PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Zkoušel jsem i T6 rift, damage to má parádní (na wize), ale problém je s CC´s, lze to ale různě ladit do defensivy, více CDR atd, ale i zvětšit DPS. Větší problém je, že u channeling spellů je naprosto zásaní nedostat knocback, hit, waller, jailer, nehýbat se, pokud se přeruší channelnig, tak klidně spadnete u Ghoma o 5-10s dolů a i v gameplay je to znát.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Jde udělat fire build 2x hydra s archonem? Archon by měl dávat immunitu na CC (je knockback považován za CC?). Asi by to ale chtělo příliš CDR
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Knockback je jako CC, takže Archon bude imunní.
Ono to asi půjde, ale spíš varianta, kde Archon bude doplněk a ne hlavní spell, např. když se dostaneš do potíží, nahodíš Archona. V tomhle buildu je místo na Evocation a 12,5% CDR v helmě a 10% CDR z paragonu, stejně bude asi nutné mít nějaké CDR kvůli Blackhole. Pak ještě budeš moci zvolit 2 varianty helm, buď tu, která přidává vlastnosti vsazenému gemu efekt o 70-100% (pro větší CDR), nebo helmu, která prodlužuje nastackovanou damage z Archona po jeho zkončení o 10-15s (momentálně skoro nepoužitelné kvůli 120s internímu cooldownu - snad ho ještě sníží, takto by to nikdo nenosil). Ale když na to přijde, tak pokud budeš mít štěstí na dobrou SS bez socketu třeba s vitalitou, přidáš socket, vitalitu přehodíš na 10% CDR, pak na ramenou, rukavkách, offhandu, kdekoliv můžeš CDR nahnat, jde o to do jaké míry se to vyplatí vůči DPS a Toughness, to ukáže čas. Hlavní je mít dobrou regeneraci AP (na videu - Tal rasha, Astral presence, RCR na ramenou, RCR z paragonu, RCR na offhandu).
Ono to asi půjde, ale spíš varianta, kde Archon bude doplněk a ne hlavní spell, např. když se dostaneš do potíží, nahodíš Archona. V tomhle buildu je místo na Evocation a 12,5% CDR v helmě a 10% CDR z paragonu, stejně bude asi nutné mít nějaké CDR kvůli Blackhole. Pak ještě budeš moci zvolit 2 varianty helm, buď tu, která přidává vlastnosti vsazenému gemu efekt o 70-100% (pro větší CDR), nebo helmu, která prodlužuje nastackovanou damage z Archona po jeho zkončení o 10-15s (momentálně skoro nepoužitelné kvůli 120s internímu cooldownu - snad ho ještě sníží, takto by to nikdo nenosil). Ale když na to přijde, tak pokud budeš mít štěstí na dobrou SS bez socketu třeba s vitalitou, přidáš socket, vitalitu přehodíš na 10% CDR, pak na ramenou, rukavkách, offhandu, kdekoliv můžeš CDR nahnat, jde o to do jaké míry se to vyplatí vůči DPS a Toughness, to ukáže čas. Hlavní je mít dobrou regeneraci AP (na videu - Tal rasha, Astral presence, RCR na ramenou, RCR z paragonu, RCR na offhandu).
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Nějaký fire build ve 2.1 také testnu a vidím to na něco podobného, zkusil bych to ale bez hyder. A určitě zkusím jak disintagrate, tak AT flame ward.
Nevýhodu absence hyder budou kompenzovat následující výhody:
- zbraň Devastator: +20% fire dmg, je crafted, takže nebude problém sehnat slušný roll a hlavně má jen 1,2AS. Tím se bude daleko snáze řešit spotřeba AP
- místo hyder nahodím Frost novu deep freeze nebo teleport
- u Familaru bych dal Arcanota, ten je po posledním boostu velmi zajímavý s přidáním regenerace 4,5AP/s
- dle toho co jsem počítal bude stačit při použití Cindercoutu + 10% RCR z paragonu kolem 16 AP/s aby disin. vůbec nespotřebovával AP
- při použití 2 kousků Tal rash. setu (+ RoRG) už nebude třeba žádné další řešení spotřeby AP, tedy ani potřeba Astral presense, ani nikde na výbavě RCR
- pro AT to bude ještě o něco lepší se spotřebou AP a půjde něco vypustit
Archon bych do tohoto buildu nedával.
CDR bych šel nějakou střední cestou, zatím odhadem:
- helma 12,5% (na Leoric c. spíš místo nebude)
- Evocation 20%
- paragon 10%
- na itemech bych to viděl na 3-5 míst z následujících (zbraň, shoulders, hands, 1x ring, off hand)
To dá poměrně už velmi slušnou CDR a tím bude už BH dostupná dostatečně často. Místo pro CDR bude, protože nebude potřeba na itemech žádné RCR.
Když bude v buildu obojí a bude slušné CDR, tak už cc bude navíc s frost novou na velmi slušné úrovni (nebo místo frost novy teleport také pomůže v nesnázích).
