Stránka 1 z 1

Arcane Power?

Napsal: 12.07.2012, 17:12 hod.
od Keyz
Zdraví,hraji wizzarda a jsem zatím na začátku (level 15).Co mně,vadí je změna fungování hry,prostě musím používat Signature spells,protože nežere AP a využívá pasivní skilly k doplnění many. Strašně rád bych momentálně použil Arcane Orb + Ray of Frost tak abych měl jedno AOE a druhé na silné jedince.Protože Ray of Frost má dobrý dmg a zpomaluje.
Použít dva skilly které potřebují AP nejde a Signature spells se mně nelibí.Mohu si dát do slotu Arcane Orb + Ray of Frost + Signature spell,ale to zabere mnoho místa.
Když použiji dva skilly tak mám AP ihned v vyčerpanou.A pak čekám co bude.To není dobrá hra.

Je tedy jediná možnost použit něco co využije AP + Signature spells tak aby když dojde AP tak mohu dále střílet?Lze zde dosáhnout velké regenerace AP tak jako v Diabu 2 ? Kde s manou jsem neměl problém.
Nechápu proč wizzard který je závislí na AP nemá nějaké skilly na dobré skilly na regeneraci anebo když už má Každý warrior life on hit tak proč není AP on hit?Takto vystřelím 3X Arcane Orb a hotovo,zatím co warrior tomu Fury roste pořád jak mlátí a zároveň může doplňovat život.Čekal jsem,že wizzard bude složitější postava na hraní jak to bývá,ale bude mít například velký dmg atd.On nemá skoro nic.Jedině v čem má větší dmg tak to je v Anchor módu.

Re: Arcane Power?

Napsal: 12.07.2012, 17:36 hod.
od Rakiii
Zatím je to bohužel víceméně tak ja říkáš, ale jsou tu jisté možnosti. Pokud chceš především využívat "AP" skills budeš si muset sehnat vybavení , které ti bude zrychlovat doplňování nebo přidávat max AP.
Konkrétně položky max AP (na class only věcěch + pár dalších např.soj) a AP on critic hits (doplní určité množství AP při kritickém zásahu).
K té druhé položce doporučuji mít i vysoký critic chance (šanci na kritický zásah) , aby se to projevilo, ale stejně počítej s tím, že na nonstop killing to nebude.
A pokud hraješ solo tak doporučuji Templáře jako followera (může ti zvýšit regeneraci AP).

add: arcane orb - doporučuji runu co snižuje nároky na AP na 20. (pokud již nepoužíváš)

! ještě jedno upozornění - kritické hity nefungují na všechny spelly.

Re: Arcane Power?

Napsal: 12.07.2012, 18:37 hod.
od Keyz
Díky za radu.Jaké kouzla nemají kritiecké útoky?To jsem mně jsem nevěděl :)
Co se týká AP on critic hits tak na mém levelu to to přidá +1 AP.To je tedy bomba :) Jak je to na dalších levelech má to pak zásadní vliv?
Nechápu proč barbar když požívá Whirlwind tak se mu Fury doplňuje pořád a vesele to silně ničí vše okolo...Wizzard nic.To vypadá jako kdyby barbar byl super na vše.(tank,DD..)

Tohle opravdu nechápu u wizzarda.Opravdu nemám rád hraní na blízko, v Diablo jsem hrál za Amazonku a v Diablo 2 za Amazonku a Čarodějku.A to co jsem očekával to měli.Silné útoky na dálku.Zde je naprosto jiný systém ale nevím proč wizzard je takový jaký je...


- Jak to máte vy?Používáte pouze skilly co žerou AP anebo i ty základní?
- Jak moc je znát ten Anchor?V popisu se píše o 1000% DMG to se mi zdá nějak moc.Ten teleport v Anchor módu zle používat bez časového omezení?

Děkuji za odpověď.

Re: Arcane Power?

Napsal: 12.07.2012, 19:42 hod.
od Rakiii
Maximem je 15 max AP a 10 AP za kritickej zásah.
Takže pokud se na to specializuješ tak už je to hodně znát.
Ta hra se stále vyvíjí, s prvním velkým patchem (1.1) by snad měl přijít nějaký ten skill balance ap. Uvidíme co přinesou další patche a případný datadisk(y).

@ Archon - dává asi 300% , ale nejdou tam používat normální skilly. (s výjimkou tp např.) ...to uvidíš až to zkusíš.

Re: Arcane Power?

Napsal: 12.07.2012, 22:26 hod.
od Keyz
Co jsem zkoušel Barbara tak to bylo naprosto něco jiného.Oproti tomu co jsem prošel zatím za wizzarda tak za barbara to bylo strašně lehké.I když je hra na normal lekhá tak tohle bylo strašné.Bylo to dání tím divným systémem,že některé dobré skilly doplňují Fury a tedy lze pořád vesele využívat skilly a není třeba čekat jako wizzarda.Jestli to tak má být tak to je divný.
No díky za odpověď.Jak si psal uvidím.

