku 111% dmge, tak pri 9 zasazich to bude pouze cca 87% weapon dmg za zasah, je to tak?

Re: Seven-Sided strike

Napsal: 17.05.2012, 14:29 hod.
od passco
Viac menej je to tak .. najlepšie je keď si to odskúšaš v praxi :)

Re: Seven-Sided strike

Napsal: 17.05.2012, 14:47 hod.
od Smelina
Je to tak, když vezmeš v úvahu jen čistou dmg bez dalších bonusů, tak se to asi nevyplatí mít. Zajímavé to možná začne být když budeš mít item, který něco generuje při hitu. Alespoň tedy doufám, že takové ty bonusy typu +hp/hit se počítají pro každý z těch x kopanců zvlášť.

Re: Seven-Sided strike

Napsal: 18.05.2012, 09:07 hod.
od evilmind
Tak ono se SSS vyplati i proto, ze jsi untargetable, tj. dalsi skill co ti da na par vterin invul. Nicmene aktualne jsem ho musel z buildu vykopnout, ten cooldown neni moc solo friendly... :-(

Re: Seven-Sided strike

Napsal: 27.05.2012, 00:07 hod.
od Sibi
Souhlasím s evilmind, ty další dva "kopance" jsou tam jen pro to, že vlastně budeš o trochu delší čas "nesmrtelnej". Spolu se serenity celkem dobrá věc, akorát je opravdu škoda toho velkého Cooldownu.

Re: Seven-Sided strike

Napsal: 27.05.2012, 09:57 hod.
od Warclo
NO mě osobně se víc opratila runa na stuny.