Stránka 1 z 2

Hydra 2.1.2

Napsal: 01.12.2014, 10:02 hod.
od Mlok
Založím k tomu samostatné téma. Jak jsem začal počítat jak vychází ancient craft zbraně pro 2.1.2, tak se dostávám i k Hydře. Je možné, že se ohledně hydry ještě něco změní, já tipuju, že už to klidně nechají jak to je v první iteraci PTR.

Ať už to upraví nebo ne, tak určitě zůstane opravený vliv IAS (tedy už bude fungovat pro všechny typy Hydry) a tedy v každém případě do hry začínají vstupovat breakpointy a to dost zásadně.

Tady originál vlákno, kde je to podrobně rozebrané a pro 2.1.2 již otestované. To hlavní, samotné breakpointy
APS Breakpoints for Mammoth Hydra via In-game Testing
min aps - max aps ... fpa .... hydra aps
==========================================
****** - 1.1160 ....... 48 ..... 1.25
1.1180 - 1.2984 ..... 42 ..... 1.43
1.3008 - 1.5464 ..... 36 ..... 1.66
1.5494 - 1.9180 ..... 30 ..... 2.00
1.9208 - 2.5181 ..... 24 ..... 2.50
2.5215 - 3.6885 ..... 18 ..... 3.33
3.6928 - ****** ....... 12 ..... 5.00

Zatím řeším variantu ancient Devastator a to bez TaT. A co nám z breakpointů vyplývá?
- 36 fpa breakpoint půjde dosáhnout pouze s body z paragonu (mělo by stačit akorát 42 bodů, přesnou hranici bude lepší testnout ve hře)
- na 30 fpa breakpoint nebude stačit ani 50 bodů z paragonu + 7% na RoRG + 7% WH (to dá 1,488) a bude potřeba ještě jedněch 7%

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 02.12.2014, 16:59 hod.
od Orkus
Díky za info a založení samostatného vlákna hydře 2.1.2. Já si tak zatím v hlavě skládám, co s čím hrát. Mám docela dobré TaT (int 641, as 7%, chc 10%, chd 47%), tak bych je rád využil. Serpent sparker mi taky přijde jako vhodná zbraň, ale nevím, jestli to bude ta pravá cesta. To se časem uvidí :-)

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 05.12.2014, 18:57 hod.
od Orkus
Dnes mi padly pěkné Lacuni Prowlers. Myslíte, že se v novém patchi upotřebí kvůli AS nebo na tom budou pořád lépe Strongarm Bracers kvůli secondary?

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 05.12.2014, 19:17 hod.
od Dava_C
Těžko říct, pro solo asi Strongarm a do party s WD Lacuni, to je ale i teď. Bude taky záležet jestli třeba nebudou pro solo lepší kvůli dosažení BP a jak zásadní dopad bude mít vyšší BP na celkové eDPS. O wizovi se ohledně PTR moc nemluví, protože je buglý, takže testů moc neproběhlo.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 05.12.2014, 19:37 hod.
od Mlok
Přesně tak. Rozhodující bude jak to bude vycházet s breakpointy. A také co se bude hrát za variantu (tím myslím jestli někdo zrovna bude mít ancient Sparker nebo ne).
Už aby opravili FB set na PTR a mohlo se to zkoušet.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 05.12.2014, 19:46 hod.
od Orkus
Já právě PTR nehraju, tak zjišťuji info a poznatky od lidí, co PTR hrají a wizarda testují. Měl jsem právě na mysli, jestli to bude užitečné ohledně dosažení BP. Ta varianta se Sparkerem mi taky docela zajímá, jestli bude dostatečně efetkivní. Celkově ty 2 hydry by mohly být docela v pohodě...snad :-) Jelikož nevlastním Furnace a hraju variantu se Sunkeeperem (vesměs taky docela dobře hratelná), tak bych docela ocenil budoucí možnost použítí Sparkeru.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 05.12.2014, 19:51 hod.
od Mlok
Jenže máš obyč verzi Sparkeru. A v novém patchi můžeš hned udělat ancient Devastator (i když to samozřejmě bude chtít dost materiálu), který bude mít o dost větší dmg.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 05.12.2014, 20:04 hod.
od Dava_C
Tak taky bude záležet na tom, kolik % budou dělat 2 Hydry z celkové eDPS. Pokud vyjdu z informace, která se objevila první dny po spuštění PTR a to, že s dnešním endgame gearem tedy GG Serpent + TnT udělají větší damage než FB perma DoT, tak bude mít varianta s 2 Hydrama navrch s Lacuni, protože vyšší breakpoint bude mít dost velký vliv, větší než debuff ze Strongarms (o RG ani nemluvím, tam debuff nefunguje). V případě, že se pojede Furnace či Ancients Devastator s jednou Hydrou, tak tam už to tak jednoznačné nebude. Ovšem tady vařím z vody a je to jen můj ničím nepodložený odhad.

