Fire Hydra 2.1.0
Brum: Netuším.
Teď jsem testoval GR 37 (snadnější než ten zapsanej v leaderboardu) a stihl jsem to za "minutu dvanáct" doslova, je to teď těžší, protože nemůžete pokračovat dál a pak se tam vrátit, musíte počkat až elita chcípne (to samé i u mobů), pokud se vám teda nepovede, aby vás následovala.
Teď jsem testoval GR 37 (snadnější než ten zapsanej v leaderboardu) a stihl jsem to za "minutu dvanáct" doslova, je to teď těžší, protože nemůžete pokračovat dál a pak se tam vrátit, musíte počkat až elita chcípne (to samé i u mobů), pokud se vám teda nepovede, aby vás následovala.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Hmm a kde ste tohle vyčetli ? nemužu nikde nic najít
Re: Fire Hydra 2.1.0
Od vcera jsem mimo pocitac, tak jsem nesledoval fora ani zatim netestoval. Tohle vypada ze zase vyhodim TP a nahodim MI. To bude na mensi dosah lepsi.
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Fire Hydra 2.1.0
Uz jste zkouseli k hydre TaT, funguje to? a je to znat?
Re: Fire Hydra 2.1.0
1) Jde to dle sledování čísel dmg (tím myslím zjistit hned a ne až za chvíli kdy vidíš, že se nesnižuje life monstra), ale stejně na to není čas se soustředit na vyšších GR (já si většinou dokonce čísla s dmg úplně vypínám na vyšší GR, abych se mohl lépe soustředit). Dočasná DoTka má těsně před přechodem na perma větší dmg (díky zdvojenému násobení některých bonusů jako Zei's, Trapped, fire dmg pro dočasnou DoT, pro perma už ty bonusy násobí jen jednou). A také už předem znáš hodnotu dmg svojí perma DoT. Trochu se to komplikuje o vliv gemů, které se nesnapshotují, ale mění dmg průběžně (Zei's, Trapped), takže to musíš vzít v úvahu (tedy jak jsi daleko od moba a jestli je pod CC efektem pokud používáš Trapped).Darkness píše:Mama dotazy:
1. Jde nejak poznat, kdy se aktivuje perma dotka?
2. Blackhole funguje na bose? zdroj?
3. solo 35+ hrajete s unity nebo bez?
Teď je to ale stejně úplně jedno, poznat to už k ničemu nepotřebuješ, protože se nesmíš aktuálně už moc vzdálit jinak perma DoTka stejně chcípne. Takže dmg tak jako tak pořád obnovuješ (nejen aby nechcípla perma DoT, ale abys k perma DoT přidal i zase novou dmg pro zrychlení).
2) To jsem vzal z komplexního čtení o všech mechanikách FB DoTky, kde se to řešilo. Pro jistotu si to ještě někdy otestuju, to nemá nijak moc složitý test. A co si neotestuju sám, tím si nemohu být nikdy jistý. Zvlášť když se některé věci mění bez jakékoliv informace Bliz. (třeba u Hyder).
3) 35+ solo předpokládám, že nehraje bez unity nikdo. To je asi dost nereálné. Ještě tak možná nějaký extra dobrý hráč při dobrém rollu GR by mohl dát bez unity tu 35, ale výše těžko. Pokud je někde vidět v profilu, že někdo nemá nahozený unity a ještě třeba má zrovna v helmě gem na 12,5% CDR, tak to má variantu pro teamovou hru a ne pro sólo.
35+ bez unity bude už velmi často hrozit one hit kill, když to bude trošku výše nad 35, tak už i od jaileru.
babacho:
TaT na hydry funguje a do buildu se SS patří. V buildu s jednou hydrou bez SS se už nevyplatí použít.
- dohny777
- Wraith
- Příspěvky:166
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dohny#2988
- Bydliště:doma
Re: Fire Hydra 2.1.0
Jak daleko je mozne v soucasne dobe se vzdalit aby perma dotka nezmizla?pry se neco menilo ze uz nemuzem moc daleko jit...
zkouselto nekdo?
zkouselto nekdo?
Re: Fire Hydra 2.1.0
Asi 1,5 obrazovky
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak už jsem zjistil jeden důležitý faktor ohledně prvních v žebříčku.
