Tzn, že pokud máš dost element%, což není problém získat, je lepěí už dávat elite, což už je horší sehnat, tedy určitě Keeper. (I na T6 je to výhodnější)Mlok píše:To záleží co přesně počítáš.
Pokud jde o % dmg ke skillu na gearu, tak 15% přidá vždy 15% z base dmg.
Tady ale pak jde o srovnání, když už 15% máš, tak jsi na 115% base dmg. Přidáš dalších 15% (což přidá opravdu celých dalších 15% ale z base dmg, což je 100%) a budeš mít 130%.
Tebe ale teď zajímá srovnání stavu před (115%) a stavu po (130%). A tady to spočítáš jako 1,3/1,15=1,13%. Tedy přidání druhých 15% dmg ke skillu zvýší celkovou dmg už jen o 13% oproti předchozímu stavu (protože těch 13% není z base dmg, ale už z dmg navýšené těmi prvními 15%).
Takhle to funguje u všech aditivních mechanismů.
Sice si nejsem jistej, jak k tomu Mlok došel, nejspíš to někde vykoumal na Blizzforu, ale asi to tak fachá. V details to ukazuje, že přidáš 20 a přidáš dalších 20 a ukáže 40, né jako u RCD, ale funguje to ve výsledku stejně.
Třeba nám to tu vysvětlí víc do podrobna, proč to v details ukazuje, jako by se jednalo , že vždy 20% je 20%. (Ikdyž to tam vysvětlené je, ale je divný, že to neukáže v details jinak, prostě na rovinu.)