Firebird set - obecna pravidla

Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 02.09.2014, 13:00 hod.

To těžko spolehlivě spustí perma DoT, naopak ji to spíš nespustí. Můžeš si prostudovat ten odkaz co jsem hodil. Je potřeba se dostat na 9000%. A i když budeš mít všechny možná násobiče dmg, které zkracují stackování DoT, tak se na 9000% těžko.
Pokud bys neměl žádná násobiče zrychlující stackování DoTky, tak by na perma DoT nestačila ani celá dvě kola, tedy 2x BH, 2x Molten, 2x apocalypsa.

V tom odkazu je k dočtení více, které násobiče to jsou, hlavně Bane of the trapped, Zei's, dmg to skill, dmg to elites. Proto je na elitky snažší nastackovat DoTku. Dmg to elites se nezapočítá do hodnoty potřebné k nastackování. Po nastackování (a i během stackování) ale samotnou dmg udělnou elitce násobí správně.
S Furnace u elitek je tedy možné nastackovat DoTku i jedním cyklem BH, Molten, Apocalypsa, protože se můžeš dostat na celkový násobek přes 2, který je k tomu potřeba.
U obyč mobů to asi ani teoreticky možné nebude.

Jedna věc je ale spuštění DoT, to se stane okamžitě po obdržení první fire dmg a druhá nastackování DoT, aby se stala permanentní. Pro zabití moba není zdaleka vždy nutné mít DoT už permanentní, protože obyč moc chcípne daleko dříve než nastackuješ perma DoT. Když hodíš BH + Molten + Apocalypsu, tak to vytvoří už v součtu slušnou dmg navýšenou o narůstající DoTku a vydrží to celé hořet po celou dobu Apocalypsy (pokud z ní mob dříve neuteče) a pak chvilku po níc než DoTka postupně zhasne.

A pokud mob vyběhne z Apocalypsy, tak běží za tebou a měl by naběhnout do další.

Na obyč moby většinou perma DoT nepotřebuješ (i když některý nechcípne, tak se nevyplatí s tím zdržovat) a u elitek se stejně musíš počkat (nebo spíše se vrátit abys zatím neztrácel čas než elitka chcípne a načal i něco dalšího) na bonusy ke splnění riftu, takže tam si to pohlídáš aby DoTka nechcípla (případně ji obnovíš).
herba píše:Včera sem to zkusil přeházet co truhla dala a t6 a GR26 s prstem v nose. Šlo by i více , ale zatim mi to stačilo na vylepšení gemů. Na HC se ale nechci zbavit teleportu, je lepší jet bez mirror image a teda asi i illuzionist nebo obětovat hydru? A nezkoušel někdo místo apocalypsy meteor shower s grand vizier hůlkou? To je zatim jediná 2ručka kterou mam s dobrym rollem.
Všichni z prvních míst SC žebříčku, kteří dávají už hodně vysoké GR (38+), tak až asi na jednoho hrají s teleportem. A všichni dávají teleport místo Maegic weapon, tedy BH i Mirroy si nechávají.
Samotná BH bez mirrorů je podle mě špatná cesta, to už mi přijde lepší jet zcela bez BH a Strongarmů, protože budeš mít BH dostupnou hrozně málo (do buildu se nikam nevejde CDR).
Všechno na co funguje ilusionist máš ve vysokých GR dostupné skoro pořád, protože nějakou dmg vždy dostaneš, té se zcela vyhnout nedá.

Buď bych šel cestou obětování Maegic weapon nebo bych zkusil hrát teleport + slow time + ilusionist (tuhle variantu už bez Strongarmů, které budou k ničemu a můžeš to zase hrát s Bane of the trapped). Tuhle variantu taky občas hraju.
Je na ní dobré, že oba skilly (slow time i teleport) jsou resetované ilusionist pasivkou. To stejné se mi také právě hodně líbí na variantě Slow time + mirror.

Určitě bych neobětoval hydru. Bez hydry se celkově spomalíš ztrátou dmg určitě o hodně více než když obětuješ Maegic weapon.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 02.09.2014, 13:15 hod., celkem upraveno 1 x.

