Fire Hydra 2.1.0
Tak s leg. gemy to nemám zatím o moc lepší, když Zei's mám lvl 8. Bane of the trapped mám na 32 lvl, ale s tím jsem to pořádně ještě ani nevyzkoušel. Přes víkend už jsem se k tomu moc nedostal (včera asi 2 hodiny večer, dnes zatím vůbec, možná večer).
Bez Furnace je to už horší ztráta (hlavně u RG to trvá o hodně déle).
Bez Furnace je to už horší ztráta (hlavně u RG to trvá o hodně déle).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ty jsi takovej zasvěcnej člověk, já pořád oddaluju to nasazení gemů, jsem odkojenej na trifectách a přemýšlím trošku old fashion way a tak je mi proti srsti vyhodit CC a CD. Každej ty gemy nosí, ale je to fakt takovej rozdíl s nimi a bez? Jsou tak silné?
Ještě tady nové varianty prstenů s gemy a jeden negem SoJ, který není vidět v profilu. Tak co myslíš?
Ještě tady nové varianty prstenů s gemy a jeden negem SoJ, který není vidět v profilu. Tak co myslíš?
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
U všeho to jde přesně spočítat.
Zei's a Bane of the Trapped jsou hodně dobré proto, že jsou oba multiplikativní. U Bane fo The Trapped záleží jak moc dokážeš mít cc efekt. Na Archon buildu, kde mi funguje pořád, tak mi zvednul dmg hodně. Akorát, že Archon buildu je to stejně prd platné.
Zei's pak není žádný problém, aby přidával více dmg, protože jsi daleko od mobů skoro pořád.
Oba dva pak ještě mají jednu vlastnost a to, že nejsou snapshotnuté do FB DoTky. Pro Zei's je to určitě velké plus. Po stacknutí DoTky když zdrhneš dále od RG, tak máš jistotu plného bonusu. U Bane of The Trapped je to už spornější, jestli je to výhoda nebo ne.
Takže u Zei's můžeš mít kolem 30% navýšení dmg (a jak je multiplikativní, tak je to opravdu celých 30%). Když oproti tomu vyhodíš např. 6% ChC, tak ztratíš jen kolem 7-8%. Za 50% ChD kolem 9%. Čísla jsou jak vychází zhruba mě.
Takže na ringách není vůbec co řešit, tam ty dva gemy jsou zcela jednoznačně lepší než obětovaný stat.
Pak je tu Bane of the Powerfull. 15% do elitek u mě přidá aktuálně hodně (u mě je to skoro celých 15% do elit, když nemám téměř žádnou jinou elite dmg), když nemám Furnace. S Furnace to už bude o něco méně, kolem 9% navýšení do elitek.
20% (které máš v GR v podstatě pořád až na konci u RG o ně přijdeš, tam to už nestíhám a nebudu ani když ho ještě trochu zvednu na lvl).
Moc dalších bonusů obecné dmg u FB buildu není, takže tam to přidá někde kolem 15% reálného navýšení.
Sporné to je u amuletu když už dáváš třetí gem, který není až tak skvělý (nejlepší dva dáš jako první). Já teď právě zkouším přidat Bane of The Trapped. Ale to budu zkoušet se slow time variantou, kde bude fungovat skoro pořád. U BH + mirror image už se do amuletu podle mě nevyplatí. Tam už bude fungovat jen omezeně. A aura 15 yardů to moc nezachrání, blízko mobů být nechceš.
U amuletu to také mám na prohazování. Jeden amulet si nechávám int + fire + ChC + ChD a na druhém jsem obětoval elemental dmg. Současně získám ještě procování shadow clonů.
Pokud bude build už ne moc vhodný pro Bane of The trapped, tak je tu také možnost použít defense gem. Pro mě zatím nezajímavé, nejsem ještě dost vysoko v GR, aby mi limitovala defense. A bez Furnace se na takovou hranici nejspíš nedostanu vůbec. S Furnace na GR 35+ už to bude ale otázka.
A abych to shrnul:
Bane of the powerfull a Zei's nasadit na ringy každopádně. A amulet s Bane of The Trapped dobře rozmyslet, nejlépe mít dvě varianty na zkoušení na prohazování jak mám já.
Zei's a Bane of the Trapped jsou hodně dobré proto, že jsou oba multiplikativní. U Bane fo The Trapped záleží jak moc dokážeš mít cc efekt. Na Archon buildu, kde mi funguje pořád, tak mi zvednul dmg hodně. Akorát, že Archon buildu je to stejně prd platné.
