Fire Hydra 2.1.0
Ano, to je jisté. Pokud chceš něco zkoušet, tak minimální test je sledovat dmg čísla. Ale ani to větišnou nestačí, protože se mění v závislosti na spoustě faktorů závislých na RNG (crit x non crit hit, atd.).
Spolehlivější je Ghom test nebo jiný single target, kde můžeš dávat souvisle dmg bez přerušení a má dost life, aby nechcípnul hned a eleminoval variabilitu danou RNG pro konkrétní hit.
Animace u Apocalypsy je zcela zavádějící. Castni přes sebe několik Apocalyps a dle animace to bude hukot. Ovšem dmg bude také pořád stejná jako při jediné Apocalypse (nestackují se).
space7: Limit je o něco výše, někdo v popředí žebříčku se SS je (myslím GR37 nebo GR38).
A nějaké malé rezervy ve výbavě máš. Tím myslím lvl gemů. Pak je otázka zda hrát s Trapped. Je to obecně skvělý gem díky tomu, že je multiplikativní a navíc jak jsem teď postnul v sousedním vláknu, tak pro dočasnou FB DoTku se započte dvakrát. Ale pro variantu buildu s BH nebude moc často fungovat. Stun ze Zei's funguje minimálně v tomhle buildu (díky použitým skillům a nízkým proc koeficientům), takže ten tomu téměř vůbec nepomůže.
A do perma FB DoTky se dmg Trapped nesnapshotuje, ale mění se průběžně. To je pro BH variantu problém. Kdyby se snapshotoval, tak by se při správném timingu BH dal bonus uplatnit na celou dobu zabíjení RG. Ale když se aplikuje průběžně, tak většinu času nebude aktivní.
Kdybych nehrál variantu se Slow time, tak Trapped vyměním za Toxin gem. Sice přidá jen 10%, ale stabilně pořád. A pak přidá jednu velkou výhodu. A to, že obejde štít cor. angels (protože se nejprve aplikuje poison dmg z gemu, takže nahodí poison štít a fire je pak krají jako máslo). A něco málo přidá i samotná poison dmg (to ale už není žádná sláva). A navíc je to party boost.
Já takhle nevím co s gemy. V mojí variantě funguje Trapped parádně (všude pořád slow timy), takže ten určitě vyhodit nechci. Zei's je povinnost pro tenhle build. Takže bych musel vyhodit Powerfull. A docela o tom uvažuju. Je to ale sporné co vyjde lépe. Na vysokém lvl Powerfull stejně až tolik nepomůže u RG, protože se bonus ztratí moc brzy. A sem tam ho ztratím i během GR, když je málo elitek (to ale málokdy). Když je aktivní, tak je lepší než Toxin. Ale zase když přijde více cor. angels (zvlášť elitky), tak to je pro mě konec v GR 35 (nebo výše až více zkusím, zatím jsem GR 36 klíč co mám ani nepoužil). S Toxinem to bude pohodička.
K rozhodnutí mi hodně pomůže až teď testnou jako je to s Toxinem pro dočasnou DoTku, Kdyby se náhodou započítával také 2x, tak to už bych ho bral určitě místo powerfull.
Každopádně si teď Toxin levelnu aspoň na 25. A minimálně ho budu vždy používat na trial (tam je Powerfull úplně k ničemu).
Spolehlivější je Ghom test nebo jiný single target, kde můžeš dávat souvisle dmg bez přerušení a má dost life, aby nechcípnul hned a eleminoval variabilitu danou RNG pro konkrétní hit.
Animace u Apocalypsy je zcela zavádějící. Castni přes sebe několik Apocalyps a dle animace to bude hukot. Ovšem dmg bude také pořád stejná jako při jediné Apocalypse (nestackují se).
space7: Limit je o něco výše, někdo v popředí žebříčku se SS je (myslím GR37 nebo GR38).
A nějaké malé rezervy ve výbavě máš. Tím myslím lvl gemů. Pak je otázka zda hrát s Trapped. Je to obecně skvělý gem díky tomu, že je multiplikativní a navíc jak jsem teď postnul v sousedním vláknu, tak pro dočasnou FB DoTku se započte dvakrát. Ale pro variantu buildu s BH nebude moc často fungovat. Stun ze Zei's funguje minimálně v tomhle buildu (díky použitým skillům a nízkým proc koeficientům), takže ten tomu téměř vůbec nepomůže.
A do perma FB DoTky se dmg Trapped nesnapshotuje, ale mění se průběžně. To je pro BH variantu problém. Kdyby se snapshotoval, tak by se při správném timingu BH dal bonus uplatnit na celou dobu zabíjení RG. Ale když se aplikuje průběžně, tak většinu času nebude aktivní.