Žebříček solo Wiz. není tak úplně solo, jak by se mohlo zdát. Všichni víme, že pro umístění vysoko v žebříčku je nutné mít dobrý roll GR, jinak není šance. A tady do hry vstupuje teamová hra trialu pro získání klíčů + navíc hraní trialu s jinou postavou. V teamu (a ještě navíc teamu jiných postav než Wiz.) se dá dostat mnohem výše v trialu než je solo s Wiz. možné. Takže v teamu se nahraje více klíčů, které přímo daný hráč potřebuje (tedy např. přímo klíč na 40/41 GR) a následně se zkouší. Dříve nebo později se dobrý roll GR povede a je tedy šance na úspěch.
My co hrajeme pouze sólo, tak smůla. Tam už je potřeba získat několik dobrých rollů GR po sobě (dejme tomu od 36+) a na to už je šance naprosto minimální.
Sólo Wiz. má strop v trialu někde kolem klíče na GR35. Mě se zatím povedl GR33, ale to bylo ještě s Apocal. Budu zkoušet i jiné buildy na trial, které jsou o něco lepší. Na klíč na GR40/41 se ale sólo není šance dostat.
A v týmech hraje hodně Wiz. z popředí žebříčku, je to vidět i na gemech. Přeci jen čistě sólo nahrát 44+ lvl gemu k dnešku je skoro nemožné. V teamech, kde zvládají o několik lvl vyšší GR to jde.
Žebříček solo Wiz. není tak úplně solo, jak by se mohlo zdát. Všichni víme, že pro umístění vysoko v žebříčku je nutné mít dobrý roll GR, jinak není šance. A tady do hry vstupuje teamová hra trialu pro získání klíčů + navíc hraní trialu s jinou postavou. V teamu (a ještě navíc teamu jiných postav než Wiz.) se dá dostat mnohem výše v trialu než je solo s Wiz. možné. Takže v teamu se nahraje více klíčů, které přímo daný hráč potřebuje (tedy např. přímo klíč na 40/41 GR) a následně se zkouší. Dříve nebo později se dobrý roll GR povede a je tedy šance na úspěch.
My co hrajeme pouze sólo, tak smůla. Tam už je potřeba získat několik dobrých rollů GR po sobě (dejme tomu od 36+) a na to už je šance naprosto minimální.
Sólo Wiz. má strop v trialu někde kolem klíče na GR35. Mě se zatím povedl GR33, ale to bylo ještě s Apocal. Budu zkoušet i jiné buildy na trial, které jsou o něco lepší. Na klíč na GR40/41 se ale sólo není šance dostat.
A v týmech hraje hodně Wiz. z popředí žebříčku, je to vidět i na gemech. Přeci jen čistě sólo nahrát 44+ lvl gemu k dnešku je skoro nemožné. V teamech, kde zvládají o několik lvl vyšší GR to jde.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire Hydra 2.1.0
souhlasim, hravat v parte a vyhradne solo, je obrovsky rozdil
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Mě by teda zajímalo jak to stěmi taskery teda je. Protože je mám a nějak extra vyrazný rozdíl oproti magefistum tam nevidím. Hlavně nemám takový roll jaký bych chtěl. Jde vidět že hydra utočí rychleji, ale že by se to nějak výrazně projevilo na damage to si nemyslím. Samozřejmě mam sparkera a 2 hydry.
čísla tam lítaji podobné , jen ty hydry pokryjou rychleji prostor tím firewallem. Dokázal by si mi to nějak vysvětlit Mloku, jaký má smysl je používat ?
čísla tam lítaji podobné , jen ty hydry pokryjou rychleji prostor tím firewallem. Dokázal by si mi to nějak vysvětlit Mloku, jaký má smysl je používat ?
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak peti udělí az o 50 větší dmg za stejnej čas....
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Fire Hydra 2.1.0
To nebude tak jednoduché srovnání a bude záviset hodně na rollu obou. Magefisty mají navíc fire dmg. A tady musíš vzít v úvahu, že pro dočasnou DoTku se fire dmg počítá dvakrát (dvakrát se s ní násobí). A pokud k tomu máš o hodně horší roll TaT (který máš bídný, Magefisty nevidím), tak si polepšit nemusíš vůbec a v extrému by sis mohl i pohoršit.
Pokud bys měl dobré TaT x dobré Magefisty, tak už budou TaT jasně lepší.
