Ahojte, tak dohraný ACT II na Inferne. Som ten čo to drží na sebe toto je môj build.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... XVU!aaYacc
Moje stats:
DPS : 11k
HP : 26 000
Dodge : 66%
Armor : 5982
Resistance : 710 (71,20%) [buffed]
Celkom solídne si to dávam. Nepocitujem niejaké extrémne damage okrem AoE damage. Práve som dohral ACT II v zostave Monk, Demon Hunter, Witch Doctor... Väčšinu držím na sebe až do Enrage-u takže to hodnotím kladne. Idem ACT III - snáď to bude väčšia zábava umierať
Tank buildy
-
- Quill Rat
- Příspěvky:13
- BattleTag:AssKick123#2306
Re: Tank buildy
Přispěju svým názorem na asi nejzábavnější build (zároveň je hodně silný). Dobře se doplňuje s life on hit na rychlé 1H zbrani (+ shield).
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... UXY!aYbaaZ
Teleportovat se k protivníkům, přitahovat je k sobě aby do nich DH nebo Wizard napral jednobodové kouzlo/skill a zničil je v jedné ráně (Act1). Na Actu 3 zase oceníte bonus za evade při přitažení protivníků okolo k sobě. Blade storm zajistí jejich rychlou (+60%) aoe dmg likvidaci, spamovatelná Evade mantra zvyšuje armor, rychlý Fist of Thunder zajišťuje příval "Life on Hit" zdraví a špiritusu, pak je tam 3sekundová léčící nesmrtelnost a healing skill, který zvyšuje o 15% damage. Super je na tankování (neříkám že přes criticaly by se ještě o stupínek neposunul výš, ale možná by jej to jen rozbalancovalo). Je potřeba mít vysoké resistance, armor, dodge i block chance, abyste to masivní obklopení nepřáteli a elity vyblokovali a vaše healing vlastnosti na zbrani a 2 skilly stihly zahojit rány.
(jsou v tom nějaké RMAH investice) 32k HP, 21k damage, 72% resist, 37% block chance (2800-3728), Dodge 39 (s mantrou 56, 64.8 na 3sec), 7000 armor, 70% damage reduction, 21.28% melee damage reduction, 4% elite damage reduction, 1.64AS, 973 Life on Hit, 2.2 life steal, 88 life per second, 16.6 life per spirit spent (+62 z pasivky), critical chance jen 5% critical damage 50%, vlastnosti 1918DEX, 364STR, 181INT (sad but true), 744VIT. Gemy star a flawless star.
Act1 - no smrt
Act2 - no smrt když jste trochu clever
Act3 1.půlka - no smrt když jste průměrně clever
Act3 2.půlka - tady to chce taktizovat a vyhýbat se tím umírání
Act 4 - někdy se nezadaří, ale jde to
EDIT vidím že něco podobného hraje monk s buildem z prvního postu. Když porovnám rozdíly, vidím, že jeho build bude snazší hrát s slabším equipem. Má tam víc healování na úkor damage a runy zaměřené na Spirit regeneration. O Spirit regeneration se v mém buildu stará rychlý skill Fist of Thunder spolu s rychlou 1H fistou a nechybí mu fun aspekt v teleportování se k protivníkovi (preferuji před jinou runou, která ještě o trochu navyšuje dodge). Cyclone strike mu opponenty přitáhne z většího okruhu, ale mně z menšího přitom však navyšuje dodge takže se dá spamovat spolu s evade mantrou pro krátkodobou maximilizaci dodge. Plus blade storm s navýšeným dmg spolehlivě rozseká na nudličky všechny moby v blízkosti. Evade mantra, ale ta začíná mít smysl od Inferna Actu1/2...
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... UXY!aYbaaZ
Teleportovat se k protivníkům, přitahovat je k sobě aby do nich DH nebo Wizard napral jednobodové kouzlo/skill a zničil je v jedné ráně (Act1). Na Actu 3 zase oceníte bonus za evade při přitažení protivníků okolo k sobě. Blade storm zajistí jejich rychlou (+60%) aoe dmg likvidaci, spamovatelná Evade mantra zvyšuje armor, rychlý Fist of Thunder zajišťuje příval "Life on Hit" zdraví a špiritusu, pak je tam 3sekundová léčící nesmrtelnost a healing skill, který zvyšuje o 15% damage. Super je na tankování (neříkám že přes criticaly by se ještě o stupínek neposunul výš, ale možná by jej to jen rozbalancovalo). Je potřeba mít vysoké resistance, armor, dodge i block chance, abyste to masivní obklopení nepřáteli a elity vyblokovali a vaše healing vlastnosti na zbrani a 2 skilly stihly zahojit rány.