Kdybych nehrál variantu se Slow time, tak Trapped vyměním za Toxin gem. Sice přidá jen 10%, ale stabilně pořád. A pak přidá jednu velkou výhodu. A to, že obejde štít cor. angels (protože se nejprve aplikuje poison dmg z gemu, takže nahodí poison štít a fire je pak krají jako máslo). A něco málo přidá i samotná poison dmg (to ale už není žádná sláva). A navíc je to party boost.
Já takhle nevím co s gemy. V mojí variantě funguje Trapped parádně (všude pořád slow timy), takže ten určitě vyhodit nechci. Zei's je povinnost pro tenhle build. Takže bych musel vyhodit Powerfull. A docela o tom uvažuju. Je to ale sporné co vyjde lépe. Na vysokém lvl Powerfull stejně až tolik nepomůže u RG, protože se bonus ztratí moc brzy. A sem tam ho ztratím i během GR, když je málo elitek (to ale málokdy). Když je aktivní, tak je lepší než Toxin. Ale zase když přijde více cor. angels (zvlášť elitky), tak to je pro mě konec v GR 35 (nebo výše až více zkusím, zatím jsem GR 36 klíč co mám ani nepoužil). S Toxinem to bude pohodička.
K rozhodnutí mi hodně pomůže až teď testnou jako je to s Toxinem pro dočasnou DoTku, Kdyby se náhodou započítával také 2x, tak to už bych ho bral určitě místo powerfull.
Každopádně si teď Toxin levelnu aspoň na 25. A minimálně ho budu vždy používat na trial (tam je Powerfull úplně k ničemu).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já se po*eru, projdu přes GR 37 vyklepanej, protože jsem chytil naprosto debilní mapu s těma lítačkma s hokejkama. Jdu si pro level 38, ještě vydřenej z toho, že jsem v plusu, jsem si udělal screen, kdybych to nedal a o dvě elity dále, co se nestalo, vypadl proud, nekecám. Myslel jsem, že mě trefí, už dlouho jsem si takhle nebouchl do stolu
http://www.imgup.cz/images/2014/09/03/GR38.jpg
http://www.imgup.cz/images/2014/09/03/GR38.jpg
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Mloku, dik, fajn info. Uz jsem premyslel ze trapped vyhodím. Nebyl jsem si však jisty co tam dat. Co jsem se docetl, tak enforcer na hydry nefunguje. Stejne tak pry nefunguje %hydra damage na gearu. Toxin vyzkousim, to zni dobře. A ještě jsem si vsiml ze hodne lidi nehrae se tremi gemy a na amuletu mají radeji fire damage. Jinak na gearu je vždycky co zlepšovat. Taky by to chtelo vetsi paragon. Gemy taky časem vylepsim, ale znas to , deti, práce a rodina dela z nathaniely slabou wizardku
Dave: dobrá práce.
Dave: dobrá práce.
Re: Fire Hydra 2.1.0
37 je už hodně pěkný, gratuluju. A buď rád, že to nevypadlo už v tom GR37 když měl RG třeba 1% life. To by tě kleplo úplně :-)
Nechat fire dmg na amuletu je samozřejmě také možné. To se ale více vyplatí u buildů s dvouručkou, kde je méně % fire dmg.
Ty máš 78% fire dmg. Tzn. 20% fire dmg navíc přidá jen 11% dmg.
Toxin přidá ještě o něco méně (sčítá se s další aditivní dmg) bonus do dmg (bude to kolem 7-8% dle toho kolik jiné obecné dmg máš. Ale zase vyřešení těch cor. angels...
A něco málo za samotnou poison dmg. Takže je to na zvážení. Také to záleží na tom jaký je k dispozici fire amulet, vůbec nemusíš mít s 20% fire...
U dvouručky to dá o více. 40% x 60% fire je 14% dmg navíc.
Paragon teď půjde daleko rychleji než před 2.1. Také nemám moc času (měl jsem více první dva dny po spuštění 2.1, teď už zase ne).
Nechat fire dmg na amuletu je samozřejmě také možné. To se ale více vyplatí u buildů s dvouručkou, kde je méně % fire dmg.
Ty máš 78% fire dmg. Tzn. 20% fire dmg navíc přidá jen 11% dmg.
Toxin přidá ještě o něco méně (sčítá se s další aditivní dmg) bonus do dmg (bude to kolem 7-8% dle toho kolik jiné obecné dmg máš. Ale zase vyřešení těch cor. angels...
A něco málo za samotnou poison dmg. Takže je to na zvážení. Také to záleží na tom jaký je k dispozici fire amulet, vůbec nemusíš mít s 20% fire...
U dvouručky to dá o více. 40% x 60% fire je 14% dmg navíc.
