Fire Hydra 2.1.0
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak rozdělit par. body na mém lvlu? Když naházím pasivky jak mam, tak mam jen 80 AP, takez mi vyjde 2x apocalypsa, nebo apocalypsa + BH+ hydra, ale zase to nejspíš stačí na jednou co?
a padly mi magefisty s 18% fire dmg, INT, VIT, life on hit a attack speed jdem protocil na CCH. Sníží mi dmg a toughnes ael zvýší o cca 50% healing, vyplatí se?
nyní se mám asi snažit sehnat Cindercoat na 3 sockety nebo 2H Furnace ze? a popř. amulet se socketem. Na toxin gemu už pracuju
a padly mi magefisty s 18% fire dmg, INT, VIT, life on hit a attack speed jdem protocil na CCH. Sníží mi dmg a toughnes ael zvýší o cca 50% healing, vyplatí se?
nyní se mám asi snažit sehnat Cindercoat na 3 sockety nebo 2H Furnace ze? a popř. amulet se socketem. Na toxin gemu už pracuju
Re: Fire Hydra 2.1.0
Movement speed, Intel
CC, CD
Armor, AR
Resource cost reduction, Area damage
Máš FB6 a RoRG zbytečně. Máš několik variant:
Unity + Soj a zachovat FB6
Unity + SoJ + FB helma + Cindercoat
RoRG + Unity + Cindercoat
RoRG + Unity + Magefists (lepší než máš)
RoRG + Unity + Magefists + Cindercoat + FB helma
2H zbraň + Unity + RoRG
2H zbraň + Unity + SoJ + FB helma
Snad jsem nic nepopletl. Každopádně problém číslo jedna je tvoje zbraň, má strašně malé DPS. Pak vyměň pásek za něco lepšího, SoE, WH, Vigilante
PS: máš pěkný ramena, takový potřebuju přesně (nebo s physical resist). Mám na ramena a helmu smůlu, farmim, točím shardy a nic, resp. vždy jim chybí jeden potřebný stat ať už primary či secondary.
CC, CD
Armor, AR
Resource cost reduction, Area damage
Máš FB6 a RoRG zbytečně. Máš několik variant:
Unity + Soj a zachovat FB6
Unity + SoJ + FB helma + Cindercoat
RoRG + Unity + Cindercoat
RoRG + Unity + Magefists (lepší než máš)
RoRG + Unity + Magefists + Cindercoat + FB helma
2H zbraň + Unity + RoRG
2H zbraň + Unity + SoJ + FB helma
Snad jsem nic nepopletl. Každopádně problém číslo jedna je tvoje zbraň, má strašně malé DPS. Pak vyměň pásek za něco lepšího, SoE, WH, Vigilante
PS: máš pěkný ramena, takový potřebuju přesně (nebo s physical resist). Mám na ramena a helmu smůlu, farmim, točím shardy a nic, resp. vždy jim chybí jeden potřebný stat ať už primary či secondary.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Díky moc, pustím se do farmení furnace z BS. Teď nahodím Cinder, ikdyž mám jen 2 sockety v něm, proto jsem ho nepoužíval, helmu nechám dokud nepadne 2H a příjdu tím pádem o FB offhand, zatím ten bonus na exp. gem je super
Re: Fire Hydra 2.1.0
ještě asi blbá otázka, chci zkusit solo GR a na ty se používají asi followeři že? který je tak nej pro wizza a co mu pořídit? zatím jsem nikdy followery nepoužival, hrál jsem jen ve skupině
Re: Fire Hydra 2.1.0
Templář a koukni dolů na můj profil.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
a ty bonusy z jeho gearu se přenásí i na mě? např. fire dmg, CD, CC a podobně?
Re: Fire Hydra 2.1.0
Nepřenáší.
Tak mám po pár dnech první testovací verzi DH. Zatím gear bída, prostě jen úplný základ a bude se teď vylepšovat. Enforcer gem jsem ještě ani nezačal levelit. Amulet nemám zatím se socket. Takže pouze Trapped gem na vyšším lvl, jak byl přendaný z Wiz.