A to je pouze z pohledu Strongarms x Lacuni. V souvislosti s možnými variantami je to ještě komplexnější a složitější/tajemnější. Varianta s SS a TnT bude mít asi nejmenší perma DoT, na druhou stranu Furnace či Ancients Devastator jí budou mít větší. Pak je tu další otázka jestli se vyplatí TnT s Furnace či Ancients Devastator. A pak jak do hry vstoupí Enforcer

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 09.12.2014, 09:50 hod.
od Mlok
Hydra kromě mírného dmg boostu také výrazně zpomalena, tady odkaz na nové ATS breakpointy. V prvním postu jsou nové i staré (tedy pro obě verze PTR).
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 572?page=1

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 12.12.2014, 18:48 hod.
od Dava_C
Tak to vypadá, že opravili prý unintedend bug a to dvojité násobení a wizard už nebude to, co býval ani na T6.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15539465538

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1028502025

in short,
on PTR, you'd do 20M damage
on LIVE, you'd do 53,2M damage

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 12.12.2014, 19:56 hod.
od Hcx
to znamená že mage je nerfnuty nebo více OP ... ?

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 12.12.2014, 20:35 hod.
od Dava_C
Nerfnutý, více než o 50% damage, co se T6 týče, protože wizard byl konkurenceshopný kvůli dočasné DoT, což je jediná věc, která uděluje solidní damage, ale i do GR to bude znát.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 12.12.2014, 20:42 hod.
od skyrim1988
Hmm vazne super :( A to jsem si ho tak oblibil...

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 13.12.2014, 07:23 hod.
od Orkus
No tak to jsou nepříjemné zprávy. Tyhle změny podle mě posunou wize docela dolů. Co teda s čím hrát? Vesměs se ten nerf váže na celého FB wize, takže nevím nevím. Leda počkat, jak to bude s novým setem, jestli to vůbec nějak bude :-D...myslím, co se konkurenceschopnosti týká.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 13.12.2014, 10:03 hod.
od Dava_C
Řešíme to tady:
Mlok píše:Budu muset více testnout PTR. Situace je jasná. Při krátkém testu na PTR, co jsem testoval ancient Devastator, tak mi přišlo divné, že čas zabití některých bosů (Butcher) trvalo zhruba jako na live a mělo trvat o dost kratší čas (na live s Maximem).

Konec Wiz. to určitě nebude, ta mírná ztráta v žebříčkách na PTR je už s tímto.

V tomhle případě ale souhlasím, že to mělo být opraveno. Tak se to chovat nikdy nemělo a byl to skutečně bug. Akorát by to teď měli něčím mírně kompenzovat. A dle žebříčku na PTR ani není třeba ani až tak moc.

Ať už to něčím vykompenzují nebo ne, tak je možné, že to znatelně změní hrané postupně hrané buildy. Teď bude cílem na vyšších GR získat infinite DoT co nejrychleji to půjde.

Jdu trochu ještě testnout PTR, dnes stejně na live už nic pořádně nenahraju (přišel jsem k počítači až teď a nevydržím dlouho do noci jako někteří).

Edit:
Tak pro můj gear co mám k dispozici je to na PTR na T6 pořád jasný boost. Použil jsem crafnutý ancient Devastator a to nijak zázračný (ten by pak mohl být lepší, ani jsem zdaleka nepoužil všechen materiál). A nově jsem ještě zkoušel i fire SoJ. Na live na něj s obouručkou nemám pořádně místo (nechci hrát T6 bez Cindercoatu).
Dál jsem použil WH, který na live nepoužívám. Na live ho jednak používám u DH, ale také bych měl už malou tougness (pro pohodové hraní) s frozen storm nebo scramble. Na PTR mám větší tougness i s WH (než na live se SoE).