Zei's pak není žádný problém, aby přidával více dmg, protože jsi daleko od mobů skoro pořád.
Oba dva pak ještě mají jednu vlastnost a to, že nejsou snapshotnuté do FB DoTky. Pro Zei's je to určitě velké plus. Po stacknutí DoTky když zdrhneš dále od RG, tak máš jistotu plného bonusu. U Bane of The Trapped je to už spornější, jestli je to výhoda nebo ne.
Takže u Zei's můžeš mít kolem 30% navýšení dmg (a jak je multiplikativní, tak je to opravdu celých 30%). Když oproti tomu vyhodíš např. 6% ChC, tak ztratíš jen kolem 7-8%. Za 50% ChD kolem 9%. Čísla jsou jak vychází zhruba mě.
Takže na ringách není vůbec co řešit, tam ty dva gemy jsou zcela jednoznačně lepší než obětovaný stat.
Pak je tu Bane of the Powerfull. 15% do elitek u mě přidá aktuálně hodně (u mě je to skoro celých 15% do elit, když nemám téměř žádnou jinou elite dmg), když nemám Furnace. S Furnace to už bude o něco méně, kolem 9% navýšení do elitek.
20% (které máš v GR v podstatě pořád až na konci u RG o ně přijdeš, tam to už nestíhám a nebudu ani když ho ještě trochu zvednu na lvl).
Moc dalších bonusů obecné dmg u FB buildu není, takže tam to přidá někde kolem 15% reálného navýšení.
Sporné to je u amuletu když už dáváš třetí gem, který není až tak skvělý (nejlepší dva dáš jako první). Já teď právě zkouším přidat Bane of The Trapped. Ale to budu zkoušet se slow time variantou, kde bude fungovat skoro pořád. U BH + mirror image už se do amuletu podle mě nevyplatí. Tam už bude fungovat jen omezeně. A aura 15 yardů to moc nezachrání, blízko mobů být nechceš.
U amuletu to také mám na prohazování. Jeden amulet si nechávám int + fire + ChC + ChD a na druhém jsem obětoval elemental dmg. Současně získám ještě procování shadow clonů.
Pokud bude build už ne moc vhodný pro Bane of The trapped, tak je tu také možnost použít defense gem. Pro mě zatím nezajímavé, nejsem ještě dost vysoko v GR, aby mi limitovala defense. A bez Furnace se na takovou hranici nejspíš nedostanu vůbec. S Furnace na GR 35+ už to bude ale otázka.
A abych to shrnul:
Bane of the powerfull a Zei's nasadit na ringy každopádně. A amulet s Bane of The Trapped dobře rozmyslet, nejlépe mít dvě varianty na zkoušení na prohazování jak mám já.
Re: Fire Hydra 2.1.0
hlasím taky 34 , rank 223
http://i.imgur.com/fcjdeJf.jpg
Ovšem u obyčejných mobek mi začíná pokulhávat damage. Je fakt lepší natáhnout více potvor a pak to zabít.
http://i.imgur.com/fcjdeJf.jpg
Ovšem u obyčejných mobek mi začíná pokulhávat damage. Je fakt lepší natáhnout více potvor a pak to zabít.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak také už mám 34 a to ve variantě slow time + mirror image. Bez Strogarm bracerů je určitě o něco lepší než varianta s BH + mirror. Těsně jsem nedal jeden GR35. Jednou by se podařit mohl. Musí ale už být nějak dobrý.
Už jsem také chytil jeden GR35, co jsem hrál snad 25 minut a párkrát i umřel (plný elitek Corrupted Angel).
Už jsem ale pomalu na limitu, Furnace tomu už chybí hodně. Na GR35 už mi trvá i lehký RG děsně dlouho. Odhaduju, že Furnace mi ušetří cca 2 minuty oproti současnému stavu (při stejném GR). Ten co jsem nedal těsně bych s Furnace dal s rezervou.
A hraju s pořád se Zei's na nízkém lvl. Teď ho už konečně nejdřív zvednu než se budu zase snažit o GR35. Neměl jsem teď moc času.
Už jsem také musel přejít na UA pro 34+ GR.
Pořád ale nevím jak na trial. UA na trial měním na Glass canon. Je to o něco lepší. Ale i tak se dostávám klíče pořád max na GR32 a někdy i méně. Vždy se mi tam jeden mob dříve nebo později zatoulá a nestihnu ho. Když mám pak nižší klíče, tak nechávám také Glass canon místo UA do 28-30 GR dle nálady. Na 31+ už pak vždy zase zpět na UA.