A i s tímhle nic moc základem je trial už lepší než s Wiz. Dávám takhle klíče na GR37-39. A to bez jakékoliv větší snahy, jde to samo. Až poladím gear a ještě výrazně zvednu dmg, tak půjdou klíče výše. Klíče tedy budu farmit už pouze s DH i pro Wiz.
T6 je ale zatím pomalejší než s Wiz. Až bude dobrý gear, tak to asi pořád rychlejší než s Wiz nebude, ale hodně se to přiblíží. Single target už dávám i s nedoladěným gearem daleko rychleji než s Wiz.
Tak mám po pár dnech první testovací verzi DH. Zatím gear bída, prostě jen úplný základ a bude se teď vylepšovat. Enforcer gem jsem ještě ani nezačal levelit. Amulet nemám zatím se socket. Takže pouze Trapped gem na vyšším lvl, jak byl přendaný z Wiz.
A i s tímhle nic moc základem je trial už lepší než s Wiz. Dávám takhle klíče na GR37-39. A to bez jakékoliv větší snahy, jde to samo. Až poladím gear a ještě výrazně zvednu dmg, tak půjdou klíče výše. Klíče tedy budu farmit už pouze s DH i pro Wiz.
T6 je ale zatím pomalejší než s Wiz. Až bude dobrý gear, tak to asi pořád rychlejší než s Wiz nebude, ale hodně se to přiblíží. Single target už dávám i s nedoladěným gearem daleko rychleji než s Wiz.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak sleduji své okolí, že aby člověk se posunul ve Griftech víš musí přesedlat na jinou postavu. Já přesedlal z WD na Wizze a ted mě čeká asi DH.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH
Re: Fire Hydra 2.1.0
No popravdě mě to začíná štvát... Všichni hrají jenom za DH a najít nějakého wizarda nebo jinou postavu je fakt zázrak.
Thx blizzard
Thx blizzard
Re: Fire Hydra 2.1.0
Jo no, tak to ale bylo v každém období, ve vanille nikdo nehrál WD a pak přišel buff Fire betů a nenašel jsi jinou postavu než WD, to se asi jen tak nezmění. Já teď taky moc nehraju, od neděle mi není dobře, jen tak tak zvládám chodit do práce, tak už i jeden z posledních wizů nehraje .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Takže počkat až vydají další patch, ve kterém zase vytuní jinou postavu, vymažou leaderboard a oddělají shrines...
Btw.: Tak se uzdrav! :-)
Btw.: Tak se uzdrav! :-)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Pod to bych se podepsal. Jsem uplne ve stejne fazi. S tim rozdilem, ze me hrat DH navic bavi vice nez za Wiz.Mlok píše:Nepřenáší.
Tak mám po pár dnech první testovací verzi DH. Zatím gear bída, prostě jen úplný základ a bude se teď vylepšovat. Enforcer gem jsem ještě ani nezačal levelit. Amulet nemám zatím se socket. Takže pouze Trapped gem na vyšším lvl, jak byl přendaný z Wiz.
A i s tímhle nic moc základem je trial už lepší než s Wiz. Dávám takhle klíče na GR37-39. A to bez jakékoliv větší snahy, jde to samo. Až poladím gear a ještě výrazně zvednu dmg, tak půjdou klíče výše. Klíče tedy budu farmit už pouze s DH i pro Wiz.
T6 je ale zatím pomalejší než s Wiz. Až bude dobrý gear, tak to asi pořád rychlejší než s Wiz nebude, ale hodně se to přiblíží. Single target už dávám i s nedoladěným gearem daleko rychleji než s Wiz.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Dava_C: Přes víkend jsi ale nahrál toho až až dle paragonu. Já o víkendu téměř nic (víkendy mívám většinou úplně nejslabší, to se nejvíce věnuju rodině).
Já Wiz. pořád hraju a budu hrát dál. Jak si dělám DH, tak mi to bude bavit střídat. To co se mi nelíbí u Wiz., tak najdu u DH a naopak to co se mi nelíbí u DH, tak je super u Wiz.
