Nápad: Seminko's Exploding Puppies
Včera po dlouhém rozhodování v závislosti na partě, v které budu chodit, padla volba postavy na Witch Doctora. Zapl jsem tudíž skill calculator a začal přemýšlet. Méně keců, více buildu. Tak jdem na to.
Seminko's Exploding Puppies build:
Od začátku jsem věděl, že chci summonit. Ale při projíždění skillů mě napadla jiná věc.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... bWa!bcbZcZ
Rozbor skillů:
Active Skills:
1. Firebomb - primární útočný skill, mana cost stejný jako poison dart, damage stejná (nerunovaně), AOE, s runou Roll the Bones bounce AOE
2. Locust Swarm - sekundární útočný skill na střední packy, opět jakési AOE (přeskakování z targetu na target), s runou Searing Locusts 234% weapon dmg
3. Summon Zombie Dog - štěňátka , s runou Final Gift - zombie dog má při smrti 15% šanci spawnout health globe... docela malá šance na spawn? uvidíme
4. Mass Confusion - tady už se dostáváme k myšlence buildu, hlavní je runa Devolution - targety, které umřou v confused stavu mají 50% šanci na spawnutí zombie doga
5. Big Bad Voodoo - buff pro partu, opět je hlavní runa Boogie Man - mobi, kteří chcípnout v okruhu rituálu mají 50% šanci spawnout Štěňátko
6. Sacrifice - hlavní skill buildu, obětujetě štěňátka, každé bouchne za 200% weapon dmg, nutno podotknout, že v docela velké area, runa Next of Kin - každý mrtvý Zombie Dog má 35% šanci spawnout dalšího...
Passive skills:
1. Circle of Life - pokaždé když mob chcípne v okruhu 12yardů od postavy, má 5% šanci spawnout Zombie Doga
2. Zombie Handler - smečka až 4 čoklíků
3. Jungle Fortitude - redukce 20% damage mě i smečce
Rozbor buildu:
Malé a střední packy půjdou dolů pomocí Firebomby a Locust Swarmu. Ovšem středně velké a velké packy půjdou dolů primárně vybuchujícimi Zombie Dogs. Venku budou najednou čtyři, tudíž jeden výbuch je 800% weapon dmg na single target. Při výbuchu všech psů je tady 140% šance na vyvolání psa dalšího (runa u Sacrifice). Když psi vybouchnou ve velkém packu 20+ mobů, pasivní skill Circle of Life přidá další 100% k vyvolání Zombie doga (jen pokud budu uprostřed packu, proto taky pasivka Jungle Fortitude - psi i já vydržíme o 20% více než se dostanu do pozice). Když na takto velký pack před denotací hodím Mass Confusion a 30% packu bude při detonaci Confused (tady vařím z vody, netuším jak velkou část mobů bude tento skill affectovat) znamená to dalších 333% na spawnutí Zombie Doga. Jednou za dvě minuty do takto velkého packu hodím ještě Big Bad Voodoo (opět nevím jak velkou oblast bude rituál zabírat, pro tento příklad řekněme 60% z dvaceti mobů - 12ks), což partu na 20 sekund boostne a při detonaci dá díky runě Next of Kin 600% šanci na spawnutí Zombie Doga.
Takže při sepnutí cooldownů a optimálních podmínkách je tady 1173% šance, že spawnu dalšího zombie doga. Tudíž pokud všechno půjde dobře, po odpálení všech čtyř psů, se hned objeví další 4, které odpálím znova a je tady opět velká šance na spawnutí dalšího psa, kterého opět odpálím. Pokud se stane, že něco přežije, vyvolám novou smečku čtyř psů - Summon Zombie Dogs - a opět můžu odpálit a mít další šanci na spawn. Při takto častém odpalování psů už se 15% na spawnutí Health Globu nezdá tak malá. A jelikož budu muset být co nejblíže mobům, budou se hodit.
Samozřejmě toto je hodně optimistický theory craft, protože z celé várky skillů jsem měl tu čest vyzkoušet zajím jen Summon Zombie Dogs .
Před tím než začne hate, bych chtěl podotknou, že vím, že v calculátoru jsou neupdatované skilly, a taky poprosit, abyste si uvědomili, že ani já ani vy ještě nevíme jak tyto skilly budou v praxi fungovat a jestli je moje představa reálná či nikoli.