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od fuxicek » 02.09.2014, 14:32 hod.

wizard na hrad, to je pecka toto.....

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Dava_C » 02.09.2014, 14:37 hod.

Nějaké srovnání Devastator (1H) vs Furnace (2H) vs Sun Keeper (1H)

Furnace setup:
380% CHD
48% crit
10,000 int
60% fire
3781.8 weapon damage
110% elite damage

vs elite:
(1 + 100)*(1 + 0.6)*(1 + 1.1)*(1 + 0.48*3.80)*3781.8
= 3.624 mil

vs white:
(1 + 100)*(1 + 0.6)*(1 + 0.48*3.80)*3781.8
= 1.726 mil

------------------------------------

Devastator setup:
380% CHD
58% crit
10,375 int
120% fire
2384.5 weapon damage (including source)
60% elite

vs elite:
(1 + 103.75)*(1 + 1.2)*(1+0.6)*(1 + 0.58*3.80)*2384.5
= 2.817 mil

vs white:
(1 + 103.75)*(1 + 1.2)*(1 + 0.58*3.80)*2384.5
= 1.761 mil

-------------------------------

Sun Keeper setup

380% CHD
58% crit
10,375 int
100% fire
2384.5 weapon damage (including source)
90% elite

vs elite:
(1 + 103.75)*(1 + 1.0)*(1+0.9)*(1 + 0.58*3.80)*2384.5
= 3.041 mil

vs white:
(1 + 103.75)*(1 + 1.0)*(1 + 0.58*3.80)*2384.5
= 1.601 mil

Devastator is 10.0% better vs whites.
Furnace is 8.0% better vs whites.

Devastator is 7.4% worse vs elites
Furnace is 19.2% better vs elites
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Dava_C » 02.09.2014, 14:39 hod.

Nejsem si úplně jist těma (i tak teoretickýma) hodnotami, ale budiž.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 02.09.2014, 14:59 hod.

To srovnání je sice správně, ale v reálu je několik faktorů, které nakonec ty jednoručky ještě dost znevýhodní:
- jednoručky mají ve výpočtu navýšení dmg za ChC na offhandu: to ovšem nezafunguje na hydru, kde se neaplikuje ChC a ChD vůbec (tedy není možné ve srovnávacím výpočtu dávat bonus dmg pro jednoručky za navýšení ChC za offhand)
- 2.1 verze jednoruček mají 5 primary statů, takže ještě další plus pro Furnace (a ostatní)
- příklad je pro perfekt rolly
- u Furnace (nebo jiné stejně pomalé jednoručky) se horším rollem ztratí poměrně málo
- u varianty jednoručka se postupně nasčítají ty horší rolly všude a ve výsledku to většinou dá o dost větší ztrátu

Já když si srovnám mojí obouručku x Devastator + zbytek rozdílů na equipu (mám dobrý roll Devastatoru, akorát není Giftnutý, ve srovnání jsem ale už bral, že by byl a měl tedy navíc 10% dmg), tak i na white moby jsem na tom lépe o skoro 10%. Přitom pro případ perfect roll vyjde Devastor o píď lépe pro white moby.

Uživatelský avatar
Darkness
The Butcher
Příspěvky:1316
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LeonardoCA#1772
Bydliště:earth

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Darkness » 02.09.2014, 15:11 hod.

Zajimave info. Ja si hraju Season 1 zatim bez firebirdu, tak jsem si tohle procetl az dneska.

Teoreticky, pokud jsem neco neprehlidl a do tech 9000% dmg pro aktivaci infinite firebird dotky se nepocita bonus do skilu a bonus do elit, tak mi vychazi, ze by mely na nastackovani stacit dva molten impact meteory, ze predpokladu, ze budu mit 40% bonus do meteoru a 100% bonus do elit.

1648% meteor * 1.4 (40% bonus do meteoru) * 2 (100% bonus do elit) = 4614% vysledna dmg meteoru na elitce

Co vy na to?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Obrázek

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

prelien
Quill Rat
Příspěvky:41
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od prelien » 02.09.2014, 18:09 hod.

