Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Quetak » 19.06.2012, 10:46 hod.

Teď bude patch 1.0.3 tak se to asi hodně změní, doporučuju vydržet s nějakym nakupovánim itemů až po patchy a vyzkoušení.

Mongy: Než sem šel do A2 tak sem sem se snažil vytáhnout redukci z armoru a resistů oboje nad 70%, pak už se mi to zdálo celkem snesitelný, teď mám myslím 75% z armoru a 76% z resistů a je to už hodně vpohodě, vpodstatě v A2 už nemam na co umřít. HP čim víc tim líp, ale neberu to jako main stat na přežití, snažil sem se držet kolem 35k, teď mam asi 42k.

Commik
Quill Rat
Příspěvky:29
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Commik#2250

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Commik » 19.06.2012, 14:46 hod.

Quetak píše:Teď bude patch 1.0.3 tak se to asi hodně změní, doporučuju vydržet s nějakym nakupovánim itemů až po patchy a vyzkoušení.

Mongy: Než sem šel do A2 tak sem sem se snažil vytáhnout redukci z armoru a resistů oboje nad 70%, pak už se mi to zdálo celkem snesitelný, teď mám myslím 75% z armoru a 76% z resistů a je to už hodně vpohodě, vpodstatě v A2 už nemam na co umřít. HP čim víc tim líp, ale neberu to jako main stat na přežití, snažil sem se držet kolem 35k, teď mam asi 42k.
Zaujímalo by ma či stratégia na resisty u wizarda má význam aj v 3 a 4 akte. Čo som čítal príspevky ľudí čo sa orientovali na resisty tak všetci hovorili iba o prvých dvoch aktoch.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Quetak » 19.06.2012, 14:52 hod.

Commik píše:Zaujímalo by ma či stratégia na resisty u wizarda má význam aj v 3 a 4 akte. Čo som čítal príspevky ľudí čo sa orientovali na resisty tak všetci hovorili iba o prvých dvoch aktoch.
Význam to asi má, diabla mam dole solo a farmim celkem vklidu A3 cynderu+asmodana s 5NV. Ale podle všeho je glass canon taky použitelnej, jen s jinou strategií.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Alfajk » 20.06.2012, 06:24 hod.

ted se snizenou dmg 3+4A se resisty dostanou jeste vic do popredi,protoze to bude lip tankovatelny...a glass canon se snazej vsim moznym eliminovat,kdyby alespon zvysili sanci na drop resist eq...

Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Reitak » 20.06.2012, 08:08 hod.

osobne by som nejake extra rezisty do wizarda, pripadne huntera nedaval, to su classy na vzdialenost, takze skor sa orientovat na HP a hlavne velky dmg, aby sa k vam nik nepriblizil. Neviem, ci je u huntera moznost knockback, tym padom by sa nemal nikto dostat, wizard by si mal tiez robit odstup a nemal by sa vystavovat moltenu, ci inym chujovinam, ten nech ide radsej do dmg ako rezistov.

Erunteno
Quill Rat
Příspěvky:1

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Erunteno » 20.06.2012, 12:56 hod.

MYslím, že těd se to víc vyplatí nebo hodlate díky umírání porad utracet ty nehorazné sumy za opravy co ted zavedly? ;)

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Quetak » 20.06.2012, 13:23 hod.

Sem tak rád, že sem přesně na tohle připravenej, nemusim měnit žádnej eq, nerfli mi jen jeden item a navíc ještě nerfli monstra...víc sem si přát nemohl :)

ramm
Quill Rat
Příspěvky:3

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od ramm » 21.06.2012, 09:35 hod.

U Wizarda je uplne jedno, kolik ma zivotu, rezistu, armor, damage reduce POKUD pouziva Force Armor. Dulezita je vysledna hodnota EHP (Effective Health Pool). To jest hodnota, kde se k zivotum prictou bonusy (prevedene na zivoty) na redukci poskozeni dmg za rezisty, armor, staty, skilly......