U frost novy pak přichází do úvahy i Cold Snap. Tam by s tím uvedeným CDR akorát dalo 3s cool down a to by znamenalo perma freeze pro obyč moby (samozřejmě už nebude stačit v případech mobů, které mají zkrácené trvání cc efektů).
Nevýhodu absence hyder budou kompenzovat následující výhody:
- zbraň Devastator: +20% fire dmg, je crafted, takže nebude problém sehnat slušný roll a hlavně má jen 1,2AS. Tím se bude daleko snáze řešit spotřeba AP
- místo hyder nahodím Frost novu deep freeze nebo teleport
- u Familaru bych dal Arcanota, ten je po posledním boostu velmi zajímavý s přidáním regenerace 4,5AP/s
- dle toho co jsem počítal bude stačit při použití Cindercoutu + 10% RCR z paragonu kolem 16 AP/s aby disin. vůbec nespotřebovával AP
- při použití 2 kousků Tal rash. setu (+ RoRG) už nebude třeba žádné další řešení spotřeby AP, tedy ani potřeba Astral presense, ani nikde na výbavě RCR
- pro AT to bude ještě o něco lepší se spotřebou AP a půjde něco vypustit
Archon bych do tohoto buildu nedával.
CDR bych šel nějakou střední cestou, zatím odhadem:
- helma 12,5% (na Leoric c. spíš místo nebude)
- Evocation 20%
- paragon 10%
- na itemech bych to viděl na 3-5 míst z následujících (zbraň, shoulders, hands, 1x ring, off hand)
To dá poměrně už velmi slušnou CDR a tím bude už BH dostupná dostatečně často. Místo pro CDR bude, protože nebude potřeba na itemech žádné RCR.
Když bude v buildu obojí a bude slušné CDR, tak už cc bude navíc s frost novou na velmi slušné úrovni (nebo místo frost novy teleport také pomůže v nesnázích).
U frost novy pak přichází do úvahy i Cold Snap. Tam by s tím uvedeným CDR akorát dalo 3s cool down a to by znamenalo perma freeze pro obyč moby (samozřejmě už nebude stačit v případech mobů, které mají zkrácené trvání cc efektů).
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
pro channeling buildy jsou perfektni season bracery, hral jsem s nimi v 1. PTR sezone a je to parada, clovek sice prijde o bonus Strong arms bracers, ale kdyz uz pouziva channeling skill, tak stejne nemuze hazet blackhole
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Protože seasons určitě hrát nebudu, tak jsem na ty legendárky ani moc nekoukal, takže jsem si ani nevšiml.
A teď jsem tedy mrknul a souhlasím, že budou určitě velký přínos.
Krelm's Buff Bracers - Grant you immunity to Knockback and Stun effects
Já si na ně počkám minimálně do začátku druhé sezóny nebo déle (až je pak najdu).
V tomhle je pak lepší frost nova, která nic nepřerušuje (ani casting spellů, ani pohyb).
Uvidím pak ja to vyjde v celém buildu s itemy. Hodně uvažuju nad variantou bez RoRG (tedy hrát to se SoJ + Unity, tedy až konečně najdu druhý kus unity). Takže Firebird's set bude 6 kusů. Ale zase bych už vůbec nepoužil Aughild's (ten jedině ve variantě s RoRG).
A teď jsem tedy mrknul a souhlasím, že budou určitě velký přínos.
Krelm's Buff Bracers - Grant you immunity to Knockback and Stun effects
Já si na ně počkám minimálně do začátku druhé sezóny nebo déle (až je pak najdu).
V tomhle je pak lepší frost nova, která nic nepřerušuje (ani casting spellů, ani pohyb).
Uvidím pak ja to vyjde v celém buildu s itemy. Hodně uvažuju nad variantou bez RoRG (tedy hrát to se SoJ + Unity, tedy až konečně najdu druhý kus unity). Takže Firebird's set bude 6 kusů. Ale zase bych už vůbec nepoužil Aughild's (ten jedině ve variantě s RoRG).
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
proste zkraceno, konecne se s wizem neco pozitivniho deje, konecne bude snad hratelnejsi a zabavnejsi i na vyssich T v parte, uz aby to bylo....
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Jednoznačný súhlas.lulinak píše:....
Osobne som skúšal na PTR build s Firebird setom(Black hole s fire runou+disinterg.)a dal som GR27 v čase 11:09(solo wizz)Na GR 28 mi chýbala už toughness.
Rift guardian mal 4,5 miliardy HP,stačilo 5 sec.disinteg.+BH a DoT-ka mu tikala slušne,som ho for fun len kitoval a bol dole za cca 20-30sec.bez dalšieho DMG.
Je to strašne OP trošku sa bojím nerfu.Klasické mobky stačilo iba stiahnuť nakopu pomocou BH a umreli za pár sec samé Elity max 5-7 sec a boli dole.
DPS buffed len 850k,127% Fire DMG,30% do elít.Proste priemerný gear.
Už sa neviem dočkať až to bude live.
