Furnace x Ancient Devastator
Založím pro to raději samostatné téma. Dříve jsem si dělal podrobné výpočty pro svůj gear pouze pro to co mám k dispozici x Ancient devastator. Oproti Furnace jsem si to nepočítal a někde tu Dava_C psal, že mu to vyšlo lépe pro Ancient Devastator.
Teď se na US fóru objevilo pár vláken, kde to začalo více lidí přesně počítat a to pro více situací. Někdo pro svůj konkrétní gear a pak výpočet pro optimální gear. Někdo s obyč Offhandem, někdo s ancient Offhandem.
A jde o to, že Furnace dopadá lépe než jsem čekal a ve většině případů poráží Ancient Devastator.
Tak jsem si i pro svůj gear udělal přesný výpočet. A přidal i ancient Sunder. A varianty s aktuálním offhandem a pak kdybych získal ancient offhand.
Setup pro Anci. Devastator byl SoJ + Unity. Pro obouručky pak RoRG + Unity. Furnace jsem bral s hodně dobrým rollem (vzal jsem svůj Sledge a jen mu přidal adekvátně elite dmg).
Srovnání pro T6.
Obyč offhand co aktuálně mám:
trash:
- nejlépe vyšel Ancient Sunder, vede výrazně v DoT obou gemů oproti Devastatoru, dočasná DoT už lepší pro Devastator (díky o hodně většímu dvojitému násobení za fire dmg)
- Furnace vyšel nejhůře, ale jen o málo oproti Ancien. Devast.: Furnace sice o trochu vede v DoT gemů, ale už opravdu hodně ztrácí pro dočasnou FB DoT
elitky:
- Tady jasně vyhrává Furnace
- Anc. D. poráží Anc. Sunder
Tedy bez ancient offhandu bych pro svůj setup volil celkově raději obyč Furnace, ale musel by mít hodně dobrý roll. S mizerným rollem by už vyšel hůře.
Z dvojice anicent verzí Sunderu a Devastatoru bych volil asi raději Devastator, zvlášť s ohledem na to, že když se časem podaří sehnat ancient offhand, tak už to bude výrazně lepší volba Devastator. Tedy craftem Sunderu bych se ani nezabýval.
Když se pak vezme i ancient offhand do srovnání, tak se to mezi Ancient Devastatorem a obyč Furnace více vyrovná. Furnace stále lepší do elitek, do obyč mobů už ztrácí více. Celkově bych na T6 hodně váhal a asi se spíše přiklonil už k Ancient Devastatoru.
Na GR bych to měl také dost vyrovnané a asi bych také už sáhnul po Ancient Devastatoru. A bez ancient offhandu zase ještě po Furnace.
Takže si to bude muset každý přesněji spočítat pro svůj gear. Ten kdo nemá Furnace, tak tam není co řešit. Kdo ale slušný Furnace má, tak to chce spočítat, aby pak nebyl craft Ancient Devastatoru zbytečně vyhozený materiál.
Teď se na US fóru objevilo pár vláken, kde to začalo více lidí přesně počítat a to pro více situací. Někdo pro svůj konkrétní gear a pak výpočet pro optimální gear. Někdo s obyč Offhandem, někdo s ancient Offhandem.
A jde o to, že Furnace dopadá lépe než jsem čekal a ve většině případů poráží Ancient Devastator.
Tak jsem si i pro svůj gear udělal přesný výpočet. A přidal i ancient Sunder. A varianty s aktuálním offhandem a pak kdybych získal ancient offhand.
Setup pro Anci. Devastator byl SoJ + Unity. Pro obouručky pak RoRG + Unity. Furnace jsem bral s hodně dobrým rollem (vzal jsem svůj Sledge a jen mu přidal adekvátně elite dmg).
Srovnání pro T6.
Obyč offhand co aktuálně mám:
trash:
- nejlépe vyšel Ancient Sunder, vede výrazně v DoT obou gemů oproti Devastatoru, dočasná DoT už lepší pro Devastator (díky o hodně většímu dvojitému násobení za fire dmg)
- Furnace vyšel nejhůře, ale jen o málo oproti Ancien. Devast.: Furnace sice o trochu vede v DoT gemů, ale už opravdu hodně ztrácí pro dočasnou FB DoT
elitky:
- Tady jasně vyhrává Furnace
- Anc. D. poráží Anc. Sunder
Tedy bez ancient offhandu bych pro svůj setup volil celkově raději obyč Furnace, ale musel by mít hodně dobrý roll. S mizerným rollem by už vyšel hůře.
Z dvojice anicent verzí Sunderu a Devastatoru bych volil asi raději Devastator, zvlášť s ohledem na to, že když se časem podaří sehnat ancient offhand, tak už to bude výrazně lepší volba Devastator. Tedy craftem Sunderu bych se ani nezabýval.
Když se pak vezme i ancient offhand do srovnání, tak se to mezi Ancient Devastatorem a obyč Furnace více vyrovná. Furnace stále lepší do elitek, do obyč mobů už ztrácí více. Celkově bych na T6 hodně váhal a asi se spíše přiklonil už k Ancient Devastatoru.
Na GR bych to měl také dost vyrovnané a asi bych také už sáhnul po Ancient Devastatoru. A bez ancient offhandu zase ještě po Furnace.
