Fire Hydra 2.1.0

Odpovědět
Uživatelský avatar
babacho
Burning Soul
Příspěvky:788
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od babacho » 15.09.2014, 16:57 hod.

Co Mloku, už ti padly ty Strongarm bracers? Já jsem je chtěl na publicu dnes vysomrovat od jednoho spoluhráče, ale než jsem mu poslal zprávu tak to ten trouba sešrotoval. :roll: Jediný co mne utěšovalo, že byly bez elementu, který se tam musel případně narollovat a pak by tam zůstala CHC 5,5, ale i tak by se šikly.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Dava_C » 15.09.2014, 17:22 hod.

Teď jsem dal 2x GR 38 za sebou, naprosto šílené rolly, Corupti, Anarchové a ti rychlí sr*či z 5 aktu v obou runech, sem myslel, že se po*, ještě teď jsem vyklepanej :D Teleport každou sekundu znovu k mání :D Tak mám 2 GR 39 šutry.

edit: Nový rekord 12:36 GR 38 average rift, Zoltan na konci zdržoval.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 15.09.2014, 17:57 hod.

babacho:
Ano mám, ale blbý roll. Zatím jedu build bez nich. Určitě budu shánět i lepší, abych mohl více zkoušet všechny varianty buildu. Varianta se slow timy mi ale sedí, takže to tak nevadí.

Dava_C:
Rychlé potvory jsou hodně nepříjemné, ale ještě to nějak můžu se svojím buildem hrát. Hodně coruptů včetně více elitek když hraju variantu bez Toxin gemu = konec už i na GR37. Pokud je jich málo, tak to ještě jde a prostě je přeskočím.
S Toxinem už to aspoň nějak jde. Zkoušel jsem variantu Toxin + Trapped + Zeis, ale je znát už ztráta dmg oproti Powerfull + Trapped + Zeis (a já si žádné ztráty dmg dovolit bez Furnace a SoJe opravdu nemůžu). Toxin budu dávat zase až na variantu s BH + Strongarmy, kde je to zase už na pováženou s Trapped (i když s TF také částečně funguje).

Já se zatím k vyššímu GR teď nedostal, nějaký pokus zase někdy bude, ale času je málo. Sice se mi daří z trialu dost často klíč 31-34 (34 je maximum, které jsem zatím dal jen 2x), ale to zase tak moc neřeší, to ušetří v podstatě jen jeden GR (třeba z 28/29 je vždy velký skok o více lvl jak se stíhá rychle).

Uživatelský avatar
babacho
Burning Soul
Příspěvky:788
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:KarelKiller #2267

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od babacho » 15.09.2014, 18:13 hod.

Já jsem se nejvýš dostal na GR28 http://i61.tinypic.com/20j48yr.jpg :-). Pravda moc GR nejedu a nemám na to pořádnou zbraň. Stále používám svou SS, ikdyž není buh ví jaká, ale tak nějak mi vyhovuje ten způsob hraní na 2hydry s TaT rukavkama. Před pár dny jsem si to vše nějak přeházel a najednou jsem zjistil, že nedám ani GR25 a tak jsem se vrátil zpět k tomu co jsem jel před tím a znovu dám těch svých GR28. Nikam se nehoníma čekám jestli se dočkám pořádné zbraně, něčeho co mne boostne. Před patchem mi SS padaly dost často a teď po patchi jako když utne. Zato mi zase začaly padat TF, už je můžu pomalu silážovat. Dnes jsem viděl tři. Takže to svým Furnace na který čekám asi padne až s příštím patchem když už bude na houno a bude in určitě nějaká jiná palice. :love:

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Dava_C » 15.09.2014, 18:22 hod.

Od těch posledních neúspěšných pokusů jsem udělal několik změn - Toxin místo Fire damage, vyndal jsem AR šutr z kalhot a nahradil Intelem a přidal % Blizzard na chestku, protože jsem to dával i před tím, ale bylo málo damage a nestíhal jsem. Taky jsem se to trochu naučil hrát a přivykl si na tu obtížnost. Nechci říkat, že dám GR 38 za každé situace, ale po těchto změnách mám bilanci 4/4, což není marný.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 15.09.2014, 18:36 hod.

Jak to máš teď se mi to také líbí nejvíce.

prelien
Quill Rat
Příspěvky:41
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od prelien » 15.09.2014, 19:08 hod.

Muzete mi prosim poradit co bych mel jeste vylepsit? http://eu.battle.net/d3/en/profile/geno ... o/29895759 zatim sem dal jen 32. Pravda ten opasek sem si dal az ted. Nejaky alter. itemy mam na wizne. Predem dekuji.