Paragon teď půjde daleko rychleji než před 2.1. Také nemám moc času (měl jsem více první dva dny po spuštění 2.1, teď už zase ne).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak ještě mě teď napadla jedna varianta vyndat strongarmy a nasadit aughild s RoRGem. Rorg mám moc hezký, slot, CHD, IAS a dát místo BH slow time , tím pádem nechat trapped, zeil a powerful. Stávalo se mi že mirror images hodím ale než cokoli stihnou vyhodit tak umřou. Vlastně jediné pozitivum na nich je že tantnou mobky a hodí ten black hole.
Uvidím, vyzkouším dnes večer.
Uvidím, vyzkouším dnes večer.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Jak jsem předpokládal , perfektní mob kontrola , beze smrti GR 35 , ale boss padl 20 vteřin před koncem
Takže RoRG + aughild , MI a Slow time nic extra.. snad kdybych vyhnal damage bylo by to asi lepší nez strongarmy + BH
Takže RoRG + aughild , MI a Slow time nic extra.. snad kdybych vyhnal damage bylo by to asi lepší nez strongarmy + BH
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já jsem Aughild také zkoušel, ale i když hraju pořád variantu slow time + MI a mám nahozené Aughild rukavice, tak nenosím celý set. Cindercoat mi přidá o chlup více dmg i do elitek než Aughilds a do obyč mobů o hodně více. A kvůli defense ho zatím nepotřebuju, limituje mi více dmg než defense.
Ty jsi tím ale navíc přišel o SoJ a tam je jasné, že to vyjde znatelně hůře s dmg. Já přejdu na SoJ okamžitě jak mi padne fire SoJ.
Pokud chceš zkoušet variantu slow time, tak určitě nech SoJ, to vyjde na dmg lépe.
Ty jsi tím ale navíc přišel o SoJ a tam je jasné, že to vyjde znatelně hůře s dmg. Já přejdu na SoJ okamžitě jak mi padne fire SoJ.
Pokud chceš zkoušet variantu slow time, tak určitě nech SoJ, to vyjde na dmg lépe.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ahojte,tak som dal aj GR33(na rank umiestnenie to nebolo,kedže sa mi nespawnol dobrý Rift a niečo cez minútu som sa musel vracať).
Nerobil som žiadnu extra úpravu v builde,len som poštudoval nejaké videá ako to efektívnejšie hrať.S DPS 797k buffed (71% do Fire) je ale zrejme,že GR33 je aktuálne moje maximum,musím zdvihnúť DPS+vylepšiť druhý gem.
To mlok:Ako to môžeš hrať bez teleportu?Skúšal som 1-2 GR a vbec som nebol taký efektívny.Verím že Slow Time určite pomôže ale tá rýchlosť presunu tam proste nie je.........
Nerobil som žiadnu extra úpravu v builde,len som poštudoval nejaké videá ako to efektívnejšie hrať.S DPS 797k buffed (71% do Fire) je ale zrejme,že GR33 je aktuálne moje maximum,musím zdvihnúť DPS+vylepšiť druhý gem.
To mlok:Ako to môžeš hrať bez teleportu?Skúšal som 1-2 GR a vbec som nebol taký efektívny.Verím že Slow Time určite pomôže ale tá rýchlosť presunu tam proste nie je.........
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Fire Hydra 2.1.0
Bez teleportu jde hrát i GR 36, kterou jsem takto dal.
GR 37 už jsem bez teleportu a Glass canonu nestihl.
Mám, ale čím dál tím větší pocit, že MI bez Gale Force varianty, která se hrála před NERFem, už není ono. Moje zkušenosti z doby před NERFem paradá, MI prakticky vždy vycastili 4x Gale force a ve většině případů zasáhlo většinu enemies a dalo to 60% debuff. Pokud tam měl člověk Frost novu, tak i s tím MI dobře pracovali. Nyní když je v buildu Apocalypse + Hydra + BH, tak se mi zdá, že tu BH moc dobře a často nevyužívají. Nevšiml jsem si nějakého zásadního přínosu v gameplay, ale je fakt, že často si nestíhám všímat, co dělají, protože se soustředím sám na sebe.
Včera jsem dal GR 37 s klasickým buildem Apo + Hydra + BH + MI + Teleport. A pak jsem šel znovu bez MI, ale s Magic Weapon - Force weapon (bohužel jsem zapomněl vybrat runu na Force weapon, jak jsem později zjistil) a i tak jsem GR 37 opět stihl, ale s pomalejším časem, jelikož jsem chytil dlouhej dung (jeskyni) s úzkými chodbami, což pro FB build a forward rush styl není (jinak to nejde - člověk se musí neustále sunout dopředu ať se děje co se děje, teleport tomu pomůže, ale když nechytnete místo, kdy ty moby/elity udoláte a stále je jen nabalujete, což byl můj případ, tak se zase musíte při neúnosné situaci teleportovat zpět a zdržuje to). Co tím chci říci, že málokdy dokážu castnout efektivně BH (u RG je to stejně k ničemu) a MI to nedělaj taky moc často, tudíž BH debuff nemusí nutně udělat více DPS než 20% flat damage z Force weapon, kterou máte pořád a pokud máte Teleport, tak i defense, kterou MI přidají hodně ztratí na významu. Blbé je, se to nedá efektivně testovat, protože já opravdu jsem v trialech mizernej a nedostanu se ani na GR 30, když GR 34 dávám kolem 7-10 minut ...
Další věc je k těm kombinacím gearu. RoRG (47% CD) místo SoJ (20% Fire, 29% Elites) otevře několik možností:
Cindercoat - AP je vážně málo a RCR se fakt hodí, navíc přidá 17% k Fire (v této variantě přijdu o 29% do elit a získám místo toho 47% CD, jak to vychází matematicky nechám kdyžtak na Mloka a přijdu u 600 Armoru) lze vyzkoušet na Diabloprogressu, co dá více elemental elites DPS, zatím jsem nad tím neuvažoval, takže nemám zjištěno, jak to vychází.
Magefists - získám 19% Fire (opět přijdu o 29% do elit a 1% Fire a získám 47% CD) tato varianta je evidentně nesmysl
Ausghild ramena + bracery (přijdu o 30% debuff ze Strongarmů, o kterém začínám pochybovat, získám 15% do elit a dost defensivních statů, ale ztratím 20% Fire a 14% do elit) tato varianta se nevyplatí imo, protože damage je way to go na 37+.
Ještě jsem hrál variantu s Tal brněním, kde mi to přidalo 5% k fire a 100 All res oproti současnému FB brnění a dalších 100 All res ze setu a 2 AP/s navíc (tato varianta je dobrá na Toughness a QoL díky AP regenu, ale tudy cesta nevedla, protože jsem neměl dost damage a SoJ místo RoRG byl veliký boost, který jsem zaregistroval hned první run).
GR 37 už jsem bez teleportu a Glass canonu nestihl.
Mám, ale čím dál tím větší pocit, že MI bez Gale Force varianty, která se hrála před NERFem, už není ono. Moje zkušenosti z doby před NERFem paradá, MI prakticky vždy vycastili 4x Gale force a ve většině případů zasáhlo většinu enemies a dalo to 60% debuff. Pokud tam měl člověk Frost novu, tak i s tím MI dobře pracovali. Nyní když je v buildu Apocalypse + Hydra + BH, tak se mi zdá, že tu BH moc dobře a často nevyužívají. Nevšiml jsem si nějakého zásadního přínosu v gameplay, ale je fakt, že často si nestíhám všímat, co dělají, protože se soustředím sám na sebe.
Včera jsem dal GR 37 s klasickým buildem Apo + Hydra + BH + MI + Teleport. A pak jsem šel znovu bez MI, ale s Magic Weapon - Force weapon (bohužel jsem zapomněl vybrat runu na Force weapon, jak jsem později zjistil) a i tak jsem GR 37 opět stihl, ale s pomalejším časem, jelikož jsem chytil dlouhej dung (jeskyni) s úzkými chodbami, což pro FB build a forward rush styl není (jinak to nejde - člověk se musí neustále sunout dopředu ať se děje co se děje, teleport tomu pomůže, ale když nechytnete místo, kdy ty moby/elity udoláte a stále je jen nabalujete, což byl můj případ, tak se zase musíte při neúnosné situaci teleportovat zpět a zdržuje to). Co tím chci říci, že málokdy dokážu castnout efektivně BH (u RG je to stejně k ničemu) a MI to nedělaj taky moc často, tudíž BH debuff nemusí nutně udělat více DPS než 20% flat damage z Force weapon, kterou máte pořád a pokud máte Teleport, tak i defense, kterou MI přidají hodně ztratí na významu. Blbé je, se to nedá efektivně testovat, protože já opravdu jsem v trialech mizernej a nedostanu se ani na GR 30, když GR 34 dávám kolem 7-10 minut ...
Další věc je k těm kombinacím gearu. RoRG (47% CD) místo SoJ (20% Fire, 29% Elites) otevře několik možností:
Cindercoat - AP je vážně málo a RCR se fakt hodí, navíc přidá 17% k Fire (v této variantě přijdu o 29% do elit a získám místo toho 47% CD, jak to vychází matematicky nechám kdyžtak na Mloka a přijdu u 600 Armoru) lze vyzkoušet na Diabloprogressu, co dá více elemental elites DPS, zatím jsem nad tím neuvažoval, takže nemám zjištěno, jak to vychází.
Magefists - získám 19% Fire (opět přijdu o 29% do elit a 1% Fire a získám 47% CD) tato varianta je evidentně nesmysl
Ausghild ramena + bracery (přijdu o 30% debuff ze Strongarmů, o kterém začínám pochybovat, získám 15% do elit a dost defensivních statů, ale ztratím 20% Fire a 14% do elit) tato varianta se nevyplatí imo, protože damage je way to go na 37+.