Takže si to bude muset každý přesněji spočítat pro svůj gear. Ten kdo nemá Furnace, tak tam není co řešit. Kdo ale slušný Furnace má, tak to chce spočítat, aby pak nebyl craft Ancient Devastatoru zbytečně vyhozený materiál.
Re: Furnace x Ancient Devastator
Ahoj
Jelikož sem začal nedávno mainit wizze tak se mi to krásně hodí . Shodou okolností mi do toho padla Furnacka , takže sem začal řešit přesně to o čem píšeš ty . Jsem moc línej na tom si o tom něco najít na blizz forech protože neumím tak dobře anglicky abych pochopil doslova o co se tam týpci snaží vysvětlit . Další věc je ta, co pro tebe znamená dobře rollnutá Furnace . Počítáš do toho i DMG do elit nebo čistě Weapon dmg zbraně ? Nevím jestli jsi to někdy testoval a já jelikož mám čísla vypnutá , takže na první pohled nepoznám jestli dávám opravdu víc dmg s Furnace která má nejhorší roll na elity ale zase vysoký Weapon Dmg ( v porovnání s 2 Furnace co mi padly hned po sobě )
Pokud mi nějak odpovíš budu to brát jako že to máš otestované a budu ti věřit , za tu chvíli co sem na foru sem si všiml , že ty tomu budeš opravdu rozumět a víš o čem píšeš popř. víš jak si to dobře otestovat .
Díky
Jelikož sem začal nedávno mainit wizze tak se mi to krásně hodí . Shodou okolností mi do toho padla Furnacka , takže sem začal řešit přesně to o čem píšeš ty . Jsem moc línej na tom si o tom něco najít na blizz forech protože neumím tak dobře anglicky abych pochopil doslova o co se tam týpci snaží vysvětlit . Další věc je ta, co pro tebe znamená dobře rollnutá Furnace . Počítáš do toho i DMG do elit nebo čistě Weapon dmg zbraně ? Nevím jestli jsi to někdy testoval a já jelikož mám čísla vypnutá , takže na první pohled nepoznám jestli dávám opravdu víc dmg s Furnace která má nejhorší roll na elity ale zase vysoký Weapon Dmg ( v porovnání s 2 Furnace co mi padly hned po sobě )
Pokud mi nějak odpovíš budu to brát jako že to máš otestované a budu ti věřit , za tu chvíli co sem na foru sem si všiml , že ty tomu budeš opravdu rozumět a víš o čem píšeš popř. víš jak si to dobře otestovat .
Díky
Re: Furnace x Ancient Devastator
To je víceméně i můj závěr, jak už jsem někde dříve psal na základě gameplay. Sunder už není schopný oneshotnout Champion elite pack a i u bossů hodně ztrácí. Celkově jsou AD a Furnace dost vyrovnané varianty na T6, za předpokladu dobrého Furnace. Už nějakou dobu si pohrávám s myšlenkou, že hned na začátku nebudu craftit AD, nebo alespoň ne více jak 100 kusů.
Toto bych si rád ujasnil, tak kdybysme to mohli dát nějak dohromady .
Tedy něco do pranice:
Pro Ancient Devastator byla použita varianta Unity + SoJ a pro Furnace Unity + RoRG.
Infinite DoT
Ancients Devastator Trash
(1+97,66)*(1+1)*(1+0,57*4,28)*2704 = 1 835 209 unbuffed * 1,6 * 1,3 = 3 817 236 buffed * 30 = 114 517 095 * 0,8 = 91 613 676 tick
Ancients Devastator Elites
(1+97,66)*(1+1)*(1+0,57*4,28)*(1+0,45)*2704 = 2 661 054 unbuffed * 1,6 * 1,3 = 5 534 992 buffed * 30 = 166 049 788 * 0,8 = 132 839 000 tick
Furnace Trash
(1+91,54)*(1+0,6)*(1+0,53*4,28)*3721 = 1 800 712 unbuffed * 1,65 * 1,3 = 3 862 528 buffed * 30 = 115 875 841 * 0,8 = 92 700 673 tick
Furnace Elites
(1+91,54)*(1+0,6)*(1+0,53*4,28)*(1+0,64)*3721 = 2 953 168 unbuffed * 1,65 * 1,3 = 6 334 546 buffed * 30 = 190 036 380 * 0,8 = 152 029 104 tick
Gemy
Ancients Devastator
Pain Enhancer
(790/100)*(1+9766/100)*2704*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100) = 21 863 000 (elites) / 1,45 = 15 078 000 (trash)
Toxin
(405/100)*(1+9766/100)*2704*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100) = 11 208 000 (elites) / 1,45 = 7 729 000 (trash)
Furnace
Pain Enhancer
(790/100)*(1+9154/100)*3721*(1+53*428/10000)*(1+65/100)*(1+30/100)*(1+64/100) = 31 276 000 (elites) / 1,64 = 19 071 000 (trash)
Toxin
(405/100)*(1+9154/100)*3721*(1+53*428/10000)*(1+65/100)*(1+30/100)*(1+64/100) = 16 034 000 (elites) / 1,64 = 9 777 000 (trash)
Ancients Devastator - elites
Blizzard Apo damage
(1075/6/100)*(1+9766/100)*2704*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100) = 9 816 384
FB dočasná DoT - dvojité násobení multiplikátorů
s1 - 9 916 862*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 14 331 000
s2 - (9 916 862 + 9 916 862)*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 28 517 000
s3 - (9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862)*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 42 704 000
s4 - (9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862)*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 56 819 000
s5 - (9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862)*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 71 076 000
Furnace - elites
Blizzard Apo damage
(1075/6/100)*(1+9154/100)*3721*(1+53*428/10000)*(1+65/100)*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100) = 11 349 394
FB dočasná DoT - dvojité násobení multiplikátorů
s1 - 11 349 394*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 15 486 000
s2 - (11 349 394 + 11 349 394)*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 30 804 000
s3 - (11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394)*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 46 123 000
s4 - (11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394)*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 61 442 000
s5 - (11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394)*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 76 760 000
EDIT: opravené posunuté závorky na upozornění Mloka, došlo ke kosmetické změně v konečných výsledcích
Toto bych si rád ujasnil, tak kdybysme to mohli dát nějak dohromady .