Diky
Seminko's Exploding Puppies build:
Od začátku jsem věděl, že chci summonit. Ale při projíždění skillů mě napadla jiná věc.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... bWa!bcbZcZ
Rozbor skillů:
Active Skills:
1. Firebomb - primární útočný skill, mana cost stejný jako poison dart, damage stejná (nerunovaně), AOE, s runou Roll the Bones bounce AOE
2. Locust Swarm - sekundární útočný skill na střední packy, opět jakési AOE (přeskakování z targetu na target), s runou Searing Locusts 234% weapon dmg
3. Summon Zombie Dog - štěňátka , s runou Final Gift - zombie dog má při smrti 15% šanci spawnout health globe... docela malá šance na spawn? uvidíme
4. Mass Confusion - tady už se dostáváme k myšlence buildu, hlavní je runa Devolution - targety, které umřou v confused stavu mají 50% šanci na spawnutí zombie doga
5. Big Bad Voodoo - buff pro partu, opět je hlavní runa Boogie Man - mobi, kteří chcípnout v okruhu rituálu mají 50% šanci spawnout Štěňátko
6. Sacrifice - hlavní skill buildu, obětujetě štěňátka, každé bouchne za 200% weapon dmg, nutno podotknout, že v docela velké area, runa Next of Kin - každý mrtvý Zombie Dog má 35% šanci spawnout dalšího...
Passive skills:
1. Circle of Life - pokaždé když mob chcípne v okruhu 12yardů od postavy, má 5% šanci spawnout Zombie Doga
2. Zombie Handler - smečka až 4 čoklíků
3. Jungle Fortitude - redukce 20% damage mě i smečce
Rozbor buildu:
Malé a střední packy půjdou dolů pomocí Firebomby a Locust Swarmu. Ovšem středně velké a velké packy půjdou dolů primárně vybuchujícimi Zombie Dogs. Venku budou najednou čtyři, tudíž jeden výbuch je 800% weapon dmg na single target. Při výbuchu všech psů je tady 140% šance na vyvolání psa dalšího (runa u Sacrifice). Když psi vybouchnou ve velkém packu 20+ mobů, pasivní skill Circle of Life přidá další 100% k vyvolání Zombie doga (jen pokud budu uprostřed packu, proto taky pasivka Jungle Fortitude - psi i já vydržíme o 20% více než se dostanu do pozice). Když na takto velký pack před denotací hodím Mass Confusion a 30% packu bude při detonaci Confused (tady vařím z vody, netuším jak velkou část mobů bude tento skill affectovat) znamená to dalších 333% na spawnutí Zombie Doga. Jednou za dvě minuty do takto velkého packu hodím ještě Big Bad Voodoo (opět nevím jak velkou oblast bude rituál zabírat, pro tento příklad řekněme 60% z dvaceti mobů - 12ks), což partu na 20 sekund boostne a při detonaci dá díky runě Next of Kin 600% šanci na spawnutí Zombie Doga.
Takže při sepnutí cooldownů a optimálních podmínkách je tady 1173% šance, že spawnu dalšího zombie doga. Tudíž pokud všechno půjde dobře, po odpálení všech čtyř psů, se hned objeví další 4, které odpálím znova a je tady opět velká šance na spawnutí dalšího psa, kterého opět odpálím. Pokud se stane, že něco přežije, vyvolám novou smečku čtyř psů - Summon Zombie Dogs - a opět můžu odpálit a mít další šanci na spawn. Při takto častém odpalování psů už se 15% na spawnutí Health Globu nezdá tak malá. A jelikož budu muset být co nejblíže mobům, budou se hodit.
Samozřejmě toto je hodně optimistický theory craft, protože z celé várky skillů jsem měl tu čest vyzkoušet zajím jen Summon Zombie Dogs .
Před tím než začne hate, bych chtěl podotknou, že vím, že v calculátoru jsou neupdatované skilly, a taky poprosit, abyste si uvědomili, že ani já ani vy ještě nevíme jak tyto skilly budou v praxi fungovat a jestli je moje představa reálná či nikoli.
Diky
- rainbowdash
- Quill Rat
- Příspěvky:46
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Nxinyourface#2901
Re: Nápad: Seminko's Exploding Puppies
Tohle bude hrozná magořina, ale zkusit to chci .