TL;DR verze dole

Zvysenim jedne hodnoty se muze snizit druha a naopak. Kazda hodnota ma jiny vliv na EHP. Tzn: jeden armor se napriklad rovna 10EHP (priklad). Kdezto +1 to All res = treba 25EHP. (kazda postava to ma jinak).

EHP je dulezite pri pocitani max zivota, ktery mi staci pri pouzivani Force Armoru = musim mit alespon tolik zivota, abych nedostal instant kill od mobu v actu3/4.

EHP (celkove zivoty po zapocteni bonusu) tim padem musi byt o neco vetsi nez maximalni mozny raw damage. Z toho se daji vyloucit monstra, jejichz utokum se da lehce vyhnout (executioner treba), ty maji dmg samozrejme vetsi (neco pres 200k). Cili se pocita pouze s utokem, kteremu se vyhnout za kazdou cenu nejde. A ten byl pred patchem cca 123k~. Cili se staci zamerit na jakekoliv veci, co zvysuji EHP, cimz se da nekde jinde zase ubrat.

PS: v 1.0.3 po nerfu dmg v ACTu 2/3/4 se EHP pouzitelne pro Force Armor snizilo asi na 96k (neovereno), takze je mozne jit jeste niz.
PS2: Od urcite hodnoty EHP (mam pocit ze to je neco pres 500k) se uz vyplati mit Prismatic Armor namisto FA

Kalkulacka na EHP zde:

http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#intro

TL;DR: Nacpete na sebe veci, ktere vam zajisti max 126k EHP pri pouzivani FA (po patchi 1.0.3 staci asi 96k). Vsechno navic je zbytecny, jelikoz se stejne z HP odebere 35%

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Tyckin » 25.06.2012, 19:42 hod.

Mě teda parťák (barbar/monk) taky říká, že rezisty nepotřebuju, že jsem wizzard a mám prý si držet odstup a mít vysoký damage. Jenže k čemu je vysoký damage, když jste mrtví dřív, než nějaký způsobíte :D Ono ne vždy se dá udržet odstup - např. kolem zlaté elity se motají tři imunní kamarádi někde v katakombách a jaksi překáží v cestě či útoku :roll: Prostě vyhnout se všemu nedá, potvor bývá někdy více, házejí oheň, zmražujou atd., takže něco ustát se zkrátka musí, protože pak nahodím archona a než stihnu "zabrat útočnou pozici", jsem mrtvej :(
Takže taky kupuju all rezist itemy, ale asi se to dá hrát i opačně s pár hp a obrovským dmg, to už je ale asi kumšt aby jeden někde nechytil žádnou ránu...

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Quetak » 27.06.2012, 17:29 hod.

Včera sem hrál kámošema coop - barb s resist shoutem a monk s resist aurou - a měl sem physical resistance 1750 -86% redukce, to byla paráda, s takovou nebylo možný umřít :)

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

ALL resists - 3. akt

Příspěvek od Tyckin » 02.07.2012, 18:44 hod.

Celkem by mne taky zajímalo, kolik tak jako wiz potřebuju do 3. aktu (parta DH, MONK a já WIZZ, asi přiberem BARBARa) Belial čerstvě padnul a rezisty mám cca 74% (ovšem damage reduction pouze 55%) a to vše s energy armorem. Chtěl bych začít lovit itemy s critical statem, ale v kombinaci s vysokou inteligencí, all rezist, nějakou vitalitou a popř. i armorem už je to celkem drahá sranda :D Jinak mám teď 30k hp a 31k dmg, což asi nebude do 3. aktu stačit co? Momentálně šetřím na nějakou pěknou one hand, ale s nefunkční aukcí to jde pomalu :OXO

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Grammator » 03.07.2012, 04:52 hod.

3. akt mě taky teď čeká, sice mám wizza co i s mf výbavou tankuje monkům butchera :D, ale na konci 2. aktu už slušně nakupoval (ale to i monkové a barbové, takže mi to žíly netrhá), mám docela slušnou dodge šanci (okolo 35% s mantrou - většinou jedu v tandemu s DDho monkem), ta pomáhá, po patchi sem se v damage zaměřil na větší šlehy pomaleji a jde mi to líp než na max AS... hlavně s archonkem jsou kolikrá šamponi za pár sekund tuhý, jen mě štvou reflect damage :D
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Tyckin » 06.07.2012, 17:40 hod.