Tedy něco do pranice:
Pro Ancient Devastator byla použita varianta Unity + SoJ a pro Furnace Unity + RoRG.
Infinite DoT
Ancients Devastator Trash
(1+97,66)*(1+1)*(1+0,57*4,28)*2704 = 1 835 209 unbuffed * 1,6 * 1,3 = 3 817 236 buffed * 30 = 114 517 095 * 0,8 = 91 613 676 tick
Ancients Devastator Elites
(1+97,66)*(1+1)*(1+0,57*4,28)*(1+0,45)*2704 = 2 661 054 unbuffed * 1,6 * 1,3 = 5 534 992 buffed * 30 = 166 049 788 * 0,8 = 132 839 000 tick
Furnace Trash
(1+91,54)*(1+0,6)*(1+0,53*4,28)*3721 = 1 800 712 unbuffed * 1,65 * 1,3 = 3 862 528 buffed * 30 = 115 875 841 * 0,8 = 92 700 673 tick
Furnace Elites
(1+91,54)*(1+0,6)*(1+0,53*4,28)*(1+0,64)*3721 = 2 953 168 unbuffed * 1,65 * 1,3 = 6 334 546 buffed * 30 = 190 036 380 * 0,8 = 152 029 104 tick
Gemy
Ancients Devastator
Pain Enhancer
(790/100)*(1+9766/100)*2704*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100) = 21 863 000 (elites) / 1,45 = 15 078 000 (trash)
Toxin
(405/100)*(1+9766/100)*2704*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100) = 11 208 000 (elites) / 1,45 = 7 729 000 (trash)
Furnace
Pain Enhancer
(790/100)*(1+9154/100)*3721*(1+53*428/10000)*(1+65/100)*(1+30/100)*(1+64/100) = 31 276 000 (elites) / 1,64 = 19 071 000 (trash)
Toxin
(405/100)*(1+9154/100)*3721*(1+53*428/10000)*(1+65/100)*(1+30/100)*(1+64/100) = 16 034 000 (elites) / 1,64 = 9 777 000 (trash)
Ancients Devastator - elites
Blizzard Apo damage
(1075/6/100)*(1+9766/100)*2704*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100) = 9 816 384
FB dočasná DoT - dvojité násobení multiplikátorů
s1 - 9 916 862*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 14 331 000
s2 - (9 916 862 + 9 916 862)*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 28 517 000
s3 - (9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862)*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 42 704 000
s4 - (9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862)*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 56 819 000
s5 - (9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862 + 9 916 862)*1/3*(1+30/100)*(1+45/100)*(1+100/100)*(1+15/100) = 71 076 000
Furnace - elites
Blizzard Apo damage
(1075/6/100)*(1+9154/100)*3721*(1+53*428/10000)*(1+65/100)*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100) = 11 349 394
FB dočasná DoT - dvojité násobení multiplikátorů
s1 - 11 349 394*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 15 486 000
s2 - (11 349 394 + 11 349 394)*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 30 804 000
s3 - (11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394)*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 46 123 000
s4 - (11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394)*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 61 442 000
s5 - (11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394 + 11 349 394)*1/3*(1+30/100)*(1+64/100)*(1+60/100)*(1+20/100) = 76 760 000
EDIT: opravené posunuté závorky na upozornění Mloka, došlo ke kosmetické změně v konečných výsledcích
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 11.01.2015, 10:23 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Furnace x Ancient Devastator
M4rth: Ve hře se nesrovnává snadno. Dle čísel co to ukazuje za ticky to nejde vůbec. Tam to komplikuje problematika typu, že když na infinite DoT hodíš k tomu navíc Apocal., tak se změní frekvence zobrazování čísel. A tedy nesrovnáš relevantně vůbec nic.
Ve hře můžeš použít pouze dvě metody:
- cílený test třeba na Ghomovi a změřit několi pokusů. Z toho ale není tak lehké dělat závěr, protože kombinaje vše dohromady (gemy, dočasno i infinite DoT)
- celkovým pozorování celé hry (věci typu co se podaří one shootnout Apocal. a co ne, jak dlouho trvají elitky a bosové, atd.) s případným měřením časů celých riftů/bounteis (ovšem tady je potřeba změřit obrovské množství opakování kvůli jejich variabilitě).