Vyšší GR jsem s DH ještě nezkoušel, ale nejsem si tak úplně jistý, že to bude nějak výrazně lepší. Ball Lightning build je sice aktuálně asi nejsilnější pro vysoké GR, ale je to pěkný opruz na hraní (já ho hrát určitě nehodlám). A ne každý to vůbec zvládne. Ono není žádná sranda udržet perma SS (ani makro pokud někdo chce cheetovat to úplně neřeší, protože dříve či později dojde discipline, takže i makro je potřeba stále vypínat a zapínat dle situace).
A mimo Ball Lightning už DH oproti Wiz. nijak neexceluje na vysoké GR a jsou na tom v podstatě nastejno. Pouze je to možná v tomto případě za DH mírně lehčí (do dejme tomu GR39, od cca GR40 začíná mít problém DH s one shootováním, Wiz. má jak mírně větší tougness i pro maximum dmg variantu, tak hlavně k tomu Force armor) takže se na stejný lvl GR dostane více lidí, ale ne že by se s DH (bez Ball Lightning buildu) dostávali znatelně výše.
Co se týká T6, tak to už jsem zkoušel s DH. Ještě nemám poladěno úplně a mám tam pár větších nedostatků (třeba stále int. RoRG a další), ale celkové možnosti zlepšení už se postupně zmenšují a teď už to nebude až takový skok dopředu ze současného stavu.
A aktuálně je na T6 pořád jasně lepší Wiz. i když už i s DH to je velmi slušné. Je to ale hlavně úplně jiný styl hraní, příjemná změna. Na T6 budu hrát obojí s tím, že dlouhodobě více s Wiz. (možná jen teď chvíli trochu více DH, abych dofarmil nějaké věci a užil si změnu).
Průšvih Wiz. jsou jen ty blbé trialy.
A musím si znovu pochválit trialy s DH :-) DH je snad postava přímo stvořená cíleně pro trialy :-) V trialu se smažou nedostatky DH (čekání na další sentry, v trialu tenhle problém není, protože na začátku netřeba více sentry a následně už je trvale všech 5) a zvýrazní jeho přednosti (maximální okamžitý dmg při položených všech sentry). A nižší tougness oproti Wiz. v trialu také až tak nevadí (umřít se na vlně 42+ už ale dá, když se podaří některému mobu přesný teleport a okamžitý hit kdy se nestihne zareagovat a někdy nepomůže ani Caltrop).
Trochu jsem včera doladil DH. Kromě dex RoRG nemám ještě amulet se socket (ten bude na nejdéle) a WH (ten od Wiz. nakonec použít nešel, měl ještě jednu nepoužitelnou vlastnost, takže jsem ho raději nechal s int. pro Wiz. a reroll té nepoužitelné vlastnosti) a ještě jsou rezervy na výbavě na lepší rolly.
A i tak už jsem aktuálně už na 50:50 na klíče na GR39 a GR40. Jen ojediněle dám nižší klíč než GR39. Takže už mám 5 klíčů na GR40, kdybych chtěl zkoušet přímo s Wiz.
Po doladění DH jsem si jistý, že o jeden lvl výše to půjde určitě ještě snadno. O dva lvl výše by se někdy za delší čas zadařit mělo taky. Tedy vidím to, že skončím u GR42 klíčů. Na GR43 klíče už to moc nevidím, tam tak možná ojedinělé pokusy se štěstím.
U trialu nejde jen o to, že DH dává vyšší klíče, ale současně celý trial i daleko více odsejpá. Jedu vlny 1, 7, 13, 19, 25. Až tady se to začíná zpomalovat. Někdy se povede rovnou 31, někdy jen 30. Následně většinou 35, 38-39, 40 (pokud je z 39, tak většinou skok o dva na 41), 41, 42.
Trial je s DH i docela zábava :-)
Já Wiz. pořád hraju a budu hrát dál. Jak si dělám DH, tak mi to bude bavit střídat. To co se mi nelíbí u Wiz., tak najdu u DH a naopak to co se mi nelíbí u DH, tak je super u Wiz.