Pro Blazing hydru by ten roll TaT byl o něco lepší, protože ta by aspoň využila i té AS (těch 5%), které u Mamoth nezafungují a je to zbytečný stat. Kdybys měl na TaT místo AS ChD, tak to hned vyjde výrazně jinak (lépe pro TaT). To ale není tak jednoduché, když TaT mají jistý roll AS.
Pokud bys měl dobré TaT x dobré Magefisty, tak už budou TaT jasně lepší.
Pro Blazing hydru by ten roll TaT byl o něco lepší, protože ta by aspoň využila i té AS (těch 5%), které u Mamoth nezafungují a je to zbytečný stat. Kdybys měl na TaT místo AS ChD, tak to hned vyjde výrazně jinak (lépe pro TaT). To ale není tak jednoduché, když TaT mají jistý roll AS.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Gemblím pořád jen rukavice , takže doufám že časem tam nějaké pěkné spadnou. Oproti magefistům ( krásná trifecta, +20fire) mají -10% damage. Tak jsou asi opravdu horší.
Hlavně mě ale štve že hydry vůbec neprofitují s %damage na gearu , to by měli opravit co nejdříve. A pokud spraví i ten atak speed , který momentálně hydry taky neovlivňuje, tak to bude určitě fajn.
Hlavně mě ale štve že hydry vůbec neprofitují s %damage na gearu , to by měli opravit co nejdříve. A pokud spraví i ten atak speed , který momentálně hydry taky neovlivňuje, tak to bude určitě fajn.
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Fire Hydra 2.1.0
Prosím vás chlapi jak to máte s Toughness? Hraju to asi půl dne, ale na T4 mám problém když jsem zrušil aughild a captaina set.
Re: Fire Hydra 2.1.0
To je vtip? stím co, máš na sobě a s paragonem 491 máš problém na T4 ? No základ je asi sehnat si druhý Unity a používat templáře místo enchantresky. Hlavně má skvěly heal. Jinak tady se spíše bavíme o firebird setu , hydrách apod. Archona tady moc neřešíme
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Fire Hydra 2.1.0
No vtip to není, říkám, že jsem to na sebe naházel včera večer a věnoval jsem tomu asi 3 hodiny a snažím se naučit se to s tím hrát. před tím jsem tvrdohlavě lpěl na tom starém Archonu, ale ten je jak se zdá definitivně pryč. Tak sháním info a učím se jak na to.
Taky předělat komplet Archona na hydru během chvíle asi není tak jednoduché, zvlášť když jsem kdysi dávno hodil do stoupy firebirds kalhoty, boty i ramena a nechal si jenom helmu, ruce, koulu a chestku.
Taky předělat komplet Archona na hydru během chvíle asi není tak jednoduché, zvlášť když jsem kdysi dávno hodil do stoupy firebirds kalhoty, boty i ramena a nechal si jenom helmu, ruce, koulu a chestku.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Dava_C píše:WizardMlok píše:"Na vysokym GR už je výdrž tak nějak na druhý koleji"
To si jenom myslíš. Postavy co nemají 30% dmg redukci, tak musí na vysoké GR mít hodně tougness + unity, aby nedostávaly one hit kill z dmg, které se nelze vyhnout (třeba jailer). Strategie couvat a bezpečně z dálky kde není žádný mob házet spelly není použitelná strategie, protože to pak zase nemáš šanci to stihnout (minimálně s Wiz.).
GR 1 - 30 pure damage
GR 30 - 37 toughness/damage
GR 38 damage & luck
Není šance stihnout průměrnej GR 38 (je tam velkej skok asi jako T5 a T6 před patchem), pokud jede člověk na 20m+ (buffed) toughness, damage už to tam hodně selektuje, pokud nenarazíte na dobrej rift. Zatímco GR 37 dám 9/10, tak v GR 38 jsem 3x selhal na čas a bude třeba, pokud se budu chtít udržet v ladderu, trochu přehodnotit a vyměnit defense za offense a riskovat.
Koukal jsem průběžně asi na 5h stream hráče, co je v US na GR 40 a několikrát selhal na GR 38, pak si nechal udělat klíče na 40+ (lame!) a asi za 3 hodiny to už znovu nedal. Efektivní pozice wizarda je tedy tak tak GR 37, GG gear a top hráč možná bude dělat GR 38, více už je o lucku a spoustě pokusů, pro obyč farmu T6 a z hlediska síly classy už to nic neznamená.