(jsou v tom nějaké RMAH investice) 32k HP, 21k damage, 72% resist, 37% block chance (2800-3728), Dodge 39 (s mantrou 56, 64.8 na 3sec), 7000 armor, 70% damage reduction, 21.28% melee damage reduction, 4% elite damage reduction, 1.64AS, 973 Life on Hit, 2.2 life steal, 88 life per second, 16.6 life per spirit spent (+62 z pasivky), critical chance jen 5% critical damage 50%, vlastnosti 1918DEX, 364STR, 181INT (sad but true), 744VIT. Gemy star a flawless star.
Act1 - no smrt
Act2 - no smrt když jste trochu clever
Act3 1.půlka - no smrt když jste průměrně clever
Act3 2.půlka - tady to chce taktizovat a vyhýbat se tím umírání
Act 4 - někdy se nezadaří, ale jde to
EDIT vidím že něco podobného hraje monk s buildem z prvního postu. Když porovnám rozdíly, vidím, že jeho build bude snazší hrát s slabším equipem. Má tam víc healování na úkor damage a runy zaměřené na Spirit regeneration. O Spirit regeneration se v mém buildu stará rychlý skill Fist of Thunder spolu s rychlou 1H fistou a nechybí mu fun aspekt v teleportování se k protivníkovi (preferuji před jinou runou, která ještě o trochu navyšuje dodge). Cyclone strike mu opponenty přitáhne z většího okruhu, ale mně z menšího přitom však navyšuje dodge takže se dá spamovat spolu s evade mantrou pro krátkodobou maximilizaci dodge. Plus blade storm s navýšeným dmg spolehlivě rozseká na nudličky všechny moby v blízkosti. Evade mantra, ale ta začíná mít smysl od Inferna Actu1/2...
Naposledy upravil(a) AssKick123 dne 26.06.2012, 17:57 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Tank buildy
Koukam, co jsem psal naposled tak muj build uz je naprosto jinej. Postupne jsem dospel k tomu, ze nejlepsi obrana je utok, a kdyz to nestaci, tak jeste vic utoku :-), protoze pizlani je casove neefektivni, a D3 je hra o lootu, takze cas jsou penize. Takze ted vypadam takhle:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... ZXU!accbac
a v praxi to vypada takhle (farm A3)
http://www.youtube.com/watch?v=sftHlHyl ... e=youtu.be
Predpokladem je, ze mate aspon prumerny DPS, naopak neni treba mit vubec zadny LoH. Nepouzivam popularni overwave, ale misto toho dodge mantru s backlashem, dmg je mozna o neco mensi, ale zato je pasivni, coz ocenim vic (ale to je ciste o stylu hry) - a navic je diky ni mozne stahovat monstra do trainu, a zabijet s nima i elity, protoze cim vic potvor na sebe natahnu, tim vetsi dmg dam, staci spravne nacasovat.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... ZXU!accbac
a v praxi to vypada takhle (farm A3)
http://www.youtube.com/watch?v=sftHlHyl ... e=youtu.be
Predpokladem je, ze mate aspon prumerny DPS, naopak neni treba mit vubec zadny LoH. Nepouzivam popularni overwave, ale misto toho dodge mantru s backlashem, dmg je mozna o neco mensi, ale zato je pasivni, coz ocenim vic (ale to je ciste o stylu hry) - a navic je diky ni mozne stahovat monstra do trainu, a zabijet s nima i elity, protoze cim vic potvor na sebe natahnu, tim vetsi dmg dam, staci spravne nacasovat.
Re: Tank buildy
Nevím jaké máš zkušenosti s SW,ale já po vyzkoušení přešel od runy Cyklone k Blade Storm a zdá se mi,že je to stabilnější dmg.
Re: Tank buildy
Tak ja mam asi 30 procent crit, takze mi tornada docela skacou porad, a vyhovuje mi hlavne to, ze maji nejakej vlastni nahodnej pohyb a tu dmg davaji kolem sebe - kdezto bladestorm jen zvysuje dmg v malem prostoru kolem me. Jinak celkova dmg bude nejspis u bladestormu vyssi, je to proste o preferovanym stylu hry...
Re: Tank buildy
Tak pokud máš 30% už mlčím,já se to snažil spočítat a právě ty tornáda my vyšly výhodné až cca. nad 20% critu.evilmind píše:Tak ja mam asi 30 procent crit, takze mi tornada docela skacou porad, a vyhovuje mi hlavne to, ze maji nejakej vlastni nahodnej pohyb a tu dmg davaji kolem sebe - kdezto bladestorm jen zvysuje dmg v malem prostoru kolem me. Jinak celkova dmg bude nejspis u bladestormu vyssi, je to proste o preferovanym stylu hry...