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Nerfu Firebirdu bych se vůbec nebál. Aktuálně je na tom Wiz. podobně jako ostatní, pouze DH je na tom znatelně lépe než všichni ostatní. Tedy Wiz. má aktuálně +- ok balance pro Firebird build. S jiným buildem ty nejvyšší GR bez šance (všechny Wiz. na vrcholu žebříčku jsou s Firebirdem).
R28 R31 R34 R37 R40 Greater Rift
T07 T08 T09 T10 T11 equals Torment
1K 953 259 033 002 Demon Hunter
961 398 105 012 000 Wizard
464 140 034 009 001 Crusader
591 180 032 004 000 Monk
551 145 017 005 000 Barbarian
523 114 016 003 000 Witch Doctor
Teď se může Bliz. snažit, aby se na podobné výsledky dostaly i další buildy (to platí pro všechny postavy).
Co se týká buildu, tak jsem také trochu zkoušel a určitě ho více zkusím příští seasons. A to proto, že to opravdu bude chtít Krelm's Buff Bracers, které dají imunitu na knoback a stun. Seasons hrát nebudu, takže na ně šance až po konci první sezóny.
A stejně nejdříve musím nasbírat dobrý Firebirds set. Jak jsem ho dříve nesbíral (a sbírám až od informace, jak se změní), tak mám zatím jen mizerný roll u většiny kousků.
A budu pak mít ještě velké dilema, jestli hrát raději Dis. nebo AT. AT je super díky buffu tougness + střílí i přes zdi + stojí méně AP (to ale tak nevadí, když je k dispozici Arcanot s 4,5AP/s + se použije Cindercoat). Dis. zase mám raději (a k tomu daly fire variantu na můj oblíbený Convergence) a v některých situacích je výhodnější.
R28 R31 R34 R37 R40 Greater Rift
T07 T08 T09 T10 T11 equals Torment
1K 953 259 033 002 Demon Hunter
961 398 105 012 000 Wizard
464 140 034 009 001 Crusader
591 180 032 004 000 Monk
551 145 017 005 000 Barbarian
523 114 016 003 000 Witch Doctor
Teď se může Bliz. snažit, aby se na podobné výsledky dostaly i další buildy (to platí pro všechny postavy).
Co se týká buildu, tak jsem také trochu zkoušel a určitě ho více zkusím příští seasons. A to proto, že to opravdu bude chtít Krelm's Buff Bracers, které dají imunitu na knoback a stun. Seasons hrát nebudu, takže na ně šance až po konci první sezóny.
A stejně nejdříve musím nasbírat dobrý Firebirds set. Jak jsem ho dříve nesbíral (a sbírám až od informace, jak se změní), tak mám zatím jen mizerný roll u většiny kousků.
A budu pak mít ještě velké dilema, jestli hrát raději Dis. nebo AT. AT je super díky buffu tougness + střílí i přes zdi + stojí méně AP (to ale tak nevadí, když je k dispozici Arcanot s 4,5AP/s + se použije Cindercoat). Dis. zase mám raději (a k tomu daly fire variantu na můj oblíbený Convergence) a v některých situacích je výhodnější.
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Presne tak,toto bude must have Item Firebird zbieram od začiatku(pevne som veril v zmenu bonusu),ale zatial žiadne výstavné kúsky nemám.....Mlok píše:
... že to opravdu bude chtít Krelm's Buff Bracers, ...
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Když vidím tu tabulu, tak nechápu řev některých wizů, že je WD OP! Asi už moc hrajou a jsou mimo.
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Rev a plač bol pred 2.1--------->info Dava_CGold Eagle píše:...
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Tak to je ale PTR (od zítra tedy už i live), kde Wiz. má opravdu velký buff Firebirds setu. Ten je oproti ostatním postavám balancnutý tak akorát. Zůstává ale problém, že to je jediný konkurence schopný build. Tohle ovšem není problém pouze u Wiz., tenhle problém je u většiny postav, že nemají další slušné buildy.Gold Eagle píše:Když vidím tu tabulu, tak nechápu řev některých wizů, že je WD OP! Asi už moc hrajou a jsou mimo.
WD naopak ve 2.1 OP není už vůbec (jako byl do teď). Nejen, že je na tom skoro nejhůře (i když pořád to je +- ok oproti ostatním kromě DH, který vede oproti všem), ale už také pouze pro jeden build.
Na tomhle prý bude Bliz. pracovat do budoucna dále.
A zpět k Firebird buildu. Včera jsem ještě trochu testoval a s mojím opravdu mizerným FB setem (mám jen 5 kousků, takže nemůžu nahodit ani Magefisty, ani Cindercoat, protože zrovna mám kusy do stejných slotů a k tomu hodně špatné rolly) jsem dal 27 GR zcela na pohodu za 10 minut. Už mám ale konečně druhý kus unity, takže ten jsem měl (a to pomohlo, protože díky mizerným rollům jsem měl tougness pouze 11mil buffed).
Dále jsem to zkoušel s Tal amuletem, který taky nemám nic moc (jeden jiný fire amulet mám o něco lepší, ale chtěl jsem zatím zkoušet s 2 kousky Tal setu, abych měl +2AP/s, když jsem nemohl zatím použít Cindercoat).