Uživatelský avatar
Saablic
Quill Rat
Příspěvky:30
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Saablic#2190

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Saablic » 15.09.2014, 19:51 hod.

Dneska se mi podařilo dát poměrně hladce GR 36 (rank kolem 690), myslím si, že je to hlavně díky pěkné Furnace, kterou jsem měl schovanou ještě před patchem a díky giftu, který mi daroval Quetak. Ostatně drop rate giftu (socketu do zbraně) je docela šílený, někdo má 20+ giftů a někdo při min. stejném gametimu žádný, jako např. já. Docela by mne zajímalo jak bych si vedl s lepší hydra wandkou, mám v batohu dvě, které čekají opět na gift. Vzhůru na progress GR 37, ale ruku na srdce, je to hlavně o štěstí na proc NPC, kdybych měl takto procnutou na 38 i víc, tak bych to dal, A1 a A2 elita za elitou. Momentálně si myslím, že hezká Furnace > SS wand. Na mé mi chybí akorát vitalita, ovšem 58 % do elit to vše vynahrazuje, pak už stačí jen dobře portovat sem a tam a přežít :-D Hodně štěstí v Greater Riftech :-)

2 Prelien: Být tebou, tak se zaměřím nyní hlavně na zvýšení ranku kamenů, alespoň 35+. Opravdu tě to dost posune, jinak to máš složené celkem hezky. A teleport je de facto must have na vysokých riftech. Runu si zvol dle libosti, mě se osvědčilo Fracture víc než Safe Passage či Wormhole.

Uživatelský avatar
babacho
Burning Soul
Příspěvky:788
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:KarelKiller #2267

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od babacho » 15.09.2014, 21:45 hod.

Prosím vás jak to děláte s APčkem, když jsem vyhodil Astral presence, tak ho měl nedostatek.

Uživatelský avatar
dohny777
Wraith
Příspěvky:166
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:dohny#2988
Bydliště:doma

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od dohny777 » 16.09.2014, 06:21 hod.

Vcera jsem trochu experimentoval s gearem a hned jsem dal Gr 37 za 13 min na prvni pokus(370rank)....zdrzel me ale boss, pred nim jsem mel snad pulku casu. Takze asi dobre zmeny.38 mi pak na dva pojusy utekla asi o 20sekund...coz bez furnace bude tezky uz stihat ale pujde to.

Vyhodil jsem RORG a mam tedy soj+unity a misto cindercoatu dal Fb. S Ap nejak vyjdu i tak.
Supl jsem amulet blackthorne+pasek na zkousku coz mi dalo dalsich +10% do elit..uz mam 89% a touchnes moc neubralo. Dmg je ale znat.
Pridal toxin misto fire% v amuletu...tady nevim jestli je lepsi toxin nebo +20% fire....toxin dava 10% + nejakou dmg ale to je zanedbatelne.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 16.09.2014, 07:29 hod.

Toxin je jednoznačně lepší na dmg než 20% fire. K tomu navíc dva bonusy:
- řeší cor. angels
- rychlejší náběh dmg (to je ale znát hlavně pro nižší obtížnosti, na vyšších GR je to už jedno, tam to tak jako tak rychle nepadá, aby to bylo výrazně poznat)

A srovnání 20% fire x Toxin:
- máš 75% fire, tzn. + 20% fire = 11,4% dmg navíc (1,95 / 1,75 = 1,114)
- pak máš 55% obecné dmg (MW, Powerfull, Glass), tzn. přidání 10% dmg za Toxin udělá 6,4% dmg navíc (1,65 / 1,55 = 1,064)

- a teď ta "zanedbatelná" dmg; ta vůbec zanedbatelná není
FB perma DoT dá 3000%*1.75=5250% dmg (do srovnání se bere pouze fire bonus, všechny ostatní bonusy dostane poison dmg i FB DoTka, takže netřeba s nimi při srovnání počítat)
- Toxin na lvl 40 (ostatní gemy máš 40+, takže počítám, že i Toxin aspoň na 40 dostaneš) dá 400% dmg/s
- (5250 + 400)/5250 = 1,076; tzn. 7,6% dmg navíc
- tedy ta "zanedbatelná" dmg je více než co získáš z toho bonusu 10%

V součtu 7,6 + 6,4 = 14% dmg navíc, což je jasně lepší než 11,4% za 20% fire bonus.

To byl výpočet konkrétně pro tvůj aktuální build. Pro build s Furnace to vyjde pro Toxin ještě o malinko lépe (hlavně díky větší dmg za base dmg zbraně, kde oproti tomu perma FB DoT získá méně za méně % fire dmg u buildu s obouručkou). Tam to vychází přes 15% navýšení dmg za Toxin.