PS: Jsem 5 míst před tebou :-)
Dava_C je hodně před námi (daleko lepší čas pro stejný GR).
Už jsem také chytil jeden GR35, co jsem hrál snad 25 minut a párkrát i umřel (plný elitek Corrupted Angel).
Už jsem ale pomalu na limitu, Furnace tomu už chybí hodně. Na GR35 už mi trvá i lehký RG děsně dlouho. Odhaduju, že Furnace mi ušetří cca 2 minuty oproti současnému stavu (při stejném GR). Ten co jsem nedal těsně bych s Furnace dal s rezervou.
A hraju s pořád se Zei's na nízkém lvl. Teď ho už konečně nejdřív zvednu než se budu zase snažit o GR35. Neměl jsem teď moc času.
Už jsem také musel přejít na UA pro 34+ GR.
Pořád ale nevím jak na trial. UA na trial měním na Glass canon. Je to o něco lepší. Ale i tak se dostávám klíče pořád max na GR32 a někdy i méně. Vždy se mi tam jeden mob dříve nebo později zatoulá a nestihnu ho. Když mám pak nižší klíče, tak nechávám také Glass canon místo UA do 28-30 GR dle nálady. Na 31+ už pak vždy zase zpět na UA.
PS: Jsem 5 míst před tebou :-)
Dava_C je hodně před námi (daleko lepší čas pro stejný GR).
Re: Fire Hydra 2.1.0
GR 36 ✔
GR 37 náskok 2 minuty před RG, ale nestihl jsem ho asi o minutu ten zmetek má HP jak najebáno Chybí už damage, i když jsem měl první mapu na nic, červi ze země mě prudili dost, 37 je hratelná.
GR 37 náskok 2 minuty před RG, ale nestihl jsem ho asi o minutu ten zmetek má HP jak najebáno Chybí už damage, i když jsem měl první mapu na nic, červi ze země mě prudili dost, 37 je hratelná.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Parádne čítanie páni Osobne som išiel zlou cestou(stackovania +% elementu,1H+offhand) dal som len GR 31 aj to ledva ledva.Prídem domov prehádžem to a uvidím
Aktuálne nie je moc času na hranie,tak u mňa to ide pomaly,ale raz to príde
P.S. - Dava,tie ringy sú proste krása,úprimne ti ich závidím
Aktuálne nie je moc času na hranie,tak u mňa to ide pomaly,ale raz to príde
P.S. - Dava,tie ringy sú proste krása,úprimne ti ich závidím
Naposledy upravil(a) manusky11 dne 02.09.2014, 17:32 hod., celkem upraveno 1 x.
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Fire Hydra 2.1.0
Poprvé jsem šel s GR36 wiznou (rozuměj nasazený gemy + build/gear setup) T6 solo, clear time Nephalem riftu je prostě insane, vůbec nic nesbírám kromě lege, jen jdu dopředu, za mnou vše padá a užívám si .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Mám to na T6 podobně. Na jednu stranu je to super, na druhou stranu je to problém. A to proto, že tímhle způsobem sice dám T6 rift super rychle, ale nebudu mít žádný materiál.
Už se mi takhle povedl jeden T6 rift za 3 minuty. Byl to ale hřbitov a hodně velká hustota mobů. Pak jsem to další 2 minuty sbíral :-)
Ještě sehnat fire SoJ a Furnace, abych to měl komplet. Asi začnu u Kadaly nakupovat ringy, což jsem nikdy nedělal kvůli tomu, že jsou dražší. Ale zase teď je přísun shardů mnohem rychlejší. Dmg chybí. Už jsem vícekrát o pár sekund nestihnul GR35.
Gemy už mám také aspoň trochu upgradnuté (30/34/37 lvl). Ještě samozřejmě půjdou výše, ale už základ je.
Už se mi takhle povedl jeden T6 rift za 3 minuty. Byl to ale hřbitov a hodně velká hustota mobů. Pak jsem to další 2 minuty sbíral :-)
Ještě sehnat fire SoJ a Furnace, abych to měl komplet. Asi začnu u Kadaly nakupovat ringy, což jsem nikdy nedělal kvůli tomu, že jsou dražší. Ale zase teď je přísun shardů mnohem rychlejší. Dmg chybí. Už jsem vícekrát o pár sekund nestihnul GR35.
