Příspěvek
od Mlok » 18.09.2014, 09:40 hod.
Tak já určitě také nebudu pořád hrát GR a také si dám oddech u T6.
A teď aktuálně BDF dával info na US fóru:
"Solved the blizzard + firebird mystery. The correct damage is being dealt, but the tick rate is being sped up which makes the numbers being summed up into that displayed tick into a lower value."
Pro ty co nejsou v obraze. Pokud se k perma FB DoT přidal Blizzard, tak dmg ticky ve hře najednou ukazovaly nižší čísla než bylo očekáváno a byla tedy obava, zda Blizzard nějakou interakcí dmg nesnižuje. BDF udělal testy, kdy prošel záznam videa snímek po snímku a tam našel, že sice čísla jsou nižší, ale najednou už se nezobrazují po 0,8s jako te standardně pro FB DoT, ale zobrazují se častěji. A jejich součet za měřený čas je správné očekávané číslo (tedy součet dmg FB DoT a Blizz. DoT).
Já jsem si myslel, že to takhle nejspíš bude, ale jisté to nebylo a bez ověření to byly jen dohady.
Z toho ale vyplývá jedna velmi důležitá věc pro všechny. Dmg si vůbec jednoduše nelze srovnávat dle toho co to ukazuje za čísla ve hře. Protože tam na první pohled není šance nijak poznat, že čísla jsou po jiných časových intervalech a tedy jen zběžně sledování čísel je zcela zavádějící.
Sledování čísel funguje spolehlivě pouze pro samostatnou perma DoT když se současně neaplikuje žádná další dmg. Tam si to ten interval 0,8s drží a čísla si lze srovnat.
McT:
A) pokud hraješ variantu BH + Strongarmy, tak dosáhneš perma DoT dost rychle. Potřebuješ na to udělit 9000% dmg. Některé bonusy (jako třeba ty které jsou vidět v profile DPS) ten limit navyšují a některé ne a přitom ty co limit nenavyšují, tak se počítají do udělné dmg pro dosažení toho limitu. Tím je např. Zeis a Trapped. Pro představu příklad: Kdybys neměl žádné bonusy a dával dmg pouze Apocal., tak bys jich potřebal celých 9 pro dosažení perma DoT. Se Zeisem a Trapped jich bude stačit už jen 6. Oproti tomu třeba MW to nijak neovlivní, protože o 20% navýší jak ten limit který musíš dosáhnout, tak udělnou dmg.
V případě BH + Apocal. + Hydra to bude velmi rychle
B) Pro Zeis nevadí, že jsi příliš daleko, vždy pojede už na maximum. Problém bude v tom, že když se vzdálíš moc, tak zcela ztratíš perma DoT a tedy Zeis nebude mít už co násobit
C) Pokud už dosáhneš perma DoT, tak to je hlavní dmg. Další přidaná navíc (Blizz., Hydra, BH) tomu ale pořád trochu pomůže. A když to jde (hlavně u RG), tak určitě přidávat co můžeš. Samozřejmě u Apocal. pokud ještě předchozí neskončila, tak nemá smysl házet další, protože se nestackuje.
K zobrazovaným číslům už napsal dost vlivů Dava_C. Pak tu je ten aktuální rozluštěný rébus, co popisuju na začátku příspěvku. A pak tu je ještě rozdíl dočasná DoT x perma DoT ve dvojitém násobení některý bonusů (Fire dmg, Trapped, Zeis). Díky tomu těsně před přechodem dočasné DoT bude dmg větší a přechodem se o něco sníží (jak už perma DoT započítá ty bonusy jen jednou).