Streamuji denně na http://www.justin.tv/noxicek
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nápad: Seminko's Exploding Puppies
já nechci vypadat jako rýpal, a build se mi líbí, ale prosímtě už nikdy v životě nesčítej procenta... když zabiješ 100 monster s 1% šancí na drop nějakého itemu, tak nemáš 100% šanci na drop toho itemu...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Nápad: Seminko's Exploding Puppies
Při čtění mě ihned napadlo, kde bereš ty procenta co píšeš. Pak mi došlo, že je sčítáš :-O Build vypadá dobře, ale jak to bude ve skutečnosti?
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: Nápad: Seminko's Exploding Puppies
To chce zkusit , líbí se mi to.
Re: Nápad: Seminko's Exploding Puppies
Mam tak trochu obavy kvuli:
- zivotnosti pejsku na vyssich obtiznostech (i v bete ti sem tam chcipnou od patche 14, kde monstra delaji vice dmg)
- nizke utilite (grasp of dead, spirit walk) krome 60s mass confusion a opravdu bych se bal monster s teleportem, vortexem a kdovi cim jeste na vyssich obtiznostech
- na infernu to urcite nebude vypadat tak, ze odpalis pejsky a bude cisto .. mobove budou mit sice ubrano, ale prijdes o meat shield
- pejskove vetsinou nebudou v optimalnim rozestaveni na odpaleni, aby jsi zranil co nejvice monster
Urcite to je jeden z pouzitelnych hernich stylu za WD. V parte by ten build nemel mit problemy, na solo je to docela divocina (ale zase maji monstra mene hp a muzes si lepe vychutnat, jak bouchajici pejskove s sebou vemou monstra na onen svet)
- zivotnosti pejsku na vyssich obtiznostech (i v bete ti sem tam chcipnou od patche 14, kde monstra delaji vice dmg)
- nizke utilite (grasp of dead, spirit walk) krome 60s mass confusion a opravdu bych se bal monster s teleportem, vortexem a kdovi cim jeste na vyssich obtiznostech
- na infernu to urcite nebude vypadat tak, ze odpalis pejsky a bude cisto .. mobove budou mit sice ubrano, ale prijdes o meat shield
- pejskove vetsinou nebudou v optimalnim rozestaveni na odpaleni, aby jsi zranil co nejvice monster
Urcite to je jeden z pouzitelnych hernich stylu za WD. V parte by ten build nemel mit problemy, na solo je to docela divocina (ale zase maji monstra mene hp a muzes si lepe vychutnat, jak bouchajici pejskove s sebou vemou monstra na onen svet)
Re: Nápad: Seminko's Exploding Puppies
Ja bych dal pryc Circle of Life a zkusil bych tam hodit Grave injustice... castejsi pouzivani Mass Confusion a big bad woodoo je vyhodnejsi, nez 5% sance na psa...
Are you ever afraid in battle ? Fear is a part of life, if you live, you fear
Re: Nápad: Seminko's Exploding Puppies
Taky by se dalo... zaleží jak moc budu mít v gearu + gold pickup radiusJohny píše:Ja bych dal pryc Circle of Life a zkusil bych tam hodit Grave injustice... castejsi pouzivani Mass Confusion a big bad woodoo je vyhodnejsi, nez 5% sance na psa...
Jasně, na papíře může sebevětší kravina vypadat dobře, ale až samotným hraním zjistíme jak tomu je ve skutečnostiAici píše:Při čtění mě ihned napadlo, kde bereš ty procenta co píšeš. Pak mi došlo, že je sčítáš :-O Build vypadá dobře, ale jak to bude ve skutečnosti?
Souhlas, že na single tomu bude chybět nějaká utilita, ale vzhledem k tomu, že podle předpokladu budu naprostou většinu hry trávit v partě, myslím, že to až takový problém nebude. Jak jsem psal, až čas ukáže co se s téhle srandy vyklube.Vozi píše:Urcite to je jeden z pouzitelnych hernich stylu za WD. V parte by ten build nemel mit problemy, na solo je to docela divocina (ale zase maji monstra mene hp a muzes si lepe vychutnat, jak bouchajici pejskove s sebou vemou monstra na onen svet)
Už ať je 15. 5.