Fire Hydra 2.1.0
Reflect s Wiz. je neškodný. Pouze nesmíš v tu chvíli házet BH a nejprve se dostatečně vzdálit a pak ji hodit.
Re: Fire Hydra 2.1.0
no než z BH tak mi připadá, že mě úplně ničí apocalypsa. A to ikdyž odběhnu dal, tak většinou během pár sekund ležím, tak nechápu co je
Re: Fire Hydra 2.1.0
Pain enhancer opravdu fungje aktuálně i s Apocal (což jsem vůbec nečekal, že bude). Do budoucna pak udělám pro T6 větší testování Toxin x Pain a myslím, že Pain má velkou šanci být lepší.
Na vysoké GR Pain bude téměř jistě horší, tam už bude problém, že vůbec nepomůže s infinite DoT.
Na vysoké GR Pain bude téměř jistě horší, tam už bude problém, že vůbec nepomůže s infinite DoT.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Otázka je, jak velký přínos to bude mít vůči BoTP/Toxin na T6, pokud vše lehne na 1 Apo. Rozhodující vliv na čas T6 rift má layout mapy a densita a to tak, že to může být pod 2 minuty a nebo za 5 minut. Nicméně jsem zvědav na test.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Otestoval jsem Pain En. s Wiz. a používat ho nebudu.
Je to přesně o tom co jsi psal. Na trash funguje velmi slušně, tam to Apocal. o něco zrychlí jak jsem si představoval. Na elitky a RG ovšem zase o trochu zpomalí. A výsledný vliv na rychlost T6 riftu je spíše negativní (v žádném případě zrychlení), protože obyč moby zrychlovat ani moc potřeba není a u elitek to zpomalí (zvlášť když někdy chci počkat na drop materiálu).
Nakonec jsem ho tedy zase zcela vyřadil jak u Wiz., tak nakoneci i u DH.
Je to přesně o tom co jsi psal. Na trash funguje velmi slušně, tam to Apocal. o něco zrychlí jak jsem si představoval. Na elitky a RG ovšem zase o trochu zpomalí. A výsledný vliv na rychlost T6 riftu je spíše negativní (v žádném případě zrychlení), protože obyč moby zrychlovat ani moc potřeba není a u elitek to zpomalí (zvlášť když někdy chci počkat na drop materiálu).
Nakonec jsem ho tedy zase zcela vyřadil jak u Wiz., tak nakoneci i u DH.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Na popud US fóra, kde najednou objevují, že je použitelný Pain + Toxin pro Wiz. jsem udělal ještě jeden test.
Tentokrát Pain + Toxin + Zeis. Udělal jsem ale pár zásadních změn pro test. Pro Sunkeeper to tak dobré není, protože nižší base dmg a vysoké % fire je k ničemu pro tuhle kombinaci. Pro tuhle variantu to chce každopádně Furnace. Ten nemám, tak jsem aspoň testoval se Sledge.
Navíc jsem prohodil amulet, vyhodil EoE a nahodil int + ChC + ChD (tedy cíleně bez fire, abych maximalizoval dmg obou gemů). A dal pinpoint barrier.
A bylo to velmi slušné. Obyč moby jdou takto ze všech variant co jsem kdy zkusil nejrychleji. Elitky už jsou horší a kvůli tomu jsem ani neměřil celkový čas a nedělal dlouhodobější srovnání. Se Sledge to celkově není kvůli elitkám ono, s Furnace to ale bude do elitek mnohem lepší. S Furnace bych dal téhle variantě šanci.
Tentokrát Pain + Toxin + Zeis. Udělal jsem ale pár zásadních změn pro test. Pro Sunkeeper to tak dobré není, protože nižší base dmg a vysoké % fire je k ničemu pro tuhle kombinaci. Pro tuhle variantu to chce každopádně Furnace. Ten nemám, tak jsem aspoň testoval se Sledge.