A to bylo srovnání pro perma DoT. Když uděláš srovnání pro situaci, kde hodíš třeba jen jednu Apocalypsu a nic víc, tak tam Toxin přidá ve srovnání ještě daleko více (protože na začátku není ještě nastackovaná fire dmg, oproti tomu Toxin jede naplno hned od začátku).

A když ještě přidáš tu výhodu na cor. angel, tak už není vůbec co řešit...

38 bez Furnace možná jistě je, když už jsem ji bez Furnace dal (a to ještě nemám SoJ, který ty máš).

Já se teď dokonce pořád rozmýšlím, jestli pro mojí variantu se slow time nebudu používat raději Toxin místo Powerfull. Tam je ale už rozhodování těžké, protože:
- Toxin mi přidá vždy minimálně 17% dmg (minimálně znamená pro situaci perma DoT, neřeším teď situace samotná jedna apocal., kde přidá o dost více); 17% to u mě vychází proto, protože je to pro situaci kdy nemám Powerfull (a tedy 10% bonusu přidá více celkově než když už je Toxin + Powerfull)
- Powerfull mi přidá 15% pro obyč moby, takže tam není co řešit, tam je Toxin lepší
- Powerfull mi přidá 26% do elitek, tady je zase už Powerfull výrazně lepší, jenže
- Powerfull není aktivní úplně vždy (nikdy není do první elitky a pak se mi stává, že občas je elitek málo a stihne mi vypršet a sem tam se mi to stalo i na RG), Toxin je aktivní vždy
- Pokud náhodou umřu (na GR38+ je sice potřeba neumírat aby se to stíhalo, ale sem tam se nezadaří, teď jsem jednou při druhém pokusu na GR38 umřel a přesto jsem ho stihnul i když to bylo opravdu o prsa, zůstalo mi už jen 5s), tak opět ztratím bonus z Powerfull
- Toxin navíc řeší cor. angel + ta výhoda rychlejšího náběhu dmg
- s Apocal. vydrží dmg Toxinu hodně dlouho (10s se začne počítat až po ukoneční Apocal., takže s jednou Apocal. vydrží 16s), což dost často pomůže u slabších mobů, kde rychleji proběhneš, nedosáhneš perma DoT a nestačilo by to a Toxin je stihne dodělat
- a v neposlední řadě je díky Toxinu výrazněji vidět, kam až byl dosah Apocal a co Blizzard trefil

Trapped a Zeis mi oba přidají dmg více díky tomu, že se jejich bonus násobí (Trapped 27%, Zeis až 30%), takže ty určitě vyhazovat nebudu. I když u Trapped samozřejmě jen v případě, že je mob pod cc (to mám skoro pořád) a u Zeis když jsou dost daleko (to ale také jsou většinou). A hlavně u RG dokážu zajistit po 95%+ času aby fungovaly, takže není co řešit.
Navíc při použití Powerfull + Toxinu dohromady se sníží mírně jejich účinek obecných bonusů (protože se sčítají dohromady).

Začínám se přklánět k tomu, že to prohodím a dám Toxina místo powerfull pořád. Stejně navíc dávám Toxina místo Powerfull už teď na trial (tam je powerfull úplně k ničemu). Mám sice třetí unity, takže to můžu prohazovat rychle, ale ten je mírně horší. A také to takhle prohazuju na nízké obtížnosti (T6 a do GR30), kde je Toxin o hodně lepší díky rychlému náběhu dmg a menšímu life mobů.
Počítal jsem si to už i dříve, ale to ještě bez Glass canonu a tam to vycházelo ještě o trochu lépe pro Powerfull (více se projevil bonus 20% když byl menší celkový součet bez Glass canonu). A navíc ještě jsem to počítal pro obouručku (Sledge), kde jsem měl děsně málo dmg do elitek, takže zase bonus 15% za Powerfull přidal více.

A doporučení pro ty, co hrají Powerfull + Toxin + Zeis. Na trial vždy vyměnit Powerfull za Trapped. Powerfull je na trial úplně k ničemu a Trapped zafunguje v trialu ne tak špatně i bez slow timu.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 16.09.2014, 08:10 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
kaindra
Wraith
Příspěvky:127
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaindra#2514

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od kaindra » 16.09.2014, 08:03 hod.

Tak jsem udelal par zmen a zkusil jsem dvourucku, damagove to vypada lip nez driv (uz jsem videl na Guardianovi tic za 130 mega), ale na GR34 ten samy problem, jsem furt mrtvej. Takze si myslim, ze asi bez druhyho unity na followerovi nemam sanci.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 16.09.2014, 08:07 hod.