Až bude FB set na správné pozice + aspoň trochu rozumné rolly, tak dmg i tougness půjde ještě hodně nahoru. A k tomu ještě trochu přidají leg. gemy. Tam si ještě musím rozmyslet, které použít, pro tenhle build to bude chtít úplně jiné než pro Archon build.
Zatím jsem jen trochu testnul Dis. x AT a zatím se mi lépe hraje asi s dis. Ale je to také dané tím, že jsem měl 31% bonus k dis. (Slorak + boty) a k AT žádný. Sedí mi ale hlavně lépe stylem hry. Na single target bude AT rozhodně lepší. Na více cílů dle situace.
CDR to chce mít také na aspoň trochu slušné úrovni, aby byla dostupná rozumně BH. Viděl bych to mimálně na 50%. BH mi přijde nejlepší hrát Blazer. Hodně pomůže zrychlit maxnutí DOTky Firebirdu pro větší skupiny.
A pak jsem testoval jaký poslední skill hrát:
- hydry: aktuálně nemám Serpenta, ale počítám s tím, že dmg bude s ním dvojnásobná - tahle varianta je jasně nejlepší na RG a jiné single target s vysokým live; mimo tyhle situace se mi s hydrou ale nehraje moc dobře a už mi tak moc dobrá nepřijde; touhle cestou skoro určitě nepůjdu, nesedí mi stylem hry
- Molten Impact: hodně zrychlí velké skupiny, tady by to chtělo také mít o ncěco větší CDR (stejně budu chtít na BH): tahle varianta se mi líbí stylem hry
- Frost nova (zkoušel jsem více variant), ta se do tohoto buildu moc nehodí jako k Archonu (u Archonu je cílem být uprostřed skupiny mobů před proměnnou, tedy ideální pozice ve které se před tím hodí Deep freeze. V tomhle buildu je cílem se takové pozici vyhnout
- Teleport: tahle varianta také není tak špatná (zase chce slušné CDR), do vyšších GR možná bude i nutná, uvidíme, zatím budu zkoušet nejvíce ten Meteor
A pro srovnání jak je oproti tomu slabý Archon build ve 2.1. S už skoro vyladěným buildem (už chybí jen mírně lepší Vyr's amror a rukavice, což ale už žádný záračný rozdíl neudělá) někde na 27 GR končím, protože prostě nemám dmg (a tím, že je to cca hranice, kde si musím už vzít unity, tak s dmg je to ještě o to horší) a to už bylo s Bane of the Trapped což lehce dmg přidá i když nebyl ještě namaxovaný.
Archon build bude daleko rychlejší pouze na nižší obtížnosti. Tzn. do T5 (T6 už je pomalejší znatelně) a u GR cca do 22-23.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 26.08.2014, 06:56 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Hydra je stále ještě buglá, nebo alespoň včera večer ještě byla, uvidíme, zda je to záměr, nebo bug.
Firebirds set se chová divně při různých situacích (fire Blizzard, Mirror Images, Wand of WoH), nikdo neví, zda je to bug, nebo záměr.
Vysvětlení od Blizzardu nikde. Snad to opraví.
Fire wizard má nyní tolik možností (variací buildů mírnými úpravami) a to samé platí o gearu na jednotlivých slotech až se mi z toho točí hlava. A to myslím doslova, je opravdu veliký přetlak ve skillech i v gearu. Wizard nevypadá špatně ve Fire variantě, ale to ukáže první měsíc teprve pořádně, jak je na tom sám o sobě a v porovnání s ostatními clasy.
DH se mi zdá, že je mimo ligu ostatních, protože všechno kosí z offscreenu.
Firebirds set se chová divně při různých situacích (fire Blizzard, Mirror Images, Wand of WoH), nikdo neví, zda je to bug, nebo záměr.
Vysvětlení od Blizzardu nikde. Snad to opraví.
Fire wizard má nyní tolik možností (variací buildů mírnými úpravami) a to samé platí o gearu na jednotlivých slotech až se mi z toho točí hlava. A to myslím doslova, je opravdu veliký přetlak ve skillech i v gearu. Wizard nevypadá špatně ve Fire variantě, ale to ukáže první měsíc teprve pořádně, jak je na tom sám o sobě a v porovnání s ostatními clasy.
DH se mi zdá, že je mimo ligu ostatních, protože všechno kosí z offscreenu.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Mám takové obavy, že na life to půjde přesně jak to je na PTR, tedy nenastane žádná změna ať už je to buglé nebo záměr.
Fire Blizzard jsem také zkoušel, ten by také šel hrát a k tomu se ještě vrátím a budu více testovat jestli raději Blizzard nebo Meteor.
Jen bych to ještě více specifikoval. Ne že fire wizard má tolik možností, ale Firebirds Wizard. Fire bez FB použitelné nebude vůbec (tam už budou lepší i třeba light buildy bez Archonu).
Teď akorát nevím jestli si nemám udělat druhou Wiznu. Jednak se mi nechce expit na 70lvl, to bych ale ještě nějak zkousnul. Ale pak si hlavně nejsem jistý, jestli to bude vůbec rychlejší pro střídání s Archonem. Kdybych měl na ní komplet jiný gear, tak je to jasné.
Ale téměř jistě budu mít společný RoRG. Sice mám ještě další 2 použitelné RoRG, ale nevychází mi to s nimi lépe. Kdybych nechtěl mít na RoRG socket, tak to s nimi lépe vyjde. Ale takhle to bude výběr mezi 8% CDR (ten by byl společný), 36% ChD a 4,5% ChC. A protože ani ChC, ani ChD nemá dobrou hodnotu, tak to rovnou raději budu hrát s 8% CDR. Ten jeden RoRG by ušel bez díry, kdybych tam hodil 6% ChC. Ale takhle už nic moc.
A když už bych musel přehazovat RoRG, tak mi ta druhá Wizna už tolik zase nepomůže.
Fire Blizzard jsem také zkoušel, ten by také šel hrát a k tomu se ještě vrátím a budu více testovat jestli raději Blizzard nebo Meteor.
Jen bych to ještě více specifikoval. Ne že fire wizard má tolik možností, ale Firebirds Wizard. Fire bez FB použitelné nebude vůbec (tam už budou lepší i třeba light buildy bez Archonu).
Teď akorát nevím jestli si nemám udělat druhou Wiznu. Jednak se mi nechce expit na 70lvl, to bych ale ještě nějak zkousnul. Ale pak si hlavně nejsem jistý, jestli to bude vůbec rychlejší pro střídání s Archonem. Kdybych měl na ní komplet jiný gear, tak je to jasné.
Ale téměř jistě budu mít společný RoRG. Sice mám ještě další 2 použitelné RoRG, ale nevychází mi to s nimi lépe. Kdybych nechtěl mít na RoRG socket, tak to s nimi lépe vyjde. Ale takhle to bude výběr mezi 8% CDR (ten by byl společný), 36% ChD a 4,5% ChC. A protože ani ChC, ani ChD nemá dobrou hodnotu, tak to rovnou raději budu hrát s 8% CDR. Ten jeden RoRG by ušel bez díry, kdybych tam hodil 6% ChC. Ale takhle už nic moc.
A když už bych musel přehazovat RoRG, tak mi ta druhá Wizna už tolik zase nepomůže.
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Len by som dodal že k Firebird setu + Disint. je z mojho pohladu lepší Devastator alebo Burning Axe,kedže z +fire DMG profituje BH(prípadne iný spell) na trash Moby.U Elitiek je to jedno kedže za pár sekund nastrakuješ DoT-ku tak ako tak aj,jednou alebo druhou.
Ja som to testol aj s Magefistami + Cindercoat + Tal Rasha + Astral Presence(ked mi rollne na necku bude to najlepšie) a redukciu na geare nikde netreba.Dokonca aj bez passivky to dokážem spamovať velmi dlho.
Z mojho pohladu stačí DPS okolo 1,2 buffed + 130% element a následne už riešiť už iba Toughness.Unity ma na solo nenapadlo,na live vyskúšam.Na GR28 mi guardian dával takmer oneshoty pri 11M.S partou by to šlo ešte dalej
Ja som to testol aj s Magefistami + Cindercoat + Tal Rasha + Astral Presence(ked mi rollne na necku bude to najlepšie) a redukciu na geare nikde netreba.Dokonca aj bez passivky to dokážem spamovať velmi dlho.
Z mojho pohladu stačí DPS okolo 1,2 buffed + 130% element a následne už riešiť už iba Toughness.Unity ma na solo nenapadlo,na live vyskúšam.Na GR28 mi guardian dával takmer oneshoty pri 11M.S partou by to šlo ešte dalej
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Devastor testuju a už jsem o něm psal. Už si ale nejsem úplně jistý tím, že je lepší. Každé má něco do sebe
Výhody
- + fire DMG je určitě lepší v tomto případě, protože se dá vycraftit až k těm 20% a profitovat bude i BH + Bliz/Meteor/Hydra
- menší spotřeba AP
Nevýhody:
- o něco nižší dmg i při perfektním rollu
- fire DMG zabírá jeden primary stat
- znatelně hůře bude fungovat LoH (bohužel na Sloraku jsem rerolloval 10% CDR a ne socket, takže už nebudu moct přidat socket pomocí giftu a získat tak navíc LoH) a ten může být dost vysoký pokud bude rollnutý na zbrani (nějakých 22tis. s paragonem dohromady a to už pak bude healovat docela dost)
Spotřeba AP byla celkem ok i při použití Slorak s 1,4 APS a měl jsem pouze Tal set +2AP/s a Arcanota. Arcanot je ale teď velmi dobrý po navýšení na 4,5AP/s. A budu ho nejspíš používat v jakékoliv variantě. 10% ztráta dmg není zase tolik, obecné dmg (a navíc pro disint.) stejně bude v součtu poměrně dost (plánuju i Bane of the Powerfull), takže to bude nakonec ztráta jen někde kolem 5-6% dmg.
A i bez Cindercoatu se to dalo. Se Cindercoatem to bude už zcela pohodička a to i kdybych nedával Tal set vůbec.