Navíc jsem prohodil amulet, vyhodil EoE a nahodil int + ChC + ChD (tedy cíleně bez fire, abych maximalizoval dmg obou gemů). A dal pinpoint barrier.
A bylo to velmi slušné. Obyč moby jdou takto ze všech variant co jsem kdy zkusil nejrychleji. Elitky už jsou horší a kvůli tomu jsem ani neměřil celkový čas a nedělal dlouhodobější srovnání. Se Sledge to celkově není kvůli elitkám ono, s Furnace to ale bude do elitek mnohem lepší. S Furnace bych dal téhle variantě šanci.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já bych lehce odbočil.. zkoušel někdo serpenta (2hydry) + TaT + The Magistrate (Frost Hydra now periodically casts Frost Nova)? Případně jen dvě hydry (Blazing Hydra) a TaTem?
U trialu: By se dvě hydry s TaTem možná mohli hodit. Zde asi raději s mamothem.
Rift: Dvě hydry s Tatem a Blazing hydra, případně mamoth
GR: pokud by se hrálo ve skupině, tak ta frost hydra by celkem mohla pomáhat kdyby se hydra naházeli rozumně. Akorát zde by asi u mága hodně klesnul dmg do elit.
Podotýkám, že hraji jen ve skupině a jsou to všechno nápady, tak jen klidně do mě :-) Pak beru ještě v ůvahu to že TaT, helma i serpent mají perfekt roll...
U trialu: By se dvě hydry s TaTem možná mohli hodit. Zde asi raději s mamothem.
Rift: Dvě hydry s Tatem a Blazing hydra, případně mamoth
GR: pokud by se hrálo ve skupině, tak ta frost hydra by celkem mohla pomáhat kdyby se hydra naházeli rozumně. Akorát zde by asi u mága hodně klesnul dmg do elit.
Podotýkám, že hraji jen ve skupině a jsou to všechno nápady, tak jen klidně do mě :-) Pak beru ještě v ůvahu to že TaT, helma i serpent mají perfekt roll...
Re: Fire Hydra 2.1.0
Hydra se musí vždy hrát fire, jinak nemáš dmg. Solo ji potřebuješ a v partě je Wiz. také dmg dealer, takže není co řešit. Serpent S. se vždy hraje s TaT.
Do party se hrajou aktuálně trochu jiné buildy. Když je dobrá parta, tak je vše na místě a hraje se na vysoké GR disintagrate + 2 hydry.
Moc jsem to nestudoval když hraju jen sólo. Jen jsem viděl, že se takhle dostaly někam na GR47-48. Sice je to pořád méně než s 2x DH v partě, ale i tak už velmi pěkné.
V partě je to u Wiz. o jediném. Maximalizovat jakýmkoliv způsobem dmg a je možné použít cokoliv, protože vše je pod cc pomocných charů.
V trialu pak platí to samé. V partě tedy je možné 2 fire hydry. Sólo hydry na trial ne, tam jsem nejlepších výsledků dosáhnul naopak zcela bez hydry. Na sólo trial je ale stejně nejlepším buildem DH :-)
Edit:
Tak jsem na to koukal a hrají to aktuálně ve variantě:
- Serpent + TnT + 2 x hydra
- disintagrate
- Arcane dynamo pro maximalizaci dmg disintagrate
S podporou všech party buffů pak dokáže takhle Wiz. dávat přes 1mil. tick dmg. (součet všech DoT dohromady + disintagrate).
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14926133460
Do party se hrajou aktuálně trochu jiné buildy. Když je dobrá parta, tak je vše na místě a hraje se na vysoké GR disintagrate + 2 hydry.
Moc jsem to nestudoval když hraju jen sólo. Jen jsem viděl, že se takhle dostaly někam na GR47-48. Sice je to pořád méně než s 2x DH v partě, ale i tak už velmi pěkné.
V partě je to u Wiz. o jediném. Maximalizovat jakýmkoliv způsobem dmg a je možné použít cokoliv, protože vše je pod cc pomocných charů.
