Příspěvek
od Mlok » 14.04.2014, 14:11 hod.
Jak už bylo řečeno, movement speed bych dal určitě aspoň na těch 25%. Více než 25% je už na zvážení. Funguje to jak napsal Darkness.
Osobně bych na SC už více než 25% nedával. A na HC je to také otázka. HC sice nehraju, ale čekal bych, že tam automaticky každý bude používat teleport pro krizové situace. Ale je pravda, že i s teloportem se to někdy hodit může.
A těch 25% bych dal určitě i na sólo hraní na SC. On ten čas chození oproti času zabíjení monster je dost vysoký a čím více se sníží, tím lépe.
Co se týká ostatních bodů:
Offense:
- CD dát dle buildu. Hraju aktálně něco trochu podobného jako EmhyrVarEmreis, i když zatím opravdu jen trochu podobného (nemám zatím věci na dostatečný CD - legendárek už mi padlo spousta, ale pořád nechtěj padnou plánky na ty sety s CD a u Vyr setu mám zatím jen armor, takže musím mít ještě dobře fungovat i když čekám na Archon a kvůli tomu jsem zatím ještě nesundal helmu z Vanily, která má -5 AP na desintegrate díky ní s 12 APOC můžu v době bez Archon jet trvale jen disintegrate bez signature kouzla což je pak docela slušné s 39% tu arcane dmg + 15% desintegrate). Tedy pro mě je prvních 50 bodů (což jsou zatím všechny, teď se teprve blížím k 200 paragonu, začal jsem pořádně až s ROS) jasných do CD. Mít dříve Archon je přínosnější než mít o trošku větší dmg (jen škoda těch 12,5% CD z helmy, na tu přejdu až se dostanu na součtu CD dost nízko, abych už hrál převážně Archon a to bude až budou věci nebo aspoň nějaké).
- ze zbývající trojice vybrat to, co tvojemu buildu zvedne nejvíce efektivně damage. Efektivně znamená, že např. attack speed může zvednout papírově, ale když budeš mít kvůli tomu nedostatek AP, tak to bude k ničemu. Body v critical chance mohou sice zvednout damage papírově nejméně (bude záležet kolik už máš CC a CD z věcí), ale mohou pomoct s APOC a tím být nejužitečnější.
Defense:
- Armor x resist zvolit to co zvedne více EHP (tedy snadno vyzkoušíš). S velkou pravděpodobností to bude resist.
- life x armor/resist: pokud armor/resist zvedne EHP aspoň stejně, tak určitě dát přednost před life; osobně bych dal přednost i v případě, že EHP zvedne o trošku méně (k tomu si pročíst sousední vlákno, kde je vysvětleno, proč je lepší při stejném EHP mít méně life a více armor/resist)
- life regeneration bych volil v případě, že máš problém dlouhodobě doplňovat life
Utility:
- pokud nemáš problém s doplňováním life, tak bych dal všech prvních 50 bodů (tedy v tvojem případě vše) do Area damage
- resource cost reduction může trošku pomoci, ale když je větší problém s AP, tak to těch 10% (které ani mít celé nebudeš) nezachrání, tohle asi jedině do varianty kdy bys to měl postavené v kombinaci s věcmi, kdy dohromady dáš výrazně větší cost reduction, které třeba bude stačit, že bys nemusel jet žádné AP free kouzlo; oproti tomu Area Damage zvlášť pokud bys neměl nic na věcech pomůže pro skupinky (a zvlášť velké) opravdu hodně