Stránka 1 z 1

Critical hit

Napsal: 27.07.2012, 14:18 hod.
od vyrostek
Pomoze mi prosim nekdo objasnit,ktere spelly maji sanci na critical strike, pripadne jak u nich ten critical funguje? Napr. blizzard mam pocit, ze mi necrituje. Staci pripadne odkaz, ja jsem bohuzel nic uceleneho, co by mi v tom udelalo jasno nevygooglil.

Mam totiz ted crit.h.ch. asi 34% a tak jsme chtel vyuzit potencial crit. hitu, poridil si item s crit. h. grant AP a mam pocit,ze to nefunguje se vsemi spelly, tak jak bych si predstavoval i kdyz mozna za to vsechno muze zase jen ten random. ;-)

Re: Critical hit

Napsal: 27.07.2012, 14:26 hod.
od v0kurka
Ze zkušenosti bych řekl, že nekrituje dmg over time. Tzn. blizzard dává ten dgm po několik vteřin. nebo třeba rend u barbara, "poblití" od witch doctora... Ale např.arcane orb dává dmg instantně, proto kritnout může. koneckonců si toho můžeš všimnout sám, když sleduješ, jak lítaj žlutý čísýlka :)

Re: Critical hit

Napsal: 27.07.2012, 14:34 hod.
od Quetak
ono to sice necrituje (neblikaj žlutý čísla), ale dmg těhlech overtime spellů je počítaná z dps který máte napsaný v inventáři (a v kterym už je započítanej i crit a critdmg). Takže z critu tyhle spelly těžej, zvyšuje jim to dmg. Na druhou stranu to nemá benefit pro spelly, který něco dělaj při critu (critical mass pasivka třeba), nebo pro affixy jako AP on crit, protože žádný žlutý čísla.

Re: Critical hit

Napsal: 31.07.2012, 10:55 hod.
od Faith
Trochu vám objasním, jak to funguje.

Ve hře vidíte nějaké kouzlo působit na nějakou oblast po jistou dobu. Protože uvnitř každý takový systém funguje tak, že se každou nějakou chvilku (řádově milisekundy) aktualizují všechny data ve hře (grafika, hodnoty, atd.), tak právě u každého kouzla se určí, jak často se bude aktualizovat, např. každých kolik milisekund. Tomu se odborně říká "ticks", neboli prostě tiknutí.

Abych tomu dal trochu podobu, tak uvedu příklad:
Na ofic forku jsem našel tuhle informaci u wizardích LoH efektů:
Ray of Frost:
- (All Runes): 33% per tick for all runes except Sleet Storm. Remember that ticks are every half second.


V překladu to znamená, že Ray of Frost tikne každou půl sekundu. To znamená, že každých půl sekundy se zjistí, do kterého cíle jak dlouho mířil, jakým dmg působil a z toho vyleze, kolik se potvoře ubere životů (laicky; jinak je to o dost složitější). Tím pádem víme, že každých půl sekundy proudění paprsku do potvory máme šanci na critical hit (tvých 34%), takže průměrně by si mohl dávat critical tímhle kouzlem každých 1.5 vteřiny, to je dost málo.

Proto když chceš dobře využít criticalů a vytěžit z nich třeba ten AP, nebo snížit CD (critical mass), tak je potřeba používat kouzla, která tikají co nejrychleji, trvají dlouho a pokud možno zasahují více cílů.

Aby to nebylo tak snadné, tak jsou uvnitř skryté mechanismy, které některé plošné spelly mohou slušně ovlivnit (v angličtině známé diminishing returns). Což v podstatě znamená, že kdyby ten blizzard měl čistě náhodou zasáhnout stovku cílů, tak těch criticalů z toho vzejde třeba jen o trochu víc, než kdyby jich trefil najednou 20. Tahle metoda se používá třeba i u rezistů.

Snad jsem to vysvětlil tak nějak srozumitelně a vnesl trochu světla do problematiky.

Re: Critical hit

Napsal: 02.08.2012, 12:48 hod.
od vyrostek
Faith dik za odpoved. Ted by to jeste chtelo nejaky uceleny seznam co jak tika a jakou to ma sanci na critical hit. Ted to zkousim obmenovat, ale to se moc exaktne vypozorovat neda. Naposled jsem napr. testoval Ray of Frost a ten mi prislo, ze crituje o poznani vice nez Arcane orb. ;-)

Re: Critical hit

Napsal: 02.08.2012, 15:11 hod.
od Faith
Pokud vím, nejvíc a nejefektivněji tikají tornáda a meteory, protože oboje je respektivo bylo základem pro build melee wizarda. Jestli ti nedělá problémy angličtina, zagoogli a určitě ty hodnoty dohromady dáš. Nějaké už jsou na oficiálním fóru (v některém tématu tady jsem to také viděl okopírované) a jiné se dají určitě vygooglit na jiných portálech ;)