Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Teď bude patch 1.0.3 tak se to asi hodně změní, doporučuju vydržet s nějakym nakupovánim itemů až po patchy a vyzkoušení.
Mongy: Než sem šel do A2 tak sem sem se snažil vytáhnout redukci z armoru a resistů oboje nad 70%, pak už se mi to zdálo celkem snesitelný, teď mám myslím 75% z armoru a 76% z resistů a je to už hodně vpohodě, vpodstatě v A2 už nemam na co umřít. HP čim víc tim líp, ale neberu to jako main stat na přežití, snažil sem se držet kolem 35k, teď mam asi 42k.
Mongy: Než sem šel do A2 tak sem sem se snažil vytáhnout redukci z armoru a resistů oboje nad 70%, pak už se mi to zdálo celkem snesitelný, teď mám myslím 75% z armoru a 76% z resistů a je to už hodně vpohodě, vpodstatě v A2 už nemam na co umřít. HP čim víc tim líp, ale neberu to jako main stat na přežití, snažil sem se držet kolem 35k, teď mam asi 42k.
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Zaujímalo by ma či stratégia na resisty u wizarda má význam aj v 3 a 4 akte. Čo som čítal príspevky ľudí čo sa orientovali na resisty tak všetci hovorili iba o prvých dvoch aktoch.Quetak píše:Teď bude patch 1.0.3 tak se to asi hodně změní, doporučuju vydržet s nějakym nakupovánim itemů až po patchy a vyzkoušení.
Mongy: Než sem šel do A2 tak sem sem se snažil vytáhnout redukci z armoru a resistů oboje nad 70%, pak už se mi to zdálo celkem snesitelný, teď mám myslím 75% z armoru a 76% z resistů a je to už hodně vpohodě, vpodstatě v A2 už nemam na co umřít. HP čim víc tim líp, ale neberu to jako main stat na přežití, snažil sem se držet kolem 35k, teď mam asi 42k.
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Význam to asi má, diabla mam dole solo a farmim celkem vklidu A3 cynderu+asmodana s 5NV. Ale podle všeho je glass canon taky použitelnej, jen s jinou strategií.Commik píše:Zaujímalo by ma či stratégia na resisty u wizarda má význam aj v 3 a 4 akte. Čo som čítal príspevky ľudí čo sa orientovali na resisty tak všetci hovorili iba o prvých dvoch aktoch.
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
ted se snizenou dmg 3+4A se resisty dostanou jeste vic do popredi,protoze to bude lip tankovatelny...a glass canon se snazej vsim moznym eliminovat,kdyby alespon zvysili sanci na drop resist eq...
-
- Gorebelly
- Příspěvky:254
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reitak#2702
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
osobne by som nejake extra rezisty do wizarda, pripadne huntera nedaval, to su classy na vzdialenost, takze skor sa orientovat na HP a hlavne velky dmg, aby sa k vam nik nepriblizil. Neviem, ci je u huntera moznost knockback, tym padom by sa nemal nikto dostat, wizard by si mal tiez robit odstup a nemal by sa vystavovat moltenu, ci inym chujovinam, ten nech ide radsej do dmg ako rezistov.
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
MYslím, že těd se to víc vyplatí nebo hodlate díky umírání porad utracet ty nehorazné sumy za opravy co ted zavedly?
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Sem tak rád, že sem přesně na tohle připravenej, nemusim měnit žádnej eq, nerfli mi jen jeden item a navíc ještě nerfli monstra...víc sem si přát nemohl
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
U Wizarda je uplne jedno, kolik ma zivotu, rezistu, armor, damage reduce POKUD pouziva Force Armor. Dulezita je vysledna hodnota EHP (Effective Health Pool). To jest hodnota, kde se k zivotum prictou bonusy (prevedene na zivoty) na redukci poskozeni dmg za rezisty, armor, staty, skilly......
TL;DR verze dole
Zvysenim jedne hodnoty se muze snizit druha a naopak. Kazda hodnota ma jiny vliv na EHP. Tzn: jeden armor se napriklad rovna 10EHP (priklad). Kdezto +1 to All res = treba 25EHP. (kazda postava to ma jinak).
EHP je dulezite pri pocitani max zivota, ktery mi staci pri pouzivani Force Armoru = musim mit alespon tolik zivota, abych nedostal instant kill od mobu v actu3/4.
EHP (celkove zivoty po zapocteni bonusu) tim padem musi byt o neco vetsi nez maximalni mozny raw damage. Z toho se daji vyloucit monstra, jejichz utokum se da lehce vyhnout (executioner treba), ty maji dmg samozrejme vetsi (neco pres 200k). Cili se pocita pouze s utokem, kteremu se vyhnout za kazdou cenu nejde. A ten byl pred patchem cca 123k~. Cili se staci zamerit na jakekoliv veci, co zvysuji EHP, cimz se da nekde jinde zase ubrat.
PS: v 1.0.3 po nerfu dmg v ACTu 2/3/4 se EHP pouzitelne pro Force Armor snizilo asi na 96k (neovereno), takze je mozne jit jeste niz.
