2.4 buildy
V pohode . Jde o to, ty gargy vyvolat doprostred velkyho chumlu nejlip s elitou, pak hitujou vsechno kolem nich a to je nejrychlejsi.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.4 buildy
Tak jsem nějak provizorně postavil firebaty, ale mana s tím jde ukrutně rychle do pr*ele, co s tím? AS 1.71 aktuálně (postava Chihiro)
Re: 2.4 buildy
Zdravim,
ja to resim pres big bad vooodo + rain dance (doplnuje manu). Nahodim voodo a mana porad full. viz profil Stix
ja to resim pres big bad vooodo + rain dance (doplnuje manu). Nahodim voodo a mana porad full. viz profil Stix
Re: 2.4 buildy
firebat je pekelný, už aji Keen přešel z darta na firebat, a to je už co říct.. (GR 90 solo)
Buchis je death, ať žije herdek
Re: 2.4 buildy
LoN FB je best . Neuvěřitelnej mlýnek na maso . Jinak ohledně many Tyckine, tak jedině přes Rain dance, jinak to neošéfuješ! je potřeba i skrz aquilu.
Já zatím GR75 solo (ještě nedávno žebříček), ale jak už jsem psal, nemám kočku, nemám anci prsteny a v době pokoření 75 jsem neměl ani crit na amuletu takže 80 dám prostě tuto éru .
Dart se taky dá najít v první 50tce, ale spíš výjmečně. Ještě jsem viděl verzi bez FB s hexinama a frostburnama (TaT+furnace) v kostce. Ale to mě nebude bavit, jako nedělat už vůbec nic a jen pobíhat okolo, to si můžu pustit videa z YT . S FB člověk aspoň pálí baty aby měl toughness a stacky Strickenu . A ta je na FB WD neuvěřitelná, já osobně okolo 700miliónů papírově v inv, když to roztočím a SH je na 10 stack + full Taeguk.
Já zatím GR75 solo (ještě nedávno žebříček), ale jak už jsem psal, nemám kočku, nemám anci prsteny a v době pokoření 75 jsem neměl ani crit na amuletu takže 80 dám prostě tuto éru .
Dart se taky dá najít v první 50tce, ale spíš výjmečně. Ještě jsem viděl verzi bez FB s hexinama a frostburnama (TaT+furnace) v kostce. Ale to mě nebude bavit, jako nedělat už vůbec nic a jen pobíhat okolo, to si můžu pustit videa z YT . S FB člověk aspoň pálí baty aby měl toughness a stacky Strickenu . A ta je na FB WD neuvěřitelná, já osobně okolo 700miliónů papírově v inv, když to roztočím a SH je na 10 stack + full Taeguk.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.4 buildy
OK, otestuju a uvidím jak mi to půjde (chce to změnit áčkovej ring, mám tam CC + AS což je špatná kombinace) a samo mi chybí ještě dost gearu (např. koťátko nevedu).
Jinak Brawler z klanu tam má něco bez firebatů, ale mrská haunt a má hexiny, to prubnu taky někdy, možná to bude bezpečnější na HC
Jinak Brawler z klanu tam má něco bez firebatů, ale mrská haunt a má hexiny, to prubnu taky někdy, možná to bude bezpečnější na HC
Re: 2.4 buildy
Budeš spokojen . Jo, kočku taky nemám :/ jedu s žabou zatím.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.4 buildy
LoN buildy sou silene, ale i tak sou silene naroky na poskladani, mit vsechno v ancient verzi na sobe je pro me naprosto frustrujici
s mojim stestim a dobou hrani, budu rad kdyz to do konce sezony stihnu vubec idealne poskladat
s mojim stestim a dobou hrani, budu rad kdyz to do konce sezony stihnu vubec idealne poskladat
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4 buildy
Vy kdo jste hráli HT Garga build ... netušíte kde je strop? kolik jste dali max solo GR ??? Dal někdo přes 75 s tímto?