Tak mám pocit, že na inferno v aktu 3 jsou veškeré all rezist na prd, tam chcípnu jen když se na mě něco ošklivě podívá :lol:
Tudíž smířit se s umíráním a zaměřit se vysokou damage a dobrou taktiku boje, ale umírat se tam prostě brutálně bude :(

Uživatelský avatar
umiyaki
Fallen Shaman
Příspěvky:72
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od umiyaki » 06.07.2012, 20:03 hod.

nevim, azmodana jsem zabil dnes s dps v zakladu 13,5k. res 900-1000, hp 64k. neumiral jsem skoro vubec.

casperdeluxe
Gorebelly
Příspěvky:377
BattleTag:casperdeluxe#2494

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od casperdeluxe » 09.07.2012, 10:10 hod.

Tak já jsem zvědavej, jak si budu dávat act2. Wizz 32kdps, 40kHP. 1. act v pohodě. Zaměřuji se na dmg - teď hledám 1h weapon +int +crit dmg + socked. Všechno cpu do crit chance momentálně 18.5% zatím. Když se ke mě něco přiblíží a dává mi to sadu, tak se odportím, zregeneruju a jdu zpět. Občas si mě nějakej chapik přitáhne přímo do třech arcane laserů. A to se přežít asi nedá :D

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Tyckin » 24.07.2012, 11:03 hod.

Ono wizard se dá hrát i jako tank, nic proti. A taky jde o to zda člověk hraje sám či v partě.
Já se pro akt 3 na all rezist vykašlal a zaměřuju se (kde to item dovoluje) na critical chance a damage, v partě s jedním či dvěma tanky (monk/barbar) a DH pak je ode mne očekáván vysoký dmg (se spoustou nevyhnutelných úmrtí :D ), momentálně 52k dmg při 36k hp (27% critical chance a 110% ciritcal hit), zvláště v podobě archona elity slušně oškubu (pokud nemaj reflect, to je pak konec :lol: )
Prostě tanky do zaměstnávaj a držej se naživu, já wizz a kolega DH dáváme dmg, a funguje to ;) Běžně u elit chcípnu 1-4x, ale s tím se prostě počítá, když dá elita vězení, mráz, sentry, přitahuje atd., pak je prostě smrt nevyhnutelná a jde o to narvat do nich co nejvyšší dmg za nejkratší čas :)

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Quetak » 24.07.2012, 11:07 hod.

Kdyby mě měl každej elite pack přijít na 6-24k goldů tak se na to vyprdnu :)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++

Příspěvek od Kuki10 » 24.07.2012, 15:18 hod.

Ja jsem ted prekopal wizzarda na critical....
S tím, že používám shock pulse s runou piercieng orb a druhej spel mam desintegrate s runou chaos nexus....
Dál energy armor s runou na crit. chance, magic weapon s runou blood magic, familiara s runou sparflink a telepor s runou fracture....
S timto mam dmg necelých 54dps, crit chance 50.5% a critacl dmg 281....
Az se mi podari sehnat jednorucka s critem aspon tech 87-90% a socketem tak to bude narez....
Hraji to ted ciste na dmg, takze idealka do party, ale da se i solo....
Zkousel jsem i Archona se kterym i na tretim a ctvrtym actu padaj uplne vsichni a pomoci pasivek jste v archonovi temer porad:-D
V zaloze mam i eqip se stitem a armory s rezistama - tady kolega Quetak mi s tim pomahal a je to parada, v celku se to da projit....
A rezisty tedka moc neresim jsem kolem 400, u vseho mam crit chance, gmd a kde to jde oboje....
Tod muj postreh, pokud ma nekdo nejaky napad klidne sem s nim:-)

Odpovědět

Zpět na „Wizard“