Dava_C:
Teď nemám čas to zkouknout podrobněji, ale určitě se na to později podívám. Zatím jen odhaduju, že dokud bys neměl k tomu aspoň i ancient FB Offhand, že se na craft Ancient. Devastatoru můžeš klidně vykašlat. Ještě uvidíme jak to vyjde přesně až zkouknu ta čísla.
Prozatím pro srovnání moje dva Excely. Jsou úplně stejné, jen v jednom je vynulován ručně řádek elite dmg, takže platí pro trash (původně je celý připravený pro elite dmg).
Je tam i Pain + Toxin. Akorát pozor, že je tam natvrdo v cílovém vzorci (tzn. kdo má jiný lvl než 45 co mám já, tak je třeba opravit přímo cílový vzorec). Jak je to jen můj pracovní Excel, tak jsem se prostě se spoustou věcí nepáral a nedělal pěkně konfigurovantelné (jako tam už je něco z toho základu, který jsem převzal, abych to nemusel dělat celé znovu).
Pro celkové srovnání (ten první příspěvek) jsem se snažil zohlednit všechny situace a u nich vždy přihlížet k tomu jak v reálu fungují (tedy jestli trvají déle nebo ne, jestli se tam hází jen Apocal. nebo i něco dalšího), tedy:
- Pain i Toxin pro trash a elitky
- Dočasná DoT pro trash i elitky a její dvojité násobení (to si už jen buď srovnávám dle rozdílu buffů, které mají dvojí násobení, případně to ještě někdy v tom Excelu upravuju, přímo samostatně to tam aktuálně není, byl jsem líný to tam doplnit samostatně)
- Infinite DoT, tam už jde na T6 jen o elitky nebo spíše jen RG a koncové bossy typu Butcher
Jsou tam 4 zbraně, Ancient Devastator a Sunder, pak můj Maximus co hraju a Virtuální velmi slušný Furnace (roll jako můj Sledge, což znamená téměř perfektní base dmg + 45% do elit jsem počítal).
Oproti stávajícímu setup jsem pouze přidal navíc 50% ChD za WH (do všech variant), který aktuálně mi nevychází moc už kvůli tougness a navíc ho mám stejně u DH (potřebuju druhý). WH na T6 pak určitě v novém patchi nosit budu.
První dvě zbraně jsou udělané na automatický výpočet ze zadaných parametrů (tedy až na lvl gemů, ten vždy ručně). Druhé dvě jsou tam nakopírované už jen výsledné hodnoty (lze si do prvních dvou zbraní naházet čísla a pak si je kopírovat do druhých dvou; nebo samozřejmě Excel více dopracovat když se někomu bude chtít to mít promakanější).
Tady ty dva Excely:
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20dot.xlsx
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20dot2.xlsx
Ve hře můžeš použít pouze dvě metody:
- cílený test třeba na Ghomovi a změřit několi pokusů. Z toho ale není tak lehké dělat závěr, protože kombinaje vše dohromady (gemy, dočasno i infinite DoT)
- celkovým pozorování celé hry (věci typu co se podaří one shootnout Apocal. a co ne, jak dlouho trvají elitky a bosové, atd.) s případným měřením časů celých riftů/bounteis (ovšem tady je potřeba změřit obrovské množství opakování kvůli jejich variabilitě).
Dava_C:
Teď nemám čas to zkouknout podrobněji, ale určitě se na to později podívám. Zatím jen odhaduju, že dokud bys neměl k tomu aspoň i ancient FB Offhand, že se na craft Ancient. Devastatoru můžeš klidně vykašlat. Ještě uvidíme jak to vyjde přesně až zkouknu ta čísla.
Prozatím pro srovnání moje dva Excely. Jsou úplně stejné, jen v jednom je vynulován ručně řádek elite dmg, takže platí pro trash (původně je celý připravený pro elite dmg).
Je tam i Pain + Toxin. Akorát pozor, že je tam natvrdo v cílovém vzorci (tzn. kdo má jiný lvl než 45 co mám já, tak je třeba opravit přímo cílový vzorec). Jak je to jen můj pracovní Excel, tak jsem se prostě se spoustou věcí nepáral a nedělal pěkně konfigurovantelné (jako tam už je něco z toho základu, který jsem převzal, abych to nemusel dělat celé znovu).
Pro celkové srovnání (ten první příspěvek) jsem se snažil zohlednit všechny situace a u nich vždy přihlížet k tomu jak v reálu fungují (tedy jestli trvají déle nebo ne, jestli se tam hází jen Apocal. nebo i něco dalšího), tedy:
- Pain i Toxin pro trash a elitky
- Dočasná DoT pro trash i elitky a její dvojité násobení (to si už jen buď srovnávám dle rozdílu buffů, které mají dvojí násobení, případně to ještě někdy v tom Excelu upravuju, přímo samostatně to tam aktuálně není, byl jsem líný to tam doplnit samostatně)
- Infinite DoT, tam už jde na T6 jen o elitky nebo spíše jen RG a koncové bossy typu Butcher
Jsou tam 4 zbraně, Ancient Devastator a Sunder, pak můj Maximus co hraju a Virtuální velmi slušný Furnace (roll jako můj Sledge, což znamená téměř perfektní base dmg + 45% do elit jsem počítal).