Gemy už mám také aspoň trochu upgradnuté (30/34/37 lvl). Ještě samozřejmě půjdou výše, ale už základ je.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Držím palce,ja už to robím posledných 15k shardov a SoJ nikde......Mlok píše:
... Asi začnu u Kadaly nakupovat ringy...
Ešte dnes odskušam Hexing Pants,kedže som stále v pohybe
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak jsem se posunul na GR35 a to ještě s ne tak špatným časem. Stejně rollnutý GR bych dal i na 36. A těší mě, že v žebříčku kolem mě je to samý Furnace a já tam jsem i bez něho :-)
A určitě zůstanu u slow time + mirror + Bane of the trapped bez Strongarmů, sedí mi to tak opravdu více. S tou variantou co hrajou skoro všichni (BH + Strongarmy) jsem mírně horší (testnuto už pořádně se Strongarmy).
Testoval jsem i variantu s teleportem, to mi ale nějak nesedí a nehraje se mi to lépe. Na ty první příčky na GR38+ asi stejně nemám (tím myslím až bude Furnace a SoJ, bez toho to je to úplně bez šance).
Hexing pants vychází nevychází lépe než Cindercoat pro variantu obouručka, kde je málo % fire dmg. Mě vychází +- nastejno s dmg jako Cindercoat a o něco hůře ohledně AP. Takže u mojí varianty není co řešit a nemusím být v pohybu úplně pořád. Samozřejmě jsem po většinu času u vyšších GR, ale neztratím dmg když se zastavím.
Pro tvojí variantu, kde je hodně % fire dmg vyjde dmg Hexing pants určitě lépe, takže zkusit můžeš. U Hexing pants je pak akorát otázka jak je to se snapshotem nastackované DoTky. Tohle jsem zatím neviděl, že by někdo testnul. I když ono je to v podstatě jedno, protože i kdyby se to nesnapshotlo, tak pak jsi také pořád v pohybu u RG.
A určitě zůstanu u slow time + mirror + Bane of the trapped bez Strongarmů, sedí mi to tak opravdu více. S tou variantou co hrajou skoro všichni (BH + Strongarmy) jsem mírně horší (testnuto už pořádně se Strongarmy).
Testoval jsem i variantu s teleportem, to mi ale nějak nesedí a nehraje se mi to lépe. Na ty první příčky na GR38+ asi stejně nemám (tím myslím až bude Furnace a SoJ, bez toho to je to úplně bez šance).
Hexing pants vychází nevychází lépe než Cindercoat pro variantu obouručka, kde je málo % fire dmg. Mě vychází +- nastejno s dmg jako Cindercoat a o něco hůře ohledně AP. Takže u mojí varianty není co řešit a nemusím být v pohybu úplně pořád. Samozřejmě jsem po většinu času u vyšších GR, ale neztratím dmg když se zastavím.
Pro tvojí variantu, kde je hodně % fire dmg vyjde dmg Hexing pants určitě lépe, takže zkusit můžeš. U Hexing pants je pak akorát otázka jak je to se snapshotem nastackované DoTky. Tohle jsem zatím neviděl, že by někdo testnul. I když ono je to v podstatě jedno, protože i kdyby se to nesnapshotlo, tak pak jsi také pořád v pohybu u RG.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak chování Mamoth hydry je pěkný bordel. To skoro vypadá, že Bliz. to potichu mění každý den a něco na tom dělá (nebo předchozí testy měly nějakou chybu nebo už nevím):
Aktuálně natočené video dokazující, že funguje ChC a ChD s Mamoth hydrou:
https://www.youtube.com/watch?v=40zhhPv ... e=youtu.be
je to z tohoto vlákna:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 566?page=4
A aktuálně otestnutý i hydra bonus a teď fungoval testerovi.
Včera jsem ještě zkoušel v GR, jak moc je tam MH platná. Zkusil jsem hrát bez ní jen s Apocal. a tím získat kombinaci slow time + BH + duplicates (a samozřejmě jsem nasadil Strongarmy, abych plně využil BH). Mirrory se chovají super v téhle kombinaci. Stejně jako ve variantě co hraju okamžitě nahodí 4 slow timy po vyvolání. A pak po chvíli tam hází ještě k tomu BH.
Výsledek ovšem nebyl dobrý, byl jsem pomalejší než s Hydrou a bonus BH to nezachránil. Málem jsem nestihnul mírně těžší GR33 (se standardní variantou co hraju bych neměl sebemnší problém).
Takže závěr je, že Mamoth hydru určitě nevyhazovat z buildu.