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: 2.4 buildy
s LoN som sa nedostal tak vysoko lebo nemam celkom doriesenu vybavu. Idem bez firebatov, ale s Grin Reaper. Zatial tesujem, co je lepsie, aky CD maju na skilly ktore mozu castit, a aky to ma efekt, ako najrychlejsie aktivovat mimiky, atd. Vychadza mi to ze za jednu aktivaciu mimikov, vzdy pouziju MC:paranoia, a efekt skillu sa stackuje s efektom od WD, to iste plati aj pre piranhado. Debuff na priserach sa vraj strati ked mimikom skonci trvanie, nemam to odskusane, predsa v tej trmavrme je toho moc...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kisi ... o/38004829
chcem do toho zakombinovat Sacrifice: PTP, ale zakazdym pridem o toughness, alebo dmg...mate nejaky napad? zatial som daj max 74 gr so spomenutym builom.
V HT variante som vyradil hellfire a COE a siel som do Traveler Pledge, bez macky, ale s Uhkapian serpent, a citelne je to citit tych 50% redukciu pri presune ked hladam dalsiu tlupu, a vydrazdim co najviac postrannych priser, nech ma prenasleduju. Zatial som odbehol dva GR76 bez umrtia, na guardiana mi zostavalo 7 minut. Podla guardiana bud beham okolo, aby som mal 50% redukciu, alebo ked neni nebezpecny, stojim opodial a drzim 100% DMG
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kisi ... o/70717985
Zatial stale drzim def gemy, ale cim dalej sa posuvam v GR, pride mi Swampland attunement pasivka a Esoteric gem menej potrebny, co tam dat miesto nich? Iceblink alebo Pain Enhancer? stale je kamenom urazu Guardian na konci...Enforcer asi az od noveho patchu...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kisi ... o/38004829
chcem do toho zakombinovat Sacrifice: PTP, ale zakazdym pridem o toughness, alebo dmg...mate nejaky napad? zatial som daj max 74 gr so spomenutym builom.
V HT variante som vyradil hellfire a COE a siel som do Traveler Pledge, bez macky, ale s Uhkapian serpent, a citelne je to citit tych 50% redukciu pri presune ked hladam dalsiu tlupu, a vydrazdim co najviac postrannych priser, nech ma prenasleduju. Zatial som odbehol dva GR76 bez umrtia, na guardiana mi zostavalo 7 minut. Podla guardiana bud beham okolo, aby som mal 50% redukciu, alebo ked neni nebezpecny, stojim opodial a drzim 100% DMG
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kisi ... o/70717985
Zatial stale drzim def gemy, ale cim dalej sa posuvam v GR, pride mi Swampland attunement pasivka a Esoteric gem menej potrebny, co tam dat miesto nich? Iceblink alebo Pain Enhancer? stale je kamenom urazu Guardian na konci...Enforcer asi az od noveho patchu...
Re: 2.4 buildy
Kisiko, jak je prosím tě znát argument co se týká odolnosti? A co to mojo, je lepší než kočka? Hraji jenom HC a mám docela problémy s odolností a to i na GR60. Moc místa na experimentování není, přece jenom stačí chyba a jedu znovu. Asi předpokládám že hodně bude dělat ancientní výbava, protože je víc vitality.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/King ... o/75724736
http://eu.battle.net/d3/en/profile/King ... o/75724736
Re: 2.4 buildy
Henri perquision sa mi zda menej uzitocny, z dovodu ze redukuje len prvy zasah po vyprovokovani prisery /er. Dalsie rany uz su neredukovane, charm na 3 sekundy je fajn, ze si dokazes potom davat na nich uz vacsi pozor. Mne pride redukcia 30% lepsia, viem kde mam hranice ked dostavam poskodenie, a ked mam na sebe Molten gem + leeching od dogov tak zivot pumpuje rychlo hore. sleduj si, aby si mal 4. setovy bonus stale aktivny aj pri presune kym provokujes dalsiu skupinku, ak treba, zacasti WoD aj na jednu priseru co po ceste najdes.... Inak pozor ak nim otvaras dvere, communing v strede kruhu nedava ziaden dmg, otvaraj dvere a nic prekazky okrajom animacie skillu.