V trialu pak platí to samé. V partě tedy je možné 2 fire hydry. Sólo hydry na trial ne, tam jsem nejlepších výsledků dosáhnul naopak zcela bez hydry. Na sólo trial je ale stejně nejlepším buildem DH :-)
Edit:
Tak jsem na to koukal a hrají to aktuálně ve variantě:
- Serpent + TnT + 2 x hydra
- disintagrate
- Arcane dynamo pro maximalizaci dmg disintagrate
S podporou všech party buffů pak dokáže takhle Wiz. dávat přes 1mil. tick dmg. (součet všech DoT dohromady + disintagrate).
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14926133460
Re: Fire Hydra 2.1.0
A máš někde odkaz kde se tohle řeší? mě se takového nic nepodařilo nikdy sehnat.
Pokud se to hraje jinak, tak by mě zajímalo v jaké kombinaci skillu atd.. hlavně Disintagre kam se zařadí a místo jakého kouzla atd.. Když mám TaT a možnost 2hyder a vyjde to líp než se Sunkeeprem tak bych to rád vyzkoušel. Ale disintagre mě teda nenapadlo.
Stím co mám aktuálně dáme Wiz a DH na 90%, rank 39 a 40 se nám ještě nezadařila.
Ve 4řce jsme se nejdál zatím dostali na 41 a 42 jsme nezkoušeli (nesetkali jsme se ideal parta)...
EDIT:
Dík za odkaz.. jdu zkoumat
Pokud se to hraje jinak, tak by mě zajímalo v jaké kombinaci skillu atd.. hlavně Disintagre kam se zařadí a místo jakého kouzla atd.. Když mám TaT a možnost 2hyder a vyjde to líp než se Sunkeeprem tak bych to rád vyzkoušel. Ale disintagre mě teda nenapadlo.
Stím co mám aktuálně dáme Wiz a DH na 90%, rank 39 a 40 se nám ještě nezadařila.
Ve 4řce jsme se nejdál zatím dostali na 41 a 42 jsme nezkoušeli (nesetkali jsme se ideal parta)...
EDIT:
Dík za odkaz.. jdu zkoumat
Re: Fire Hydra 2.1.0
Vše je v tom příspěvku doplněno. Fungovat to ale bude pouze pokud je perfektní suport od dvou podpůrných charů. A něco jsem také zahlédnul, že se ve 4-členných týmech více a více začíná hrát Sader místo Monka.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Sader?
Tím je myšleno crusader? koukal jsem do žebříčků a Crusadří jsou tam snad všude. Všechno ve vitalitě a podpůrných sadách :-)
Tím je myšleno crusader? koukal jsem do žebříčků a Crusadří jsou tam snad všude. Všechno ve vitalitě a podpůrných sadách :-)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ano, Sader je Crusader, tak se to všude na US a EU fórech používá.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Skupina jsme byli 2xWiz, DH a Monk a to nám celkem vyhovovalo.
Thttp://www.diablofans.com/builds/4580-f ... mage-ticks
K čemu tam mají to electrocute? Jen na to aby si rychle dobil AP? Všechno má přizpůsobené na to aby se mu rychle dobíjela. K tomuto kouzlu má pasivku Arcane Dynamo, to funguje jak? Je tam že po pěti zakouzlení to zvedne o 60% DMG non singature spell... to je jakého kouzla, toho disigrenate?
Pak další pasivka EE a conflagration, místo těchto dvou by se našli asi lepší ne?
Dále mi tam nesedín Slow time nevím jestli je tam vhodný, místo toho by mohl zůstat blizard a nebo teleport.
U hydry má blazing, tohle si asi mohl dovolit protože plošné dmg mu teď dává disintegrate že?
Celkově mi ty kouzla přijdou jako na to aby byl blíž nepřátelům, tudíž i větší riziko že úmtí.. hlavně u toho electrocute.