Mlok píše:To jsem přesně psal v sousedním vláknu. Všichni už jedou taktiku vyrobit si klíče v teamu (a to ještě často s jiným charem než Wiz.) na vysoký GR přímo ten co chci zkoušet a pak zkouším hodně pokusů než se povede super roll GR.
Čistě sólo máme smůlu a budeme o 2-3lvl níže, protože nemáš moc šanci perfektně rollnout 3-4 GR po sobě (abys dal 38/39/40/41).
GR38 bych ještě viděl únosný i s poměrně vysokou tougness (tedy i bez Glass canonu). GR37 jsem už několikrát nestihnul o prsa a ani jedno nebyl dobrý roll GR. A to hraju pořád bez Furnace, což je 2-3 minuty času navíc (za chybějící elite dmg to tak zhruba vychází).
A když se ten perfektní roll GR povede, tak je vidět, že je tam velká rezerva dle časů prvních v žebříčku. To bylo hezky vidět na tom čase co měl na GR40 (asi Fenton nebo kdo to byl). Tam byla tak velká rezerva, že by to stihnul i s výrazně menší dmg.
Farmit klíče v partě nebo dokonce v partě za jinou postavu (udělat si kvůli tomu DH) ale opravdu nehodlám, to raději časem vypadu z žebříčku.
Dava_C píše:Možná jsi jeden z nejlepších hráčů na světě, proč by ne. Já to vidím jinak, asi sem lama.Mlok píše:
GR38 bych ještě viděl únosný i s poměrně vysokou tougness (tedy i bez Glass canonu). GR37 jsem už několikrát nestihnul o prsa a ani jedno nebyl dobrý roll GR. A to hraju pořád bez Furnace, což je 2-3 minuty času navíc (za chybějící elite dmg to tak zhruba vychází).
lulinak:
D3 je solo hra, jen z ní dělají MMO. Neměla by být primárně určena pro multiplayer, proto je Unity OK, protože to aspoň trochu nahrazuje partu. Více mi vadí GR a laddery, to do D3 taky nepatří. MMO už Blizzard jedno má.
Mlok píše:Dava_C: To si nemyslím, že bych byl nějak extra dobrý hráč. I když na druhou stranu to není ani úplně nejhorší, když jsem zatím těsně (nejlepší pokus byl o 20s) nestihnul GR37 bez Furnace, bez fire SoJe a vždy jsem to hrál bez glass canonu a žádný z pokusů nebyl nijak extra dobrý roll GR.
Na GR38 se to teprve reálně ukáže, až se tam někdy dostanu. Je klidně možné, že se mýlím a zlepšení s Furnace bude menší než očekávám (čas strávený zabíjením elitek neznám, jen odhaduju, čas se dá reálně změřit pouze u RG, tedy pokud zrovna nechci natáčet video a pak ho zpětně přessně analyzovat, což určitě nechci) a GR38 těžší než jsem čekal.
Dava_C píše:Mlok: Pokud takto dáváš GR 37 bez Furnace a SoJ, tak budeš dávat i GR 38. Pokud budeš dávat GR 38 stabilně, tedy ne na náhodu, tak klobouk dolů. Na druhou stranu přijdeš o Cindercoat a největší problém nejsou elity, ale mobové, kde Furnace nepomůže a RG, který trvá i s Furnace a Glass canonem asi 3 minuty. Pro můj současný setup, tak jak ho mám teď v profilu, je GR 38 časově nestihnutelná, jednou jsem byl v plusu, jak jsem dával screen, ale RG bych asi stejně nestihl, podruhé jsem dostal 2 patra coruptů a potřetí jsem dostal průměrnej rift, ale nestihl jsem ho asi o dvě minuty.
Darkness píše:Kdyz koukam na rozdil ve vasi vybave a skilech, tak podle mne mozna v cem je lepsi vyuziti slow time, ze se vic vyuzije damage kterou dava hydra ...., blizard nedava skoro zadnou damage, to je jen na udrzeni dotky ..., hydra dava mnohonasobne vic
Mlok píše:Když hraješ BH variantu buildu, tak corupty můžeš vyřešit snadno a to použitím Toxinu (poison dmg se aplikuje jako první, takže nahodi poison štít a je vyřešeno). Vedle už jsem dával přesný výpočet, že vychází mírně lépe na dmg než 20% fire na amuletu, takže je to jasná volba pro BH variantu buildu.