Oproti stávajícímu setup jsem pouze přidal navíc 50% ChD za WH (do všech variant), který aktuálně mi nevychází moc už kvůli tougness a navíc ho mám stejně u DH (potřebuju druhý). WH na T6 pak určitě v novém patchi nosit budu.
První dvě zbraně jsou udělané na automatický výpočet ze zadaných parametrů (tedy až na lvl gemů, ten vždy ručně). Druhé dvě jsou tam nakopírované už jen výsledné hodnoty (lze si do prvních dvou zbraní naházet čísla a pak si je kopírovat do druhých dvou; nebo samozřejmě Excel více dopracovat když se někomu bude chtít to mít promakanější).
Tady ty dva Excely:
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20dot.xlsx
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20dot2.xlsx
Re: Furnace x Ancient Devastator
Náhodně jsem začal jedním řádkem a to:
Pain Enhancer
(790/100)*(1+9766/100*2704)*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100) = 21 641 000 (elites) / 1,45 = 14 925 000 (trash)
Tam máš jednu drobnost a to jednu posunutou závorku, mělo by být
(790/100)*(1+9766/100)*2704*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100) = 21 863 000 (elites) / 1,45 = 15 078 084 (trash)
Na začátku u infinite DoT máš část s int správně, tam ta chyba není. Tam to vypadá dobře celé (kontroloval jsem tam jen sestavení výpočtu, nedával jsem to do kalkulačky (to ale předpokládám, že bude dobře).
U Blizzard se ta posunutá závorka vloudila také.
Dočasnou DoT pak ještě zkouknu, tu jsem zatím nekontroloval.
Edit:
A pak otázka sečtených buffů, máš tam 60% a 65% buffů (Furnace o 5% více EE za light dmg, tohle je jasné, ale ještě ověřuju celkové číslo):
- MW 20%
- GC 15%
- Sparkflint 10%
- Toxin 10% (aplikuje se jako první, tedy měl by zafungovat úplně pro všechny ty výpočty)
- pro EE jsi tedy bral bez započtení Storm Armoru? Jen ověřuju, já bych to tak asi udělal, protože to většinou nezafunguje pro navýšení EE
- nebo jsi bral EE i Storm Armor i Familiar a nezapočítal Toxin bonus?
Edit2:
Koukám na dočasnou DoT:
Tam mi není jasné jediné, co je to poslední násobení (1+15/100) pro Devastator a (1+20/100) pro Furnace? Dle toho, že se to liší, tak to vypadá jako EE. EE bych ale neřekl, že se bude násobit 2x. Nebo je to něco jiného.
Zbytek je ok, tedy od začátku druhé násobení za Zeis, elite, fire.
Pain Enhancer
(790/100)*(1+9766/100*2704)*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100) = 21 641 000 (elites) / 1,45 = 14 925 000 (trash)
Tam máš jednu drobnost a to jednu posunutou závorku, mělo by být
(790/100)*(1+9766/100)*2704*(1+57*428/10000)*(1+60/100)*(1+30/100)*(1+45/100) = 21 863 000 (elites) / 1,45 = 15 078 084 (trash)
Na začátku u infinite DoT máš část s int správně, tam ta chyba není. Tam to vypadá dobře celé (kontroloval jsem tam jen sestavení výpočtu, nedával jsem to do kalkulačky (to ale předpokládám, že bude dobře).
U Blizzard se ta posunutá závorka vloudila také.
Dočasnou DoT pak ještě zkouknu, tu jsem zatím nekontroloval.
Edit:
A pak otázka sečtených buffů, máš tam 60% a 65% buffů (Furnace o 5% více EE za light dmg, tohle je jasné, ale ještě ověřuju celkové číslo):
- MW 20%
- GC 15%
- Sparkflint 10%
- Toxin 10% (aplikuje se jako první, tedy měl by zafungovat úplně pro všechny ty výpočty)
- pro EE jsi tedy bral bez započtení Storm Armoru? Jen ověřuju, já bych to tak asi udělal, protože to většinou nezafunguje pro navýšení EE
- nebo jsi bral EE i Storm Armor i Familiar a nezapočítal Toxin bonus?
Edit2:
Koukám na dočasnou DoT:
Tam mi není jasné jediné, co je to poslední násobení (1+15/100) pro Devastator a (1+20/100) pro Furnace? Dle toho, že se to liší, tak to vypadá jako EE. EE bych ale neřekl, že se bude násobit 2x. Nebo je to něco jiného.
Zbytek je ok, tedy od začátku druhé násobení za Zeis, elite, fire.
Re: Furnace x Ancient Devastator
EE je za Fire + Lightning Furnace. Toxin tam všude mám.
Jo ty závorky jsem přehlédl, psal jsem to k ránu, když už se mi nechtělo hrát ani spát a ani to nedopsal .
Co se výpočtu dočasné DoT týče, tak to je hranice mých znalostí, tam jsem si pomohl nějakým spreadsheet od BDF nebo Boozora, už nevím. Věděl jsem, co tam má být, ale nevěděl jsem jak to správně spočítat. On tam v tom vzorci zmiňuje A2 buffy tedy v tom spredsheetu je to Toxin + EE, jestli jsem to v noci dobře pochopil, připadalo mi to divné, jak se debuff může násobit 2x, ale tam je možné vše, takže... Proto to sem píšu, abych si to sesumíroval.