Inak nechapem, preco vsetci chodia Bane of stricken, mas to odskusane ze nic lepsie tam nedas? Uvedom si ze ho nedokazes moc nastackovat, pretoze mas len skilly s cooldown. Alebo len koli 25% na bossov a RG? Stricken patri pre LoN Garg ked pouzivas botky Firewalkers, tie dokazu nastackovat gem rychlo. Myslim, ze DMG-u mas dost, na HC si dost krehky, daj si Molten, a Esoteric gem, popripade este vymen opasok za String of ears. Ked sa budes citit bezpecnejsie, mozes smelsie podrazdit vacsiu tlupu, a netreba potom tak casto utekat z boja...
Augumenty maju zmysel, ale riesil by som to ako posledne, ked uz budes mat top roll ancient veci, na zbran sice mozes dat, je pekna...
Este ku tomu gemu enforcer, vies ze realne ti prida len 15% pre petov? je totiz aditivny ku MoJ bonusu a ele% dmg.
Inak nechapem, preco vsetci chodia Bane of stricken, mas to odskusane ze nic lepsie tam nedas? Uvedom si ze ho nedokazes moc nastackovat, pretoze mas len skilly s cooldown. Alebo len koli 25% na bossov a RG? Stricken patri pre LoN Garg ked pouzivas botky Firewalkers, tie dokazu nastackovat gem rychlo. Myslim, ze DMG-u mas dost, na HC si dost krehky, daj si Molten, a Esoteric gem, popripade este vymen opasok za String of ears. Ked sa budes citit bezpecnejsie, mozes smelsie podrazdit vacsiu tlupu, a netreba potom tak casto utekat z boja...
Augumenty maju zmysel, ale riesil by som to ako posledne, ked uz budes mat top roll ancient veci, na zbran sice mozes dat, je pekna...
Este ku tomu gemu enforcer, vies ze realne ti prida len 15% pre petov? je totiz aditivny ku MoJ bonusu a ele% dmg.
Re: 2.4 buildy
Děkuji za odpovědi. No právě že si nejsem úplně jistý užitečností toho moja. To na psy se dá sehnat i rychleji a v ancientní verzi, takže jestli píšeš že je lepší, tak vyměním. Nevím proč se doporučuje spíš kočka, já radši jedu odskoušený, než se tím zabývat víc do hloubky. Spíš si chci tu málo času ve hře užít a experimentování nechat na kompetentnejších. Tady jde hlavně o ten začátek, než si nastakuje Soul Harvest a neběží bonus že setu. Ten bonus se samozřejmě snažím mít stále, pokud to jenom trochu jde. O tom gemu, už jsem přemýšlel že bych vyměnil Striken za buď Esoteric nebo Molten. Kdybych měl odolnost, tak se těch 25% asi hodí, ale takhle. Esoteric mám odskoušený, ale co Molten, nebyl by třeba i lepší? Pásek měnit nebudu. Asi by byl lepší na obranu, ale AS a CHD je takový bonus že ho nechci ztratit. Nehledě na to že String dává redukci fyzickou a když jsem s WD v davu tak už má většinou dost bufů aby nedostal IK do SW. Top roll pacient věcí, to na HC ani nějak nevím co to je. Dodělal jsem ji teď o víkendu, takže moc toho tam není. Ale spíš mi jde o to, jestli těch když budu teď mluvit o 3 ancientních věcech, což by bylo +90 odolnosti při augumentu 3*60 gem by bylo nějak výrazně znát? Mohl bych je tam samozrejmě hned rozpustit, ale pokud by to nepřineslo moc efekt, tak to nemá moc cenu. Enforcer, přiznám se že nevím. Čtu tam jiný číslíčka. Element je na bracerech, na amuletu jsem rád že je co je. Jinak MoJ je v kostce, takže předpokládám že se ten bonus taky počítá, nebo?
Re: 2.4 buildy
Z MoJ mas bonus 100%, a s tvojich bracerov 18%, to znamena ze spolu davaju +118% alebo inak 2,18 nasobok poskodenia.
Ked pouzijes enforcer: tvoj dava 32% + 100% (MoJ) + 18% (bracery) to je dohromady 150% alebo inak 2,5 nasobok.
A porovnanie rozdielu bez a s enforcerom: 2,18 + 15% = 2,507
Aky efekt ma 90 rezistov zistis ked si odkliknes -90 rezistov v paragonoch, respektive vyber tri topazy z brnca, pre porovnanie...