Mohli byste mi prosim poradit? Dnes mi padla Furnace a nevim jestli dat misto area dmg %elit dmg nebo navysit zakladni dmg http://eu.battle.net/d3/en/profile/geno ... o/29895759

Uživatelský avatar
Darkness
The Butcher
Příspěvky:1316
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LeonardoCA#1772
Bydliště:earth

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Darkness » 02.09.2014, 18:21 hod.

ja bych nechal klidne area dmg, ale kdyz uz, tak bych mozna dal vitalitu, teda pokud budes zkouset vyssi GR, tak se bude hodit
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Obrázek

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

prelien
Quill Rat
Příspěvky:41
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od prelien » 02.09.2014, 18:33 hod.

A na vyssi GR bude dmg dostatecne? Zrovna takovy nizky roll.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 02.09.2014, 18:59 hod.

Určitě ne varianta reroll Area dmg na dmg to elite. To získáš 10% do elit, což už tak moc nepřidá, protože budeš mít 42% + 15% + 15% (varianta unity + RoRG) nebo ještě více pro unity + SoJ. A navýšení ze 72% na 82% znamená jen 5,8% více dmg do elit.
Pokud rerollneš base dmg, tak získáš kolem 6-7% dmg navíc všude (elity i neelity). A ještě k tomu tam budeš mít navíc Area dmg.

Ta vitalita je ale na zvážení. Na GR35+ potřebuješ co nejvíce jak dmg, tak tougness. Mě aktuálně na GR35 chybí spíše dmg, ale i s tímhle horším rollem Furnace na tom budeš o malinko lépe než já. A tougness mi na GR35 zrovna nepřebývá, že bych mohl jen tak vyhodit 1000 vitality.

Já bych asi spíš dal reroll na area dmg na vitalitu.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 02.09.2014, 19:02 hod.

Darkness:
Ano, bude to stačit. To ale i s Apocal. + hydra stačí méně času než je cooldown na druhý Molten. A ještě to celé zrychlí Zei's (a případně Bane of the trapped pokud se někomu hodí do buildu jako mě).

prelien
Quill Rat
Příspěvky:41
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od prelien » 02.09.2014, 19:18 hod.

Tak dam na radu zkuseneho a dam tu vitalitu. Dik za radu.

Uživatelský avatar
Darkness
The Butcher
Příspěvky:1316
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LeonardoCA#1772
Bydliště:earth

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Darkness » 02.09.2014, 20:20 hod.

@Mlok: ja uvazoval o poradnem CDR - ale i pri 70% by to bylo furt 4.5s
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Obrázek

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 02.09.2014, 21:01 hod.

Takový build není do vyšších GR reálně použitelný. Pokud dáš 70% CDR, tak budeš mít málo tougness i base dmg a častěji dostupný Meteor to nezachrání. Ono se vůbec s Meteorem na vysokých GR nehraje moc dobře (zkoušel jsem chvíli místo hydry dát Molten a nic moc). Na nižších obtížnostech jde hrát v pohodě, ale zase tam to kosí rovnou Apocal. hodně rychle taky.

Ze začátku jsem testoval hrát trochu CDR (jen Evocation, gem v helmě a na jednom, dvou itemech, takže to nedalo ani celých 50%). A k tomu jsem zkoušel různé varianty skillů. A rychle jsem tuhle cestu opustil a CDR vyhodil úplně všude. A že mám rád CDR buildy.

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od lulinak » 03.09.2014, 09:37 hod.

tak jsem mirne prekopal gear a skilly a s timto co mam (nic extra) konecne jsem schopen jet solo T6 bez zasadnejsich problemu, a co je pro dulezite, bez cheatu, tedy bez Unity... :-)

Casem snad pridam Furnace a taky nejaky Lege ringy, coz by melo vyrazne boostnout.

Bohuzel pres GR27 se s timto nedostanu, malo zdravi a malo damage, cili zustavam u solo T6 riftu, ty ted docela odsejpaj.

Zkousel jsem i Molten Impact misto Hydry, ale s tim cooldownem co to ma mi to prijde nepouzitelny.

Kazdpadne konecne build, ktery je zabavny (zejmena to neustaly behani aby clovek nedostal ranu je adrenalinek), a taky uhejbani pred RG, kterej pomalu scipa... :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 03.09.2014, 11:26 hod.