Re: Arcane Power?

Napsal: 12.07.2012, 23:39 hod.
od KaTo
Btw - "fňukat" (no offence :) ) na 15tém lvlu, že nemáš manu na nejžravější kouzla, když máš sotva přístupných tak 20% wizardích skillů (včetně run a pasivek) je k pousmání. Holt na první lvlech (tj. první tři hodiny hry :lol: ) musíš nějaký ten signature spell používat. Tak to je. Až na vyšším lvlu budeš mít (kromě výbavy) hlavně pasivky(!!) co ti regeneraci many zajistí.
K tvým otázkám -
1) od nějakého Nightmare jsem se prokousal až do inferna s jediným "aktivně" útočný spellem, který žral manu - Desintegrate s runou Nexus chaos (ačkoli DI je "paprskový" skill, tak tahle runa zajišťuje "pseudo-AoE", které střílí i do zadu :D , než kam míříš hlavním paprskem - full of win) + poison hydrou :green: (btw - tu beru jako samozřejmost každého wizna buildu, který se nechce stresovat a krom toho skoro nežere manu). Zbylé čtyři skilly jsme měl podpůrné (střídal jsem je, včetně run, podle nálady 8-) :D , výbavy).
2) Archon mi přišel jako geniální věc, vždy jsem se k němu vracel (včetně inferna, s 60tkovou runou). Kromě dmg, zvyšuje archon i armor a rezisty (a tyhle bonusy se sčítají s Energy armorem). Takže pokud máš aspoň trochu výbavu, na které můžou buffy archona "stavět", můžeš pak v archonu utankovat a sfouknout klidně celý pack elitek, aniž by tě stihli zabít. Na chvilku z tebe udělá (skoro) imortal barbara. Osobně se mi osvědčila taktika - nejdřív načít elitky "klasicky" (tj. střílet, klást hydry a USTUPOVAT :D ) a v okamžiku kdy jsem odhadl (nebo nebylo "kam" ustoupit) - nastoupil archon. Někdy zařvali jen minioni, nebo jen část šampionů, ale pak nebyl problém dorazit zbytek (klasicky "utahat"). U bosse to bylo naopak - archonem jsem ho načínal.

Moje rada - za wiznu měj vždy boty/předměty s +% k rychlosti chůze a pokud budeš používat teleport s runou Fracture nebo Image, nenos kuši, ale pořid si zbraň na blízko. Kopie se zbraní na dálku stojí jako telátka a nekryjí tě. Kdežto se zbraní nablízko naopak aktivně "natankují" nepřátele a dají ti šanci odběhnout.

Re: Arcane Power?

Napsal: 13.07.2012, 04:47 hod.
od Grammator
osobně používám http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... aXc!acZcca
je to výsledek mnohatýdenního snažení, dřív sem používal magic weapon + arcane orb, ale to sem míval rychlejší útok, teď mám jen 1,2 útoku/s, tak sem zvolil Disintegrate (pro rychlé změny cíle) zato ale dávám řádné šlehy :) DS s prism runou používám od chvíle kdy se odemklo a nikdy sem se ho nevzdal, je totiž děsně OP :D, s ním můžu kropit disintegrate cca 35-40s bez přerušení, a za tu dobu dám miliony dmg, na horší monster packy používám archona, s mojí taktikou jet na co nejvíc base dmg + channeling spelly zfoukne za pár sekund i extra health nebo healt link champy (štve mě jen shileding), s bonusem z EA+Archon už mi nevadí ani reflect dmg... navíc AP mám hned zpátky díky prodigy... (dřív sem používám power hungry, ale to nelze použít všude), v podstatě to kropím pořád s kraťoučkými přestávkami...

btw hydru bych používal rád, ale prostě není místo xD

Re: Arcane Power?

Napsal: 13.07.2012, 09:49 hod.
od Quetak
Líbí se mi, jak ze začátku když lidi začli chodit inferno, hodně lidí prohlašovalo jak je disintegrate nepoužitelnej na infernu a on asi tak nepoužitelnej neni :)

Re: Arcane Power?

Napsal: 13.07.2012, 12:35 hod.
od Keyz
Díky za rady.Dává mi to naději,že na dalších level bude regenerace AP tak dobrá,že nebudu muset čekat dlouho.

- Vzhledem k tomu,že v diablu 3 je skoro jedno jakou mám zbraň,vyplatí se pak používat štít anebo orb? Ty orby co mně padli přidávají zatím velice málo,proto nosím štít který mně již několikrát snížil dmg.