A k dmgu: 900 intel ku 10.900 budes mat 11.800 int a narast dmg-u bude okolo 8% takze to poznat je. Kludne daj do zbrane, CoE, bracerov aj nohavic.
Vzdy ked vytvaram novy build, skoro vzdy si spravim prepocet, aku vahu ma ktory bonus na poskodenie, tu je to nasledovne (zjednodusene, ale principje ten isty):
DPS
x
Garg dmg zo skillu
x
SMF (x 3)
x
pet attack speed (x 1,5)
x
buff + monster debuff (pirane, PTV, HT debuff = x 1,55)
x
BotT (x 1,4)
x
Moj% + ele%+ enf % (x 2,6)
x
Midnight feast (x 1,5)
x
Soul harvest + Gruesome feast (x 1,8)
x
Gargantuan damage % z veci (x 1,45)
x
HT bonus +900% (teda 10-nasobok)
x
Endless walk (2-nasobok) / CoE (1,5-nasobok)
x
Confidence ritual (x 1,25)
z tohoto to moze vyjst poskodenie gargov nasledovne:
2miliony dps x 5,85 x 3 x 1,5 x 1,55 x 1,4 x 2,6 x 1,5 x 1,8 x 1,45 x 10 x 2 x 1,25 = 29 miliard DPS, critovat budu okolo 75 miliard. A su traja.
Teraz si vsimni, ze je lepsie svysovat bonusy tym mensim nasobkom, napr radsej dotiahnut garg dmg z 10% na 15% na itemoch, ako napriklad riesit cold dmg na braceroch zo 17% na 20%.
Ked dvihnes aj po malicko na viacerych nasobkoch, zrazu ti vyjde poskodenie aj 2x viac.
Snad ti to aspon trochu pomohlo.
//edit:
macka je dobra pre LoN garg, ked potrebujes behat, drazdit stale vacsiu skupinu priser. Po tom co dostanu charm od macky, odbehnes prec drazdit dalsie prisery po mape, a predchadzajuca skupinka ta opat dostihne, opat mozu dostat charm, a teda macka zredukovala poskodenie. Par krat sa mi to podarilo, tak neviem ako to vlastne funguje. Uhkapian mi do HT sedi viac, netvrdim ze je lepsi.
info z diablowikia:
The unique affix works the first time after combat starts, separately for each enemy. Leaving combat and engaging the unfinished foe again will Charm them anew. It affects all sources of damage, including affixes and on-death explosions. In return, it only applies to attacks that hit the Witch Doctor: damage done to pets will not be reduced and will not trigger Charm.
Ked pouzijes enforcer: tvoj dava 32% + 100% (MoJ) + 18% (bracery) to je dohromady 150% alebo inak 2,5 nasobok.
A porovnanie rozdielu bez a s enforcerom: 2,18 + 15% = 2,507
Aky efekt ma 90 rezistov zistis ked si odkliknes -90 rezistov v paragonoch, respektive vyber tri topazy z brnca, pre porovnanie...
A k dmgu: 900 intel ku 10.900 budes mat 11.800 int a narast dmg-u bude okolo 8% takze to poznat je. Kludne daj do zbrane, CoE, bracerov aj nohavic.
Vzdy ked vytvaram novy build, skoro vzdy si spravim prepocet, aku vahu ma ktory bonus na poskodenie, tu je to nasledovne (zjednodusene, ale principje ten isty):
DPS
x
Garg dmg zo skillu
x
SMF (x 3)
x
pet attack speed (x 1,5)
x
buff + monster debuff (pirane, PTV, HT debuff = x 1,55)
x
BotT (x 1,4)
x
Moj% + ele%+ enf % (x 2,6)
x
Midnight feast (x 1,5)
x
Soul harvest + Gruesome feast (x 1,8)
x
Gargantuan damage % z veci (x 1,45)
x
HT bonus +900% (teda 10-nasobok)
x
Endless walk (2-nasobok) / CoE (1,5-nasobok)
x
Confidence ritual (x 1,25)
z tohoto to moze vyjst poskodenie gargov nasledovne:
2miliony dps x 5,85 x 3 x 1,5 x 1,55 x 1,4 x 2,6 x 1,5 x 1,8 x 1,45 x 10 x 2 x 1,25 = 29 miliard DPS, critovat budu okolo 75 miliard. A su traja.