Jo ty závorky jsem přehlédl, psal jsem to k ránu, když už se mi nechtělo hrát ani spát a ani to nedopsal .
Co se výpočtu dočasné DoT týče, tak to je hranice mých znalostí, tam jsem si pomohl nějakým spreadsheet od BDF nebo Boozora, už nevím. Věděl jsem, co tam má být, ale nevěděl jsem jak to správně spočítat. On tam v tom vzorci zmiňuje A2 buffy tedy v tom spredsheetu je to Toxin + EE, jestli jsem to v noci dobře pochopil, připadalo mi to divné, jak se debuff může násobit 2x, ale tam je možné vše, takže... Proto to sem píšu, abych si to sesumíroval.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Furnace x Ancient Devastator
A který konkrétně máš spreedsheet? Teď jsem si prošel pro jistotu znovu podrobněji výpočty z Firebird Leg Gem Question.xlsx. Tady případně ke stažení ať to nemusíš hledat na US fóru (kdybys měl nějaký jiný).
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20 ... stion.xlsx
A tam mají (taky nevím který z nich tenhle zrovna dělal) pouze jednu skupinu A buffů dohromady. A ve výpočtu dočasné DoT to je trošku nepřehledně navzorcované. Ale násobí nakonec dvakrát jen fire, elite, Zeis a Trapped.
V tom vzorci má celkový násobič ze všech buffů dohromady - pole H6. Tím nejprve vynásobí poprvé samotnou dmg Apocal. Pro dvojité násobení pak vynásobí podruhé znovu polem H6 a zpátky to dělí buffy, které se namají počítat 2x (a dělí to zpět A kategorií buffů, buffem Toxinu a 20% buffem Powerfull).
Každopádně pro srovnání těch dvou zbraní to udělá rozdíl minimální i při započítání A2 buffů pro dvojité násobení. Těch 5% rozdílu EE pro jedno násobení už celkový výsledek nijak nevytrhne.
Ono v tomhle případě to není ani tak dobře probádané, protože ne úplně každý buff kategorie A byl vůbec někým cíleně prověřen pro dvojité násobení. Takže s jitotou tady nemůžu nic tvrdit.
Jisté je, že Trapped, Zeis, fire a elite se násobí 2x. U zbytku se přikláním k tomu, že z A kategorie už nic (tedy jedno jestli je A1 nebo A2), ale jak píšu, žádnou jistotu bych v tom nehledal.
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20 ... stion.xlsx
A tam mají (taky nevím který z nich tenhle zrovna dělal) pouze jednu skupinu A buffů dohromady. A ve výpočtu dočasné DoT to je trošku nepřehledně navzorcované. Ale násobí nakonec dvakrát jen fire, elite, Zeis a Trapped.
V tom vzorci má celkový násobič ze všech buffů dohromady - pole H6. Tím nejprve vynásobí poprvé samotnou dmg Apocal. Pro dvojité násobení pak vynásobí podruhé znovu polem H6 a zpátky to dělí buffy, které se namají počítat 2x (a dělí to zpět A kategorií buffů, buffem Toxinu a 20% buffem Powerfull).
Každopádně pro srovnání těch dvou zbraní to udělá rozdíl minimální i při započítání A2 buffů pro dvojité násobení. Těch 5% rozdílu EE pro jedno násobení už celkový výsledek nijak nevytrhne.
Ono v tomhle případě to není ani tak dobře probádané, protože ne úplně každý buff kategorie A byl vůbec někým cíleně prověřen pro dvojité násobení. Takže s jitotou tady nemůžu nic tvrdit.
Jisté je, že Trapped, Zeis, fire a elite se násobí 2x. U zbytku se přikláním k tomu, že z A kategorie už nic (tedy jedno jestli je A1 nebo A2), ale jak píšu, žádnou jistotu bych v tom nehledal.
Re: Furnace x Ancient Devastator
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 2055927129
Je to od BDF asi. Probádej. Až budu mít čas, zkusím to pak opravit, aby tyhle výpočty AD vs Furnace tu byly pěkně zpracované a přesné. Navíc bych chtěl dát dohromady eDamage Apocalypsy pro drop&forget styl pro obě varianty.
edit: koukám do toho teď a od dnešní noci se ten soubor trochu změnil. I řádek s FB temporaly DoT, ale ten výpočet s A2 buffy tam zůstal, jen tam přibyl ještě + jedno pole na konci.
Je to od BDF asi. Probádej. Až budu mít čas, zkusím to pak opravit, aby tyhle výpočty AD vs Furnace tu byly pěkně zpracované a přesné. Navíc bych chtěl dát dohromady eDamage Apocalypsy pro drop&forget styl pro obě varianty.
edit: koukám do toho teď a od dnešní noci se ten soubor trochu změnil. I řádek s FB temporaly DoT, ale ten výpočet s A2 buffy tam zůstal, jen tam přibyl ještě + jedno pole na konci.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Furnace x Ancient Devastator
Tenhle jsem ještě neviděl, hezky zpracované. V tomhle opravdu násobí za EE 2x. A tohle je o trošku novější než ten pro srovnání gemů.
Až budu mít chvíli, tak to prozkoumám podrobněji.
Až budu mít chvíli, tak to prozkoumám podrobněji.