-Tedy tohle info u Anchoru je špatně? http://www.diablowiki.net/Archon
Tam se píše 1000% DMG To je nějak moc :)

Ten Desintegrate používáš i na bosse? Ray of Frost je silnější a zpomaluje.

Jak vůbec vypadá wizzard dále ve hře?Zatím to mám,že dávám poměrně velké plošné dmg ale pomalu.To se asi změní se skillem Desintegrate.Jenže přijde mi,že pouze doháním to co má například barbar ihned.Ten silný skill na jednoho nepřátele i na mnoho a nestojí žádné Fury.Pak má Whirlwind atd.Také silné plošné skilly a hlavně rychlé.Pak mně není jasné jakou má ten čaroděj úlohu?Většinou to bylo tak,že čaroděj byl na začátku slabej a později to bylo naopak.Často měl velké poškození,ale rychle umřel.Barbar má rychlé,silné poškození a vydrží logicky déle.Není mi to moc jasné.

Re: Arcane Power?

Napsal: 13.07.2012, 16:13 hod.
od Grammator
ano i na bosse, proto tam mám runu intensify, ray of frost mi k srdci nepřirostl, hlavně hituje jen jednoho moba, kdežto dis. rubu třeba všechny champy naráz a ještě něco za nima...

na offhand rozhodně doporučuju orb, ale ono záleží spíš na tom, co ti padne...

Re: Arcane Power?

Napsal: 13.07.2012, 19:02 hod.
od Rakiii
Bohužel na disintegrate mi nefungují crit hity ...
Wizard mi zatím přijde dost slabej v porovnání s DH ....

Re: Arcane Power?

Napsal: 13.07.2012, 19:15 hod.
od Grammator
není slabej, jen se musí stavět jinak... chodím často v partě s DH a rozhodně se nedí říct, že bych to kropil nějak extra míň... koneckonců, DH mám taky...

Re: Arcane Power?

Napsal: 15.07.2012, 14:18 hod.
od zylvar
ten build s desintegrate jedeš solo nebo v partě desintegrate si dokážu představit jen v partě na solo vůbec. a nebo bychom se mohli domluvit jeslti bys mi to neukázal bo hod kratke video s bojem s bossy?
Díky

jinak ano dva skily na spotřebu AP se nedaj použít maximálně tak s familiarem na AP a astral presencí + crit gear a gear na AP za crit jinak to nepude. osobně ted jedu z AP jen hydru a blizzard Build je v testování. tak uvidíme. dlouho jsem jel arcane orb ale zatoužil jsem po změně (jinak arcane orb je dobrej skil dělad dmg a u toho se hejbat je základ)

Re: Arcane Power?

Napsal: 16.07.2012, 04:41 hod.
od Grammator
ano, channeling spelly jsou určeny do party ;)

Re: Arcane Power?

Napsal: 16.07.2012, 07:24 hod.
od Silv
Ja jsem zjistil ze i kdyz mam AP porad na nule nijak vyrazne me to nelimituje.
Nejedu sice zadne signature spelly ale netrpim tim

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYf!bcZaZc

proste hodim hydra - prvni blizzard - druhy blizzard (tim vyplnim prostor mezi mnou a moby) a jedu autoattack (ktery pokud mas wandku) je 110% dmg + 20% strili familiar

zatim jsem max dosel inferno act III - prvni boss GHOM pres nej se mi nejak nedari
ale act 1 a 2 celkem v pohode

Re: Arcane Power?

Napsal: 16.07.2012, 16:16 hod.
od Grammator
já žádnou pořádnou wandu nedropl...

Re: Arcane Power?

Napsal: 17.07.2012, 06:36 hod.
od nov397
Rakiii píše: ! ještě jedno upozornění - kritické hity nefungují na všechny spelly.
No nevim, viz:

Patch 1.0.3 notes : "Damage Over Time (DoT) skills will now properly benefit from items with the +Critical Chance affix"

Ja to chápu tak, že dá critic třeba blizzard. Jediná nevýhoda je, že to není vidět žlutými písmem (pokud máte zaplé zobrazování uděleného dmg)

Re: Arcane Power?

Napsal: 20.07.2012, 10:17 hod.
od Horo
nov397 píše:
Rakiii píše: ! ještě jedno upozornění - kritické hity nefungují na všechny spelly.
No nevim, viz:

Patch 1.0.3 notes : "Damage Over Time (DoT) skills will now properly benefit from items with the +Critical Chance affix"

Ja to chápu tak, že dá critic třeba blizzard. Jediná nevýhoda je, že to není vidět žlutými písmem (pokud máte zaplé zobrazování uděleného dmg)


mno muj main je WD a proste NE :OXO .... dotky mi nekritujou..... porad to dava stejne za urcitou dobu...