Teraz si vsimni, ze je lepsie svysovat bonusy tym mensim nasobkom, napr radsej dotiahnut garg dmg z 10% na 15% na itemoch, ako napriklad riesit cold dmg na braceroch zo 17% na 20%.
Ked dvihnes aj po malicko na viacerych nasobkoch, zrazu ti vyjde poskodenie aj 2x viac.
Snad ti to aspon trochu pomohlo.
//edit:
macka je dobra pre LoN garg, ked potrebujes behat, drazdit stale vacsiu skupinu priser. Po tom co dostanu charm od macky, odbehnes prec drazdit dalsie prisery po mape, a predchadzajuca skupinka ta opat dostihne, opat mozu dostat charm, a teda macka zredukovala poskodenie. Par krat sa mi to podarilo, tak neviem ako to vlastne funguje. Uhkapian mi do HT sedi viac, netvrdim ze je lepsi.
info z diablowikia:
The unique affix works the first time after combat starts, separately for each enemy. Leaving combat and engaging the unfinished foe again will Charm them anew. It affects all sources of damage, including affixes and on-death explosions. In return, it only applies to attacks that hit the Witch Doctor: damage done to pets will not be reduced and will not trigger Charm.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4 buildy
Pro mě výborná odpověď na to otvírání dveří přes WoD ... pořád jsem nemohl přijít na to, proč to někdy funguje a někdy ne ...stejně jako na hromádky ve Vaultu. Díky :-) Jinak teda ten Enforcer ...mně prostě dává logiku už z principu toho gemu ... používám pety jako hlavní dealery DMG, tak dám enforcer. A matematiku odmítám v tomto případě akceptovat jako donucovací prostředek ke změně :-D
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: 2.4 buildy
Enforcer ma este nepopieratelny fakt ze redukuje poskodenie o 25%, ktore dostavaju peti. Na vysokych GR (80 a viac) vam zmetie Cold snap gargov aj psy na jednu ranu, a cooldown v dedohladne...tam treba aj globy zberat s rozumom a takto ich healovat.
Re: 2.4 buildy
Výborně, děkuji! S těma rezistama, ono to je právě asi jako s tou dmg. Jsem roloval na ještě starých nohavicich armor a naskočila mi odolnost docela o dost. Tady na těch ancientních je all res, ale teoreticky by další all res už nemusel mít takový vliv. A měnit se mi na těch nohavicich moc na armor nechce když už tam ty rezistence jsou. No mužů dát 4*60, jsem zapoměl ring tSMF. Ale taky tam bude nějaký ten výpočet co s čím. Ale ono toho bude kolem a kolem tolik, že je lepší se obrátit na někoho kdo ví. S mojí WD předposlední v předposlední verzi jsem chodil GR60 relativně bezpečně, to jsem měl víc jak polovinu ancientní. Ale vyměnil jsem u Greeda WoD za flusadlo abych mohl rozbíjet truhly a trefila ji (WD) truhla. Poslední verze pošla na malou odolnost a tomu se chci teďka vyhnout. Takže sháním rady. Jj, wiki to vysvětluje pěkně, ale mě spíš zajímá jak to vypadá v praxi, takže tvůj názor. Ještě prosím tě, máš zkušenosti jestli by ten gem Molten mohl být lepší než třeba ten Esoteric? Nikdy jsem Molten nenosil, takže vůbec netuším.
Re: 2.4 buildy
Molten vela hracov zavrhuje, mne pride genialny z dovodu, ze mam stit, ktory mi akoby pridal 174.000 life ku mojmu lifu cca 950.000. To je to ako +18% life naviac. Za 11 sekund mi doplni zivot z nuly na plnu gulicku, + healing od psov, mam zivot cca do 5 sekund plny, to znamena, ze dokazem si takto udrzat plny zivot aj ked dostavam poskodenie, ktore by ma polozilo do 5 sekund. Tak mozem dostavat potom aj vacsie poskodenie, kym bude SWalk opat pripraveny.