Ono unity na T6 stejně není až taková výhoda. Unity na T6 zpomaluje a to ze dvou důvodů. Jednak kombinace RoRG + SoJ dá více dmg (té je sice na T6 až až, ale když by bylo více, tak by to odsejpalo ještě o malinko rychleji).
A pak na nízké obtížnosti (jako je právě T6) s unity vůbec neprocuje ilusionist, protože nedostávám dostatečně dmg. A bez procu ilusionistu je to zase mírně pomalejší.
Už to začínám ale vychytávat a cíleně si nechávat na T6 dávat co nejvíce dmg když potřebuju procnout ilusionist, i tak to někdy trvá :-)

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od lulinak » 03.09.2014, 12:22 hod.

tak to mas dobry ze na T6 skoro nedostavas damage, ja napak tam litam jak splacenej, protoze mam toughness jen kolem 12mil. a bez Force armoru a dvou zivotu (pasivka a Firebird) bych byl kazdou chvili mrtvej...
Kdyz jsem hral Disintegrate na T5 tak s toughness kolem 30 mega jsem byl v pohode, ale na T6 uz chybela damage...
Jinak je hezke, jak se drive nedostupne T6 zacina rikat lehka obtiznost... :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 03.09.2014, 15:03 hod.

Začíná to být nějaké komplikované, ale aspoň se už začíná přicházet na některé aspekty chování dočasně FB DoT (než se z ní stane permanentní):
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 971?page=4

Citace:
"So now that I realized my mistake, re-looking at the 90.6% number from the previous tests, with the understanding that they include bane of the trapped + audacity + 35% fire:
(1 + 0.35)*(1 + 0.15)*(1 + 0.228) = 90.6%
It would seem that in addition to fire being counted twice, the multiplicative buffs (which we already know are the ones that don't snap-shot into the perma buff) count twice.
The multiplicative buffs applying twice isn't really a surprise to me. Since these modify the permanent DoT on the fly, I assumed they'd modify the temporary one on the fly too, and they do. The fire damage applying twice is certainly interesting though."

Ještě uvidíme až bude více otestováno. Tohle je hodně zajímavé zjištění a může mít zásadní vliv pro výběr itemů a leg. gemů. A také to vysvětluje proč po chvíli může tick FB DoTky klesnout (ve chvíli kdy se stane permanentní).

A stručně kdo nezvládne přímo originál odkaz:
- bonus z dočasné FB DoT by měl dát za 3s stejnou dmg jako samotný hit
- jenže dává o dost více než by se čekalo a celé vlákno a testy řeší proč a kde se ta větší dmg vezme a došlo se k následujícímu
- dmg hitu je vynásobena ještě fire bonusem z equip a multiplikativními bonusy (Zei's, Trapped, Audacity)
- to ovšem znamená, že je vynásobena vším uvedeným 2x, protože už ty bonusy jsou obasženy v hodnotě dmg hitu ze které se počítá
- u multiplikativních bonusů, které nejsou snapshotnuté do dmg perma DoT to až tak překvapující není
- je ale velmi překvapující, že % fire dmg se chová stejně (přitom do perma DoT je % fire dmg snapshotnuto)

Budu sledovat dále, je to celé velmi zajímavé.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 08.09.2014, 09:19 hod.

Přesné srovnání Toxin gemu x 20% fire na amuletu při použití FB setu. Toxin je vždy lepší, v některých situacích o trochu, někdy o hodně. A to ještě navíc řeší problém cor. angels.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... ?page=1#19

Když nosím Trapped, tak nemám Toxin kam dát. Budu zase muset zkusit variantu s BH, kde bych dal Toxina místo Trapped. Na trial je pak nejlepší kombinace Toxin + Trapped. Tam je to ale dohromady v pohodě, protože na trial je k ničemu zase Powerfull.

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Brum » 08.09.2014, 12:39 hod.

Moc zajimave. cas kouknout se na gemy asi konecne. Takže pro BH furnace build to bude i po úpravě DoT range účinosti - Zei + Powerful + Toxin správně?

Odpovědět

Zpět na „Wizard“