Arcane build + Gameplay
Napsal: 01.03.2014, 18:49 hod.
Po zrušení permArchona a CM wize a změně základní mechaniky celé hry jsem měl možnost začít si stavět build a gear stylem, který mě baví. Vymyslel jsem tedy Arcane build (nebo jsem ho alespoň nikoho neviděl hrát).
Dneska jsem streamoval a dost lidí se ptalo, co to hraju za build a pak, že ho zkoušeli a že je dobrý, dokonce i některé lidi, s kterýma hraju jsem nakazil
.

Tak jsem se rozhodl ho sem hodit hlavně po méně zkušené hráče.

Primary sklil: Spectral Blade - Thrown Blade (Arcane damage a runa na zvýšení damage)
Secondary sklil: Arcane Torrent - Disruption (Arcane damage a runa zapříčiňuje to, že každý zasažený nepřítel, dostane po 6s 15% nárůst damage z každého dalšího Arcane skillu)
Wave of Force - Debilitating Force (Arcane AOE damage s runou, která zapříčiní, že zasažený nepřítel dává o 10% menší damage). V případě, že máte dost defense, můžete zvolit runu Arcane Attunement, která ještě zvedá symergii mezi Arcane spelly tím, že po zasažení nepřítele, dáte další Arcane spell o 2% větší damage.
Tohle je základ buildu. Běhá se to tak, že běžíte a útočíte se Spectral Blade a dorážíte Wave of Force či naopak, s tímto si vystačíte po 75% doby. Na elity, tužší moby, nebo některé skupinky vycastíte Arcane Torrent a díky 15% zvýšení damage po zasažení, dorazíte Spectral Bladem a Wave of Force.
Další skilly jsou víceméně individuální, já používám buffy na damage Familiar - Sparkflint, Energy Armor - PIntpoint Barrier a Magic Weapon - Force Weapon.
V případě, že často umíráte můžete změnit runy u Energy Armor - Prismatic a Force weapon - Deflection.
Pasivky jsou taky individuální. Já jedu Blur na survabilitu, stejně jako Dominace, protože lítám skrz mapu dost rychle a proto se Dominace dobře stackuje a je efektivní, Glass Cannon opět na damage. Alternativy můžou být Astral Pressence na více AP a Temporal flux na spomalení nepřátel o 80%, nebo Arcane dynamo, pro ješě větší nastackování damage a synergii mezi Primary skillem a sekundárníma Arcane skillama.
Dobré je mít nižší AS, já se dostal někam na 2.2 a plánuju snižovat pokud něco napadá, APoC samozřejmě super výhoda, ale není nutný, dobrý je mít také Resource cost reduction z paragonu a na gearu - dobré bývají ramena. Gear s + % k Arcane damage se taky hodí.
Tolik teorie, snad brzo nahodím nějaký gameplay, zatím můžet zkusit stream http://www.twitch.tv/aviothewizard, pokud budu online.
Update: http://www.twitch.tv/aviothewizard/b/507399821 přidán gameplay (asi to tam vydrží jen 3 dny). Začátek na mintě 11 (hra ve dvou a na minutě 25 hra ve čtyřech.
Dneska jsem streamoval a dost lidí se ptalo, co to hraju za build a pak, že ho zkoušeli a že je dobrý, dokonce i některé lidi, s kterýma hraju jsem nakazil


Tak jsem se rozhodl ho sem hodit hlavně po méně zkušené hráče.

Primary sklil: Spectral Blade - Thrown Blade (Arcane damage a runa na zvýšení damage)
Secondary sklil: Arcane Torrent - Disruption (Arcane damage a runa zapříčiňuje to, že každý zasažený nepřítel, dostane po 6s 15% nárůst damage z každého dalšího Arcane skillu)
Wave of Force - Debilitating Force (Arcane AOE damage s runou, která zapříčiní, že zasažený nepřítel dává o 10% menší damage). V případě, že máte dost defense, můžete zvolit runu Arcane Attunement, která ještě zvedá symergii mezi Arcane spelly tím, že po zasažení nepřítele, dáte další Arcane spell o 2% větší damage.
Tohle je základ buildu. Běhá se to tak, že běžíte a útočíte se Spectral Blade a dorážíte Wave of Force či naopak, s tímto si vystačíte po 75% doby. Na elity, tužší moby, nebo některé skupinky vycastíte Arcane Torrent a díky 15% zvýšení damage po zasažení, dorazíte Spectral Bladem a Wave of Force.
Další skilly jsou víceméně individuální, já používám buffy na damage Familiar - Sparkflint, Energy Armor - PIntpoint Barrier a Magic Weapon - Force Weapon.
V případě, že často umíráte můžete změnit runy u Energy Armor - Prismatic a Force weapon - Deflection.
Pasivky jsou taky individuální. Já jedu Blur na survabilitu, stejně jako Dominace, protože lítám skrz mapu dost rychle a proto se Dominace dobře stackuje a je efektivní, Glass Cannon opět na damage. Alternativy můžou být Astral Pressence na více AP a Temporal flux na spomalení nepřátel o 80%, nebo Arcane dynamo, pro ješě větší nastackování damage a synergii mezi Primary skillem a sekundárníma Arcane skillama.
Dobré je mít nižší AS, já se dostal někam na 2.2 a plánuju snižovat pokud něco napadá, APoC samozřejmě super výhoda, ale není nutný, dobrý je mít také Resource cost reduction z paragonu a na gearu - dobré bývají ramena. Gear s + % k Arcane damage se taky hodí.
Tolik teorie, snad brzo nahodím nějaký gameplay, zatím můžet zkusit stream http://www.twitch.tv/aviothewizard, pokud budu online.
Update: http://www.twitch.tv/aviothewizard/b/507399821 přidán gameplay (asi to tam vydrží jen 3 dny). Začátek na mintě 11 (hra ve dvou a na minutě 25 hra ve čtyřech.