Furnace x Ancient Devastator

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Cartman » 01.02.2015, 16:58 hod.

Určitě Keeper, je potřeba si uvědomit, že nejvíc času klátíš RG a elit nasobi element na elitach-bossovi, trash není takovej průser zabít. Navíc, viz Mlokův příspěvek:
Mlok píše:To záleží co přesně počítáš.

Pokud jde o % dmg ke skillu na gearu, tak 15% přidá vždy 15% z base dmg.

Tady ale pak jde o srovnání, když už 15% máš, tak jsi na 115% base dmg. Přidáš dalších 15% (což přidá opravdu celých dalších 15% ale z base dmg, což je 100%) a budeš mít 130%.
Tebe ale teď zajímá srovnání stavu před (115%) a stavu po (130%). A tady to spočítáš jako 1,3/1,15=1,13%. Tedy přidání druhých 15% dmg ke skillu zvýší celkovou dmg už jen o 13% oproti předchozímu stavu (protože těch 13% není z base dmg, ale už z dmg navýšené těmi prvními 15%).

Takhle to funguje u všech aditivních mechanismů.
Tzn, že pokud máš dost element%, což není problém získat, je lepěí už dávat elite, což už je horší sehnat, tedy určitě Keeper. (I na T6 je to výhodnější)

Sice si nejsem jistej, jak k tomu Mlok došel, nejspíš to někde vykoumal na Blizzforu, ale asi to tak fachá. V details to ukazuje, že přidáš 20 a přidáš dalších 20 a ukáže 40, né jako u RCD, ale funguje to ve výsledku stejně.

Třeba nám to tu vysvětlí víc do podrobna, proč to v details ukazuje, jako by se jednalo , že vždy 20% je 20%. (Ikdyž to tam vysvětlené je, ale je divný, že to neukáže v details jinak, prostě na rovinu.)

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Gold Eagle » 01.02.2015, 17:36 hod.

Ok je kombo % element + % skill co používáš. Je to lepší než jen % element nebo jen % skill.

Enguma
Quill Rat
Příspěvky:5
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Enguma » 01.02.2015, 20:29 hod.

K tomu EE. Myslel jsem, že to funguje na principu nárůstu 5 % dmg do cíle za každý element, co ho trefí . Já hodím apo(fire 5%), templář má útok( cold 5%) ty klony z amuletu házeji všechno možné podle barvy by to třeba mohlo být ( arcane :D 5% ) storm armor (lightning 5%). Takže příští hit z apo by mohl být o 20 % ? Ještě možná zkusit dát hydru s jiným elementem než je fire ? Spoustu otázek a domněnek. Někdo nějaký :idea: ;)

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Dava_C » 01.02.2015, 20:37 hod.

EE funguje jen ze zdrojů přímo od tebe, tedy podle elementu skillu a ještě z elementu tvé zbraně. Takže máš naprostou většinu času jen 5% debuff, jen u RG, pokud máš Storm Armor budeš mít 10% debuff.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Gold Eagle » 01.02.2015, 21:31 hod.

A ještě to platí pro 1 moba který byl těma více elementama zasaženej jak jsem pochopil ne?

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Dava_C » 01.02.2015, 23:29 hod.

Jo. Pro moby zasažené elementama, jinak ne. Tedy u Apocalypsy to bude vždy za Fire a případně vždy za element zbraně (pokud je odlišný od Fire) a u RG vždy za Lightning v případě Storm Armoru. Nic jiného v podstatě není použitelné. Ještě se používá Calamity na Arcane v GR.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Yarek
Fallen Shaman
Příspěvky:78
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Yarek#2624

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Yarek » 02.02.2015, 02:01 hod.

Zdravim,

mohu poprosit o omrknuti meho wize a doporuceni co dal?
V cem je horsi nez aDevastator ta moje sekera, ze se o ni nikdo nikde nezminuje?:D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Mlok » 02.02.2015, 07:19 hod.

Ma mensi base dmg, protoze je to rychlejsi zbran, coz je k nicemu s vyjimkou hydry.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Dava_C » 02.02.2015, 07:41 hod.

Začni rukavicemi - místo AS sežeň s CD a pak bracery - na T6 Warzechian a na vyšší GR Strongarm (oboje jsou must have pro solo). Na helmě a na Cindercoatu vitalitu místo Armoru a Allres.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Dava_C » 03.03.2015, 15:26 hod.

Mloku, porovnávám 2 zbraně. FB infinite DoT je jasná, bez AS, bez % ke skillu.

Při temporaly DoT u Blizzardu je jasno, bez AS, dvojité násobení je ovlivněno i % ke skillu.

Při channeling spellech je potřeba do dvojitého násobení zahrnout i AS. (?) Tedy můžu provést výpočet bez vlivu AS a pak vynásobí AS. (?) Stejně tak pro dps samotné.

Při porovnání vezmu Infinite DoTky a přičtu k nim dps channeling spellu a rozdíl bude výsledek, co je lepší. Temporaly DoT asi netřeba řešit, to je záležitost 2s do elit.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od McT » 04.03.2015, 14:16 hod.

Jinak ty hydry a rukavice TaT jsou na nic? Téměř u nikoho ty hydry nevidím.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Mlok » 04.03.2015, 14:48 hod.

Dava_C: Nejsem si jistý jak by to mělo být pro channeling spelly. Pro ty jsem to nikde neviděl řešit. Já bych IAS zahrnul. Možná by se měly řešit i breakpointy. Ale kdo ví pro temp. DoT.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Dava_C » 04.03.2015, 18:08 hod.

Taky jsem to nikde právě nenašel a taky si myslím, že by AS měla mít vliv, je to přece o dosažení % damage.

Nedokázal jsem průkazně zjistit, co je lepší:

3094 dps Slorak s 30% Disi (1,4 AS)
2894 dps aDevastator s 20% Fire (1,2 AS)

Na papíře je to hodně těsné (Infinite DoT pro aDevastator a double-dip a eDPS je zhruba o stejný rozdíl ve prospěch aSloraku) v případě nezapočtení AS, v případě započtení AS je už větší rozdíl pro aSlorak), tak jsem udělal i videa a stopoval si čas k dosažení Infinite DoT a kill time. Na videu je měřeno 3x serie. Nevím, jestli na videu je to takový rozdíl jako na papíře, spíše ne, soudě podle dvojitého násobení, které by muselo být znát. V případě eDPS nad Infinite DoT už by to mohlo odpovídat ten rozdíl v dps.

AD
aSlorak
AD
aSlorak
AD (15% Disi na botách)
aSlorak (15% Disi na botách)

Nepoužil jsem SoJ a gemy kvůli i tak nízkému HP Ghoma a pro minimalizování nepřesnosti při použití Zeis.

SoJ + BoTT + Zeis + Toxin (BoTP) v partě více než zdvojnásobí rychlost dosažení Infinite DoT, tam se to pohybuje cca 2s. Na videu to je kolem 5s. Navíc v partě je 30% Strongarm a 10% (aDevastator) případně 15% EE debuff (aSlorak).

http://youtu.be/wWEcvXAC9qc
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Mlok » 05.03.2015, 08:11 hod.

Používal bych aD (jak na základě videa kde jsem stopnul časy, tak toho co píšu níže). Proti videu budou ještě jen ty 2s na dosažení infinite DoT.

Infite DoT a eDPS je jasná jak píšeš.

Double-dip se mi ale úplně nezdá, že bude tak moc velký rozdíl. Bez započtení IAS mi přijde, že aD musí vyjít lépe a při započtení IAS, že nebude aS o tolik lepší. Zkusím srovnat:
- budu jen realitvně srovnávat co se liší pro variantu boty bez disint. a to solo (v partě odhaduju, že to vyjde podobně; tedy, že na jednu stranu více buffů sníží význam 30% disin., na druhou stranu přidáš ostatním 5% EE navíc)
- fire dmg bez aD: 20 + 20 + 20 +17 = 77%, s aD 97%
- buffy aD: FW 20 + GC 15 + Toxin 10% + EE 10= 55%, aS pak 50% za vyšší EE + 30% dis. = 90%
- eDPS Slorak: 3094 * 1,77 * 1,9 = 10405
- eDPS aD: 2894 * 1,97 * 1,55 = 8837

Relativní čísla (jen co se liší) double dip z eDPS:
- Slorak: 10405 * 1,77 * 1,15 = 21179, bez započtení IAS dělím 1,4: 15128
- aD: 8837 * 1,97 * 1,1 = 19150, bez započtení IAS dělím 1,2: 15958
Tedy bez IAS už mi vychází aD lepší a s IAS vychází aS lepší ale ne o tolik. Při použití bot s dis. se to ještě nepatrně zlepší ve prospěch aD.

edit: přidán do výpočtu Toxin. S Powerfull to bude mírné zlepšení pro aD (o 10% více aditivních buffů). A doplnil jsem dvojité násobení za EE.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Dava_C » 05.03.2015, 10:10 hod.

No zásadní chybu, kterou jsem udělal a nechal se při pátrání po započítávání AS do double-dip zmást bylo, že předtím jsem bral % skills jako aditive, ale právě po tom jsem špatně pochopil toto:

- A3 : Every skill damage except Hydra % - MM % BH % etc ... (tu pomlčku jsem tam jaksi přehlédl)
- Skills deal X% more damage is additive with itself and then multiplicative with the above (kde Skill bylo míněno jako Element skills) ...
a bral jako multiplikativní, tudíž to vycházelo lépe pro aS.

Přesná damage (elites)

Infinite DoT (Unity, SoJ, Zeis, Toxin) (BoTT nezohledněn)

AD - 157 000 000
aS - 136 000 000

Disintegrate – tady jsem si ještě uvědomil, že Disi má ramp-up time, který dost ovlivní double-dip v prvních 3 sekundách. V mých výpočtech to není zohledněno, to se mi už nechtělo.

Disintegrate bez AS (15% na botách)

AD – 64 000 000
aS – 67 000 000

Disintegrate s AS (celkovou iAS) (15% na botách)

AD – 95 000 000
aS – 117 000 000

Disintegrate douple-dip bez AS (15% na botách)

AD
101 032 833,20
202 065 666,40
303 098 499,60
404 131 332,80
505 164 165,99

aS
100 458 854,08
200 917 708,16
301 376 562,24
401 835 416,32
502 294 270,41

Disintegrate douple-dip s iAS (15% na botách)

aD
150 538 921,47
301 077 842,93
451 616 764,40
602 155 685,87
752 694 607,33

aS
174 798 406,10
349 596 812,20
524 395 218,30
699 193 624,41
873 992 030,51

Mě se ta damage s iAS zdá až příliš v tom dvojitém násobení. Bez iAS ještě dejme tomu, ale stejně se mi to zdá moc v porovnání s přímým testem, asi tam bude zase chybka, i když je možné, že ty velká čísla způsobí ramp-up time Disi, který není zohledněn. Navíc v testu není zohledněn SoJ, Toxin, Zeis a ve výpočtech ano.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Mlok » 05.03.2015, 10:54 hod.

Hydra a sentry jsou jediné vyjímky, které jsou multiplikativní.

Máš to v Excelu ke zkouknutí? I teď ti tam vychází v double dip o něco lépe aS než mám v tom předchozím příspěvku (poměrově by to mělo vyjít stejně). Někde tam ještě bude nějaká chyba (klidně může být i u mě, neměl jsem na to moc času a nevylučuju, že jsem něco vynechal co změní i to relativní srovnání).

Ramp-up time by to nijak moc ovlivnit neměl, když je stejný pro obě zbraně (tedy ten poměr pro double-dip bude pořád stejný, jen to ovlivní dobu dosažení inginite DoT).

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Dava_C » 05.03.2015, 12:11 hod.

Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Mlok » 05.03.2015, 12:18 hod.

Ono je to pro jiné gear setupy? Jsem myslel, že je to pro stejný setup a pouze jiné zbraně. Teď tam ale vidím jinou int (moc velký rozdíl jen na různý roll na zbraních) a také ChC, takže se toho musí lišit více.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Dava_C » 05.03.2015, 13:05 hod.

No setup jsem psal výše. Jestli bereš setup v profilu aktuálně, tak je to pro obě varianty stejné, pouze se mění zbraň (int ve zbraních jsem neměnil, protože to je malý rozdíl) a pak se může lišit int v profilu oproti výpočtu, protože jsem použil starší Excel s 9858 int (mám teď 1000 int v paragonu, zbytek v MS, Max resource a teď dávám vit) a v tom starším excelu jsou možná i jiné hodnoty int na jednotlivých itemech. Možná to bude chtít aktualizovat, ale vzhledem k tomu, že proměnná je pro obě varianty stejná, tak by to nemělo vadit. Pak, jak jsem psal, tak v Excelu je Unity s ChC a ChD místo Leoric Signet (zajímal mě maximální potenciál damage).
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Furnace x Ancient Devastator

Příspěvek od Mlok » 05.03.2015, 13:19 hod.

Aktuální stav profilu jsem vůbec neřešil a nesrovnával. Vše jsem bral jen z toho excelu. Jak píšeš, tak to nemusí přesně sedět s aktuálním gearem, ale hlavně aby to bylo pro obě varianty stejné (s tím plně souhlasím).

A to je právě ten problém na který jsem hned narazil při zkouknutí prvních čísel v excelu:
AD trash (pole D2): =(1+97,66)*(1+1,2)*(1+0,57*4,28)*2704
Slorak (pole D6): =(1+91,54)*(1+0,6)*(1+0,53*4,28)*3721

Hned v první závorce vidím hodně odlišnou int (9766 x 9154). A v poslední závorce odlišnou ChC (57% x 53%). To jsem čekal stejné (případně u int skoro stejné, ale jak píšeš není třeba rozlišit nepatrně jiný roll int, tedy potom úplně stejné).

A i ta čísla pro zbraň jsou nějaká divná. Nezůstal v tom excelu omylem nějaký jiný setup (třeba obyč Furnace místo Slorak)?

Odpovědět

Zpět na „Wizard“