Vyšší GR jsem s DH ještě nezkoušel, ale nejsem si tak úplně jistý, že to bude nějak výrazně lepší. Ball Lightning build je sice aktuálně asi nejsilnější pro vysoké GR, ale je to pěkný opruz na hraní (já ho hrát určitě nehodlám). A ne každý to vůbec zvládne. Ono není žádná sranda udržet perma SS (ani makro pokud někdo chce cheetovat to úplně neřeší, protože dříve či později dojde discipline, takže i makro je potřeba stále vypínat a zapínat dle situace).
A mimo Ball Lightning už DH oproti Wiz. nijak neexceluje na vysoké GR a jsou na tom v podstatě nastejno. Pouze je to možná v tomto případě za DH mírně lehčí (do dejme tomu GR39, od cca GR40 začíná mít problém DH s one shootováním, Wiz. má jak mírně větší tougness i pro maximum dmg variantu, tak hlavně k tomu Force armor) takže se na stejný lvl GR dostane více lidí, ale ne že by se s DH (bez Ball Lightning buildu) dostávali znatelně výše.
Co se týká T6, tak to už jsem zkoušel s DH. Ještě nemám poladěno úplně a mám tam pár větších nedostatků (třeba stále int. RoRG a další), ale celkové možnosti zlepšení už se postupně zmenšují a teď už to nebude až takový skok dopředu ze současného stavu.
A aktuálně je na T6 pořád jasně lepší Wiz. i když už i s DH to je velmi slušné. Je to ale hlavně úplně jiný styl hraní, příjemná změna. Na T6 budu hrát obojí s tím, že dlouhodobě více s Wiz. (možná jen teď chvíli trochu více DH, abych dofarmil nějaké věci a užil si změnu).
Průšvih Wiz. jsou jen ty blbé trialy.
A musím si znovu pochválit trialy s DH :-) DH je snad postava přímo stvořená cíleně pro trialy :-) V trialu se smažou nedostatky DH (čekání na další sentry, v trialu tenhle problém není, protože na začátku netřeba více sentry a následně už je trvale všech 5) a zvýrazní jeho přednosti (maximální okamžitý dmg při položených všech sentry). A nižší tougness oproti Wiz. v trialu také až tak nevadí (umřít se na vlně 42+ už ale dá, když se podaří některému mobu přesný teleport a okamžitý hit kdy se nestihne zareagovat a někdy nepomůže ani Caltrop).
Trochu jsem včera doladil DH. Kromě dex RoRG nemám ještě amulet se socket (ten bude na nejdéle) a WH (ten od Wiz. nakonec použít nešel, měl ještě jednu nepoužitelnou vlastnost, takže jsem ho raději nechal s int. pro Wiz. a reroll té nepoužitelné vlastnosti) a ještě jsou rezervy na výbavě na lepší rolly.
A i tak už jsem aktuálně už na 50:50 na klíče na GR39 a GR40. Jen ojediněle dám nižší klíč než GR39. Takže už mám 5 klíčů na GR40, kdybych chtěl zkoušet přímo s Wiz.
Po doladění DH jsem si jistý, že o jeden lvl výše to půjde určitě ještě snadno. O dva lvl výše by se někdy za delší čas zadařit mělo taky. Tedy vidím to, že skončím u GR42 klíčů. Na GR43 klíče už to moc nevidím, tam tak možná ojedinělé pokusy se štěstím.
U trialu nejde jen o to, že DH dává vyšší klíče, ale současně celý trial i daleko více odsejpá. Jedu vlny 1, 7, 13, 19, 25. Až tady se to začíná zpomalovat. Někdy se povede rovnou 31, někdy jen 30. Následně většinou 35, 38-39, 40 (pokud je z 39, tak většinou skok o dva na 41), 41, 42.
Trial je s DH i docela zábava :-)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Díky za pěkně srovnání DH a Wiz :-)
Popravdě řečeno já nejvíce hraji ve skupině a nejlépe se 4 lidmi v partě (větší šance na něco dobrého atd..) Většinou jsme byli skupina DH,DH,Monk,Wiz a celkem nám to šlo a pěkně to odsípalo. Vím že kdyby místo mě byl WD tak by to byla asi nejlepší ale s kým bych pak hrál?:-)
Teďka jsme se párkrát setkali v kombinaci Wiz,Wiz,DH a WD a to bylo celkem síla. Skončili jsme v ranku 41, kde jsme dostali špatný drop enemy a zatím to bylo nejdál kam jsem se dostal a byla to sranda. Nevím jestli se i mágové mezi sebou nazvájem nějak buffují, ale bílá čísla ukazuji párkrát i přes 1miliardu (hlavně díky WD a DH) na to že nikdo neměl Furnance a ne gear na 100% tak si mylsím že dobrý úspěch :-) S tím buffem mágů jsme to napsal protože ikdyž hrajeme pouze dva mágové tak to odsípá mnohem rychleji než když jedu sám.
Jinak pro zvýšení trialu ve skupině jsem začal používát místo teleportu meteorit a místo brnění sparklinka +10%.. Myslím že to jde celkem znát.
Popravdě řečeno já nejvíce hraji ve skupině a nejlépe se 4 lidmi v partě (větší šance na něco dobrého atd..) Většinou jsme byli skupina DH,DH,Monk,Wiz a celkem nám to šlo a pěkně to odsípalo. Vím že kdyby místo mě byl WD tak by to byla asi nejlepší ale s kým bych pak hrál?:-)
Teďka jsme se párkrát setkali v kombinaci Wiz,Wiz,DH a WD a to bylo celkem síla. Skončili jsme v ranku 41, kde jsme dostali špatný drop enemy a zatím to bylo nejdál kam jsem se dostal a byla to sranda. Nevím jestli se i mágové mezi sebou nazvájem nějak buffují, ale bílá čísla ukazuji párkrát i přes 1miliardu (hlavně díky WD a DH) na to že nikdo neměl Furnance a ne gear na 100% tak si mylsím že dobrý úspěch :-) S tím buffem mágů jsme to napsal protože ikdyž hrajeme pouze dva mágové tak to odsípá mnohem rychleji než když jedu sám.
Jinak pro zvýšení trialu ve skupině jsem začal používát místo teleportu meteorit a místo brnění sparklinka +10%.. Myslím že to jde celkem znát.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Trial jsem s Wiz. ladil cílený build přímo na trial (to tu také někde v dřívějších příspěvkách je). Tedy teleport samozřejmě nepoužívám a měním toho spoustu (třeba hraju trialy s Maximem). Ale i přes maximální poladění (zkoušel jsem v trialu všechno možné a srovnával co je lepší) končím s Wiz. u klíčů na GR37 a ty ještě nedávám zdaleka pravidelně (více klíčů na GR36). A to jsem tomu dal dost času testování a pokusů.
S DH jsem se tedy inspiroval jak se to na trial má hrát a nemusel to všechno testovat. A šlo to tak snadno a okamžitě.
Co se týká party. Některé bufy jsou navzájem při více Wiz. To ale není to hlavní. Hlavní pointa je v tom, že 2 Wiz. dávají 2x tolik dmg. Ovšem monstra nemají 2x tolik life (ale pouze 50% za každého hráče navíce ve hře), takže i kdybys neměl jediný buff použitelný do party, tak stejně to půjde rychleji.
Ve dvou hráčích máš tedy 2x tolik dmg, ale jen 150% monster HP.
A co se týká bonusů, tak třeba bonus ze strongarmů se sčítá od všech hráčů. EE nebo Toxin se zase aplikuje pouze jednou (ovšem jeden hráč může mít EE a zafunguje to i pro druhého a druhý může zvolit něco jiného).
Ohledně dropu to není vůbec tak jednoznačné. Pokud bude parta více stejných charů, kde si navzájem budou dávat drop, tak tam to je určitě lepší při více hráčích.
Pokud je to ale public a navíc jiné chary, tak to může být i horší. Při 40 hráčích máš jen 30% dropu navíc. A myslím, že party T6 rifty budou na publicu pomalejší než budu mít sólo. Samotný rift asi může někdy být rychlejší (někdy ale klidně i pomalejší), ale pochybuju o tom, že se vždy hráči budou správně synchronizovat, aby nenastávali zbytečné prodlevy (třeba mezi rifty).