EDIT:
Ještě jsem si všimnul že chybí BH a strombracery, z toho také nemám moc radost...
EDIT2:
Tak jsem viděl video jak se toto hraje... hmm celkem síla :-) Už je mi vše jasné, jen stále EE a conflagration si myslím že nejsou vhodné...
Thttp://www.diablofans.com/builds/4580-f ... mage-ticks
K čemu tam mají to electrocute? Jen na to aby si rychle dobil AP? Všechno má přizpůsobené na to aby se mu rychle dobíjela. K tomuto kouzlu má pasivku Arcane Dynamo, to funguje jak? Je tam že po pěti zakouzlení to zvedne o 60% DMG non singature spell... to je jakého kouzla, toho disigrenate?
Pak další pasivka EE a conflagration, místo těchto dvou by se našli asi lepší ne?
Dále mi tam nesedín Slow time nevím jestli je tam vhodný, místo toho by mohl zůstat blizard a nebo teleport.
U hydry má blazing, tohle si asi mohl dovolit protože plošné dmg mu teď dává disintegrate že?
Celkově mi ty kouzla přijdou jako na to aby byl blíž nepřátelům, tudíž i větší riziko že úmtí.. hlavně u toho electrocute.
EDIT:
Ještě jsem si všimnul že chybí BH a strombracery, z toho také nemám moc radost...
EDIT2:
Tak jsem viděl video jak se toto hraje... hmm celkem síla :-) Už je mi vše jasné, jen stále EE a conflagration si myslím že nejsou vhodné...
Re: Fire Hydra 2.1.0
Electrocute potřebuje na nabití Arcane dynama. Po nabití pak má disintagrate s +60% dmg dokud ho neukončí.
Nic lepšího se nenajde, optimalizovali to co se dalo na GR48+. EE je jasná volba, protože dá nejspíš celých 20% (light při nabíjení arcane dynama, familiar dá arcane, cold bude mít na zbrani.
Conflagration zvýší přímou dmg, která je v tomto případě opravdu velká i ve srovnání s infinite DoT. Navíc confalgration zvedne infinited DoT druhé Wiz. (nezvedne té co ho používá, ale druhé už ano).
2x Blazing + disin. + dynamo dá možná i větší přímou dmg než je samotná infinite DoT. Tady je každý boost dobrý a conflagration už bude opravdu velkým boostem. Navíc žádný jinou použitelnou dmg pasivku už Wiz. nemá.
Celé je to postavené pro maximalizaci dmg.
Blazing hydra se hraje někdy i sólo a je +- vyrovnaná s Mamoth (pro serpent sparker). Pro tým, kde vše je staženo na jednu hromadu je Blazing jasně lepší. Má menší AoE, to ale nevadí jak je vše na hromadě. Pak má trochu pomalejší náběh dmg, ale pak už má dmg jasně větší než Mamoth.
A hlavně pro Blazing funguje i ATS na gearu, který má i pro disintagrate. Myslím, že Blazing je jasná volba.
Ohlendě úmrtí je to úplně jedno. Celé to funguje pouze v dobré partě, vše je pod perma cc a nic se ani nehne. Jakmile se cokoliv hne, tak to na GR48+ znamená okamžitou smrt buď celého týmu nebo minimálně dmg dealeru (tedy Wiz.)
Blizzard je tam úplně k ničemu, ten dává marginální dmg oproti tomu co používá. Blizzard se hraje kvůli mobilitě u solo hry + dmg na velkém území. Ani jedno není v dobrém týmu potřeba. A naopak by mu to snížilo dmg toho co používá.
Teleport není opět potřeba ze stejného důvodu, to musí zajistit podpůrná dvojeci charů, aby Wiz. nemusela mít teleport.
Ti co to hrajou moc dobře ví co dělají, GR48 done. Schreenshot z nestihnutého GR49. To je opravdu paráda na tým s Wiz.
