Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Ahoj,
diskuse na téma U6 monk se nám maličko (maličko dost ) zvrhla v diskusi o Static monkovi.
Aby jsme dodrželi určitý zásady fóra a nemátli pak nově příchozí, kteří si chtějí počíst o U6, zakládám tohle téma, kde se můžeme vyřádit jak bude potřeba .
Chtěl sem ještě reagovat na příspěvky v U6 vláknu, takže už tady:
zkoušel jsem Static procovat přes SW:cyclone, ale prostě to nejde , škoda :/ vypadá to pěkně
Edit: Opraveny hrubky jako prase . Tohle se mi běžně nestává, sorry pánové, nedalo se na to dívat . Díky Coyde za korekci
diskuse na téma U6 monk se nám maličko (maličko dost ) zvrhla v diskusi o Static monkovi.
Aby jsme dodrželi určitý zásady fóra a nemátli pak nově příchozí, kteří si chtějí počíst o U6, zakládám tohle téma, kde se můžeme vyřádit jak bude potřeba .
Chtěl sem ještě reagovat na příspěvky v U6 vláknu, takže už tady:
zkoušel jsem Static procovat přes SW:cyclone, ale prostě to nejde , škoda :/ vypadá to pěkně
Edit: Opraveny hrubky jako prase . Tohle se mi běžně nestává, sorry pánové, nedalo se na to dívat . Díky Coyde za korekci
Naposledy upravil(a) Seton dne 15.10.2015, 11:16 hod., celkem upraveno 1 x.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
SW jsem taky zkoušel ale dělá to celkem prd dmg.. škoda no. Ještě by moh někdo ze správců nakopírovat ty poslední stránky z U6 vlákna sem (a tam to smaznout), je tam myslím docela dost užitečných informací pro začínající.
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
jojo, to by nebylo na škodu . Stále zapomínám na kostku, včera jsem jel s partou GR a asi po 3. riftu jsem si uvědomil, že mám v kostce Unity .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Tak gr 62 som dal dole ,ale nie na cas uz viac menej sa chytam neni to perfect , ale je to asi lepsie .
Aj ked mi pasivecka procla 2x pravdepodobne to chce proste dobru densitu a nejake tie pylony .
Elitky sa asi ani tuto neoplati lomit ..skusim to asi s serenity ci je to lepsie ako epiphany .
Edit : Na hc season tipek co dal 71 GR tak to hra na cdr vyzera to ze je to asi mozno lepsie hratelne ako normalna verzia
Aj ked mi pasivecka procla 2x pravdepodobne to chce proste dobru densitu a nejake tie pylony .
Elitky sa asi ani tuto neoplati lomit ..skusim to asi s serenity ci je to lepsie ako epiphany .
Edit : Na hc season tipek co dal 71 GR tak to hra na cdr vyzera to ze je to asi mozno lepsie hratelne ako normalna verzia
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Lepsi to obecne neni prichazis tim o staty jelikoz tvuj hlavni dps skil neni zavisly na cooldownech. N SC uz od tehle verze prave vsichni ustoupili Quin,Modz,Natsuma.. Prinos na hc je ze ma pak asi casteji serenity atd takze nemusi tak moc kitovat a hlidat se a tim padem da vetsi dmg za dany cas
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Pylony budou potřeba určitě, ale tipuju tak na 65+, jinak by ten build měl stíhat i bez většího "fishingu riftů". Jasný ale je, že typy mobů, densita a typ mapy prostě dělají hodně, včera byl nehratelnej dokonce jeden GR60 .Neskutečnej průser, úzký jeskyní chodby, co elita to 3x efekt na zemi(molten,poison,lasery,elektrika....) když už to nemělo elektriku, tak tam byl alespoň knockback, aby ti pěkně přerušil LpH...neskutečný, no a samozřejmě kde nic, tu nic, člověk běží prázdným riftem a bezmocně čumí na progres bar, kterej se neplní....