A vychází to následovně:
- když použiju SoJ, tak do obyč mobů +- nastejno jako na live, do elitek velké zlepšení (live Butcher 28-30s, PTR 17-18s)
- když použiju RoRG, tak do obyč mobů je to na PTR už znatelně lepší a do elitek také, ale horší než první varianta (21-23s Butcher)

Když pak budou ještě nějaké další ancient itemy, tak to bude už na T6 o hodně lepší. Ten kdo má dobrý Furnace na tom bude hůře (tam to může být na PTR i pohoršení dokud nebude více ancient itemů a bude jen Devastator).

Ale nezkoušel jsem zatím craftnout obouručku. Bez dvojitého násobení se na T6 výrazně zlepší oproti jednoručce díky tomu, že dá o dost větší dmg Pain i Toxin a jednoručka to nebude kompenzovat větším dvojitým násobením za více fire dmg.
Dava_C píše:Ten NERF ehm bug fix už je na PTR? Když jsem to zkoušel pár dní zpět (výsledky jsem tu psal), tak jsem si ničeho nevšiml na T6, zkouším to teď znovu (perfect Ancients Devastator + SoJ) a vše dostane oneshot. Dokonce bych řekl, že třeba Butchera zabiju rychleji než na live a to samé RG. Možná, že (jak víme) Toxin a PE dělají takovou damage, že ta hotfixnutá Fire damage stačí na T6. Znát to asi bude nejvíce na middle GR, na vysokých už dočasná DoT nehraje žádnou roli, když čas na dosažení perma DoT se NERFem nezmění a možná taky v partě, kde je větší šance, že se dočasná DoT projeví více než solo.

edit: zkoušel jsem ještě 4257 damage Sunder pro posílení DoTek z Toxinu a PE a na moby je to ještě dobré, i modré elity oneshot, u championů už to někdy na oneshot nestačí, jednak přijdu o 60% Fire a jednak o 30% Elits oproti variantě s Devastatorem a SoJ.
Mlok píše:Nedelal jsem zadny primy test na potvrzeni nerfu/opravy, ale myslim ze to na PTR urcite je. A je to jak pises. Obyc moby resi hlavne gemy. U Butchera uz zase mam brzo infinite DoT, kdyz to hraju i s hydrou.

Pro jistotu zkusim nejaky cileny test na prokazani nerfu/opravy. Tedy az se dostanu k pocitaci.

Nejaky boost, nejlepe hydry by to ale chtelo kazdopadne.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 23.12.2014, 14:58 hod.
od Mlok
Takže jsem trošku více testnul hydru na PTR. Měl jsem obavu, zda u Mamoth hydry není aktuální stav na PTR po nerfnutí attack speedu dokonce nerf oproti live.
A to se naštěstí nepotvrdilo.

Takže i kdyby to nechali jak to je (pořád doufám, že by mohli udělat nějaký kompromis mezi první verzí PTR a aktuální verzí, tedy mírně attack speed hydry nebo % dmg ještě boostnout), tak to alespoň není nerf.

Test probhěl na Ghomovi, v obou případech tožný gear. A testoval jsem se Sunkeeperem (to je podstatné z hlediska base ATS zbraně). Na PTR pak testovány dva případě. 1.111 hydra APS, tedy dosažený breakpoint 1,393 ATS. Ten se dosáhne poměrně snadno s 1,2 ATS zbraní. Stačil ATS na RoRG + paragon (RoRG pak hrát nebudu, ale nechtěl jsem testovat s WH, protože ho aktuálně na live mám s dex).
Druhá varianta byla pak ani nemít uvedený breakpoint (to jsem vyhodil body z paragonu).

Testována doba zabití Ghoma s jediným castem hydry. Vyhozeny všechny gemy, co by mohly dávat zavádějící výsledky (jako třeba Zeis a různá vzdálenost). Nechal jsem pouze Enforcer (abych ten čas trochu zkrátil, jinak se hrát normálně nebude).

Kontrolní byla hodnota infinite DoT, která byla na live i PTR totožná (což měla být, ta nezávisí na dmg a IAS hydry). Tím tedy se liší pouze ta část testu dokud je aktivní hydra (ta ovlivní jak rychle se získá infinite DoT + chvíli ještě než zmizí po 15s přidává k infinite DoT svojí dmg).

Udělal jsem větší množství pokusů, protože to dost ovlivňuje jak udržím Ghoma pod dmg hydry. Vždy jsem se snažil maximálně ho tam držet a pak srovnával nejlepší pokusy (kterých ve všech případech jsem měl více, tedy bylo reprodukovatelný výsledek a lze to opravdu relevantně srovnat).

