[Build] - LIghtning mastery
Napsal: 29.10.2012, 12:39 hod.
Zdravim, zkousim prave jeden build, se kterym prochazim A3 inferno na MP6 a zkousel sjem ho i na A1 MP10. Tam uz to bylo dost o drzku, ale nakonec jsem s tim sundal i keywardena. Klady i zapory tohohle buildu rozeberu az po jeho vypsani, takze:
Leva mys: Shock pulse: Living Lightning
Prava mys: Meteor: Comet
1: Diamond Skin: Crystal Shell
2: Frost Nova: Bone Chill
3: Energy Armor: Pinpoint Barrier
4: Magic Weapon: Blood Magic
Passive: Paralysis, Evocation, Critical mass
Klady buildu: Ve velkych skupinach nepratel jste v podstate nesmrtelni. Diamond skin Vam tvori Vase HP a se slusnejsim critical zasahem je obnoveny opravdu rychle. To same plati u frost novy. Paalysis ma 8% sanci na stun, coz ve spojeni s frost novou dokaze napriklad siegebreakera vyradit uplne ze hry - kdyz jsem ho zkousel na MP5, ani si nebouchnul. S eq na +arcane power pri criticalu se kometa hazi dost casto a je to vlastne vas nejvyssi dmg. Navic je to dalsi zpomaleni nepratel. Ale opravdu nejvetsi srandu si uzijete ve velkych skupinkach, kde vas magic Weapon bude i healovat a potvory se ani nehnou. A s timto buildem nemam problem dokonce ani s reflect dmg elitama. Keywardeni jako takovi s timhle buildem padaji jako mouchy.
Zapory buildu: Zaprve urcite maly bonus do DPS z talentu. Nemate familiara, nemate bonus vyssi z magic weapon... Druha pomerne vazna nevyhoda je ze single target (jeden nepritel) se zabiji celkem dlouho a naprilkad s timhle buildem sundat goblina je v podstate nemozny, protoze nejde zmrazit. Ten vam zkratka utece vzdycky. Dalsi neprijemna vec se stane, kdyz s timhle buildem zkusite jit na Beliala, kde (rekl bych ze to je bug jak prase) pada meteor pri posledni fazi mimo beliala a shock pulse ani frost nova se k nemu nedostanou. Takze tam jste vlastne uz predem prohrali. A pomerne problem Vam budou delat bossove v Infernal machine, napriklad Maghda a predevsim Ghom.
Mozne zmeny v buildu:
Diamond skin: Diamond shards - sice absorbuje mene dmg, ale vybuch zrani opet vsechny nepratele = skupinky se opet stanou o neco rychleji mrtvymi - ale single target bude o neco vetsi problem.
Energy armor: Prismatic armor - vyssi resisty se hodi. Tady asi neni moc co dodavat.
Magic weapon: Force weapon - vyssi dps, ale nebudete se healovat.
Co vy na to?
Leva mys: Shock pulse: Living Lightning
Prava mys: Meteor: Comet
1: Diamond Skin: Crystal Shell
2: Frost Nova: Bone Chill
3: Energy Armor: Pinpoint Barrier
4: Magic Weapon: Blood Magic
Passive: Paralysis, Evocation, Critical mass
Klady buildu: Ve velkych skupinach nepratel jste v podstate nesmrtelni. Diamond skin Vam tvori Vase HP a se slusnejsim critical zasahem je obnoveny opravdu rychle. To same plati u frost novy. Paalysis ma 8% sanci na stun, coz ve spojeni s frost novou dokaze napriklad siegebreakera vyradit uplne ze hry - kdyz jsem ho zkousel na MP5, ani si nebouchnul. S eq na +arcane power pri criticalu se kometa hazi dost casto a je to vlastne vas nejvyssi dmg. Navic je to dalsi zpomaleni nepratel. Ale opravdu nejvetsi srandu si uzijete ve velkych skupinkach, kde vas magic Weapon bude i healovat a potvory se ani nehnou. A s timto buildem nemam problem dokonce ani s reflect dmg elitama. Keywardeni jako takovi s timhle buildem padaji jako mouchy.
Zapory buildu: Zaprve urcite maly bonus do DPS z talentu. Nemate familiara, nemate bonus vyssi z magic weapon... Druha pomerne vazna nevyhoda je ze single target (jeden nepritel) se zabiji celkem dlouho a naprilkad s timhle buildem sundat goblina je v podstate nemozny, protoze nejde zmrazit. Ten vam zkratka utece vzdycky. Dalsi neprijemna vec se stane, kdyz s timhle buildem zkusite jit na Beliala, kde (rekl bych ze to je bug jak prase) pada meteor pri posledni fazi mimo beliala a shock pulse ani frost nova se k nemu nedostanou. Takze tam jste vlastne uz predem prohrali. A pomerne problem Vam budou delat bossove v Infernal machine, napriklad Maghda a predevsim Ghom.
Mozne zmeny v buildu:
Diamond skin: Diamond shards - sice absorbuje mene dmg, ale vybuch zrani opet vsechny nepratele = skupinky se opet stanou o neco rychleji mrtvymi - ale single target bude o neco vetsi problem.
Energy armor: Prismatic armor - vyssi resisty se hodi. Tady asi neni moc co dodavat.
Magic weapon: Force weapon - vyssi dps, ale nebudete se healovat.
Co vy na to?