Slow time Strecht time zase bude zvolen proto, že dohromady týmu zvedne dmg nejvíce a zafunguje jak na disintagrate tak na Blazing hydru.
A hezky vidíš, že dává obrovskou dmg. Srovnej si 1,2 miliardy dmg s tím co dáváš s Wiz sám.
I přes všechny optimalizace to ale pořád není DH, tam bývá dmg v perfektním týmu ještě o něco větší (až kolem 2 miliard).
Nic lepšího se nenajde, optimalizovali to co se dalo na GR48+. EE je jasná volba, protože dá nejspíš celých 20% (light při nabíjení arcane dynama, familiar dá arcane, cold bude mít na zbrani.
Conflagration zvýší přímou dmg, která je v tomto případě opravdu velká i ve srovnání s infinite DoT. Navíc confalgration zvedne infinited DoT druhé Wiz. (nezvedne té co ho používá, ale druhé už ano).
2x Blazing + disin. + dynamo dá možná i větší přímou dmg než je samotná infinite DoT. Tady je každý boost dobrý a conflagration už bude opravdu velkým boostem. Navíc žádný jinou použitelnou dmg pasivku už Wiz. nemá.
Celé je to postavené pro maximalizaci dmg.
Blazing hydra se hraje někdy i sólo a je +- vyrovnaná s Mamoth (pro serpent sparker). Pro tým, kde vše je staženo na jednu hromadu je Blazing jasně lepší. Má menší AoE, to ale nevadí jak je vše na hromadě. Pak má trochu pomalejší náběh dmg, ale pak už má dmg jasně větší než Mamoth.
A hlavně pro Blazing funguje i ATS na gearu, který má i pro disintagrate. Myslím, že Blazing je jasná volba.
Ohlendě úmrtí je to úplně jedno. Celé to funguje pouze v dobré partě, vše je pod perma cc a nic se ani nehne. Jakmile se cokoliv hne, tak to na GR48+ znamená okamžitou smrt buď celého týmu nebo minimálně dmg dealeru (tedy Wiz.)
Blizzard je tam úplně k ničemu, ten dává marginální dmg oproti tomu co používá. Blizzard se hraje kvůli mobilitě u solo hry + dmg na velkém území. Ani jedno není v dobrém týmu potřeba. A naopak by mu to snížilo dmg toho co používá.
Teleport není opět potřeba ze stejného důvodu, to musí zajistit podpůrná dvojeci charů, aby Wiz. nemusela mít teleport.
Ti co to hrajou moc dobře ví co dělají, GR48 done. Schreenshot z nestihnutého GR49. To je opravdu paráda na tým s Wiz.
Slow time Strecht time zase bude zvolen proto, že dohromady týmu zvedne dmg nejvíce a zafunguje jak na disintagrate tak na Blazing hydru.
A hezky vidíš, že dává obrovskou dmg. Srovnej si 1,2 miliardy dmg s tím co dáváš s Wiz sám.
I přes všechny optimalizace to ale pořád není DH, tam bývá dmg v perfektním týmu ještě o něco větší (až kolem 2 miliard).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Currently wizards are now getting 2+ billion damage ticks from the build with a sader in the group. Have added in the break points for blazing hydra if they exist.
Už i u mágů se toho dosáhlo :-)
Každopádně jsem rád že jsem dnes toto téma nadhodil. Zkusím tuto variantu, pokud bude dobrý tank a myslím že by to mohlo přinést celkem velký boost.
Už i u mágů se toho dosáhlo :-)
Každopádně jsem rád že jsem dnes toto téma nadhodil. Zkusím tuto variantu, pokud bude dobrý tank a myslím že by to mohlo přinést celkem velký boost.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak jsem to včera zkusil... děs a hrůza Ale jeli jsme obyč rift, byli jsme tři z toho levelování crusadera od 1lvl a mág, který neměl ani firesadu... Takže opravdu, bez někoho kdo bude schytávat rány se tato varianta nedá hrát (možná solo by to šlo).