Proto v podstatě padá výhoda menší rychlosti Devastatoru a zůstává pouze výhoda 20% fire dmg.
Astral presense se chci vyhnout, s Arcanotem také potřeba nebude (ani pro 1,4-1,5 APS zbraň). HF amulet se mi ani moc nechce řešit. Ten by vyřešil jednu pasivku navíc, ale udělat opravdu dobrý bude na hrozně dlouho, to mi bavit nebude (chodit keywardeny mi nikdy nebavilo).
A chtěl bych to hrát s Evocation + Blur + Unwavering Will + Audacity. Audacity sice nebude tak dobrá pro malý dosah pro tenhle build, ale narozdíl od ostatních dmg bonusů se násobí. A v situacích kdy bude potřeba nejvíce dmg se cíl stejně dostane vždy nakonec blízko.
A nejspíš zůstanu i pro tenhle build u Bane of the Trapped. Sice bude fungovat také jen na těch 15 yardů (za sekondary slow auru, která se také bude hodit), ale také se násobí a ta aura hezky ukazuje kde je přesně 15 yardů (což se zase zpět hodí pro audacity). A nebudu muset přehazovat gem při střídání buildů a použitího stejného RoRG.
A vlastně BH snad procovat bude také Bane of the Trapped (netestoval jsem a zatím ani nikde nehledal, jestli ano), to také částečně řeší větší vzdálenost.
Já měl na test asi 1mil buffed dmg a do elementu jen kolem 60% (chyběl cindercoat, magefisty a už jsem měl unity místo SoJe).
Když zatím nebudou bracery na imunitu na knockback a stun, tak zatím uvažuju hrát bez magefistů a raději nahodit Aughilds. Tougness bude potřeba co nejvyšší na vysoké GR i při použití unity.
Na vyšší GR (tím myslím 30+) to sólo bez unity nepůjde, to bude nutnost.
Jako druhý gem použiju nejspíš Bane of the Powerfull.
Taeguk se stackuje už moc dlouho a přidává nakonec málo, to už se mi pro dis. nelíbí.
Ještě uvažuju trochu o Zei's Stone of Vengeance.
Ten by se hodil na navýšení dmg pro vzdálené cíle (doplnění toho většího navýšení pro blízké cíle). Jenže už ho snížili opravdu hodně, že zase tak moc dmg nepřidá.
Ale zase má 20% šanci na stun (i když jen na 1s, což znamená, že většina elitek už bude na to imunní), což by trochu zvedlo crowd control + občas přidalo i dmg pro vzdálené cíle pro Bane of the trapped.
Zei's Stone of Vengeance se ve výpočtu dmg ale také násobí, takže i nižší hodnota % je dost velký přínos.
Uvidíme až to více otestuji na live.
A těch 11M, to máš nějak hrozně málo jestli už máš aspoň trochu slušné rolly na FB setu. Já měl také skoro 11M s mizernými rolly všude a to jsem navíc ještě nahodil zatím pinpoint barrier, abych zvednul dmg, protože tougness bylo s unity dost (na vyšší než 27 jsem neměl už čas testnout, klíč na vyšší teď mám). S prismatic armor už bych měl o hodně větší tougness a to jsou ještě čísla bez započtení Unwavering Will.
Výhody
- + fire DMG je určitě lepší v tomto případě, protože se dá vycraftit až k těm 20% a profitovat bude i BH + Bliz/Meteor/Hydra
- menší spotřeba AP
Nevýhody:
- o něco nižší dmg i při perfektním rollu
- fire DMG zabírá jeden primary stat
- znatelně hůře bude fungovat LoH (bohužel na Sloraku jsem rerolloval 10% CDR a ne socket, takže už nebudu moct přidat socket pomocí giftu a získat tak navíc LoH) a ten může být dost vysoký pokud bude rollnutý na zbrani (nějakých 22tis. s paragonem dohromady a to už pak bude healovat docela dost)
Spotřeba AP byla celkem ok i při použití Slorak s 1,4 APS a měl jsem pouze Tal set +2AP/s a Arcanota. Arcanot je ale teď velmi dobrý po navýšení na 4,5AP/s. A budu ho nejspíš používat v jakékoliv variantě. 10% ztráta dmg není zase tolik, obecné dmg (a navíc pro disint.) stejně bude v součtu poměrně dost (plánuju i Bane of the Powerfull), takže to bude nakonec ztráta jen někde kolem 5-6% dmg.
A i bez Cindercoatu se to dalo. Se Cindercoatem to bude už zcela pohodička a to i kdybych nedával Tal set vůbec.
Proto v podstatě padá výhoda menší rychlosti Devastatoru a zůstává pouze výhoda 20% fire dmg.
Astral presense se chci vyhnout, s Arcanotem také potřeba nebude (ani pro 1,4-1,5 APS zbraň). HF amulet se mi ani moc nechce řešit. Ten by vyřešil jednu pasivku navíc, ale udělat opravdu dobrý bude na hrozně dlouho, to mi bavit nebude (chodit keywardeny mi nikdy nebavilo).