Moc jsem těch GR37 ještě nehrál. Zatím jen 3 pokusy. A nebyly jak jsem psal žádný super roll, ale na druhou stranu ani super těžký roll. Dostat GR37 plný coruptů, tak je konečná a nestihnu to o týden. A do slow time varianty buildu není místo pro Toxin, takže tady smůla. Určitě ale ještě někdy dám šanci BH variantě buildu.
Více pokusů mi bude trvat dlouho, protože jednak není tolik času a pak jsem ještě zkoušel Archona a nemám už zásoby goldů, takže lvl gold gem a budu sbírat chvíli goldy. A pak zase budu chodit ještě chvíli bounties pro lepší RoRG (který ty už dávno máš a navíc stejně jedeš fire SoJ).
SoJ také za až tak velkou výhodu nepovažuju, tedy mi nezachrání. Pokud bude Furnace a tedy i poměrně velká dmg do elit i bez SoJe, tak SoJ už do elit zase tak moc dmg nepřidá a jak píšeš, tak přidju o Cindercoat. A mám vyzkoušené, že s AP je to pak už na hraně a musím někdy zbytečně šetřit a už to lehce zdržuje nebo musím dát Astral presensce (na T6 pro zrychlení dávám často i se Cindercoatem ještě AP). Také jsem se zatím vykašlal na nákup ringů u Kadaly a zase se vrátil k nákupu věcí za 5 shardů (potřebuju toho více, ať už některé itemy ještě trochu zlepšit, tak potřebuju druhé Strongarmy, aktuální jsem přetočil naposledy na light a testoval s Archonem a druhou helmu na prohazování).
Mimo elitky na tom budu s Furnace úplně stejně jako jsem teď a to ještě vyžaduje dobrý roll Furnace (když už nemám Furnace, tak aspoň roll Sledge of Athskeleng se povedl pěkně). Takže tam vím na čem jsem už teď. A u obyč mobů bude rozdíl v buildech. Na obyč moby bude varianta slow time určitě o něco silnější, protože multiplikativní bonus za Trapped dělá hodně (a na GR36+ už i samotný slow time bez MI mi stačí, abych ho měl skoro všude jak více procuje ilusionist) a BH máš jen omezeně.
U RG je tedy otázka jak je to s tím bonusem ze Strongarmů (někdy otestuju). Pokud funguje a podaří se ho snapshotnout, tak to bude vycházet podobně jako se slow time. Pokud se bonus ze slow timu nepodaří, tak u RG budu mít se slow time znatelně větší dmg za vynásobení DoTky Trapped gemem. A k tomu funguje se slow time u RG daleko lépe Mamoth hydra (a i jinde drží moby méně v pohybu, takže lépe hydra trefuje), protože RG se méně pohybuje. A dmg navíc kterou uděláš s opakovanou BH nedožene vynásobenou dmg perma DoTky bonusem za Trapped.
RG pro variantu slow time + Furnace bude určitě nejrychlejší. Zase na druhou stranu ve variantě BH je to lepší v jiných situacích (a samotná udělá také celkem dost dmg když se hraje Blazer).
Já ještě chci přidat do slow time varianty Ancient Parthan Defenders. Zatím jsem všechny rozložil, že byl k ničemu roll, tak až se podaří použitelné. To mi může trochu pomoct s defense a mohl bych zase případně uvažovat o Glass canonu. Tady by ještě bodnul nějaký ten paragon, aspoň tak na 650.
Darkness:
To o slow time jsem měl zrovna rozepsané. Využije výrazně lépe Mamoth hydru + navíc bonus za Trapped. Ale nesouhlasím s tím, že Bliz. nedává skoro žádný dmg.
GR34 jsem dal pouze s Apocal. bez dalšího dmg dealeru (zkoušel jsem přidat teleport a nevyhodit MI, tak jsem zkusil bez hydry). Hydra už chyběla, ale každopádně je Apocal. hlavní dmg dealer buildu. Zkus to opačně, místo Apocal. dát do buildu pouze hydru (s obouručkou, tedy jen jedna hydra) a nemáš šanci GR34 stihnout, protože nebudeš mít dmg.