Re: Furnace x Ancient Devastator
Je to příliš komplexní a vzorce jsou už dost nepřehledné, má to své výhody, když tam chceš jen naflákat vstupní data, ale když to chceš rozklíčovat, tak se musíš vrátit o 3 kroky zpět kolikrát. Pro tyto účely mám raději jednotlivé výpočty zvlášť, je to přehlednější, pokud někdo nemá v hlavě kalkulačku . Alespoň do doby, než se člověk zorientuje.
Koukám teď na Rolling DPS. Představoval bych si, že se tam bude uvádět výsledná damage/s případně damage/tick. Čím více zdrojů (DoTek), tak tím jdou kratší ticky, ale tohle Rolling DPS jsem dosud neviděl. Podle toho vzorce to sčítá všechnu damage udělenou za uplynulý a tu pak udělí následující sekundu s tím, že jí dělí počtem sekund, ve které se ta damage udělí, chápu to tak, že třeba ve 4. sekundě je tick každých 250 milisekund.
Jinak, co jsem četl na us foru (a je to i vidět v tom spreadhseetu), tak ani AD + A FB source nebude o nic lepší do elit než GG Furnace.
"Looks like Ancient Devastator/Ancient FB source creams a live furnace vs whites, and is only a tiny tiny bit behind it vs elites. So for grifts I would say get an ancient FB source ASAP, craft and ancient devastator and you'll immediately have power comparable or slightly better than a live GG furnace. However this will depend on your gear."
Koukám teď na Rolling DPS. Představoval bych si, že se tam bude uvádět výsledná damage/s případně damage/tick. Čím více zdrojů (DoTek), tak tím jdou kratší ticky, ale tohle Rolling DPS jsem dosud neviděl. Podle toho vzorce to sčítá všechnu damage udělenou za uplynulý a tu pak udělí následující sekundu s tím, že jí dělí počtem sekund, ve které se ta damage udělí, chápu to tak, že třeba ve 4. sekundě je tick každých 250 milisekund.
Jinak, co jsem četl na us foru (a je to i vidět v tom spreadhseetu), tak ani AD + A FB source nebude o nic lepší do elit než GG Furnace.
"Looks like Ancient Devastator/Ancient FB source creams a live furnace vs whites, and is only a tiny tiny bit behind it vs elites. So for grifts I would say get an ancient FB source ASAP, craft and ancient devastator and you'll immediately have power comparable or slightly better than a live GG furnace. However this will depend on your gear."
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Furnace x Ancient Devastator
Jsem něco řešil a najednou jsem si uvědomil, že jsem v těch výpočtech pro AD udělal chybu a to, že jsem nepočítal s 20% Fire na zbrani (tedy 100% místo 120%). Tak jsem to znovu hodil do excelu a přepočítal. Vše mi vyšlo podle BDF, akorát si lámu hlavu s výpočtem dvojitého násobení pro Trash. Já z výpočtu vypustil část o elitách a on dělí celý výpočet pro elity právě elitama. Je v tom matematicky rozdíl? Asi jo, když mě to nevychází jako jemu.
http://files.uloziste.com/7824422d9ae905f6/ tady je můj excel.
http://files.uloziste.com/7824422d9ae905f6/ tady můj gear v BDF excelu
http://files.uloziste.com/7824422d9ae905f6/ tady je můj excel.
http://files.uloziste.com/7824422d9ae905f6/ tady můj gear v BDF excelu
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Furnace x Ancient Devastator
Mělo by to vyjít stejně. Ten přístup spočítat to pro elity a pak zpět dělit mi právě přijde takový trošku zvláštní (ale asi to měl nejdřív připravené pro elity, tak z toho vyšel a počítal zase zpět). Může to ale udělat nějaký jiný buff, kterým to on zpět vidělil nebo naopak nevidělil. Zítra jestli to stihnu, tak se na to podívat (stažené to už mám), to bude chtít chvilku času na prostudování.
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Furnace x Ancient Devastator
Když už o tom tak mluvíte, tak předpokládám, že AD i s horším rollem bude o "dost" lepší než obstojný Sun Keeper.
Re: Furnace x Ancient Devastator
80% fire, 60% elite old Sunkeeper...
1 x 1.8 = 1.8 vs trash, x 1.6 = 2.88 vs elites.
Jakýkoliv ancient 1H mace s +30% dps:
1.3 x 1.8 = 2.34 vs trash, x 1.3 = 3.042 vs elites. Vítěz je i obyčejný mace
+30% dps Ancient Devastator s 20% fire:
1.3 x 2 = 2.6 vs trash, x 1.3 = 3.38 vs elites. .....
I +20% dps Ancient Devastator s 15% fire:
1.2 x 1.95 = 2.34 vs trash, x 1.3 = 3.042 vs elites
Mlok: Jo díky, třeba tam mám zase nějakou matematickou chybku, ale na první pohled jí teda nevidím. Každopádně po tom novém výpočtu (těch co sedí), to zase vypadá že hodně dobrej AD bude lepší než GG Furnace celkově nebýt PE + Toxin, uvidíme na co přijdem a co se dočtu ještě na us foru, ale asi tomu dám přeci jen šanci, 1H má i jiné výhody.
1 x 1.8 = 1.8 vs trash, x 1.6 = 2.88 vs elites.