Aktuálně natočené video dokazující, že funguje ChC a ChD s Mamoth hydrou:
https://www.youtube.com/watch?v=40zhhPv ... e=youtu.be
je to z tohoto vlákna:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 566?page=4
A aktuálně otestnutý i hydra bonus a teď fungoval testerovi.
Včera jsem ještě zkoušel v GR, jak moc je tam MH platná. Zkusil jsem hrát bez ní jen s Apocal. a tím získat kombinaci slow time + BH + duplicates (a samozřejmě jsem nasadil Strongarmy, abych plně využil BH). Mirrory se chovají super v téhle kombinaci. Stejně jako ve variantě co hraju okamžitě nahodí 4 slow timy po vyvolání. A pak po chvíli tam hází ještě k tomu BH.
Výsledek ovšem nebyl dobrý, byl jsem pomalejší než s Hydrou a bonus BH to nezachránil. Málem jsem nestihnul mírně těžší GR33 (se standardní variantou co hraju bych neměl sebemnší problém).
Takže závěr je, že Mamoth hydru určitě nevyhazovat z buildu.
Re: Fire Hydra 2.1.0
s hydrou súhlasím,ale tu je otázka,či na vyššie GR je použitelný Serpent+off hand,alebo Furnance?Nikto na vyšších priečkach to nehrá s jednoručkami.
Ale bude to koli +DMG Elity+1000 vitality na nej.
Ja ju zatial nemám a ani nič použitelného dvojručného a proste cez GR 31 sa nedostanem.Chýba DPS aj Toughness.
Hexing Pants:Neviem potvrdiť ani vyvrátiť či fungujú korektne,na nejaký test nemám moc času,ale ked s nimi zacastím(či už blizzard,BH,alebo Hydru)vždy sa na stotinku postava zastavý,tak netuším či bonus počíta správne.Celkový dojem z včerajšieho hrania(cca 3h),bol asi taký že AP sa regenerovala velmi dobre(bez Cindecoat+žiadne AP generátory),ale šlo to pomalšie.Ale ide len o moj subjektívny dojem.
Ale bude to koli +DMG Elity+1000 vitality na nej.
Ja ju zatial nemám a ani nič použitelného dvojručného a proste cez GR 31 sa nedostanem.Chýba DPS aj Toughness.
Hexing Pants:Neviem potvrdiť ani vyvrátiť či fungujú korektne,na nejaký test nemám moc času,ale ked s nimi zacastím(či už blizzard,BH,alebo Hydru)vždy sa na stotinku postava zastavý,tak netuším či bonus počíta správne.Celkový dojem z včerajšieho hrania(cca 3h),bol asi taký že AP sa regenerovala velmi dobre(bez Cindecoat+žiadne AP generátory),ale šlo to pomalšie.Ale ide len o moj subjektívny dojem.
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Fire Hydra 2.1.0
Furnace má prostě největší dmg do elit a nic se mu ani neblíží. Na vysoké GR je jasně nejlepší. Jde tu hlavně o dmg perma FB DoTky. Tady je jedno jakým způsobem se nastackuje, hlavní je výsledná hodnota. A tady druhá hydra SS nijak nemůže pomoct.
To ale neznamená, že to se SS nejde.
Tenhle maník dal GR38 se SS:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Haxx ... o/35828928
Má tedy hodně vysoký paragon, což trochu pomůže.
O něco výše než GR31 by to jít určitě mělo. Tougness máš na 32-33 určitě dostatečnou a zvlášť když to hraješ rovnou s teleportem a ještě navíc s Dominance.
U dmg je to horší, tam bude už problém. Teleportem přijdeš o 20% z MW. Já bych tam teleport nedával dokud to není nezbytně nutné. Viděl bych to tak na 37-38+ s perfektní výbavou a kolem 35-36 s horší výbavou. Dominance je další ztráta dmg. Já dávám ještě na GR30 Conflagration + Glass canon a pohoda i bez UA. GR31-GR33 dávám UA místo Conflagration a ještě pořád nechávám canon. Na 34+ už měním canon za Conflagration, tam už bez teleportu si nemůžu dovolit snižovat tougness canonem.
Když použiješ gift na ten SS, tak právě nějakou dmg získáš.
Hodně hráčů s předních pozic hraje Glass canon i na nejvyšší GR (ale ti už všichni s teleportem a dohání dmg ze ztráty MW). Když nemáš dmg, tak můžeš hrát sebelépe a prostě to nestihneš.
To ale neznamená, že to se SS nejde.
Tenhle maník dal GR38 se SS:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Haxx ... o/35828928
Má tedy hodně vysoký paragon, což trochu pomůže.