I jen samotné Apocal. není potřeba tolik na vytvoření perma Dot. Díky tomu jak se pro dočasnou DoT násobí některé bonusy dmg 2x (fire dmg, Trapped, Zei's) a přitom se nepočítají do potřebného limitu na perma DoT (tam se počítá myslím jen fire dmg a to pouze jednou).
Mně to vychází (v reálu ověřeno), že během třetí Apocal. (samotné bez Hydry) už získám perma DoT.
Něco na té BH variantě ale musí být, když ji hrajou téměř všichni z popředí žebříčku. Slow time nehrál nejdříve nikdo (z prvních 40 v žebříčku), teď už se sem tam objeví.
Doplněno:
A zapomněl jsem ještě uvést jednu zásadní věc. Vše co jsem psal bylo hrané ještě před snížením dosahu perma DoT. Po snížení dosahu jsem zatím nehrál vyšší než GR32, kde to nebyl sebemenší problém. Na GR37 to ale může být problém dost velký a zatím z praxe nevím jak moc.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak jsem si dneska vylevelil GR 30 stony až na GR 38 a to 2x, je to o tolik těžší stihnout než GR 37, soooo much, chytil jsem dva průměrné rifty co se týče enemies, bohužel v úzkých uličkách, pokaždé jsem došel k RG včas, ale jednou jsem to nestihl o necelou minutu a podruhé o parník asi 2 a půl minuty. Je to děs.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak už plně chápu, jak se ty vyšší GR dávají:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14277358188
Zkouknul jsem obě videa ten GR38 je snový roll (takový jsem snad ještě nikdy neviděl na GR32+ natož aby mi vyšel na můj nejvyšší GR co jsem zatím nedal). A pak tam píše, že dal druhé video, kde je proper rift, aby to nebylo jen na tak lehkém. I když už nemá na ten GR39 tak extrémně dobrý roll jako na ten GR38, tak pořád to je parádní roll a dost lehký rift. U obou včetně dobrého RG.
A ani pak nevadí, že některé věci nedělá zrovna nejlépe. Tím myslím např. dávat body z paragonu do AS které jsou úplně k ničemu (i když pro variantu s Familiar by mu body do CDR také až tak nepomohli, když mu stejně pořád procuje ilusionist, pořád ale lepší než je mít v AS).
Templáře také nemá vůbec vyladěného. Dává všude body do regeneraci life (to samo o sobě je určitě možná varianta) a přitom nemá meximální regeneraci, kterou může získat navíc zdarma (na výbavě tomu musí obětovat tougness). Tím myslím maximální CDR u Templáře.
Templář má dva heal skilly s cooldownem 30s. V základu to je dohromady 182 + 193 = 375tis. life za 30s. (nebo více pokud náhodou není co doplňovat), což odpovídá 12,5tis. life/s.
Pokud se Templáři dá maximum CDR, tak je cooldown snížen na 21s. a hned z toho máme navýšení na 17,8tis. life/s.
Získá se hned hodně healu navíc a nic to nestojí (mít maximum CDR na Templáři nemá žádný negativní dopad, snížení dmg Templáře je fuk, stejně žádnou nedělá na vysokých GR).
U Templáře pak je nutné mít ještě i Reduces duration of control impairing efec. Mám 35% + 35% + 30%. To dá dohromady 70% redukci a je to sakra znát. Už se nestává, že když potřebuju jeho Heal a Guradiana, tak je zmrzlý nebo ve stunu.
Za vyzkoušení stojí použití Force Armor, to budu muset v kombinaci nižší life a větší regenerace někdy zkusit.
A ani se moc netlačí dopředu. I když je možné, že se snížením dosahem DoTky to už ani nejde.
Jenže jsme zase zpět u toho, že dostat se na tak pěkné rifty bez toho, aniž bych měl rovnou klíče na tak vysoký GR je šance děsně malá.
A co se týká rukavic, tak po skončení sezóny určitě zkusím a možná u nich zůstanu
http://us.battle.net/d3/en/item/krelms-buff-bracers
Ty by se mi hodily do buildu aktuálně nejvíce. Reapery co nosí nepotřebuju. Se Cindercoatem nedosatek AP nemám.
