Summoner SP build by Slobi
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... ZWd!aaYYbb
Enchantress ako followera
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/follower#!!1010
two handa do ruky
////vdaka moznosti zahrat si betu cez vikend som trocha upravil build
Enchantress ako followera
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/follower#!!1010
two handa do ruky
////vdaka moznosti zahrat si betu cez vikend som trocha upravil build
Naposledy upravil(a) Slobi dne 28.04.2012, 18:30 hod., celkem upraveno 4 x.
Re: Summoner SP build by Slobi
Osobne bych si jeste trochu pohral s runama a par jich zmenil, ale jako cisty summoner, to vypada hratelne
Are you ever afraid in battle ? Fear is a part of life, if you live, you fear
Re: Summoner SP build by Slobi
Bats by som zamenil za locust swarm s fire dmg runou (asi chces 2 typy dmgu). V podstate naco ti budu 2 spamovacie spelly (spiders+bats) ked mozes len 1 vycastit. Takto si pustis locust swarm a dotoho pavukov .
Co pozeram tak WD vyzera ako silno dot class.
Co pozeram tak WD vyzera ako silno dot class.
Re: Summoner SP build by Slobi
Locust swarm ma taky tu vyhodu, ze se da roznaset a aplikovat pres psy, cili jako summoner, muzes stat vic v zadu a nechat vsechnu praci na petech...
V bete sem byl ale z pavouku docela zklamany, maji strasne kratkou zivotnost, zakouzlis je na monstra, s tema bojujou a pak instantne hned zemrou, nejdou bojovat s dalsima, takze to musis castit porad znova znova... to sice u toho buildu neni zas takovy problem, protoze stejne vecinou nemas co delat, jen se koukas na situaci, ale cekal sem, ze pavoucci chvilku vydrzi na scene, treba i kousek popojdou a budou bojovat trochu dyl..
V bete sem byl ale z pavouku docela zklamany, maji strasne kratkou zivotnost, zakouzlis je na monstra, s tema bojujou a pak instantne hned zemrou, nejdou bojovat s dalsima, takze to musis castit porad znova znova... to sice u toho buildu neni zas takovy problem, protoze stejne vecinou nemas co delat, jen se koukas na situaci, ale cekal sem, ze pavoucci chvilku vydrzi na scene, treba i kousek popojdou a budou bojovat trochu dyl..
Are you ever afraid in battle ? Fear is a part of life, if you live, you fear
Re: Summoner SP build by Slobi
Ten locus je vyborny spell ale ja som uvazoval skor stylom ze tych batov budem pouzivat len v situaciach ked sa ku mne dostane ten trash cez petov a bude mi treba ich rychle zabit
v podstate inak mam v plane spammovat len pavukmi
co sa tyka zmeny run tak to je tazko povedat to jednoducho treba vyskusat v live game a potom sa rozhodnut
v podstate inak mam v plane spammovat len pavukmi
co sa tyka zmeny run tak to je tazko povedat to jednoducho treba vyskusat v live game a potom sa rozhodnut
Re: Summoner SP build by Slobi
Já si myslím, že summoner Witch Doktor by se měl specializovat pouze na Zombie Dogs a Gargantuana. Ostatní vyvolávací skilly jsou buď krátkodobý, mají dlouhý cooldown, špatně se zaměřují nebo jsou slabý. Jediný o čem bych snad trochu uvažoval by byl skill Firebats s runou Dire Bats, přesto si zatím myslím, že Firebomb bude lepší volba, protože je rychlejší, plošná a daleko lépe se zaměřuje.
V mém pojetí bude Witch Doktor zhruba takovíto:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... TaW!abZaYY
Ve skillech mám poměrně jasno, u run už si tak jistý nejsem, to se pozná až v samotné hře, zda to bude nutné upravit.
Summoner Witch Doktor by se měl specializovat na tyto tři pasivní skilly - Fierce Loyalty, Jungle Fortitude, Zombie Handler přesně v tomto pořadí důležitosti. Díky těmto skillům by měli být Zombie Dogs a Gargantua dostatečně silný, aby umírali jen v opravdu výmečných situacích. Jako nejlepší podpůrný skilly pro mazlíčky jsem volil Grasp of the dead a Locust Swarm. Nic lepšího tam není, i když trochu jsem přemýšlel i o Mass Confusion, jenže tam je příliš dlouhý cooldown.
Witch Doktor má podle mě dva opravdu velmi silné a manově málo náročné útočné skilly, kterými jsou Poison Dart a Firebomb. Myslím si, že bez těchto skillů by se za Witch Doktora hrálo o mnoho hůře (pokud si nevyberete ani jeden z těchto skillů). Výhodou těchto skillů je především to, že jsou silné, na dálku, manově nenáročné a v neposlední řadě rychle aplikovatelné, díky čemuž můžete vyvolaným mazlíčkům pomáhat v rychlé likvidaci nepřátel.
Na závěr bych chtěl dát ještě radu při výběru run do skillu Zombie Dogs a Gargantuana. Přijde mi, že asi nejlepším řešením je vyběr runy Burning Dogs (Zombie Dogs) a Big Stinger (Gargantuan), protože dávají poškození všem nepřátelům v blízkosti mazlíčků. Tohle se vyplatí především proti velkému množství nepřátel.
V mém pojetí bude Witch Doktor zhruba takovíto:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... TaW!abZaYY
Ve skillech mám poměrně jasno, u run už si tak jistý nejsem, to se pozná až v samotné hře, zda to bude nutné upravit.
Summoner Witch Doktor by se měl specializovat na tyto tři pasivní skilly - Fierce Loyalty, Jungle Fortitude, Zombie Handler přesně v tomto pořadí důležitosti. Díky těmto skillům by měli být Zombie Dogs a Gargantua dostatečně silný, aby umírali jen v opravdu výmečných situacích. Jako nejlepší podpůrný skilly pro mazlíčky jsem volil Grasp of the dead a Locust Swarm. Nic lepšího tam není, i když trochu jsem přemýšlel i o Mass Confusion, jenže tam je příliš dlouhý cooldown.
Witch Doktor má podle mě dva opravdu velmi silné a manově málo náročné útočné skilly, kterými jsou Poison Dart a Firebomb. Myslím si, že bez těchto skillů by se za Witch Doktora hrálo o mnoho hůře (pokud si nevyberete ani jeden z těchto skillů). Výhodou těchto skillů je především to, že jsou silné, na dálku, manově nenáročné a v neposlední řadě rychle aplikovatelné, díky čemuž můžete vyvolaným mazlíčkům pomáhat v rychlé likvidaci nepřátel.
Na závěr bych chtěl dát ještě radu při výběru run do skillu Zombie Dogs a Gargantuana. Přijde mi, že asi nejlepším řešením je vyběr runy Burning Dogs (Zombie Dogs) a Big Stinger (Gargantuan), protože dávají poškození všem nepřátelům v blízkosti mazlíčků. Tohle se vyplatí především proti velkému množství nepřátel.
Re: Summoner SP build by Slobi
ja osobne nepovazujem 2 minuty za nejaky extra dlhy cd
ohladom gargantuana a runy donho tak to si pockam jak bude vyzerat vo finalnej verzii ... ak ten cleave bude mat dostatocne velky rozsah napr 180st tak sa oplati viac ako big stinker (ale zase je to len spekulacia a vsetko sa ukaze az pri finalnej hre)
ohladom gargantuana a runy donho tak to si pockam jak bude vyzerat vo finalnej verzii ... ak ten cleave bude mat dostatocne velky rozsah napr 180st tak sa oplati viac ako big stinker (ale zase je to len spekulacia a vsetko sa ukaze az pri finalnej hre)
Re: Summoner SP build by Slobi
2 minuty jsou vecnost v diablu .. pokud chces tak dlouhe cd, tak urcite musis vzit skilly na jejich snizovani a neco cim zvednes zivotaschopnost a budes delat dmg nez se ti nabiji..
EDIT: navic psi chcipaji i na normal v bete .. na infernu to budou kusovky a budes potrebovat skilly na sanci na nove psy
EDIT: navic psi chcipaji i na normal v bete .. na infernu to budou kusovky a budes potrebovat skilly na sanci na nove psy
Re: Summoner SP build by Slobi
Určitě bych vyměnil corpse spiders za Locust swarm. Vzhledem k tomu že se přenáší na summony by byl hřích to nevyužít
Re: Summoner SP build by Slobi
to som nevedelJavurek píše:Určitě bych vyměnil corpse spiders za Locust swarm. Vzhledem k tomu že se přenáší na summony by byl hřích to nevyužít
som myslel ze to sa zrusilo s pridanim run
Re: Summoner SP build by Slobi
len tak pre zaujimavost som pridal anketu ze ci sa tu najde dalsi taky clovek s oblubou do petmancerov
Re: Summoner SP build by Slobi
Pokud bude obtížnost inferno taková, jakou ji prezentuje blizzard bude petmancer hratelný jen velmi obtížně. Nicméně do party společně s redukcí dmg od mnicha atd.. už by to mohl být docela dobrý doplněk první linie. Tak jako tak je to jedno, dokud to nezkusíme tak těžko soudit. Já sem tady hodil někdy jeden build na barba a sesypali se na mě všichni jak blázni s tim, že nemám žádnej source na fury. Už tak nějak nikomu nedošlo, že zdroj fury klidně může zabezpečovat equip atd... Je to prostě jen hádání toho - jak to možná bude fungovat... Navíc ta 20% redukce pro pety se mi zdá hrozně malá:(
Bude škoda, pokud to nebude fungovat. Protože by to byl hodně zábavný build na single i s partou.
Bude škoda, pokud to nebude fungovat. Protože by to byl hodně zábavný build na single i s partou.
Re: Summoner SP build by Slobi
@fear.s
Vzhladom nato ze affixy na equip su uz niekolko mesiacov zname a jediny affix na Fury resource je tam Max Fury, tak sa im ani nemusis cudovat .
Vzhladom nato ze affixy na equip su uz niekolko mesiacov zname a jediny affix na Fury resource je tam Max Fury, tak sa im ani nemusis cudovat .
Re: Summoner SP build by Slobi
Nemá moc smysl to řešit - jestli máš 1,2 nebo 3 source na fury a zda je to dostačující se prostě ukáže až ve hře. Naprosto bez čehokoliv generující fury neudělá build snad nikdo (i já sem tam tušim měl dva+-) ale to sem nepatří.
Já uvažuju o něčem takovém - ale možností je ještě mraky a jak to tak znám určitě to poměním..
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... bWf!cZacca
Jako summoner, pokud teda ty peti něco přežijou, by mohlo klidně fungovat něco takového:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... Zde!cbcZYa
- těžko odhadnout spotřebu many a účinnost petů zatim
Já uvažuju o něčem takovém - ale možností je ještě mraky a jak to tak znám určitě to poměním..
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... bWf!cZacca
Jako summoner, pokud teda ty peti něco přežijou, by mohlo klidně fungovat něco takového:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... Zde!cbcZYa
- těžko odhadnout spotřebu many a účinnost petů zatim
Re: Summoner SP build by Slobi
spis mam dotaz na spell, ktery by se dal pouzit do summoner buildu, ale nechcu zbytecne zakladat dalsi topik
Fierce Loyalty
All your pets get 100% of the benefit of your Thorns and Life regeneration items.
http://us.battle.net/d3/en/class/witch- ... ce-loyalty
Life regeneration items = bonus jenom pro life per sec ???? nebo LpS + LoH + life steal???? jiny life of reg uz me nenapada.....
podotykam o trnech mi tu nic nepiste zajima me jenom ten Life regeneration bonus......
zkousel nekdo vi nekdo????
popr. LoH dava psovi nebo WD nebo obema??
Fierce Loyalty
All your pets get 100% of the benefit of your Thorns and Life regeneration items.
http://us.battle.net/d3/en/class/witch- ... ce-loyalty
Life regeneration items = bonus jenom pro life per sec ???? nebo LpS + LoH + life steal???? jiny life of reg uz me nenapada.....
podotykam o trnech mi tu nic nepiste zajima me jenom ten Life regeneration bonus......
zkousel nekdo vi nekdo????
popr. LoH dava psovi nebo WD nebo obema??
Re: Summoner SP build by Slobi
Do inferna je to sranda...s čímkoli.
Na infernu (první akt) jsem miniony (psi a garga) zkoušel a problém je(byl), že psi od elitek IK na ránu, takže se k nějaký regeneraci/thornům ani nedostali. Garga vydržel o něco dýl, ale stejně regenerace (co jsem měl) +1500 per sec v okamžiku, kdy je garga dole na 4-5 hitů znamená akorát to, že těch hitů dostane 5-6.
Osobně jsem jel ve finále jako miniony "mravence" (tj. Fetish army) s pasivkou snížení cooldownu (Tribal rites) a runou buď na další snížení cooldownu mravenců (Devoted following) nebo +3 mravenci navíc (Legion of daggers). Obě ty runy měli něco do sebe a nějak jsem se nedokázal rozhodnout pro větší užitečnost té které.
Jinak tu regeneraci dostávají nejen z tvé výbavy, ale i od Templáře, pokud ho máš v partě, dále od léčicího Hexa i léčicího Vodoo (pokud je máš aktivní). Ale stejně mě to na infernu (proti elitkám) nepomohlo. A běžný creep si WD zabije sám (v mém případě)"skákací lebkou"), na to nepotřebuje miniony.
Na infernu (první akt) jsem miniony (psi a garga) zkoušel a problém je(byl), že psi od elitek IK na ránu, takže se k nějaký regeneraci/thornům ani nedostali. Garga vydržel o něco dýl, ale stejně regenerace (co jsem měl) +1500 per sec v okamžiku, kdy je garga dole na 4-5 hitů znamená akorát to, že těch hitů dostane 5-6.
Osobně jsem jel ve finále jako miniony "mravence" (tj. Fetish army) s pasivkou snížení cooldownu (Tribal rites) a runou buď na další snížení cooldownu mravenců (Devoted following) nebo +3 mravenci navíc (Legion of daggers). Obě ty runy měli něco do sebe a nějak jsem se nedokázal rozhodnout pro větší užitečnost té které.
Jinak tu regeneraci dostávají nejen z tvé výbavy, ale i od Templáře, pokud ho máš v partě, dále od léčicího Hexa i léčicího Vodoo (pokud je máš aktivní). Ale stejně mě to na infernu (proti elitkám) nepomohlo. A běžný creep si WD zabije sám (v mém případě)"skákací lebkou"), na to nepotřebuje miniony.
Re: Summoner SP build by Slobi
LoH ani Life Steal nemaji. Jeste nezverejnilli jestli to opravi. Ma ale nastat razantni uprava petu, konkretne:
Prikladje WD lvl 60. Rekneme ze WD ma 32k life, 45% snizeni z Armoru a 30% snizeni z Resistance. (Pro zamezeni pochybnosti, znamena to ze 55% prichoziho dmg se dostane pres hracuv Armor a 70% prichoziho dmg se dostane pres hracovy Resistance.)
Zakladni yivot lvl60 Zombie čokla je 10k Life
S doměřením "scaling", kazdy Zombie čokl bude mit 21,200 Life (10,000 [zaklad] + 32,000 * 35% [scaling])
Maximalni poskozeni, ktere muze Zombie čokl dostat na jeden zasah bude 3,850 Life (10,000 [zaklad] * 55% [poskozeni nesnizene Armorem] * 70% [poskozeni nesnizene Resistances])
Ignorujeme-li pasivni regeneraci zivota, znamena to, ze kazdy Zombie čokl bude vzdy schopen prestat alespon 5,5 zasahu (21,200 [zivot] / 3850 [poskozeni])
Jakmile zapocitas nejake pasivni regenerace zivota a UZDRAVENI Z HEALTH GLOBU, Zombie čokli by meli byt pouzitelni na Inferno. Hrac si muze vybrat hrat glass kanona zatimco mu Zombie čokli budou nakratko tankovat. Zatimco hraci, kteri stavi na zivotaschopnosti a vyberou si pasivni skilly orientovane na pety jako Fierce Loyalty, Zombie Handler a Jungle Fortitude zjisti, ze jejich PETI JSOU EXTREMNE ODOLNI A SCHOPNI PRESTAT VSECHNY AKTY INFERNA.
Coz zni vic nez dobre, nicmene je treba podotknout, ze nerfli Vision Quest (coz me neskutecne nas*rali) a zrusili tim build Zombie medvědů. Zde si jeste dovolim postezovat. Ac se mi to ze opravili pety hodne libi a rozhodne jej vyzkousim, konstatuji ze patch WD je nejslabsi v porovnani s ostatnima classama, podle toho co zatim zverejnili. Jedina postava co se malo hraje a oniji rozbijou jeste vic. Na elity a championy crowd control veci jako Mass Confusion, Hex atp funguji na zlomek casu, nez na normalni moby je ten build temer zbytecny. Ostatni postavy dmg +20 - +50% nekde i na dvojnasobek, ale tyhle bolesti WD nechali byt a jeste ROZBILI jedinou pouzitelnou vec, coz u zadne jine classy neudelali. Tak nevim jestli bless u Bliz nebo damn u Bliz.
Zdroj prekladu: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5630069 ... 17_08_2012
Prikladje WD lvl 60. Rekneme ze WD ma 32k life, 45% snizeni z Armoru a 30% snizeni z Resistance. (Pro zamezeni pochybnosti, znamena to ze 55% prichoziho dmg se dostane pres hracuv Armor a 70% prichoziho dmg se dostane pres hracovy Resistance.)
Zakladni yivot lvl60 Zombie čokla je 10k Life
S doměřením "scaling", kazdy Zombie čokl bude mit 21,200 Life (10,000 [zaklad] + 32,000 * 35% [scaling])
Maximalni poskozeni, ktere muze Zombie čokl dostat na jeden zasah bude 3,850 Life (10,000 [zaklad] * 55% [poskozeni nesnizene Armorem] * 70% [poskozeni nesnizene Resistances])
Ignorujeme-li pasivni regeneraci zivota, znamena to, ze kazdy Zombie čokl bude vzdy schopen prestat alespon 5,5 zasahu (21,200 [zivot] / 3850 [poskozeni])
Jakmile zapocitas nejake pasivni regenerace zivota a UZDRAVENI Z HEALTH GLOBU, Zombie čokli by meli byt pouzitelni na Inferno. Hrac si muze vybrat hrat glass kanona zatimco mu Zombie čokli budou nakratko tankovat. Zatimco hraci, kteri stavi na zivotaschopnosti a vyberou si pasivni skilly orientovane na pety jako Fierce Loyalty, Zombie Handler a Jungle Fortitude zjisti, ze jejich PETI JSOU EXTREMNE ODOLNI A SCHOPNI PRESTAT VSECHNY AKTY INFERNA.
Coz zni vic nez dobre, nicmene je treba podotknout, ze nerfli Vision Quest (coz me neskutecne nas*rali) a zrusili tim build Zombie medvědů. Zde si jeste dovolim postezovat. Ac se mi to ze opravili pety hodne libi a rozhodne jej vyzkousim, konstatuji ze patch WD je nejslabsi v porovnani s ostatnima classama, podle toho co zatim zverejnili. Jedina postava co se malo hraje a oniji rozbijou jeste vic. Na elity a championy crowd control veci jako Mass Confusion, Hex atp funguji na zlomek casu, nez na normalni moby je ten build temer zbytecny. Ostatni postavy dmg +20 - +50% nekde i na dvojnasobek, ale tyhle bolesti WD nechali byt a jeste ROZBILI jedinou pouzitelnou vec, coz u zadne jine classy neudelali. Tak nevim jestli bless u Bliz nebo damn u Bliz.
Zdroj prekladu: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5630069 ... 17_08_2012