Jakýkoliv ancient 1H mace s +30% dps:
1.3 x 1.8 = 2.34 vs trash, x 1.3 = 3.042 vs elites. Vítěz je i obyčejný mace
+30% dps Ancient Devastator s 20% fire:
1.3 x 2 = 2.6 vs trash, x 1.3 = 3.38 vs elites. .....
I +20% dps Ancient Devastator s 15% fire:
1.2 x 1.95 = 2.34 vs trash, x 1.3 = 3.042 vs elites
Mlok: Jo díky, třeba tam mám zase nějakou matematickou chybku, ale na první pohled jí teda nevidím. Každopádně po tom novém výpočtu (těch co sedí), to zase vypadá že hodně dobrej AD bude lepší než GG Furnace celkově nebýt PE + Toxin, uvidíme na co přijdem a co se dočtu ještě na us foru, ale asi tomu dám přeci jen šanci, 1H má i jiné výhody.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Furnace x Ancient Devastator
U Ancient Devastatoru ale není 30% navýšení celkové dmg, ale pouze primary statu dmg. Nevím z hlavy přesná maxima dmg. Anc. Dev. to má někde na 2900 a obyč 1H mace těsně pod 2400. Takže je to navýšení kolem 21% za ancient verzi.
To nic nemění na tom, že Anc. Dev. vyjde rozhodně lépe oproti obyč Sunkeeperu.
To nic nemění na tom, že Anc. Dev. vyjde rozhodně lépe oproti obyč Sunkeeperu.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Furnace x Ancient Devastator
Dava_C: pokud ty se svou Furnací to budeš zkoušet na AD, tak s mým rollem Furnace by jsi už asi ani neváhal a craftil AD, je tak?
Na jednu stranu je T6 pohoda, a tak zkraje po vydání patche materiál nejspíš pošetřím. Mám pouze na cca 200 kousků AD .
Na jednu stranu je T6 pohoda, a tak zkraje po vydání patche materiál nejspíš pošetřím. Mám pouze na cca 200 kousků AD .
Re: Furnace x Ancient Devastator
Tady jednoduchý návod pokud si to někdo nechce přesně spočítat (což je nejlepší)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15700315231
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15700315231
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Furnace x Ancient Devastator
Super, díky .
Re: Furnace x Ancient Devastator
Dava_C:
Máš to správně a BDF tam má chybu (edit: tedy měl, viz poslední odstavec). Pro trash BDF vezme výsledek pro elitky a jednou vydělí elite dmg. To ale nestačí, protože pro elitky to bylo elite dmg vynásobeno 2x když jde o dvojité násobení. Jednou už v základu dmg Apocal. v políčku C29. A podruhé když se počítá pole D28. Pro elitky to tak má být.
Pokud ale počítá trash z elite dmg, tak pole D34 musí být "=D28/(1+$I$21/100)/(1+$I$21/100)". Tedy musí to viděl elite dmg 2x.
A pak následně to tak musí být všude v dalších polích, kde se stejný problém bude opakovat.
Když se tam doplní druhé dělení elite dmg, tak to pak už sedí s tím co jsi počítal přímo pro trash.
Edit: A rychle jsem kouknul na ten spreedshet v odkazu. A vypadá to, že je to už pro trash celé přepracované. Zřejmě na chybu už někdo upozornil a tak to přepracoval. Už to počítá přímo pro trash a nebere to tím zvláštním způsobem z elitek. A na první pohled vypadají ta čísla pro trash ok.
Máš to správně a BDF tam má chybu (edit: tedy měl, viz poslední odstavec). Pro trash BDF vezme výsledek pro elitky a jednou vydělí elite dmg. To ale nestačí, protože pro elitky to bylo elite dmg vynásobeno 2x když jde o dvojité násobení. Jednou už v základu dmg Apocal. v políčku C29. A podruhé když se počítá pole D28. Pro elitky to tak má být.
Pokud ale počítá trash z elite dmg, tak pole D34 musí být "=D28/(1+$I$21/100)/(1+$I$21/100)". Tedy musí to viděl elite dmg 2x.
A pak následně to tak musí být všude v dalších polích, kde se stejný problém bude opakovat.
Když se tam doplní druhé dělení elite dmg, tak to pak už sedí s tím co jsi počítal přímo pro trash.
Edit: A rychle jsem kouknul na ten spreedshet v odkazu. A vypadá to, že je to už pro trash celé přepracované. Zřejmě na chybu už někdo upozornil a tak to přepracoval. Už to počítá přímo pro trash a nebere to tím zvláštním způsobem z elitek. A na první pohled vypadají ta čísla pro trash ok.
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Furnace x Ancient Devastator
HezkýMlok píše:Tady jednoduchý návod pokud si to někdo nechce přesně spočítat (což je nejlepší)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15700315231
U mě platí Ečko, pravděpodobně rovnou Fko Akorát ten materiál tam má přepálenej, při 5k+ materiálu bude stačit něco kolem 200 FS (a ještě zbyde ze salvage) a ne tolik jak píše on. Já mám na cca 100 kousků craftu a jsem v navážkách jestli to všechno bouchnout Na DH asi crafit nebudu, zatím budu hrát slabší Etrayu a počkám na drop jakýkoliv průměrný 2-hand ancient kuše/luku. Ostatní gear jako Aughild apod. asi nemá cenu crafit, pouze s obrovským množstvím materiálu.