A varianta Familiar se mi až tak nelíbí. Určitě je to také možnost, přidá dmg rovnou pro všechny situace. To se mi ale líbí více slow time co hraju. Tam kde mám slow time, tak to přidá s Trapped pořád ještě o něco více dmg než kdybych měl místo toho 20% fire dmg (místo socektu) nebo Toxin a 10% z Familiaru. A slow time mám téměř všude a když sem tam chybí, tak to není na klíčové situace (elitky a RG mám vždy). A navíc to přinese i cc.
U teleportu pak určitě budu zkoušet více teď safe passage. Zatím se mi to zdá nejlepší na GR36+ z variant Wormhole/saf passage/calamity.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14277358188
Zkouknul jsem obě videa ten GR38 je snový roll (takový jsem snad ještě nikdy neviděl na GR32+ natož aby mi vyšel na můj nejvyšší GR co jsem zatím nedal). A pak tam píše, že dal druhé video, kde je proper rift, aby to nebylo jen na tak lehkém. I když už nemá na ten GR39 tak extrémně dobrý roll jako na ten GR38, tak pořád to je parádní roll a dost lehký rift. U obou včetně dobrého RG.
A ani pak nevadí, že některé věci nedělá zrovna nejlépe. Tím myslím např. dávat body z paragonu do AS které jsou úplně k ničemu (i když pro variantu s Familiar by mu body do CDR také až tak nepomohli, když mu stejně pořád procuje ilusionist, pořád ale lepší než je mít v AS).
Templáře také nemá vůbec vyladěného. Dává všude body do regeneraci life (to samo o sobě je určitě možná varianta) a přitom nemá meximální regeneraci, kterou může získat navíc zdarma (na výbavě tomu musí obětovat tougness). Tím myslím maximální CDR u Templáře.
Templář má dva heal skilly s cooldownem 30s. V základu to je dohromady 182 + 193 = 375tis. life za 30s. (nebo více pokud náhodou není co doplňovat), což odpovídá 12,5tis. life/s.
Pokud se Templáři dá maximum CDR, tak je cooldown snížen na 21s. a hned z toho máme navýšení na 17,8tis. life/s.
Získá se hned hodně healu navíc a nic to nestojí (mít maximum CDR na Templáři nemá žádný negativní dopad, snížení dmg Templáře je fuk, stejně žádnou nedělá na vysokých GR).
U Templáře pak je nutné mít ještě i Reduces duration of control impairing efec. Mám 35% + 35% + 30%. To dá dohromady 70% redukci a je to sakra znát. Už se nestává, že když potřebuju jeho Heal a Guradiana, tak je zmrzlý nebo ve stunu.
Za vyzkoušení stojí použití Force Armor, to budu muset v kombinaci nižší life a větší regenerace někdy zkusit.
A ani se moc netlačí dopředu. I když je možné, že se snížením dosahem DoTky to už ani nejde.
Jenže jsme zase zpět u toho, že dostat se na tak pěkné rifty bez toho, aniž bych měl rovnou klíče na tak vysoký GR je šance děsně malá.
A co se týká rukavic, tak po skončení sezóny určitě zkusím a možná u nich zůstanu
http://us.battle.net/d3/en/item/krelms-buff-bracers
Ty by se mi hodily do buildu aktuálně nejvíce. Reapery co nosí nepotřebuju. Se Cindercoatem nedosatek AP nemám.
A varianta Familiar se mi až tak nelíbí. Určitě je to také možnost, přidá dmg rovnou pro všechny situace. To se mi ale líbí více slow time co hraju. Tam kde mám slow time, tak to přidá s Trapped pořád ještě o něco více dmg než kdybych měl místo toho 20% fire dmg (místo socektu) nebo Toxin a 10% z Familiaru. A slow time mám téměř všude a když sem tam chybí, tak to není na klíčové situace (elitky a RG mám vždy). A navíc to přinese i cc.
U teleportu pak určitě budu zkoušet více teď safe passage. Zatím se mi to zdá nejlepší na GR36+ z variant Wormhole/saf passage/calamity.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Na to jsem taky koukal, ten jeho GR 38 bych dal i na GR 39, ještě tam měl Stonesingera. Taky se tam v jednom vlákně dohadovali asi 4 ti co chodí vysoké GR, že zajdou v partě pro klíče ... :/
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