Wizard by BoBaToM
Napsal: 27.04.2012, 02:35 hod.
Tak tady je můj build Wizarda, podobně jako v Chelsea (to je fotbalový tým ) je v něm hodně modrý a bílý barvy a taky vychází z obrany
Chci si hru zkusit projít solo na softcore, o HC zatím neuvažuji, ale myslím si že by build mohl obstát i tam...
Celý build téměř nepotřebuje Arcane Power, čímž se možná trochu vymyká... Je závislý na cooldownech a procentu criticalu, takže i na gearu. Na druhou stranu s ním nemusím řešit attack speed a soustředit se tak pouze na damage zbraně. Možná se taky ukáže, že build je až příliš defenzivní...
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... bga!bbZYZb
1) Ray of Frost - 215% dmg za nula AP je prostě libovka, která díky slowu utáhne menší skupinky nepřátel a (snad) i bosse.
2) Explosive Blast - Dlouho sem vybíral AOE spell co má dobrý DMG, moc nestojí a hodí se do buildu. Nakonec mi nejvýhodnější přijde právě tento spell. Možná se držím příliš při zemi, možná tento build utáhne i AOE skill náročnější na AP, to prověří až čas. Stejně tak jako runu, teď volím runu Short Fuse. Pokud Critical Mass bude dostatečně snižovat cooldown (který by u tohoto spellu mohl být i nula), budu moc Explosive Blast pohodlně spammovat.
3)Diamond Skin - Defensive skill, který má za úkol posílit výdrž. Runu volím Prism, čistě jen pro Explosive Blast (za předpokladu že se opravdu sníží cooldown na rozmezí 0-2 sec), pokud by se ukázalo že tomu tak nebude a nebo je to zbytečné, přehodím na Crystal Shell, popřípadě po lvlu 56 na Diamond Shards.
4)Frost Nova - Nejlepší zpomalení nepřátel je zastavit je úplně. Uvidíme jak příznivé budou výpočty na efektivitu Frost Novy u odolnějších nepřátel, Skeleton King byl zmražený pokaždé. Plus výhoda runy Deep Freeze v přidání šance na crit - předpokládám že runa bude mít efekt právě ve chvílích kdy jí budu potřebovat - skupinka 5 a více nepřátel.
5) Energy Armor - další posílení obrany, snížení maximální AP mě moc netrápí. Runa zvyšuje šanci na critical, ale 5% je poměrně málo, pokud to bude zbytečné, nahradil bych jí Prismatic Armorem na 60. lvlu
6) Archon - Nemám ozkoušené, kolik DMG Archon umí ale šušká se, že hodně... Největší DMG output v buildu, Snížení cooldownu runou, a pasivkama - naopak čím více zombíků lehne, tím se snižuje prodleva mezi dalším nahozením Archona. Zajímavá je taky runa pro Archona s Teleportem který v buildu není...
Pasivky:
1) Evocation - To je snad jasný proč...
2) Critical Mass - To je snad taky jasný, na tomhle to stojí a padá tak snad tahle pasivka bude fungovat tak, jak má! Critical Hits have a chance to reduce the cooldown of your spells by 1 second - nevíme kolik znamená have a chance...
3) Blur - Tady je více možností mimo Blur: Galvanizing Ward, Glass Cannon, Unstable Anomaly (60 sec zřejmě není bráno jako cooldown, to je škoda...)
Viděl bych to tak že běžnou situaci vyřešim pomocí Ray of Frost společně s Explosive Blast, když začne přituhovat hodim Frost Nova a Diamond Skin... No pokud ani to nezabere, na řadu přichází ultimátka Archon která snad utáhne damagem a boostama to největší peklo Inferna
Počítám že ve hře začne přituhovat někde mezi lvlem 40 - 50, to je přesně doba kdy dozraje i tenhle build - hratelnej od lvlu 50
A teď nějaký názory - hurá do mě!
Chci si hru zkusit projít solo na softcore, o HC zatím neuvažuji, ale myslím si že by build mohl obstát i tam...
Celý build téměř nepotřebuje Arcane Power, čímž se možná trochu vymyká... Je závislý na cooldownech a procentu criticalu, takže i na gearu. Na druhou stranu s ním nemusím řešit attack speed a soustředit se tak pouze na damage zbraně. Možná se taky ukáže, že build je až příliš defenzivní...
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... bga!bbZYZb
1) Ray of Frost - 215% dmg za nula AP je prostě libovka, která díky slowu utáhne menší skupinky nepřátel a (snad) i bosse.
2) Explosive Blast - Dlouho sem vybíral AOE spell co má dobrý DMG, moc nestojí a hodí se do buildu. Nakonec mi nejvýhodnější přijde právě tento spell. Možná se držím příliš při zemi, možná tento build utáhne i AOE skill náročnější na AP, to prověří až čas. Stejně tak jako runu, teď volím runu Short Fuse. Pokud Critical Mass bude dostatečně snižovat cooldown (který by u tohoto spellu mohl být i nula), budu moc Explosive Blast pohodlně spammovat.
3)Diamond Skin - Defensive skill, který má za úkol posílit výdrž. Runu volím Prism, čistě jen pro Explosive Blast (za předpokladu že se opravdu sníží cooldown na rozmezí 0-2 sec), pokud by se ukázalo že tomu tak nebude a nebo je to zbytečné, přehodím na Crystal Shell, popřípadě po lvlu 56 na Diamond Shards.
4)Frost Nova - Nejlepší zpomalení nepřátel je zastavit je úplně. Uvidíme jak příznivé budou výpočty na efektivitu Frost Novy u odolnějších nepřátel, Skeleton King byl zmražený pokaždé. Plus výhoda runy Deep Freeze v přidání šance na crit - předpokládám že runa bude mít efekt právě ve chvílích kdy jí budu potřebovat - skupinka 5 a více nepřátel.
5) Energy Armor - další posílení obrany, snížení maximální AP mě moc netrápí. Runa zvyšuje šanci na critical, ale 5% je poměrně málo, pokud to bude zbytečné, nahradil bych jí Prismatic Armorem na 60. lvlu
6) Archon - Nemám ozkoušené, kolik DMG Archon umí ale šušká se, že hodně... Největší DMG output v buildu, Snížení cooldownu runou, a pasivkama - naopak čím více zombíků lehne, tím se snižuje prodleva mezi dalším nahozením Archona. Zajímavá je taky runa pro Archona s Teleportem který v buildu není...
Pasivky:
1) Evocation - To je snad jasný proč...
2) Critical Mass - To je snad taky jasný, na tomhle to stojí a padá tak snad tahle pasivka bude fungovat tak, jak má! Critical Hits have a chance to reduce the cooldown of your spells by 1 second - nevíme kolik znamená have a chance...
3) Blur - Tady je více možností mimo Blur: Galvanizing Ward, Glass Cannon, Unstable Anomaly (60 sec zřejmě není bráno jako cooldown, to je škoda...)
Viděl bych to tak že běžnou situaci vyřešim pomocí Ray of Frost společně s Explosive Blast, když začne přituhovat hodim Frost Nova a Diamond Skin... No pokud ani to nezabere, na řadu přichází ultimátka Archon která snad utáhne damagem a boostama to největší peklo Inferna
Počítám že ve hře začne přituhovat někde mezi lvlem 40 - 50, to je přesně doba kdy dozraje i tenhle build - hratelnej od lvlu 50
A teď nějaký názory - hurá do mě!