O něco výše než GR31 by to jít určitě mělo. Tougness máš na 32-33 určitě dostatečnou a zvlášť když to hraješ rovnou s teleportem a ještě navíc s Dominance.
U dmg je to horší, tam bude už problém. Teleportem přijdeš o 20% z MW. Já bych tam teleport nedával dokud to není nezbytně nutné. Viděl bych to tak na 37-38+ s perfektní výbavou a kolem 35-36 s horší výbavou. Dominance je další ztráta dmg. Já dávám ještě na GR30 Conflagration + Glass canon a pohoda i bez UA. GR31-GR33 dávám UA místo Conflagration a ještě pořád nechávám canon. Na 34+ už měním canon za Conflagration, tam už bez teleportu si nemůžu dovolit snižovat tougness canonem.
Když použiješ gift na ten SS, tak právě nějakou dmg získáš.
Hodně hráčů s předních pozic hraje Glass canon i na nejvyšší GR (ale ti už všichni s teleportem a dohání dmg ze ztráty MW). Když nemáš dmg, tak můžeš hrát sebelépe a prostě to nestihneš.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Dík za rady dnes vyskúšam.
Vysoký paragon isto pomôže + na niektorých itemoch má rolly z krajiny snov
P.S. - Na SS mám už použity Gift
Vysoký paragon isto pomôže + na niektorých itemoch má rolly z krajiny snov
P.S. - Na SS mám už použity Gift
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Fire Hydra 2.1.0
Není doufám těch 7% AS cílový reroll?
A když používáš SS, tak určitě stojí za vyzkoušení Blazing Hydra. Blazing Hydra jako jediná funguje s AS, tedy využije dobře i rychlejší zbraň + AS na dalších itemech.
Otázka jak bude sedět. Má pomalejší náběh dmg než se nastackuje. Ale pak už dá dmg o dost více než Blazing Hydra, s rychlou zbraní o to více.
Mamoth je dobrá pro pomalé zbraně + má větší AoE efekt a rychlejší náběh dmg.
A když používáš SS, tak určitě stojí za vyzkoušení Blazing Hydra. Blazing Hydra jako jediná funguje s AS, tedy využije dobře i rychlejší zbraň + AS na dalších itemech.
Otázka jak bude sedět. Má pomalejší náběh dmg než se nastackuje. Ale pak už dá dmg o dost více než Blazing Hydra, s rychlou zbraní o to více.
Mamoth je dobrá pro pomalé zbraně + má větší AoE efekt a rychlejší náběh dmg.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Až tak do theorycraftu nevydím a netušil som to,blazing vyskúšam,prípadne prerollnem na +% Elity.
Opatovné dík
Opatovné dík
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Fire Hydra 2.1.0
Na dmg do elit bych přerollnul v každém případě (případně na int). I kdybys hrál Blazig hydru, která jako jediná využije AS, tak stejně:
- AS je k ničemu pro dmg perma FB DoT (pouze u Blazing hydry pomůže zrychlit nastackování perma DoT), dmg perma DoT je to nejdůležitější
- Apocalypsa nevyužije AS vůbec
- dmg do elit pomůže hodně, nemáš celkově až tak vysokou (v případě Furnace by dalších 10% do elit už nepřineslo tolik jako u SS)
- AS je k ničemu pro dmg perma FB DoT (pouze u Blazing hydry pomůže zrychlit nastackování perma DoT), dmg perma DoT je to nejdůležitější
- Apocalypsa nevyužije AS vůbec
- dmg do elit pomůže hodně, nemáš celkově až tak vysokou (v případě Furnace by dalších 10% do elit už nepřineslo tolik jako u SS)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak ja jsem dal 35ku se sparkrem, a nebylo to uplně na doraz. 36ku jsem nestihl na čas, protože jsem měl hodně těžkou mapu s červy, anarchisty, a hodně elektriky a wallerů. Myslím že kdyby byl lepší roll , volné prostranství tak by to šlo. Tuším však že pro současný build to bude maximum , protože do elit už mi chybí damage. Po minutce spadne powerfull a boss trvá hrozně dlouho, takže pokud se někde zdržím, je to špatné.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Týmto si si istý?Skúšal som jeden rýchly dagger + AS shirne a prišlo mi že to padalo výrazne rýchlejšie.Ale je možné že to len zrýchlilo animáciu a konečný efekt ostal rovnaký.Mlok píše: - Apocalypsa nevyužije AS vůbec
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098