Vysoké GR budou určitě rychlejší v partě, tam je to jasné. Tam je ale zase otázkou jak moc dobře se hraje v nesehrané partě na GR40+. Když se sedje dobrá parta, tak to může být super, ale na druhou stranu to může být i dost problém když potkáš špatné hráče. A také otázkou co na publicu v partě s klíči do GR...
Do party na vysoké GR je pak také potřeba zcela přepracovat build pro Wiz. Hraje se tam úplně něco jiného. To co je vhodné sólo vůbec vhodné do party není. Dokonce se v partě na GR40+ hraje i AT flame ward.
S DH jsem se tedy inspiroval jak se to na trial má hrát a nemusel to všechno testovat. A šlo to tak snadno a okamžitě.
Co se týká party. Některé bufy jsou navzájem při více Wiz. To ale není to hlavní. Hlavní pointa je v tom, že 2 Wiz. dávají 2x tolik dmg. Ovšem monstra nemají 2x tolik life (ale pouze 50% za každého hráče navíce ve hře), takže i kdybys neměl jediný buff použitelný do party, tak stejně to půjde rychleji.
Ve dvou hráčích máš tedy 2x tolik dmg, ale jen 150% monster HP.
A co se týká bonusů, tak třeba bonus ze strongarmů se sčítá od všech hráčů. EE nebo Toxin se zase aplikuje pouze jednou (ovšem jeden hráč může mít EE a zafunguje to i pro druhého a druhý může zvolit něco jiného).
Ohledně dropu to není vůbec tak jednoznačné. Pokud bude parta více stejných charů, kde si navzájem budou dávat drop, tak tam to je určitě lepší při více hráčích.
Pokud je to ale public a navíc jiné chary, tak to může být i horší. Při 40 hráčích máš jen 30% dropu navíc. A myslím, že party T6 rifty budou na publicu pomalejší než budu mít sólo. Samotný rift asi může někdy být rychlejší (někdy ale klidně i pomalejší), ale pochybuju o tom, že se vždy hráči budou správně synchronizovat, aby nenastávali zbytečné prodlevy (třeba mezi rifty).
Vysoké GR budou určitě rychlejší v partě, tam je to jasné. Tam je ale zase otázkou jak moc dobře se hraje v nesehrané partě na GR40+. Když se sedje dobrá parta, tak to může být super, ale na druhou stranu to může být i dost problém když potkáš špatné hráče. A také otázkou co na publicu v partě s klíči do GR...
Do party na vysoké GR je pak také potřeba zcela přepracovat build pro Wiz. Hraje se tam úplně něco jiného. To co je vhodné sólo vůbec vhodné do party není. Dokonce se v partě na GR40+ hraje i AT flame ward.
Re: Fire Hydra 2.1.0
V partě hraji s lidmi v klanu a nebo co jsem posbíral za dobu hraní, takže s některými se opravdu hraje pěkně. Ohledně dropů pro jiné chary, máš pravdu.. Hraji pořád za wizarda ale už jsem posbíral komplet set pro WD a DH (+zbraně), tak aspon pak když budu chtít změnu nebuud mít problémy
Na vysokém GR se hraje proč flameward (je to ta hůlka na dvě hydry že?)? :-) Přeci když máš sunkeepera a nebo furnance tak dvě hydry nemůžou vynahradit takovou dmg do elit než jedna hydra na víc.
Ohledně gemů do party se domlouváme, tak v tomto problém není. Ale je fakt pravda že mám pocit že lepšího výsledku dosáheneme s 1x DH+2x Wiz než, 2x DH a 1x Wiz... Jsou mé zkušenosti, hlavně asi taky záleží jak to kdo umí s každou postavou a jaký má gear.
Na vysokém GR se hraje proč flameward (je to ta hůlka na dvě hydry že?)? :-) Přeci když máš sunkeepera a nebo furnance tak dvě hydry nemůžou vynahradit takovou dmg do elit než jedna hydra na víc.
Ohledně gemů do party se domlouváme, tak v tomto problém není. Ale je fakt pravda že mám pocit že lepšího výsledku dosáheneme s 1x DH+2x Wiz než, 2x DH a 1x Wiz... Jsou mé zkušenosti, hlavně asi taky záleží jak to kdo umí s každou postavou a jaký má gear.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Díky .McT píše:Takže počkat až vydají další patch, ve kterém zase vytuní jinou postavu, vymažou leaderboard a oddělají shrines...
Btw.: Tak se uzdrav! :-)
Jinak poslední blueposty tomu moc nenasvědčují (http://www.diablofans.com hned nahoře). V podstatě ale klasika od Blizzardu, 3 dlouhé posty a vlastně neřekli vůbec nic, to oni umí.
Já se dostal do fáze, kdy udělám 500 shardů a stoupnu ke Kadale a trvá mi déle se rozhodnout, co budu kupovat, než ty shardy nafarmit. V podstatě kdybych to teď zabalil do dalšího velkého patche, tak mi nic neuteče, gear mám dokonalej, paragony podléhají rychlé inflaci (vanilla PL 100, vanilla PL 1000, RoS PL 600, v podstatě za rok nebude ani PL 800 už nic znamenat, protože přijdou nové itemy/úpravy, hra se posune jinam, budou se farmit GR 40 a určitě bude i experience bonus 100%, jako to bývá), takže i z tohoto pohledu je drcení paragonů blbost, nehledě na to, že užitná hodnota paragonu je téměř 0 už, vždy se ukázalo, že to na co jsem dřel, tak to po patchi lidi udělají 5x snadněji. Leaderboard a GR jsou za současného stavu nesmysly, což si čím dál více lidí začíná uvědomovat. Člověk to musí hrát prostě pro radost, jinak u toho nikdy nevydrží dlouho. Už se zas těším až zapařím
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak patch 2.1.1 vyšel v podstatě před chvíli, tak já orpavdu nečekám že další patch přijde v nějaké dohledné době, ikdyž by mohl.... Hlavně nové itemy, nepřátelé, mapy, případně úplně jiný koncept :-)
Bohužel stím updatem, že se to vždy nějak uhlehčí je pravda.. Ale nějak musí donutit nové lidi aby je to lákalo stále hrát.
Bohužel stím updatem, že se to vždy nějak uhlehčí je pravda.. Ale nějak musí donutit nové lidi aby je to lákalo stále hrát.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Inflaci paragonu bych v příštím patchy také čekal. Můj odhad je, že ale bude o dost menší než byla s vydáním 2.1.
Ve 2.1 hlavně pro Wiz. byl buff opravdu velký, takže inflace paragonu obrovská. V dalším patchy žádný tak velký buff nečekám a myslím, že přijde spíše lehký buff tu a tady pro lepší dorovnání postav. A možná buff slabších buildů.
U itemů bych také nečekal žádný velký skok. Možná přidaji další leg. gemy, ale ty budou prostě jen další alternativou a ne už takový skok jako jejich zavedení. A to samé čekám i pro ostatní itemy.
A také bůhví kdy to bude. Klidně se může stát, že přijde ještě druhá sezóna, kdy k žádné větší změně nedojde. Při rychlosti Bliz. nic moc nemohou do začátku druhé sezóny stihnout.
Tohle byl právě hlavní důvod, proč jsem nakonec vyrobil DH. Tedy oživení střídáním postav.
Ve 2.1 hlavně pro Wiz. byl buff opravdu velký, takže inflace paragonu obrovská. V dalším patchy žádný tak velký buff nečekám a myslím, že přijde spíše lehký buff tu a tady pro lepší dorovnání postav. A možná buff slabších buildů.
U itemů bych také nečekal žádný velký skok. Možná přidaji další leg. gemy, ale ty budou prostě jen další alternativou a ne už takový skok jako jejich zavedení. A to samé čekám i pro ostatní itemy.
A také bůhví kdy to bude. Klidně se může stát, že přijde ještě druhá sezóna, kdy k žádné větší změně nedojde. Při rychlosti Bliz. nic moc nemohou do začátku druhé sezóny stihnout.
Tohle byl právě hlavní důvod, proč jsem nakonec vyrobil DH. Tedy oživení střídáním postav.
Re: Fire Hydra 2.1.0
ještě jsem se chtěl zeptat, co bych mohl lehce změnit (vylepšit) aby mě tak neničil reflect? na GR 35 a ted i na 30 jsem dostával brutálně.