Výsledek:
- live 34s
- PTR pod breakpointem 31s
- PTR nad breakpointem 29-30s (nejlepší pokusy hodně na hranici 29 a 30s)

A to je rozdíl oproti live pořád dost velký. Je potřeba při srovnání brát v úvahu, že rozdíl je jen v prvních 15s. Od 15s je dmg ve všech případech totožná, daná hodnotou infinite DoT.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 24.12.2014, 02:03 hod.
od Dava_C
Já jsem tedy testoval na PTR Mamooth vs Blazing ve dvou setupech (bez TaT).

1) Devastator APS hydry 1.111

Blazing 18s
Mamooth 18s

2) Serpent Sparker APS hydry 1.429

Blazing 19s
Mamooth 19s

Nehrál jsem si s dosažením AS těsně nad BP. Bylo více opakování, toto je průměr ze 4 pokusů. Je to volaké čudné, možná už jsem ospalý :). No možná to říká, že vliv dočasné i perma DoT je (které jsou asi výrazně vyšší u Ancients Devastatoru) moc velký na otestování hyder.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 24.12.2014, 07:42 hod.
od Mlok
Hodně záleží co jsi použil za leg. gemy. Dle časů jsi nejspíš měl všechny 3 leg. gemy a ty to srovnání dost komplikují. Já použil pouze enforcer, abych zvýšil dmg hydry a přitom držel infinite DoT co nejníže + omezil další zdroje dmg.

Pokud jsi použil Pain + Toxin z T6 setupu, tak udělají v testu hodně velkou část dmg, která bude o dost větší pro an. Devastator. A pokud bys měl gemy na GR, tak zase výrazně navýšíš dočasnou i infinite DoT (tohle je ale lepší případ pro srovnání, protože současně navýšíš i dmg samotné hydry).

Infinite DoT dosáhneš s hydrou dost rychle, takže ta pak bude velkou částí celkové dmg, zase plus pro an. Devastator.

Mně už včera ty testy nebavily, jsem chtěl do srovnání ještě přidat aspoň ancient Devastator jaké to bude zlepšení oproti perfekntímu rollu obyč Sunkeeperu. Ale už jsem neudělal dost pokusů. Čas byl mírně lepší než se Sunkeeperem, ale nemůžu říct relevantně o kolik. Na to, že to bylo do elitek, kde Devastator měl o 30% méně dmg do elitek (a fire dmg na něm byla asi jen 17% nebo jaký jsem to vyrobil, zdaleka ne perfekt roll ani ohledně dmg) to bylo slušné.

A výsledky mi přijdou dle očekávání. SS bude mít šanci až v ancient verzi.

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 24.12.2014, 11:18 hod.
od Dava_C
Jo, to jsem zapomněl napsat, chtěl jsem dosáhnout běžných podmínek, tak jsem nechal Toxin, PE i Zeis a snažil se to hrát, jak bych to hrál třeba proti RG.

Pak jsem zkusil jeden GR 38 v setupu, jak to hraju na live, jen místo Scramble jsem dal Pintpoint, takto jsem dal i GR 40. Na GR 41 už jsem raději místo Conflagration dal Blur a místo Sparkfint jsem dal Mammoth hydru. Musím říct, ač mám nerad výhovorky, tak tak šílený rifty jsem snad ještě neměl, GR 41 jsem přesto dal za 13:10 minut a to jen díky Orlashovi, protože jsem skončil u RG necelých 7 minut před limitem. GR 42 jsem chytil opět strašný úzký spletitý dungeon s hrozným rollem, ale nestihl jsem to spíš vlastní vinou, že nejsem v GR vyhraný moc, když jsem je 3 měsíce nehrál, utekl mi o 7 sekund (vtipný je, že jsem si před runem říkal, jestli přetočím na Cindercoatu Blizzard na Hydru a neudělal jsem to, to by stačilo :) ). GR 42 bude pro mě tak se 90% úspěšností si troufám říci, měl jsem ihned chuť zkusit znovu, protože limit vidím, tak na GR 44 když bude průměrný. Ale hádejte, proč jsem to místo toho vypnul. Trial ...

Re: Hydra 2.1.2

Napsal: 24.12.2014, 13:10 hod.
od Dark_Deamon
Dotaz na ty, kteří na PTR testují Hydry...Byla by nějak rozumně hratelná cold verze? Zkoušel ju někdo?