A chtěl bych to hrát s Evocation + Blur + Unwavering Will + Audacity. Audacity sice nebude tak dobrá pro malý dosah pro tenhle build, ale narozdíl od ostatních dmg bonusů se násobí. A v situacích kdy bude potřeba nejvíce dmg se cíl stejně dostane vždy nakonec blízko.
A nejspíš zůstanu i pro tenhle build u Bane of the Trapped. Sice bude fungovat také jen na těch 15 yardů (za sekondary slow auru, která se také bude hodit), ale také se násobí a ta aura hezky ukazuje kde je přesně 15 yardů (což se zase zpět hodí pro audacity). A nebudu muset přehazovat gem při střídání buildů a použitího stejného RoRG.
A vlastně BH snad procovat bude také Bane of the Trapped (netestoval jsem a zatím ani nikde nehledal, jestli ano), to také částečně řeší větší vzdálenost.
Já měl na test asi 1mil buffed dmg a do elementu jen kolem 60% (chyběl cindercoat, magefisty a už jsem měl unity místo SoJe).
Když zatím nebudou bracery na imunitu na knockback a stun, tak zatím uvažuju hrát bez magefistů a raději nahodit Aughilds. Tougness bude potřeba co nejvyšší na vysoké GR i při použití unity.
Na vyšší GR (tím myslím 30+) to sólo bez unity nepůjde, to bude nutnost.
Jako druhý gem použiju nejspíš Bane of the Powerfull.
Taeguk se stackuje už moc dlouho a přidává nakonec málo, to už se mi pro dis. nelíbí.
Ještě uvažuju trochu o Zei's Stone of Vengeance.
Ten by se hodil na navýšení dmg pro vzdálené cíle (doplnění toho většího navýšení pro blízké cíle). Jenže už ho snížili opravdu hodně, že zase tak moc dmg nepřidá.
Ale zase má 20% šanci na stun (i když jen na 1s, což znamená, že většina elitek už bude na to imunní), což by trochu zvedlo crowd control + občas přidalo i dmg pro vzdálené cíle pro Bane of the trapped.
Zei's Stone of Vengeance se ve výpočtu dmg ale také násobí, takže i nižší hodnota % je dost velký přínos.
Uvidíme až to více otestuji na live.
A těch 11M, to máš nějak hrozně málo jestli už máš aspoň trochu slušné rolly na FB setu. Já měl také skoro 11M s mizernými rolly všude a to jsem navíc ještě nahodil zatím pinpoint barrier, abych zvednul dmg, protože tougness bylo s unity dost (na vyšší než 27 jsem neměl už čas testnout, klíč na vyšší teď mám). S prismatic armor už bych měl o hodně větší tougness a to jsou ještě čísla bez započtení Unwavering Will.
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Pekne napísané Mne osobne proste ten Devastator sedí lepšie s čo najvyšším +% Fire je to niečo uplne iné
ČO sa týka Leg.Gemu,moj prvý bude:
Bane of the Powerful.
Na PTR som ho videl na ranku 52 a to už drží boost DMG 72sec.čo je celkom dosť a dá sa to povačšine udržať celý GR.Z mojho pohladu je 20% dosť + 15% elity od ranku 25.
Na druhý mám rozhodne čas,kým padne správny roll Hell amuletu.
LoH som mal na PTR,aj bez zbrane,18k a stačilo to uplne v pohode,aspoň teda do GR 28.
S unity jednoznačne súhlas
ČO sa týka Leg.Gemu,moj prvý bude:
Bane of the Powerful.
Na PTR som ho videl na ranku 52 a to už drží boost DMG 72sec.čo je celkom dosť a dá sa to povačšine udržať celý GR.Z mojho pohladu je 20% dosť + 15% elity od ranku 25.
Na druhý mám rozhodne čas,kým padne správny roll Hell amuletu.
LoH som mal na PTR,aj bez zbrane,18k a stačilo to uplne v pohode,aspoň teda do GR 28.
S unity jednoznačne súhlas
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
18k LoH je slušné. Jinde než na zbrani budu nechávat LoH pouze v případě, že mi tam daný stat zbyde (tzn. item, který má ještě nějaký další crap stat, který budu rerollovat přednostně). Pro perfektní roll mi přijde, že už nebude na LoH místo.
Na zbrani je to ale trochu jiné v tom, že LoH tam je 2x větší. Tam už jsem ochotný i pro perfektní roll nechat, ale právě na Devastatoru už to nevyjde ani s giftem (pokud budu chtít nechat na zbrani 10% CDR).
Rank 52 je ale zcela mimo reálné možnost. To někdo měl nejspíš ještě z doby před poslední změnou. Pro začátek vidím reálný lvl tak 32 (tedy dávat 30 lvl GR) a časem až budu mít dobrou výbavu, tak o trošku více. Přes 40lvl to ale tak jako tak nehrozí.
40 lvl je ale pořád už celá minuta, to už mi přijde rozumné. 15% do elit tam bude v každém případě pořád (tedy doufám, neověřoval jsem) a to se bude sakra hodit když se nepoužije SoJ.