Jinak jsem našel někde návod a je to celkem složité udělat správně jak to má být. Hodit slowtime, nastackovat AD, hodit hydru, nastackovat AD, hodit hydru, nastackovat AD a střílet disengrate. Pokud to bude v boji dost složité a nebudu se moct soutstředit na přežití tak si to asi hodím na makro od klávesnice=> lehký cheat
Jinak jsem našel někde návod a je to celkem složité udělat správně jak to má být. Hodit slowtime, nastackovat AD, hodit hydru, nastackovat AD, hodit hydru, nastackovat AD a střílet disengrate. Pokud to bude v boji dost složité a nebudu se moct soutstředit na přežití tak si to asi hodím na makro od klávesnice=> lehký cheat
Re: Fire Hydra 2.1.0
Na přežití se soustředit nemusíš, to musí zajistit ostatní. A pokud parta nefugnuje, tak ti to stejně nepomůže a s Wiz. na tak vysokých GR okamžitě ripneš ať se budeš soustředit jak chceš.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tojo, ale tady jsem byl mrtvej i na T6 Já jsem zvyklý běhat stále dopředu a nahánět enemy na hromadu. Musím si zvyknout na to, že nemůžu běhat dopředu a musím se držet v ústranní
Re: Fire Hydra 2.1.0
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... eVE#gid=39
Zde je soubor ve kterém jsou záložky na různé varianty mága...
Nechápu co znamená jen toto:
Channeled Skill Wpn %890 kde vzal to číslo
Channeled Skill Bonus %30.00 kde vzal to číslo
Familiar Wpn % Dmg 240 kde vzal to číslo
Familiar Ele % Buff 0
Pinpoint Barrier
BotP %dmg
Ta poslední záložka je dost zavádějící, protože tam má vyplněné i všechny bonusy. Ale když jsem si bonusy nějak srovnal tak to pořád vychází o dost líp.
A jako poslední jak zjistím že mi funguje pasivka EE?
EDIT: tak soubor postupně upravuje
Zde je soubor ve kterém jsou záložky na různé varianty mága...
Nechápu co znamená jen toto:
Channeled Skill Wpn %890 kde vzal to číslo
Channeled Skill Bonus %30.00 kde vzal to číslo
Familiar Wpn % Dmg 240 kde vzal to číslo
Familiar Ele % Buff 0
Pinpoint Barrier
BotP %dmg
Ta poslední záložka je dost zavádějící, protože tam má vyplněné i všechny bonusy. Ale když jsem si bonusy nějak srovnal tak to pořád vychází o dost líp.
A jako poslední jak zjistím že mi funguje pasivka EE?
EDIT: tak soubor postupně upravuje
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Fire Hydra 2.1.0
koukal jsem to video jak jdou celej rift, docela mě překvapilo že umřel asi jen 2x
no a průšvih nastal u RG kdy celá parta umírala jako muchy jen monk se tam docela držel, vysloveně jsem si všiml ripů po mortaru kdy si dával bacha a stál kus od toho ukazatele kam to padne a i tak dostal IK (chudák DH tam zdechl snad 10x ani nebylo vidět co ho trefilo)
osobně mi tento způsob nabít ad, cast hydry pak zase ad a smažit a furt dokola nevyhovuje ale účinek je brutální to se musí nechat (na hc by mi ten teleport asi ale chyběl docela dost)
no a průšvih nastal u RG kdy celá parta umírala jako muchy jen monk se tam docela držel, vysloveně jsem si všiml ripů po mortaru kdy si dával bacha a stál kus od toho ukazatele kam to padne a i tak dostal IK (chudák DH tam zdechl snad 10x ani nebylo vidět co ho trefilo)
osobně mi tento způsob nabít ad, cast hydry pak zase ad a smažit a furt dokola nevyhovuje ale účinek je brutální to se musí nechat (na hc by mi ten teleport asi ale chyběl docela dost)