Ještě jsem hrál variantu s Tal brněním, kde mi to přidalo 5% k fire a 100 All res oproti současnému FB brnění a dalších 100 All res ze setu a 2 AP/s navíc (tato varianta je dobrá na Toughness a QoL díky AP regenu, ale tudy cesta nevedla, protože jsem neměl dost damage a SoJ místo RoRG byl veliký boost, který jsem zaregistroval hned první run).
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak já jsem přišel ještě na něco zajímavého a možná to bude dobře fungovat. Místo apokalypsy jsem si dal frozen solid. Mirror klony to zaspamuji hned po vyvolání, tzn že mobky krásně mrznou , navíc nedělají damage, takže mirrory kolikrát stihnou vyvolat i druhou vlnu a nějaké ty černé díry. Funguje jak Zeil , tak perfektně trapped, což bylo opravdu znát. Navíc jsem místo conflagration nahodil cold blooded a viděl jsem tam tiky za 200m+
Jen to chce šeřit s AP. Ještě to prubnu na GR 35 a víc. Ale nevypadalo to vůbec špatně.
Jen to chce šeřit s AP. Ještě to prubnu na GR 35 a víc. Ale nevypadalo to vůbec špatně.
Re: Fire Hydra 2.1.0
To je sice pěkné, Frozen Solid s MI funguje dobře a na PTR se to hrálo místo FN, jenže Apocalypse je hlavní damage dealer spolu se stackováním DoTky přes Fire spelly a DoTka samotná, to nemůžeš nahradit imho, bude chybět damage. A ještě potřebuješ, aby tě ty mobové následovali a nestáli někde zmrzlí. Ale dej vědět.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
manusky11:
Potřebuju každou dmg co se dá sehnat na GR35+. To, že nemám ani Furnace, ani fire SoJ mi hodně snižuje dmg do elitek a RG a tam časově ztrácím zdaleka nejvíce. Oproti tomu na přesunech pomocí tp získám daleko méně než mi ušetří čas 20% dmg z MW.
Ve variantě slow time + MI je dobrý cc, takže defensivě teleport ani moc nepotřebuju. A pak když pořád házím slow time a MI, tak mám pořád 30% burst speed, takže to není zase tak pomalé. Jediný větší problém jsou mapy, kde je málo místa a hodně úzkých průchodů. Tam mi občas mobové zablokují cestu a v tu chvíli to už zdržuje poměrně dost a teleport by pomohl.
Zkoušel jsem hrát teleport jak místo MW, tak místo Hydry. V obou případech jsem zpomalil o 1-2 lvl GR než bez teleportu.
Až někdy budu míst Furnace a SoJ, tak to zase přehodnotím. 70-80% dmg do elitek navíc zcela změní situaci.
Dava_C:
Mně právě také přijde varianta s BH, že není takové terno a přitom to tak hrají skoro všichni na předních příčkách. MI nehází BH hned, takže když často hned chcípnou, tak není BH žádná. A moje BH má zase příliš velký cooldown.
Oproti tomu slow time hodí MI vždy okamžitě po vyvolání, takže ty 4 slow timy vedle sebe mám permanentně a se svojím slow time + ilusionist mám na vyších GR slow time pořád všude.
Někdy je mírná nevýhoda, že mobové jdou za mnou pomaleji a někdy to mírně zdrží. Ale často je to zase výhoda, protože nedochází k takovému nabalování jako bez slow time a tedy vracení se zpět za moby se nestává téměř nikdy (s BH se mi to stávalo mnohem častěji).
A pokud bych musel na vyšší GR (než zatím jsem) dát glass canon i s Furnace a SoJ (už to hrají skoro všichni na předních příčkách), tak zase je výhoda lepší cc se slow time.
Uvidímě co časem dostanu z varianty se slow time, hlavně až někdy bude Furnace a fire SoJ.
RoRG x SoJ x spotřeba AP:
Já mám také větší spotřebu než vystačí AP bez Cindercoatu. Takže v tomhle jsem rád, že zatím hraju s RoRG. Chtělo by to ale aspoň lepší RoRG (mám 4,5ChC nebo 36% ChD, vychází to +- nastejno, chtělo by to 6% ChC nebo 45% ChD), tak zkusím teď nějaký chvíli farmit (když je ten zvýšený drop).
Když jsem zkoušel varianty bez Cindercoatu (když nemám fire SoJ, tak jsem zkoušel dát Aughilds set když stejně nehraju se Strongarmy), tak jsem s AP už nevystačil a nestačilo mi ani přidat v paragonu do max AP. Musel jsem dát Astral presense, s tím zase pohoda, to vychází +- stejně jako se Cinderocatem.