Každopádně je dobře, že postupuješ , určitě lepší, než před dotazama tady ne?
Jedete v partě výhradně CoE? S heal monkem určitě, tam není lepší DMG volba , bez Heal monka v partě testuju v kostce Wyrward (stunt) nebo Xepharian proti elektrice a reflektu . Jak to máte Vy?
Každopádně je dobře, že postupuješ , určitě lepší, než před dotazama tady ne?
Jedete v partě výhradně CoE? S heal monkem určitě, tam není lepší DMG volba , bez Heal monka v partě testuju v kostce Wyrward (stunt) nebo Xepharian proti elektrice a reflektu . Jak to máte Vy?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
O tom wyrdwardu mluvil myslim Quin ze to nejak nerfovali a ze to procne snad max 3x do jednoho moba a pak uz to neucinkuje a ze se to neoplati. Ja jezdim CoE to je jasnej dmg booster. Zkousel jsem jeste ten ring co zvysuje regen spiritu z primary skills o 50% ale prislo mi ze to nejako nefunguje..
Jinak tenhle build vylozene skaluje s densitou, pokud je v riftu par mobu a jeste treba takovych neprijemnych jako z 5actu co ruzne mizej, stunujou, knockbackujou, tak to je vylozene trapeni i na GR60. S U6 to bylo fuk mob dostal palmu, SSS a nazdar
Jinak tenhle build vylozene skaluje s densitou, pokud je v riftu par mobu a jeste treba takovych neprijemnych jako z 5actu co ruzne mizej, stunujou, knockbackujou, tak to je vylozene trapeni i na GR60. S U6 to bylo fuk mob dostal palmu, SSS a nazdar
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Ja v parte hravam len puby a gr takze davam coe .
Inak urcite ste mi dost pomohli ..jo jo kitovat sa musim naucit lebo s U setom na BP nebolo treba DD
No mapy som mal priemerne ale moby a4 a5 je proste rakovina ktoru nechces , ale vzdy sa to pokusam aspon vycistit.
Inak predtym som mal 3x GR a hned ako som vstupil dashol som a hned arcane kozy kravy molten alkohol proste napr afixy takze hned leave ..
No ten stun knockback to je proste peklo ...dnes som nestihol 55 na cas lebo proste zla mapa
Inak urcite ste mi dost pomohli ..jo jo kitovat sa musim naucit lebo s U setom na BP nebolo treba DD
No mapy som mal priemerne ale moby a4 a5 je proste rakovina ktoru nechces , ale vzdy sa to pokusam aspon vycistit.
Inak predtym som mal 3x GR a hned ako som vstupil dashol som a hned arcane kozy kravy molten alkohol proste napr afixy takze hned leave ..
No ten stun knockback to je proste peklo ...dnes som nestihol 55 na cas lebo proste zla mapa
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Tento build je práveže veľmi závislý od density a tipu mobov. Pre "fishing" ako stvorený, oveľa viac ako U6..
S4 Monk 1100+
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Jako nechci kecat, ale mám takový neblahý dojem, že to není jen otázka ringu, ale obecně Prostě 3x a dost minimálně na stun efekt. Hraju lightning Cruse, kde mám 3 různé šance na stun a někdy mi to tak přijde. Precizně testováno to nemám.coyd píše:O tom wyrdwardu mluvil myslim Quin ze to nejak nerfovali a ze to procne snad max 3x do jednoho moba a pak uz to neucinkuje a ze se to neoplati.
