2.2.0 TheoryCrafting by Seton
Napsal: 25.02.2015, 13:28 hod.
EDIT: 26.2.2015 (skills, gemy, Gear)
EDIT: 2.3.2015 (Rainment build)
Tak moji milí Monkové .
Na netu jsou předběžné informace pro nadcházející patch 2.2.0
Měl jsem zatím možnost na to jen zběžně mrknout, ale už teď mě napadá spousta buildů, které by mohli šlapat velice dobře a pokud se na PTR potvrdí některé moje teorie, nebude monk jen o zvonech. Rozepíšu teoretické změny v Gearu a Skills a možné buildy v patchi 2.2.0. a jakmile bude puštěno PTR, přidám nové buildy .
Úvodní stránku (tento příspěvek) budu editovat podle vývoje situace! Mějte prosím na paměti, že se jedná čistě o teorii a do Live spuštění je ještě daleko, takže se může COKOLIV změnit!
Skills
Near Death Experience:Změna oproti staré verzi je, že: místo toho aby NDE na cooldownu zvyšovala o 35% LpS, LpH a Heal z globů tak nyní budete 2 sekundy imunní na veškeré damage a CC efekty.
SC hráče tohle moc neovlivní, kdo ji měl doteď, bude jí mít stále, kdo ne, nenasadí ji ani po pachi. Hlavní efekt, tedy vytažení hrobníkovy z lopaty zůstává nezměněn.
Mystic Ally:: Mystic ally má niní AS totožnou s postavou. To docela otvírá dveře fast 2x 1H buildům s Innou .
Gear:
Raiment of a Thousand Storms:
2p: Spirit generátory mají o 25% vetší AS a o 500% vetší damage
4p: Zvedne základní damage Dashing Strike(DS) na 5000% WP
6p: DS stojí 50 Spirit, ale obnový Charge při použití.
Osobně mám rozporuplné pocity ohledně této změny. Jisté je, že horší než teď už to být nemůže, takže posud vpřed to bude určitě. Důležitá informace, kterou zatím nemáme je, jak bude bonus 500% ke spirit generátorům počítán (a jeho vliv na Simplicity Strenght gem a DD panty). Pokud bude dmg slušně fungující, bude se tento set dát v pohodě použít i bez 6p bonusu díky vymaxování CDR což bude velký přínos, protože budou možné kombinace s jiným setem .
Inna's Mantra:
2p: Pasivní schopnosti Ally a Mantry se zvýší o 100%
4p: Zatím bezezměny
6p: Pokud použijete Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike a Wave of Light, Ally ho použije taky
Tak tady rozporuplné pocity nemám . Blizz se očividně inspiroval Sentry u DH a udělal Inna set na stejný styl. Jakmile castíte skill, Ally ho castne taky. Pevně doufám, že další kousky setu NEbudou boty, protože to by smrdělo absencí našich nejlepších bot (Crudest boots).Právě možnost kombinace s Crudest boots bude klíčová pro použití Inna. Bohužel nevyužijeme ani TaT, protože celý proces bude ovlivněn AS postavy a né petů. Nevím jak Vy, ale já se pustím do levelování Enforcer gemu . Kombina madstone+Crudest+Inna bohužel není možná. Podle prvních zpráv je další kousek Inna právě na nohách(boty) .
Od nové Inny si slibuji hodně a doufám, že opravdu bude hrdě stát po boku SWK.
ItemPassive_Unique_915_x1: SSS bude mít další 7 hitů!
Pokud tohle projde tak to bude mít budoucnost (Přečtěte si změny v Inna setu ). Vypadá to, že SSS by se mohlo opět dostat na výsluní . 3x14=42! hitů. Moje Flow of Ethernity se nedočkavě třepe v truhle .
Gemy:
Na non Season to zatím vypadá bezezměny (podle buildu). Gem Enforcer který monk zatím nevyužil ovšem bude dobře pracovat s novou Innou, PTR ukáže.
Builds:
http://www.diablofans.com/builds/52691- ... gh-as-monk
EDIT: 2.3.2015 (Rainment build)
Tak moji milí Monkové .
Na netu jsou předběžné informace pro nadcházející patch 2.2.0
Měl jsem zatím možnost na to jen zběžně mrknout, ale už teď mě napadá spousta buildů, které by mohli šlapat velice dobře a pokud se na PTR potvrdí některé moje teorie, nebude monk jen o zvonech. Rozepíšu teoretické změny v Gearu a Skills a možné buildy v patchi 2.2.0. a jakmile bude puštěno PTR, přidám nové buildy .
Úvodní stránku (tento příspěvek) budu editovat podle vývoje situace! Mějte prosím na paměti, že se jedná čistě o teorii a do Live spuštění je ještě daleko, takže se může COKOLIV změnit!
Skills
Near Death Experience:Změna oproti staré verzi je, že: místo toho aby NDE na cooldownu zvyšovala o 35% LpS, LpH a Heal z globů tak nyní budete 2 sekundy imunní na veškeré damage a CC efekty.
SC hráče tohle moc neovlivní, kdo ji měl doteď, bude jí mít stále, kdo ne, nenasadí ji ani po pachi. Hlavní efekt, tedy vytažení hrobníkovy z lopaty zůstává nezměněn.
Mystic Ally:: Mystic ally má niní AS totožnou s postavou. To docela otvírá dveře fast 2x 1H buildům s Innou .
Gear:
Raiment of a Thousand Storms:
2p: Spirit generátory mají o 25% vetší AS a o 500% vetší damage
4p: Zvedne základní damage Dashing Strike(DS) na 5000% WP
6p: DS stojí 50 Spirit, ale obnový Charge při použití.
Osobně mám rozporuplné pocity ohledně této změny. Jisté je, že horší než teď už to být nemůže, takže posud vpřed to bude určitě. Důležitá informace, kterou zatím nemáme je, jak bude bonus 500% ke spirit generátorům počítán (a jeho vliv na Simplicity Strenght gem a DD panty). Pokud bude dmg slušně fungující, bude se tento set dát v pohodě použít i bez 6p bonusu díky vymaxování CDR což bude velký přínos, protože budou možné kombinace s jiným setem .
Inna's Mantra:
2p: Pasivní schopnosti Ally a Mantry se zvýší o 100%
4p: Zatím bezezměny
6p: Pokud použijete Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike a Wave of Light, Ally ho použije taky
Tak tady rozporuplné pocity nemám . Blizz se očividně inspiroval Sentry u DH a udělal Inna set na stejný styl. Jakmile castíte skill, Ally ho castne taky. Pevně doufám, že další kousky setu NEbudou boty, protože to by smrdělo absencí našich nejlepších bot (Crudest boots).Právě možnost kombinace s Crudest boots bude klíčová pro použití Inna. Bohužel nevyužijeme ani TaT, protože celý proces bude ovlivněn AS postavy a né petů. Nevím jak Vy, ale já se pustím do levelování Enforcer gemu . Kombina madstone+Crudest+Inna bohužel není možná. Podle prvních zpráv je další kousek Inna právě na nohách(boty) .
Od nové Inny si slibuji hodně a doufám, že opravdu bude hrdě stát po boku SWK.
ItemPassive_Unique_915_x1: SSS bude mít další 7 hitů!
Pokud tohle projde tak to bude mít budoucnost (Přečtěte si změny v Inna setu ). Vypadá to, že SSS by se mohlo opět dostat na výsluní . 3x14=42! hitů. Moje Flow of Ethernity se nedočkavě třepe v truhle .
Gemy:
Na non Season to zatím vypadá bezezměny (podle buildu). Gem Enforcer který monk zatím nevyužil ovšem bude dobře pracovat s novou Innou, PTR ukáže.
Builds:
http://www.diablofans.com/builds/52691- ... gh-as-monk