Tedy až bude fire SoJ, tak zřejmě dám Astral presense (to bych ale nemohl rát glass canon na vyšší GR, s tím ale si stejně nejsem jistý, že to dám ohledně defense).
30% do elit je jasně lepší než 50% ChD do elit. Ale zase 50% ChD přidá dmg všude. Když je Furnace, tak to je ztráta dmg do elit ze SoJe menší ztrátou než když Furnace ještě nemám.
U varianty SoJ bych ale ještě na FB armor rollnul 15% k apocalypse.
Potřebuju každou dmg co se dá sehnat na GR35+. To, že nemám ani Furnace, ani fire SoJ mi hodně snižuje dmg do elitek a RG a tam časově ztrácím zdaleka nejvíce. Oproti tomu na přesunech pomocí tp získám daleko méně než mi ušetří čas 20% dmg z MW.
Ve variantě slow time + MI je dobrý cc, takže defensivě teleport ani moc nepotřebuju. A pak když pořád házím slow time a MI, tak mám pořád 30% burst speed, takže to není zase tak pomalé. Jediný větší problém jsou mapy, kde je málo místa a hodně úzkých průchodů. Tam mi občas mobové zablokují cestu a v tu chvíli to už zdržuje poměrně dost a teleport by pomohl.
Zkoušel jsem hrát teleport jak místo MW, tak místo Hydry. V obou případech jsem zpomalil o 1-2 lvl GR než bez teleportu.
Až někdy budu míst Furnace a SoJ, tak to zase přehodnotím. 70-80% dmg do elitek navíc zcela změní situaci.
Dava_C:
Mně právě také přijde varianta s BH, že není takové terno a přitom to tak hrají skoro všichni na předních příčkách. MI nehází BH hned, takže když často hned chcípnou, tak není BH žádná. A moje BH má zase příliš velký cooldown.
Oproti tomu slow time hodí MI vždy okamžitě po vyvolání, takže ty 4 slow timy vedle sebe mám permanentně a se svojím slow time + ilusionist mám na vyších GR slow time pořád všude.
Někdy je mírná nevýhoda, že mobové jdou za mnou pomaleji a někdy to mírně zdrží. Ale často je to zase výhoda, protože nedochází k takovému nabalování jako bez slow time a tedy vracení se zpět za moby se nestává téměř nikdy (s BH se mi to stávalo mnohem častěji).
A pokud bych musel na vyšší GR (než zatím jsem) dát glass canon i s Furnace a SoJ (už to hrají skoro všichni na předních příčkách), tak zase je výhoda lepší cc se slow time.
Uvidímě co časem dostanu z varianty se slow time, hlavně až někdy bude Furnace a fire SoJ.
RoRG x SoJ x spotřeba AP:
Já mám také větší spotřebu než vystačí AP bez Cindercoatu. Takže v tomhle jsem rád, že zatím hraju s RoRG. Chtělo by to ale aspoň lepší RoRG (mám 4,5ChC nebo 36% ChD, vychází to +- nastejno, chtělo by to 6% ChC nebo 45% ChD), tak zkusím teď nějaký chvíli farmit (když je ten zvýšený drop).
Když jsem zkoušel varianty bez Cindercoatu (když nemám fire SoJ, tak jsem zkoušel dát Aughilds set když stejně nehraju se Strongarmy), tak jsem s AP už nevystačil a nestačilo mi ani přidat v paragonu do max AP. Musel jsem dát Astral presense, s tím zase pohoda, to vychází +- stejně jako se Cinderocatem.
Tedy až bude fire SoJ, tak zřejmě dám Astral presense (to bych ale nemohl rát glass canon na vyšší GR, s tím ale si stejně nejsem jistý, že to dám ohledně defense).
30% do elit je jasně lepší než 50% ChD do elit. Ale zase 50% ChD přidá dmg všude. Když je Furnace, tak to je ztráta dmg do elit ze SoJe menší ztrátou než když Furnace ještě nemám.
U varianty SoJ bych ale ještě na FB armor rollnul 15% k apocalypse.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire Hydra 2.1.0
Moje prvni postrehy, chvili jsem zkousel firebird na non season HC, s furnace, bez SOJ. Hral jsem s tim fakt chvili, takze jsem s timhle buildem uplna lama, ale mam pocit, ze elitky umiraj rychleji a delaj mi mensi problemy, nez trash ..., mozna to bude tim, ze nemam String of Ears a i bili mi davaji zabrat a nebo mozna jen nejsem zvykly na tenhle styl hry, to se pozna, trenovat vic budu asi az slozim Firebird na season
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire Hydra 2.1.0
tak ted jsem zvedavy jak moc se to zmeni:
Opravena chyba, kdy Firebird's Finery po aplikaci DoT ihned udělila kritické poškození.
Opravena chyba, kdy Blizzard (s runou Apocalypse) udělovala extra poškození při nové aplikaci DoT z Firebird's Finery.
