Myslim, že Kato tím chtěl spíš říct, že ti tu sice někdo může poradit úplně super imba nej build, ale nakonec tě třeba nebude vůbec bavit. Taky sem zastánce toho si build udělat podle sebe, co se tí líbí, jak tu postavu chceš hrát...samozřejmě nějaký rady a zkušenosti od ostatních se hoděj, ale neber je jako ultimátum jen jako inspiraci.ego píše: Za druhé kdybych měl dát na radu vyzkoušej si ty buildy sám, mohl jsem rovnou začít náhodně skládat skilly /runy a strávit na tím pár dní subjektivním pozorováním, co je asi dobré. Tohle mělo za cíl jedno - zúžit výběr na kvalitní buildy, které se jedou a jen si je vyladit. Z toho důvodu, že tu mám co build, úplně jiné nastavení, je dobré se zeptat, co je nevhodné a co naopak nej.
Problém v přežití - hell
Re: Problém v přežití - hell
Jenze blizzard tam dava chill na ty moby a skrz tu pasivku to pak zvedne do tech mobu dmg od dalsich skillu, kteryma do nich jdes coz je to o co slo, ze kdyz uz nekdo ten blizzard pouziva, tak si misto glass cannonu muze dat tu druhou pasivku, aby mel jeste o 5% dmg navic bez snizeni armoru a rezistu.kojot píše:Tak blizzardem toho dmg stejně moc nenaděláš...
Re: Problém v přežití - hell
Jak říká Quetak. Možná sem se nevyjádřil dostatečně "politicky korektně". Prostě jde o to, že každý skill/build vyžaduje JINÝ styl hraní.
Zjednodušeně:
Používáš jako main dmg DI = míříš přímo na moby nebo používáš jako main dmg Orb = předstřeluješ (pokud nabíhají mobíci šikmo, musíš odhadnout, kde budou za chvíli) nebo používáš zpomalovací frost ray = vybíráš si "co" chceš zpomalit, apod. Další volby jsou - máš rád CC nebo "pure" DPS, podle toho si do buildu strčíš frost novu nebo DI, apod. Chceš si hlídat cooldown archona nebo ti stačí "čekat" co zabije Hydra (tady je jediná jasná volba - Venom)
Výkřik, chci IMBA build je tuleňovina, protože IMBA buildů je víc (na infernu teda zase míň), ale pořád je základ co tě ve hře s postavičkou víc baví. Takže tak.
Btw - glass cannon REÁLNĚ (díky výpočtům Blizzardu) snižuje tvou výslednou redukci armoru a výslednou rezisty sníženou dmg o 1-2%, což je proti +15% dmg, kterou rozdáš neskutečně levná cena. Takže se spíš vyplatí zauvažovat o 15+20=35% navýšení dmg
, než jen o prosté "výměně" +5%.
Zjednodušeně:
Používáš jako main dmg DI = míříš přímo na moby nebo používáš jako main dmg Orb = předstřeluješ (pokud nabíhají mobíci šikmo, musíš odhadnout, kde budou za chvíli) nebo používáš zpomalovací frost ray = vybíráš si "co" chceš zpomalit, apod. Další volby jsou - máš rád CC nebo "pure" DPS, podle toho si do buildu strčíš frost novu nebo DI, apod. Chceš si hlídat cooldown archona nebo ti stačí "čekat" co zabije Hydra (tady je jediná jasná volba - Venom)
Výkřik, chci IMBA build je tuleňovina, protože IMBA buildů je víc (na infernu teda zase míň), ale pořád je základ co tě ve hře s postavičkou víc baví. Takže tak.
Btw - glass cannon REÁLNĚ (díky výpočtům Blizzardu) snižuje tvou výslednou redukci armoru a výslednou rezisty sníženou dmg o 1-2%, což je proti +15% dmg, kterou rozdáš neskutečně levná cena. Takže se spíš vyplatí zauvažovat o 15+20=35% navýšení dmg

Re: Problém v přežití - hell
Mě se líbí dost ta kombinace DI + arcade orb, problém je ale jak dojde šťáva. DI na všechno možné, arcade pak na elite. Momentálně testuju
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YXa!babYaZ
//edit: ten build to pravě neobsahuje,protože jsem s tím nedostatkem počítal.
/Edit2: hraje se mi s tim o dost líp, otázkou je, jeslti dělá tolik ten armor a nebo jen už nejsem v actu 2, kde jsou ti mobové fakt na pikaču
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YXa!babYaZ
//edit: ten build to pravě neobsahuje,protože jsem s tím nedostatkem počítal.

/Edit2: hraje se mi s tim o dost líp, otázkou je, jeslti dělá tolik ten armor a nebo jen už nejsem v actu 2, kde jsou ti mobové fakt na pikaču

Naposledy upravil(a) ego dne 29.06.2012, 16:27 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Problém v přežití - hell
Na build se poďvat nemůžu protože práce a firewall, ale obecně dva takhle náročný skilly na AP neuživíš, teď na hell to možná ještě půjde protože tam můžeš postrádat nějaký skilly, ale na inferno s tim asi moc nepočítej. Určitě potřebuješ jeden signature abys mohl něco castit když ti dojde AP a ne jen máchat mečem. Budeš potřebovat jeden armor - nejspíš energy. Budeš potřebovat něco na horký chvilky - teleport, diamond skin,... to jsou tak nějak skilly který "musíš" mít. Zbývají ti tři sloty - pokud budeš používat orb a DI tak vlastně jen dva, protože nikdy nebudeš moct používat oba spelly naráz, vždy si budeš muset vybrat jestli budeš pálit orby nebo smažit DI, snížit si počet skillů z 6ti na 5 není dobrá volba, naproti tomu když si třeba místo obru dáš venom hydru/blizzard tak budeš dělat dmg dvouma spellama najednou. Ale vyzkoušej a uvidíš a sám přijdeš na to, že takhle asi ne.
Re: Problém v přežití - hell
taky diky za tipy, osobne mi je nejsympatictejdi ten s frost novou a vawe. Doted jsem mel podobny, jen jsem tam mel disingerat a ord. S tim blizzem je to na hell mnohem hratelnejsi, uz tolik nechcipam...