Dva gemy použiju hned na obou prstenech (pro Firebirds build). Na amulet, tam je to hodně sporné, jestli vůbec ten třetí gem použiju. Ztráta za díru je na amuletu už velká a už to bude pro třetí gem, který nebude takovým přínosem (první dva se vyberou ty nejlepší pro daný build).
Začnu nejspíš s 2x Bane gemy.
A úplně jsem zapomněl na defense gem:
Invigorating Gemstone by mohl být také velmi zajímavý. Nějak jsem ho vypustil z hlavy, jak jsem ho vyřadil u Archon buildu (kde zřejmě nebude vůbec fungovat díky imunitě Archon na cc). Je možné, že na hodně vysoké GR bude nutností.
Na zbrani je to ale trochu jiné v tom, že LoH tam je 2x větší. Tam už jsem ochotný i pro perfektní roll nechat, ale právě na Devastatoru už to nevyjde ani s giftem (pokud budu chtít nechat na zbrani 10% CDR).
Rank 52 je ale zcela mimo reálné možnost. To někdo měl nejspíš ještě z doby před poslední změnou. Pro začátek vidím reálný lvl tak 32 (tedy dávat 30 lvl GR) a časem až budu mít dobrou výbavu, tak o trošku více. Přes 40lvl to ale tak jako tak nehrozí.
40 lvl je ale pořád už celá minuta, to už mi přijde rozumné. 15% do elit tam bude v každém případě pořád (tedy doufám, neověřoval jsem) a to se bude sakra hodit když se nepoužije SoJ.
Dva gemy použiju hned na obou prstenech (pro Firebirds build). Na amulet, tam je to hodně sporné, jestli vůbec ten třetí gem použiju. Ztráta za díru je na amuletu už velká a už to bude pro třetí gem, který nebude takovým přínosem (první dva se vyberou ty nejlepší pro daný build).
Začnu nejspíš s 2x Bane gemy.
A úplně jsem zapomněl na defense gem:
Invigorating Gemstone by mohl být také velmi zajímavý. Nějak jsem ho vypustil z hlavy, jak jsem ho vyřadil u Archon buildu (kde zřejmě nebude vůbec fungovat díky imunitě Archon na cc). Je možné, že na hodně vysoké GR bude nutností.
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
No a zapomněli jste na Furnace či Maximus k Apocalypse buildům, testoval jsem a i dle Leaderboardu jsou 2H použitelné.
Obecně se ale považuje Serpent Sparker za nejlepší v 30+. Osobně jsem testoval 30+ jen s WoH a dostal jsem se na 31. SS + Apocalypse jsem zkoušel na T6, ale je to jako ... neumím najít to správné přirovnání, elity umřou tak rychle, že se někdy divím, kam zmizela a místo ní tam leží loot. Ale na T6 je i WoH build ještě dostatečně rychlý 2-3s na elitu.
Já mám strašně rád CC wize (RIP CM wiz ) a proto rád hraju varianty s Mirror Images + BH + FN (holy trinity) + Gale force a jsem teď na live schopný s tímto buildem dávat elity za 5 - 10s a co teprve s Firebirds + EB bostem + s giftem budu mít lepší WoH. V 2.1 se začal používat i Frozen solid na crowd control, má to výhodu, že není nutné CDR (Ilusionist) a s CDR ve spojení s Mirror Images je to paráda, ale zase pokud se použije Frozen solid, tak Mirror Images méně castej Gale force, což je velký buff až 4x 15% k damage a FN + BH mají tu výhodu, že to všechno semelou na hromadu, zvláště když proc ze Strongarm bracers po patchi funguje i na BH od Mirror Images. Na stejném základu je postaven i Gale force Hydra build, jen je to varianta na dálku a na větší GR.
Obecně se ale považuje Serpent Sparker za nejlepší v 30+. Osobně jsem testoval 30+ jen s WoH a dostal jsem se na 31. SS + Apocalypse jsem zkoušel na T6, ale je to jako ... neumím najít to správné přirovnání, elity umřou tak rychle, že se někdy divím, kam zmizela a místo ní tam leží loot. Ale na T6 je i WoH build ještě dostatečně rychlý 2-3s na elitu.
Já mám strašně rád CC wize (RIP CM wiz ) a proto rád hraju varianty s Mirror Images + BH + FN (holy trinity) + Gale force a jsem teď na live schopný s tímto buildem dávat elity za 5 - 10s a co teprve s Firebirds + EB bostem + s giftem budu mít lepší WoH. V 2.1 se začal používat i Frozen solid na crowd control, má to výhodu, že není nutné CDR (Ilusionist) a s CDR ve spojení s Mirror Images je to paráda, ale zase pokud se použije Frozen solid, tak Mirror Images méně castej Gale force, což je velký buff až 4x 15% k damage a FN + BH mají tu výhodu, že to všechno semelou na hromadu, zvláště když proc ze Strongarm bracers po patchi funguje i na BH od Mirror Images. Na stejném základu je postaven i Gale force Hydra build, jen je to varianta na dálku a na větší GR.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