Azure's pvp wizardka
Napsal: 13.05.2012, 11:38 hod.
Tak já se taky s vámi podělím o můj pvp build. Je to pouze teoretický, nemyslím si že vymyšlený do detailu, hodně věcí se určitě bude překopávat až si za tento build zahraju. A nebo taky ne a bude to ownit jak nikdo xD
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... aXU!cYYaaa
Útočná kouzla
Magic missile (runa Seeker) - najde nejbližšího nepřítele a trefí ho za 121% (0 ap)
Arcane orb (runa Obliteration) - když zasáhnu nepřítele udělí dmg za 228% (35 ap)
Disintegrate (runa Convergence) - proud čisté energie která dává 155% dmg (20 ap)
Obraná kouzla
Diamond skin (runa Crystal shell) - absorbce 21707 na 6 sec (cd 15 sec)
Support kouzla
Familiar (runa Arcanot) - trefuje nepřátele za 20% a doplňuje 2 ap/sec (20 ap)
Energy armor (runa Force armor) - armor +65%, max ap -20, max udělené poškození mě 35% z max life (25 ap)
Pasivky
Blur - melee útočník udělí o 20% méně dmg
Astral presence - zvýší ap o 20 a regeneruje 2 ap/sec
Temporal flux - nepřátelé jsou spomaleni o 30% po 2 sec
Taktika
Nahodit armor a familiara. Střílet magic missile a arcane orb když se ke mě příblíží nějaký melee tak nahodit Diamond skin, a začít salvu v poslední sekundě pěkně odběhnout a ještě do něj narvat disintegrate.
Proti ranged útokům, snažit se vyhýbat a trefovat rangera, na to by se mohl hodit missile(aby jen tak neuhnul) a také disintegrate.
Také bude dobré hlídat si life a armor, spíš bych se ale asi nechal healovat po každé 240 sec
Taktika se změní podle potřeb uživatele
A teď do mě a mého buildu (ale něžně nebo si vás najde můj WD a nakope vás do zadních partií xD)
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... aXU!cYYaaa
Útočná kouzla
Magic missile (runa Seeker) - najde nejbližšího nepřítele a trefí ho za 121% (0 ap)
Arcane orb (runa Obliteration) - když zasáhnu nepřítele udělí dmg za 228% (35 ap)
Disintegrate (runa Convergence) - proud čisté energie která dává 155% dmg (20 ap)
Obraná kouzla
Diamond skin (runa Crystal shell) - absorbce 21707 na 6 sec (cd 15 sec)
Support kouzla
Familiar (runa Arcanot) - trefuje nepřátele za 20% a doplňuje 2 ap/sec (20 ap)
Energy armor (runa Force armor) - armor +65%, max ap -20, max udělené poškození mě 35% z max life (25 ap)
Pasivky
Blur - melee útočník udělí o 20% méně dmg
Astral presence - zvýší ap o 20 a regeneruje 2 ap/sec
Temporal flux - nepřátelé jsou spomaleni o 30% po 2 sec
Taktika
Nahodit armor a familiara. Střílet magic missile a arcane orb když se ke mě příblíží nějaký melee tak nahodit Diamond skin, a začít salvu v poslední sekundě pěkně odběhnout a ještě do něj narvat disintegrate.
Proti ranged útokům, snažit se vyhýbat a trefovat rangera, na to by se mohl hodit missile(aby jen tak neuhnul) a také disintegrate.
Také bude dobré hlídat si life a armor, spíš bych se ale asi nechal healovat po každé 240 sec
Taktika se změní podle potřeb uživatele
A teď do mě a mého buildu (ale něžně nebo si vás najde můj WD a nakope vás do zadních partií xD)