PS2: Od urcite hodnoty EHP (mam pocit ze to je neco pres 500k) se uz vyplati mit Prismatic Armor namisto FA
Kalkulacka na EHP zde:
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#intro
TL;DR: Nacpete na sebe veci, ktere vam zajisti max 126k EHP pri pouzivani FA (po patchi 1.0.3 staci asi 96k). Vsechno navic je zbytecny, jelikoz se stejne z HP odebere 35%
TL;DR verze dole
Zvysenim jedne hodnoty se muze snizit druha a naopak. Kazda hodnota ma jiny vliv na EHP. Tzn: jeden armor se napriklad rovna 10EHP (priklad). Kdezto +1 to All res = treba 25EHP. (kazda postava to ma jinak).
EHP je dulezite pri pocitani max zivota, ktery mi staci pri pouzivani Force Armoru = musim mit alespon tolik zivota, abych nedostal instant kill od mobu v actu3/4.
EHP (celkove zivoty po zapocteni bonusu) tim padem musi byt o neco vetsi nez maximalni mozny raw damage. Z toho se daji vyloucit monstra, jejichz utokum se da lehce vyhnout (executioner treba), ty maji dmg samozrejme vetsi (neco pres 200k). Cili se pocita pouze s utokem, kteremu se vyhnout za kazdou cenu nejde. A ten byl pred patchem cca 123k~. Cili se staci zamerit na jakekoliv veci, co zvysuji EHP, cimz se da nekde jinde zase ubrat.
PS: v 1.0.3 po nerfu dmg v ACTu 2/3/4 se EHP pouzitelne pro Force Armor snizilo asi na 96k (neovereno), takze je mozne jit jeste niz.
PS2: Od urcite hodnoty EHP (mam pocit ze to je neco pres 500k) se uz vyplati mit Prismatic Armor namisto FA
Kalkulacka na EHP zde:
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#intro
TL;DR: Nacpete na sebe veci, ktere vam zajisti max 126k EHP pri pouzivani FA (po patchi 1.0.3 staci asi 96k). Vsechno navic je zbytecny, jelikoz se stejne z HP odebere 35%
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Mě teda parťák (barbar/monk) taky říká, že rezisty nepotřebuju, že jsem wizzard a mám prý si držet odstup a mít vysoký damage. Jenže k čemu je vysoký damage, když jste mrtví dřív, než nějaký způsobíte Ono ne vždy se dá udržet odstup - např. kolem zlaté elity se motají tři imunní kamarádi někde v katakombách a jaksi překáží v cestě či útoku Prostě vyhnout se všemu nedá, potvor bývá někdy více, házejí oheň, zmražujou atd., takže něco ustát se zkrátka musí, protože pak nahodím archona a než stihnu "zabrat útočnou pozici", jsem mrtvej
Takže taky kupuju all rezist itemy, ale asi se to dá hrát i opačně s pár hp a obrovským dmg, to už je ale asi kumšt aby jeden někde nechytil žádnou ránu...
Takže taky kupuju all rezist itemy, ale asi se to dá hrát i opačně s pár hp a obrovským dmg, to už je ale asi kumšt aby jeden někde nechytil žádnou ránu...
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Včera sem hrál kámošema coop - barb s resist shoutem a monk s resist aurou - a měl sem physical resistance 1750 -86% redukce, to byla paráda, s takovou nebylo možný umřít
ALL resists - 3. akt
Celkem by mne taky zajímalo, kolik tak jako wiz potřebuju do 3. aktu (parta DH, MONK a já WIZZ, asi přiberem BARBARa) Belial čerstvě padnul a rezisty mám cca 74% (ovšem damage reduction pouze 55%) a to vše s energy armorem. Chtěl bych začít lovit itemy s critical statem, ale v kombinaci s vysokou inteligencí, all rezist, nějakou vitalitou a popř. i armorem už je to celkem drahá sranda Jinak mám teď 30k hp a 31k dmg, což asi nebude do 3. aktu stačit co? Momentálně šetřím na nějakou pěknou one hand, ale s nefunkční aukcí to jde pomalu
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
3. akt mě taky teď čeká, sice mám wizza co i s mf výbavou tankuje monkům butchera , ale na konci 2. aktu už slušně nakupoval (ale to i monkové a barbové, takže mi to žíly netrhá), mám docela slušnou dodge šanci (okolo 35% s mantrou - většinou jedu v tandemu s DDho monkem), ta pomáhá, po patchi sem se v damage zaměřil na větší šlehy pomaleji a jde mi to líp než na max AS... hlavně s archonkem jsou kolikrá šamponi za pár sekund tuhý, jen mě štvou reflect damage
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Tak mám pocit, že na inferno v aktu 3 jsou veškeré all rezist na prd, tam chcípnu jen když se na mě něco ošklivě podívá
Tudíž smířit se s umíráním a zaměřit se vysokou damage a dobrou taktiku boje, ale umírat se tam prostě brutálně bude
Tudíž smířit se s umíráním a zaměřit se vysokou damage a dobrou taktiku boje, ale umírat se tam prostě brutálně bude
Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
nevim, azmodana jsem zabil dnes s dps v zakladu 13,5k. res 900-1000, hp 64k. neumiral jsem skoro vubec.