Opravena chyba, kdy Firebird's Finery po aplikaci DoT ihned udělila kritické poškození.
Opravena chyba, kdy Blizzard (s runou Apocalypse) udělovala extra poškození při nové aplikaci DoT z Firebird's Finery.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já nevím jestli je horší BH (bez CDR buildů) nebo MI ve spojení s Apo + Hydra + BH . Přitom u Gale Hydry byli MI perfektní stejně jako u WoW wizarda, kdy jsem nahodil MI a v tu ránu už šrotovali elitu 4x BH + Gale force a do toho házeli Frost novu. Rád bych testoval i třeba ten Slow time, ale opravdu mě nebaví levelovat na 37 jen tak z bůhdarma. Uvidíme, kolik Shardů bude teď za vyšší GR levely, zda se to vyplatí oproti T6, což je i relax.
Jsem ale celkově spokojen z několika důvodů:
Dal jsem GR 37 se stejným buildem, který je vhodný pro T6 Nephalem rifty (tedy varianta s Teleportem + Glass cannon a FW místo MI, které jsou na T6 ztráta času), takže nemusím přestavovat buildy, ale mám jeden univerzální dobrý na nízké i vyšší obtížnosti).
Clear time T6 Nephalem riftu
Cítím se jako wizard, když jedu tento kite build a můžu mít i Teleport, což je prostě Wizardův základ. Na začátku jsem měl problém při přechodu, protože od vanilly jsem hrál jen melee (CM/WW, Archon - facetank s LS, Arcane melee wizard a pak WoW wizard). Toto je návrat ke kořenům, když jsem se 10 minut honil s elitou Blizzard - Hydra - Blizzard - Hydra - zeď - Teleport - Blizzard - Hydra - Blizzard - Hydra - enrage a pomalá smrt )
Uvidíme kam se bude FB wiz ubírat a na co Theorycrafteři přijdou, rád bych se udržel v první tisícovce, což bude chtít časem určitě dát GR 38 a pak si už jen v klidu hrát.
Jsem ale celkově spokojen z několika důvodů:
Dal jsem GR 37 se stejným buildem, který je vhodný pro T6 Nephalem rifty (tedy varianta s Teleportem + Glass cannon a FW místo MI, které jsou na T6 ztráta času), takže nemusím přestavovat buildy, ale mám jeden univerzální dobrý na nízké i vyšší obtížnosti).
Clear time T6 Nephalem riftu
Cítím se jako wizard, když jedu tento kite build a můžu mít i Teleport, což je prostě Wizardův základ. Na začátku jsem měl problém při přechodu, protože od vanilly jsem hrál jen melee (CM/WW, Archon - facetank s LS, Arcane melee wizard a pak WoW wizard). Toto je návrat ke kořenům, když jsem se 10 minut honil s elitou Blizzard - Hydra - Blizzard - Hydra - zeď - Teleport - Blizzard - Hydra - Blizzard - Hydra - enrage a pomalá smrt )
Uvidíme kam se bude FB wiz ubírat a na co Theorycrafteři přijdou, rád bych se udržel v první tisícovce, což bude chtít časem určitě dát GR 38 a pak si už jen v klidu hrát.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
To ale je staré už z 26.8.NENIE píše:tak ted jsem zvedavy jak moc se to zmeni:
Opravena chyba, kdy Firebird's Finery po aplikaci DoT ihned udělila kritické poškození.
Opravena chyba, kdy Blizzard (s runou Apocalypse) udělovala extra poškození při nové aplikaci DoT z Firebird's Finery.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire Hydra 2.1.0
neverim svym ocim super, rozumimJsem ale celkově spokojen z několika důvodů
ja zas naopak jsem z firebird setu a tohodle stylu hry v GR trosku nesvuj - hodne dlouho - vlastne co jsem presel na HC hraju radeji na defense a skoro melee buildy a hlavne s lagy to je fakt HC - takze urcite se budu snazit zakomponovat do buildu co nejlepsi CC
ale co uz me dneska napadlo - tak zazitek z vysokeho GR bych trosku prirovnal k tomu jak jsme hrali MP10only/noAH - co se tyce obtiznosti prezit - damage a rychlost zabijeni potvor byla samozrejme nesrovnatelne mensi
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire Hydra 2.1.0
But nothing can beat CMWW Ještě teď mě mrazí, když si pustím staré videa, co jsem nahrál
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Dava_C:
Na T6 hraju taky většinou s TP (místo MI). Když to prohazuju, tak v podstatě jen pár skillů (teleport, na vyšší GR nahodit UA, na Bounty pak dávám většinou Evocation, abych měl rychleji tp i když nedostanu dmg).
Z teleportu jsem ale spíš zklamaný, protože jak jsem hrál předtím CDR Archona, tak jsem byl zvyklý na daleko lepší teleport. Proto mi ani tak nevadí hrát bez něj, když stejně není pořádný.
Slow time nezkoušej na GR37 (kde by byla škoda zkoušet, kdyby to vůbec nesedělo), ale stačí zkusit už o něco níže, kde to dáš určitě a i tak něco už poznáš.
Já budu ještě testovat více všechny ty varianty. Více dám šanci ještě slow time + teleport bez MI. A ještě zkusím znovu slow time + MI + teleport bez MW.
Teď jsem chvilku hrál zatím bounties, zkouším teď RoRG kdyby je napadlo to zase zrušit. I když si myslím, že to spíše nechají. Za 2 hodiny 2x RoRG, to jde (asi 14 cachek nebo kolik přesně, v průměru jsem někde na 8-9 minutách solo T6 A1 bounties).
Odkládním se už více od Conflagration. Ta totiž moc nemá cenu, moc dmg nepřinese, protože se projeví jen někdy. Do permanent FB DoT nefunguje, což je problém a proto není nic moc. Na dmg zkusím hrát také i na vyšší rifty Glass canon.
Na množství shardů jsem také zvědav kolik to navýšili.
Na udržení v první tisícovce si myslím, že bude GR37 co už jsi dal stačit na hodně dlouho. Výbavu už v žebříčku mají téměř všichni i na místech kolem GR34-35 a prostě spousta lidí tak dobře zahrát neumí. Já už si přidám divně i na GR35 bez Furnace když všichni okolo ho mají.
Darkness:
Pro nejlepší cc a tedy bezpečnost bych určitě zvolil slow time + MI + teleport. Nejen, že samotný ty skilly jsou nejlepší z těch variant co lze hrát na cc, ale také všechny tři jsou resetovány ilusionistem, takže je máš co nejvíce.
FB build je na HC hodně slušný, protože máš dvě pojistky UA + samotný FB. A oživením samotným FB je ještě výrazně lepší než UA.
Na T6 hraju taky většinou s TP (místo MI). Když to prohazuju, tak v podstatě jen pár skillů (teleport, na vyšší GR nahodit UA, na Bounty pak dávám většinou Evocation, abych měl rychleji tp i když nedostanu dmg).
Z teleportu jsem ale spíš zklamaný, protože jak jsem hrál předtím CDR Archona, tak jsem byl zvyklý na daleko lepší teleport. Proto mi ani tak nevadí hrát bez něj, když stejně není pořádný.
Slow time nezkoušej na GR37 (kde by byla škoda zkoušet, kdyby to vůbec nesedělo), ale stačí zkusit už o něco níže, kde to dáš určitě a i tak něco už poznáš.
Já budu ještě testovat více všechny ty varianty. Více dám šanci ještě slow time + teleport bez MI. A ještě zkusím znovu slow time + MI + teleport bez MW.
Teď jsem chvilku hrál zatím bounties, zkouším teď RoRG kdyby je napadlo to zase zrušit. I když si myslím, že to spíše nechají. Za 2 hodiny 2x RoRG, to jde (asi 14 cachek nebo kolik přesně, v průměru jsem někde na 8-9 minutách solo T6 A1 bounties).
Odkládním se už více od Conflagration. Ta totiž moc nemá cenu, moc dmg nepřinese, protože se projeví jen někdy. Do permanent FB DoT nefunguje, což je problém a proto není nic moc. Na dmg zkusím hrát také i na vyšší rifty Glass canon.
Na množství shardů jsem také zvědav kolik to navýšili.
Na udržení v první tisícovce si myslím, že bude GR37 co už jsi dal stačit na hodně dlouho. Výbavu už v žebříčku mají téměř všichni i na místech kolem GR34-35 a prostě spousta lidí tak dobře zahrát neumí. Já už si přidám divně i na GR35 bez Furnace když všichni okolo ho mají.
Darkness:
Pro nejlepší cc a tedy bezpečnost bych určitě zvolil slow time + MI + teleport. Nejen, že samotný ty skilly jsou nejlepší z těch variant co lze hrát na cc, ale také všechny tři jsou resetovány ilusionistem, takže je máš co nejvíce.
FB build je na HC hodně slušný, protože máš dvě pojistky UA + samotný FB. A oživením samotným FB je ještě výrazně lepší než UA.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire Hydra 2.1.0
jj, 2 pojistech jsem si vedom, ale kdyz uz jsou vyuzivane i na SC, tak to neni zadna sranda pobihat nekde v GR30+
(zatim jsem zrusil kdyz mam firebird UA, na extremni urovne zatim nechodim)
slow time + MI + teleport - asi jo, ale jeste mozna neco k tomu
(zatim jsem zrusil kdyz mam firebird UA, na extremni urovne zatim nechodim)
slow time + MI + teleport - asi jo, ale jeste mozna neco k tomu
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)