Stránka 1 z 1

Azure's pvp wizardka

Napsal: 13.05.2012, 11:38 hod.
od Azure
Tak já se taky s vámi podělím o můj pvp build. Je to pouze teoretický, nemyslím si že vymyšlený do detailu, hodně věcí se určitě bude překopávat až si za tento build zahraju. A nebo taky ne a bude to ownit jak nikdo xD

http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... aXU!cYYaaa

Útočná kouzla
Magic missile (runa Seeker) - najde nejbližšího nepřítele a trefí ho za 121% (0 ap)
Arcane orb (runa Obliteration) - když zasáhnu nepřítele udělí dmg za 228% (35 ap)
Disintegrate (runa Convergence) - proud čisté energie která dává 155% dmg (20 ap)

Obraná kouzla
Diamond skin (runa Crystal shell) - absorbce 21707 na 6 sec (cd 15 sec)

Support kouzla
Familiar (runa Arcanot) - trefuje nepřátele za 20% a doplňuje 2 ap/sec (20 ap)
Energy armor (runa Force armor) - armor +65%, max ap -20, max udělené poškození mě 35% z max life (25 ap)

Pasivky
Blur - melee útočník udělí o 20% méně dmg
Astral presence - zvýší ap o 20 a regeneruje 2 ap/sec
Temporal flux - nepřátelé jsou spomaleni o 30% po 2 sec

Taktika
Nahodit armor a familiara. Střílet magic missile a arcane orb když se ke mě příblíží nějaký melee tak nahodit Diamond skin, a začít salvu v poslední sekundě pěkně odběhnout a ještě do něj narvat disintegrate.

Proti ranged útokům, snažit se vyhýbat a trefovat rangera, na to by se mohl hodit missile(aby jen tak neuhnul) a také disintegrate.

Také bude dobré hlídat si life a armor, spíš bych se ale asi nechal healovat po každé 240 sec

Taktika se změní podle potřeb uživatele :)

A teď do mě a mého buildu :) (ale něžně nebo si vás najde můj WD a nakope vás do zadních partií xD)

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 11:56 hod.
od Vozi
@Azure..

1. Teleport bude pravdepodobne nutnost do PVP.
2. Arcanota moc nevyuzijes a o regen AP bych se zase tolik nebal v PVP (budes behat vetsinu casu). To same plati pro Astral Presence.
3. Debuff z frost novy moc nevyuzijes (redukce CC u postav), spise bych pouzil slow time nebo wave of force.
4. Arcane Orb je opravdu pouze proti meelerum. Oproti disintegrate dela sice vetsi dmg, ale stoji 2x tolik AP.

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 12:12 hod.
od Azure
Vozi: dík za postřehy...
2. no právě nevim jakej bude ten regen...
1. pokud regen problem nebude tak je jasna vymena familiara za teleport...
3. asi si myslel debuff z energy armoru ze :)...
4. nad tim by bylo dobre zapremyslet
celkove takovehle buildy jsou jen teoreticke a chce si vsechny kouzla zkusit ve hre :)

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 12:16 hod.
od Vozi
@Azure ..

ad 3. Ne myslel jsem Frost Novu a tech extra 15% dmg v CC. Frost nova obecne asi nebude moc efektivni v PVP.

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 12:26 hod.
od Azure
Vozi: tak to bych nenazval jako debuff (proto jsem myslel armor), ale ok chápu a asi dokonce máš i pravdu :)... to bych vyměnil za to disintegrate s runou convergence, nic jinýho mi nepřijde rozumějšího

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 12:27 hod.
od dejavu
Kazdy PvP Wizard by mel do sveho buildu urcite pocitat s Teleportem a take Slow Timem. Uz v tech videich slo videt, kolikrat dokazaly tyto 2 spelly otocit vyvoj matche.

Takova Frost Nova s runou Cold Snap (CD 9 sec) + Evocation + CD Gear se muzeme dostat na CD 6 sec a to i pri CC redukci neni k zahozeni + jeste kdyz budem pouzivat Ray of Frost/Cold Hydru a Passivku Cold Blooded.

Ale pro PvP urcite Slow Time > Frost Nova

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 12:33 hod.
od Azure
dejavu: s tim teleportem uvidim, a slow time se mi moc nelíbí xD

teď mám ještě větší chuť si to zkusit... už ať je úterý xD

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 12:44 hod.
od dejavu
Urcite se najde spousta buildu co budou fungovat bez vyse zminenych spellu. Od toho jsme lidi, ze kazdy uprednostnuje neco jineho...

Jen jsem chtel poradit (:

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 12:47 hod.
od Azure
dejavu: jistě a já jsem taky za to rád :)... proto jsem sem uložil ten build :)

Re: Azure's pvp wizard

Napsal: 13.05.2012, 14:01 hod.
od Rakiii
Problémem wizarda bude v d3(narozdíl od d2, kde neměl tp cd) mobilita a ačkoliv je teleport teď o dost slabší než býval , stále je to schopný mobilní skill.
Klíčem k úspěchu bude kombinace teleportu a podpůrných skilů (zpomalovacích, ochranných aj.) které snad zajistí mágovi přežití a v pravou chvíli mu umožní opět udeřit.
* Samozřejmě zatím můžeme pouze spekulovat jak bude pvp vypadat
(jak budou fungovat modifikátory škody, CC , slow a další efekty..)