GR34 bez unity je ohledně dmg mobů jako GR40 s unity. Takže to už je hodně slušné být na GR34 bez unity a není nic divného, že umíráš. GR40 už také skoro všichni hrají i s unity s Force armor, s Prismatic to tam už je problematické (ono ani s Force armor to není jednoduché, pomůže na dmg špičky, ale nevyřeší více tiků menší dmg).
Mně se včera jednou podařilo umřít s unity už na GR38. Byla to tedy samozřejmě moje chyba a bylo to zbytečné, ale už jsem byl docela unavený a soustředění nebylo jaké mělo být. A hrál jsem s Dominance, takže nebyla pojistka UA (ta by mi v tu chvíl pomohla, ale na druhou stranu jinde jsem mohl mít problém bez Dominance).

Ten Sledge už má rerollnutý? Kdyby ne, tak reroll Area dmg na vit. ti přidá hodně tougness a pomůže (i když unity to samozřejmě chce).

Uživatelský avatar
kaindra
Wraith
Příspěvky:127
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaindra#2514

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od kaindra » 16.09.2014, 08:14 hod.

Jo tak tos me vlil krev do zil pac ja zacal byt uz dost skeptickej, takze unity ma zasadni vliv. S unity bych teda mohl postoupit vys? Sledge je bohuzel rerollnutej. S MI jsem mel pocit, ze ty mobove maj rychlejc na sobe full stack, ale je to jen muj dojem.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 16.09.2014, 08:33 hod.

S MI to mohlo být znatelně lepší pokud jsi používal Strongarmy. Pak hází MI nějaké BH a máš na více mobech bonus ze Strongarmů. Samotná dmg MI skoro nic nepřidá. Ještě vlastně více BH znamená lépe fungující Area dmg, jak jsou mobové více u sebe.

A ano, unity tě hodí rovnou o několik lvl výše. S unity budeš na GR34 s defense úplně na pohodu. A na vyšších lvl začneš mít dříve problém spíše s dmg než s defense. I když na GR38 už je to o obojím (tedy bez Furnace mám málo dmg, ale i defense už není žádná sláva ani s unity).

Dokud nebudeš mít unity, tak to možná zkus bez Glass canonu. Bez unity by tě měla více brzdit defense než dmg na GR34. A případně můžeš dát aspoň EE i když jen za 5%. Nebo Astral presense nebo Evocation. Evocation přidá také trošku dmg za častěji dostupnou BH.

Uživatelský avatar
kaindra
Wraith
Příspěvky:127
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaindra#2514

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od kaindra » 16.09.2014, 08:39 hod.

OKi diiiik, asi budu pokracovat az s Unity.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 16.09.2014, 09:18 hod.

Čaute, všechno jsem celkem nastudoval. Jen mi prosím vysvětlete k čemu je na tuto sadu kritický zásah s kritickou šančí, když Blizzard a Hydra nedávají kritické útoky (žluté čísla). Nebo dávají, ale jen se to neprojevuje těmi žlutýmy čísly? :) A za další vysvětlí mi někdo prosím jak tu sadu stackovat? Mám napřed hodit blizzard, hydru, chvíli čekat a pak do nich hodit BH? Díky za info.

Případně poradíte, jestli mám svůj build v pořádku? Vím že mi tam pár věcí chybí, ale nějak se nedaří najít. Dnes jsem našel fire legs, tak je vyměním a místo chestky dám Cindercoat.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 16.09.2014, 09:24 hod.

Všechno jsou do DoTky (damage over time), tedy jak Hydra, tak Blizzard, tak i FB DoT.

A DoTky jsou vždy normalizovány. Tedy ChC a ChD se započítá a "zprůměruje se crit hit a non crit hit".

Příklad:
- máš dmg 100
- máš ChC 40%
- máš ChD 400%
- crit. hit dáváš tedy za 500
- normalizovaná dmg všech DoTek bude 260 a žlutá čísla žádná neuvidíš

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 16.09.2014, 09:48 hod.

Aha, díky za vysvětlení. A ještě prosímtě stím stackováním Fire sady je nějaký fígl a nebo tam prostě naházet všechny kouzla a basta? :D

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Brum » 16.09.2014, 11:25 hod.

@ Mlok - tak uz jsem diky tobe nasel svuj problem s chcipanim na kazdem rohu. A to hraju solo tak do GR32-33, v grupe 35-39. Mam buffed 11m Tougness, coz pokud ty mas 23m je asi sakra znat. Asi se holt vykaslu na ostatni charactery a blood shardy budu cpat do FB armor, par se mi jich uz droplo po nekolikaty, ale jeste horsi rolly, nez mam na sobe.

Odpovědět

Zpět na „Wizard“