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Ryliah:
To jo, ale na menší GR (právě okolo GR60, co psal Y0G1) ten fishing moc potřeba není podle mě, tam to převálcuje prostá brutalita toho dmg výstupu . Samozřejmě, jak sem psal, kde nic není, ani smrt nebere, patro dohromady s 15 mobama neuhraje žádnej build ani class :/
To jo, ale na menší GR (právě okolo GR60, co psal Y0G1) ten fishing moc potřeba není podle mě, tam to převálcuje prostá brutalita toho dmg výstupu . Samozřejmě, jak sem psal, kde nic není, ani smrt nebere, patro dohromady s 15 mobama neuhraje žádnej build ani class :/
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
v profilu mam k nahlédnutí Static Monka co má prozatim v kostce Frostburny a Rimeheart docela to je pohodička,ale GR jsem s tim ještě moc nezkoušel,ale ozkoušim a dam vědět. jinak nasbíram matroš a meč vyměnim za Flying Dragona.
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
No ja teda niesom moc nadseny z mechaniky fishingu ..takze ak s tym dam 65 gr budem velmi rad potom asi bohuzial switch na brainless U set ..Nemam rad toto fishingovanie a snapshootovanie .
Rozbehnut off topic nechcem , ale vysoke gr su podla mna zle velmi zle dizajnovane.
Rozbehnut off topic nechcem , ale vysoke gr su podla mna zle velmi zle dizajnovane.
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Fishing je pouze volba hrace ktery se zene za vysokymi GR, neni to zadna "vlastnost" hry a nebo neco co bys musel delat. Budto chces ze sveho buildu, equipu, skilu atd vytezit co nejvic a dostat se nejdal, tak holt budes zkouset a zkouset az se dostanes do pro tebe idelaniho riftu a nebo se proste spokojis s o par lvl nizsim GR ktery ale budes dokoncovat vzdy. Nevim v cem je problem.
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Fishing samozrejme potrebny nie je. Avsak myslim si ze ze GR je o prekonavani limitov, ak nie tabulkovych tak vlastnych. Kazdy mame nejaky ciel.
Tiez nepatrim mezdi ludi ktori skipuju zle rollnute rifty. Prechazdam vsetko. Avsak ten rozdiel dobreho riftu je poznat pri static charge ovela viac ako pri beznej Uliane.
Tiez nepatrim mezdi ludi ktori skipuju zle rollnute rifty. Prechazdam vsetko. Avsak ten rozdiel dobreho riftu je poznat pri static charge ovela viac ako pri beznej Uliane.
S4 Monk 1100+
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Ano to suhlasim dnes 15x GR padla 2 fista ackova na SSS , ale tiez mi to nejak casovo nevychadzalo..static uz je to s hratelnoustou lepsie ..uvidim s ktorym sa nam podari dat dole 62.
Aktualne tipek hc season 72.
Tam neviem ci si roluje perfect GR , alebo ako to dal , ale rollovanie fishing skipovanie a pylony tam to uz bez toho asi nepojde.
Aktualne tipek hc season 72.
Tam neviem ci si roluje perfect GR , alebo ako to dal , ale rollovanie fishing skipovanie a pylony tam to uz bez toho asi nepojde.
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Tak já zatím 63 a 64 nevyšla o 17sec. Přes víkend mám cíl 65 zatím.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Opat sa musim podelit , tak snad prepacite dnes s double generatorom o 25 sec usiel cas na pokorenie gr 62 bloodmaw ma ale potrestal a tak sa moj double generator odpratal..Smrt je platba za pushovanie .
Ale nevadi pauza na diablo sa hodi a bude viac casu na ine veci .
Ale nevadi pauza na diablo sa hodi a bude viac casu na ine veci .
Re: Gen Monk a jeho variace (Fire,Static atd.)
Jáj, to je škoda :/.
A aby zůstala rovnováha ve vesmíru zachována, já za tvou smrt pokořil GR64 s 2:30min rezervou! A to bez jediného pylonu . Zato densita byla naprosto vynikajíci prakticky jsem celý 2 patra neměl pohyb bez hitu do skupinky
A aby zůstala rovnováha ve vesmíru zachována, já za tvou smrt pokořil GR64 s 2:30min rezervou! A to bez jediného pylonu . Zato densita byla naprosto vynikajíci prakticky jsem celý 2 patra neměl pohyb bez hitu do skupinky
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !