
Primárně je to na sólo hru - Unity máš ty a follower taky, ten musí mít specielní předmět, se kterým nemůže umřít - tudíž ve výsledku dostáváš pouze poloviční dmg, protože půlka jde do něj a jelikož on žádnou dmg nedostává, nic na tebe nepředává.
Druhý plán: Bounties kvůli klíčům do Riftů. Nejprve jednu Bounty na T1. Potom jsem změnil obtížnost na Hard a proběhl Bounties v I. a III. Aktu, ale samotného mě to nebavilo. Prubnul jsem Rift a sám. Prvně. A ono to šlo. Nechápu přesně tu funkci teploměru, co ubírá čas. Nejprve jsem letěl jako magor, abych objevil Guardiana dřív, než mi vyprší čas. Ale po několikátém Riftu se mi začalo zdát, že čas je nastaven jen z toho důvodu, aby měl Rift nějakou definovanou délku a Guardian se objeví vždycky po uplynutí všeho času.Active
Primary – Decay
Plague of Toads - Rain of Toads
Na 2 sekundy padají v cílové lokaci z nebe žáby s Poison poškozením 182% za sekundu. Bonus k Attack Speed a Life on Hit.
Secondary – Decay
Piranhas - Frozen Piranhas
Piraně nyní způsobují Cold poškození za 400% po dobu 8 sekund.
1 - Voodoo
Fetish Army – Legion of Daggers
Vyvolá na 20 sekund 8 Fetishů s Physical poškozením za 180%.
2 - Voodoo
Big Bad Voodoo - Slam Dance
Rychlost útoku +20%, poškození +30%
3 - Defensive
Spirit Walk - Honored Guest
4 - Defensive
Summon Zombie Dogs – Leeching Beasts
Vyvolá 3 zombie psy, kteří dávají poškození +30%. Léčí 100% Life on Hit.
Passive
Tribal Rites - Cooldown FA + BBV + SZD snížen o 25%
Fetish Sycophants - 5% šance při Piranhas a Plague of Toads na vyvolání Fetishe na 60 s.
Grave Injustice – Snížení cooldown při jakékoliv smrti v okruhu 20 yardů.
Pierce the Veil – Veškeré poškození je zvýšeno o 20%, ale cena Many je navýšena o 30%.
Protože v Nephalem riftu padají pouze Trial klíče (ležaté osmičky). V Trialu si buď můžeš udělat Greater rift stone na lvl 1, pokud schválně selžeš v první vlně, nebo vyšší level podle toho, kolik vln zvládneš (např. stone na lvl 20). Pokud půjdeš od lvl 1, tak ti po zabítí RG povolí Urshi upgrade klíče na vyšší level např. lvl 8, který je těžší a tak dále až dokud nenarazíš na obtížnost, kterou nezvládneš např. lvl 42Tokugawa píše:A ta mechanika upgradování klíče do GR?
Začnu s GR1, kámen na to mám. Zabiju Guardiana, vypadne vzácnej gem. Objeví se Urshi a dá mi na výběr: Upgradovat klíč na GR2 nebo upgradovat gem. Proč bych měl upgradovat klíč, když si ho mohu najít v Riftu? Smysl to má asi až v pozdější fázi hry, kdy už nedokážu projít Trialem a upgrade klíče je jediná možnost, jak se dostat výš? Je to tak?