-
- Gorebelly
- Příspěvky:377
- BattleTag:casperdeluxe#2494
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Tak já jsem zvědavej, jak si budu dávat act2. Wizz 32kdps, 40kHP. 1. act v pohodě. Zaměřuji se na dmg - teď hledám 1h weapon +int +crit dmg + socked. Všechno cpu do crit chance momentálně 18.5% zatím. Když se ke mě něco přiblíží a dává mi to sadu, tak se odportím, zregeneruju a jdu zpět. Občas si mě nějakej chapik přitáhne přímo do třech arcane laserů. A to se přežít asi nedá
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Ono wizard se dá hrát i jako tank, nic proti. A taky jde o to zda člověk hraje sám či v partě.
Já se pro akt 3 na all rezist vykašlal a zaměřuju se (kde to item dovoluje) na critical chance a damage, v partě s jedním či dvěma tanky (monk/barbar) a DH pak je ode mne očekáván vysoký dmg (se spoustou nevyhnutelných úmrtí ), momentálně 52k dmg při 36k hp (27% critical chance a 110% ciritcal hit), zvláště v podobě archona elity slušně oškubu (pokud nemaj reflect, to je pak konec )
Prostě tanky do zaměstnávaj a držej se naživu, já wizz a kolega DH dáváme dmg, a funguje to Běžně u elit chcípnu 1-4x, ale s tím se prostě počítá, když dá elita vězení, mráz, sentry, přitahuje atd., pak je prostě smrt nevyhnutelná a jde o to narvat do nich co nejvyšší dmg za nejkratší čas
Já se pro akt 3 na all rezist vykašlal a zaměřuju se (kde to item dovoluje) na critical chance a damage, v partě s jedním či dvěma tanky (monk/barbar) a DH pak je ode mne očekáván vysoký dmg (se spoustou nevyhnutelných úmrtí ), momentálně 52k dmg při 36k hp (27% critical chance a 110% ciritcal hit), zvláště v podobě archona elity slušně oškubu (pokud nemaj reflect, to je pak konec )
Prostě tanky do zaměstnávaj a držej se naživu, já wizz a kolega DH dáváme dmg, a funguje to Běžně u elit chcípnu 1-4x, ale s tím se prostě počítá, když dá elita vězení, mráz, sentry, přitahuje atd., pak je prostě smrt nevyhnutelná a jde o to narvat do nich co nejvyšší dmg za nejkratší čas
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Kdyby mě měl každej elite pack přijít na 6-24k goldů tak se na to vyprdnu
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Hlavná vlastnost v INF.: ALL resists++
Ja jsem ted prekopal wizzarda na critical....
S tím, že používám shock pulse s runou piercieng orb a druhej spel mam desintegrate s runou chaos nexus....
Dál energy armor s runou na crit. chance, magic weapon s runou blood magic, familiara s runou sparflink a telepor s runou fracture....
S timto mam dmg necelých 54dps, crit chance 50.5% a critacl dmg 281....
Az se mi podari sehnat jednorucka s critem aspon tech 87-90% a socketem tak to bude narez....
Hraji to ted ciste na dmg, takze idealka do party, ale da se i solo....
Zkousel jsem i Archona se kterym i na tretim a ctvrtym actu padaj uplne vsichni a pomoci pasivek jste v archonovi temer porad:-D
V zaloze mam i eqip se stitem a armory s rezistama - tady kolega Quetak mi s tim pomahal a je to parada, v celku se to da projit....
A rezisty tedka moc neresim jsem kolem 400, u vseho mam crit chance, gmd a kde to jde oboje....
Tod muj postreh, pokud ma nekdo nejaky napad klidne sem s nim:-)
S tím, že používám shock pulse s runou piercieng orb a druhej spel mam desintegrate s runou chaos nexus....
Dál energy armor s runou na crit. chance, magic weapon s runou blood magic, familiara s runou sparflink a telepor s runou fracture....
S timto mam dmg necelých 54dps, crit chance 50.5% a critacl dmg 281....
Az se mi podari sehnat jednorucka s critem aspon tech 87-90% a socketem tak to bude narez....
Hraji to ted ciste na dmg, takze idealka do party, ale da se i solo....
Zkousel jsem i Archona se kterym i na tretim a ctvrtym actu padaj uplne vsichni a pomoci pasivek jste v archonovi temer porad:-D
V zaloze mam i eqip se stitem a armory s rezistama - tady kolega Quetak mi s tim pomahal a je to parada, v celku se to da projit....
A rezisty tedka moc neresim jsem kolem 400, u vseho mam crit chance, gmd a kde to jde oboje....
Tod muj postreh, pokud ma nekdo nejaky napad klidne sem s nim:-)
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz