Problém v přežití - hell
Zdravím,
co by poměrně nováček za wizarda bych potřeboval poradit co zlepšit. Do teď jsem projížděl hrou jako nůž máslem,
ale od určité části II. aktu nastal problém v tom, že dostávám děsné pecky od mobů při zásahu - zdraví jde rapidně dolů.
Dávám za to asi vinu low armor, nicméně nechám si poradit. Snažíte se vedle INT, VIT brát i STR = armor?
Přidávám screeny s buildem a statistikama. Build myslím že ok, vsázím na velkou dmg s tím, že když je elite, tak
volím taktiku hit and run . Nicméně v současné době i díky běžným mobům je to díky výše popsanému problému nehratelné.
http://i46.tinypic.com/2liyl2x.jpg
http://i47.tinypic.com/rksnc2.jpg
Díky za info.
co by poměrně nováček za wizarda bych potřeboval poradit co zlepšit. Do teď jsem projížděl hrou jako nůž máslem,
ale od určité části II. aktu nastal problém v tom, že dostávám děsné pecky od mobů při zásahu - zdraví jde rapidně dolů.
Dávám za to asi vinu low armor, nicméně nechám si poradit. Snažíte se vedle INT, VIT brát i STR = armor?
Přidávám screeny s buildem a statistikama. Build myslím že ok, vsázím na velkou dmg s tím, že když je elite, tak
volím taktiku hit and run . Nicméně v současné době i díky běžným mobům je to díky výše popsanému problému nehratelné.
http://i46.tinypic.com/2liyl2x.jpg
http://i47.tinypic.com/rksnc2.jpg
Díky za info.
Re: Problém v přežití - hell
já bych ani neviděl takový problém v equipu, lifu máš kotelt ( já mám na inferno v A1 25k), dmg je taky slusna. Problém podle mě bude v tom že budeš muset začít trochu kitovat moby a naučit se jak vlastně budeš muset s wizzardem fungovat Já taky poprvé pohasnul v A2 ) Hlavně bych doporučil změnit buid, určitě bych tam hodil teleport nebo blizzard ( nebo oboje a použil pouze jeden se secundary skilu - máš tam disintegrate a arcane orb, jedno z nich bych vyhodil a nahradil třeba tvým pearcing orbem. Dalši co může jít dodatečně ven je enchanted sword (familiar te boostne vic) Co dost pomáhá je pasivka (ted nevím jak se jmenuje jsem v práci) , která při dmg arcane spomaluje - tu bych dal za tu tvou prvni pasivku (hungry) Wizzard je hold o tom nepustit si moby k tělu a pokud jo je třeba mít slušné rezisty a armor - a to už stojí na aukci pár mega
Re: Problém v přežití - hell
Ok, taky teď nemůžu, až se vrátíš, můžeš sem dát konkrétní link na build? Ať netápu co si vlastně myslel.
Jinak ten arcane orb slouží především proti elite, kde dává velkou dmg a navíc plošně, ten disintegrate je naopak zase na velké masy běžných mobů, kdy padají v lajně :-).
Jestli není tak důležitý ten enchanted sword, tak ho zkusím vyhodit a dle toho co pošleš / nebo jiní doporučí zkusím jiný build.
V zásadě je prostě problém v tom, že jak se ke mě dostanou, nevydržím ani chvilku na to, abych udělal pořádnou DPS a zdrhl.
Takže jak si psal, asi něco na zpomalení, protože jak jsou u mě - konec
//Edit: ještě jsem dostal odjinud tento tip:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YaX!bYbaZc
Jinak ten arcane orb slouží především proti elite, kde dává velkou dmg a navíc plošně, ten disintegrate je naopak zase na velké masy běžných mobů, kdy padají v lajně :-).
Jestli není tak důležitý ten enchanted sword, tak ho zkusím vyhodit a dle toho co pošleš / nebo jiní doporučí zkusím jiný build.
V zásadě je prostě problém v tom, že jak se ke mě dostanou, nevydržím ani chvilku na to, abych udělal pořádnou DPS a zdrhl.
Takže jak si psal, asi něco na zpomalení, protože jak jsou u mě - konec
//Edit: ještě jsem dostal odjinud tento tip:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YaX!bYbaZc
Re: Problém v přežití - hell
Ak sa môžem pridať tiež sa pripájam k názoru že by bolo treba radšej prekopať build.
Ja som mal na hell niečo podobne ako toto http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYd!bbYZYY
Problém je aj skôr u skillu Disintegrate, pretože tento skill na konci hell alebo inferno vyžaduje podľa môjho názoru buď nenormálne vysoké odolnosti, alebo nenormálny DPS s vyskokým Crit. DMG. Celkom sa mi osvedčil ako náhrada archon ale to tiež tak len po act 1 inferno.
Ja som mal na hell niečo podobne ako toto http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYd!bbYZYY
Problém je aj skôr u skillu Disintegrate, pretože tento skill na konci hell alebo inferno vyžaduje podľa môjho názoru buď nenormálne vysoké odolnosti, alebo nenormálny DPS s vyskokým Crit. DMG. Celkom sa mi osvedčil ako náhrada archon ale to tiež tak len po act 1 inferno.
Re: Problém v přežití - hell
Moje rada(y) zní:
1) (pokud už na ní máš lvl) Venom hydra. Osobně ji mám na levém tlačítku a když utíkám, házím si ji před sebe (tam kudy proběhnu, aby loužičky kyseliny hezky kosily "vláček" co běží za mnou). Na pravém mám DI jako ty, akorát s runou Chaos nexus (dělá to pseudoAoE = zasahuje víc mobů).
2) boty s 10-12% movement speed.
3) pokud tě "bolí" dmg, tak Power hunger vyhoď a zkus tam dát Blur (-20% dmg do tebe).
4) kdykoli to půjde, pořizuj si lepší zbraň (tj DPS) z AH. Nemusí to být zrovna jednoručka. Já osobně jsem Hell končil s INTovým obouručákem 800 DPS a momentálně na infernu mám (INTovou) kuší 1000 DPS.
5) Energy armor jsem měl s runou co zvyšuje Manu. Chvíli jsem zkoušel i tu co snižuje dmg, ale po nerfu sem to přehodnotil - víc many = delší DI, víc burst dmg.
6) Archon. Dokud jsem nebyl lvl 60 měl jsem Archona s teleportem, od 60tky (někdy v třetím aktu hell) ho mám 60tkového. Používat dle situace. Buď rozdat dmg hned na začátku hezky z dálky (a co zbyde uhydroval), nebo ho naopak "skovat" na dobu, kdy dojde mana (smažením DI). Ještě poznámka - než nahodíš Archona, pohlídej si, abys měl "plný" stav Energy armoru, bonusy do armoru se sčítají, archon je pak hezký tank. K tomu je fajné archona nahodit, když přibíhá "swarm" mobů - zajistíš si jeho skoro nekonečné trvání. Třetí akt se dá odběhat skoro celý v archonu. V nebi je to už na pikaču, vyjma hned prvního bosse. Tam jsem si chrochtal takovým stylem, že jsem nezabíjel bosse (občas nějakou koupil, ale primárně sem se mu vyhýbal), a jen jsem feedoval AoE útokem y "malý" čertíky co tam vyvolává. Archon vydržel až k Belialovi (a vydržel by ještě dál, ale napoprvý mě killnul, pak jsem si ho uhydroval běháním okolo díry)
1) (pokud už na ní máš lvl) Venom hydra. Osobně ji mám na levém tlačítku a když utíkám, házím si ji před sebe (tam kudy proběhnu, aby loužičky kyseliny hezky kosily "vláček" co běží za mnou). Na pravém mám DI jako ty, akorát s runou Chaos nexus (dělá to pseudoAoE = zasahuje víc mobů).
2) boty s 10-12% movement speed.
3) pokud tě "bolí" dmg, tak Power hunger vyhoď a zkus tam dát Blur (-20% dmg do tebe).
4) kdykoli to půjde, pořizuj si lepší zbraň (tj DPS) z AH. Nemusí to být zrovna jednoručka. Já osobně jsem Hell končil s INTovým obouručákem 800 DPS a momentálně na infernu mám (INTovou) kuší 1000 DPS.
5) Energy armor jsem měl s runou co zvyšuje Manu. Chvíli jsem zkoušel i tu co snižuje dmg, ale po nerfu sem to přehodnotil - víc many = delší DI, víc burst dmg.
6) Archon. Dokud jsem nebyl lvl 60 měl jsem Archona s teleportem, od 60tky (někdy v třetím aktu hell) ho mám 60tkového. Používat dle situace. Buď rozdat dmg hned na začátku hezky z dálky (a co zbyde uhydroval), nebo ho naopak "skovat" na dobu, kdy dojde mana (smažením DI). Ještě poznámka - než nahodíš Archona, pohlídej si, abys měl "plný" stav Energy armoru, bonusy do armoru se sčítají, archon je pak hezký tank. K tomu je fajné archona nahodit, když přibíhá "swarm" mobů - zajistíš si jeho skoro nekonečné trvání. Třetí akt se dá odběhat skoro celý v archonu. V nebi je to už na pikaču, vyjma hned prvního bosse. Tam jsem si chrochtal takovým stylem, že jsem nezabíjel bosse (občas nějakou koupil, ale primárně sem se mu vyhýbal), a jen jsem feedoval AoE útokem y "malý" čertíky co tam vyvolává. Archon vydržel až k Belialovi (a vydržel by ještě dál, ale napoprvý mě killnul, pak jsem si ho uhydroval běháním okolo díry)
Re: Problém v přežití - hell
Můžeš sem hodit konkrétní build z toho kalkulátoru včetně run, ať mám 100% přehled?
Jinak díky za postřehy, další tipy ocením ;-).
Jinak co jsem četl v jiných vláknech na fóru tak se dost řeší, jestli stavět equip s resisty nebo se jen zaměřovat na dobré (vysoké) staty HP/ INT.
Mě osobně vyhovuje styl, kdy dávám velkou dmg, ale něco málo i ustojím (elite se štítem - nezvladatelný problém). Styl velká dmg a 1 hit a jsem dole mi moc nevoní
Jinak díky za postřehy, další tipy ocením ;-).
Jinak co jsem četl v jiných vláknech na fóru tak se dost řeší, jestli stavět equip s resisty nebo se jen zaměřovat na dobré (vysoké) staty HP/ INT.
Mě osobně vyhovuje styl, kdy dávám velkou dmg, ale něco málo i ustojím (elite se štítem - nezvladatelný problém). Styl velká dmg a 1 hit a jsem dole mi moc nevoní
Re: Problém v přežití - hell
Pokud ses na hell nekde v act 2, tak bys mel mit kolem toho lvlu 54, tak sem podle toho nacvakal build s prihlednutim na to, ze volis taktiku hit and run.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... afd!bbaYbY
Aby to fungovalo, tak budes muset trosku prehodit veci a to sice tak, ze uber life a pridej dmg, trosku rezisty a pripadne life regen. Snizeni life pro build co ti pisu je hlavne pro to aby ti procovala pasivka illusionist a runa force armor.
Teleporty haz klidne i na prazdno = kdyz te nic neohrozuje, aby to delalo ty kopie. Jeste je dulezite umet s tema kopiema hrat, protoze kdyz je nekde nejaky mob a ses k nemu bliz nez ta kopie, tak natahne tobe cili utikat od tech mobu tak, aby mezi nim a tebou byla ta kopie a oni pak utoci na ni.
Jinak co se tyce ty hydry a blizzardu, tak v A2 nic, ale v actech 1 a 3, kde mas dvere, tak se da hazet hydra i skrz dvere, ktere ale ovsem neotvirej/nerozbijej a jen vidis jak vyskakuji cisla. Dokonce se tam da hodit i ten Blizzard za dvere, ale tam bacha, aby je to nerozbilo. Navic plati pravidlo, ze kama skrz dvere propasirujes hydru, tak tam se dostanes i teleportem, tak se to da pak vyuzit, ze si nekde nechas nejakou mistnost uzavrenou do ktere se schovas teleportem a pred dvere k ni si natahas elitaky na kterych pak nechas pracovat hydru.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... afd!bbaYbY
Aby to fungovalo, tak budes muset trosku prehodit veci a to sice tak, ze uber life a pridej dmg, trosku rezisty a pripadne life regen. Snizeni life pro build co ti pisu je hlavne pro to aby ti procovala pasivka illusionist a runa force armor.
Teleporty haz klidne i na prazdno = kdyz te nic neohrozuje, aby to delalo ty kopie. Jeste je dulezite umet s tema kopiema hrat, protoze kdyz je nekde nejaky mob a ses k nemu bliz nez ta kopie, tak natahne tobe cili utikat od tech mobu tak, aby mezi nim a tebou byla ta kopie a oni pak utoci na ni.
Jinak co se tyce ty hydry a blizzardu, tak v A2 nic, ale v actech 1 a 3, kde mas dvere, tak se da hazet hydra i skrz dvere, ktere ale ovsem neotvirej/nerozbijej a jen vidis jak vyskakuji cisla. Dokonce se tam da hodit i ten Blizzard za dvere, ale tam bacha, aby je to nerozbilo. Navic plati pravidlo, ze kama skrz dvere propasirujes hydru, tak tam se dostanes i teleportem, tak se to da pak vyuzit, ze si nekde nechas nejakou mistnost uzavrenou do ktere se schovas teleportem a pred dvere k ni si natahas elitaky na kterych pak nechas pracovat hydru.
Naposledy upravil(a) AlterEgo dne 29.06.2012, 09:36 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Problém v přežití - hell
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYa!bZYZbcego píše:Můžeš sem hodit konkrétní build z toho kalkulátoru včetně run, ať mám 100% přehled?
Jediný co jsem, dle nálady přehazoval byly Runy u Armoru a DI na tyhle:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYa!bcYZYc
Oboje varianty mají svoje pro a proti.
DI s chaosem (+40% dmg) zabíjí moby i za tvými "zády" (kam se portnou, spawnou, doběhnou), zatímco ty paprskem ničíš nějakýho tvrďáka před tebou (155% dmg). Runa s Intesify podporuje "pure" dmg kterou smažíš to co je před tebou (202%), ale zase ti nekreje "záda a boky".
U Energy armoru to samý - s dostatkem HP (nutná podmínka!!!) je Force armor životní pojistka, že nedostaneš IK, ale na druhou stranu +20 many je 2 sec navíc DI. Vyzkoušej, co ti víc sedne...
P.S.
Někdo vyměňuje DI za Arcane orb, ale já ty pomalý koule prostě nemám rád .
Re: Problém v přežití - hell
Ten build co posílal AlterEgo je hodně dobrej (něc podobnýho jedu). Akorát bych tam dal místo pasivky Galvanizing Ward dal Glass Cannon. Ten Life regen se dá nahnat na 1-2 předmětech a prodloužení trvání armoru je docela na nic.
Re: Problém v přežití - hell
Taky přidám můj průběh A2 Hell:
1) měl jsem stejné cca staty, a mám zatím stále gear zaměřený na MF (A1 INF - ale už to předělávám)
2) ale build jsem měl:
a) blizzard - grasping chill (20% šance na freeze creepu)
b) magic weapon - force runa (+15% dmg)
c) familiar - sparkflint (+12% dmg všem)
d) EA - pinpoint barrier (+5% Crit hit chance)
e) electrocute - surge of power (doplnění AP)
f) disintegrate - chaos nexus
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XfY!YZaZaZ pro jistotu ti sem hodim link.
Měl jsem houby zbraň, protože jsem nic kloudného nedropl a na AH jsem za to nedal vic jak 30k (spíše mnohem méně). Používám dosud 1H+OH.
Crowdy jsem dával s přehledem, když byl problém zpomalil jsem je blizzardem a zbytek byl jak DarthVader. Když se do crowdu přidali elity, tak jsem to buď natvrdo utankoval nebo zkoušel kitovat. Když jsem zhebnul, tak jsem nahodil Venom hydru a vyhodil Familiara nahodil Diamond skin s Crystal Shell a napodruhé utankoval. A když bylo uplně nejhůř, tak jsem trochu pobíhal. Měl jsem 35k HP a templare na regen HP nastavený.
Výhodou pro mě tohoto buildu je, že můžu pomalu naslepo pálit a channeling dmg se postaral o většinu problémů (a to nemám doporučovanou pomalejší 2H). Osobně nemůžu přijít na chuť Arcane Orbu - je to můj pocit, nebo to neumím tak dobře kitovat, ale lítá pomalu, mob se tomu dokáže vyhnout. A přiznám se, že nemám rád klikání z jedné strany na druhou (click kam utíkám, click z5 na moby). Spíš odběhnu a dám AOE (blizzard, Vhydra) a channeling. Když dobře využiju terén (překážky, dveře, mosty), tak jsem fakt neměl problém. Jasně, když šla u elitek kombinace Arcane, Frozen kuličky, Chain a ještě Extra health, tak jsem měl kua problém, ale nikdy jsem zatím neskipnul. Chce to zkoušet buildy.
1) měl jsem stejné cca staty, a mám zatím stále gear zaměřený na MF (A1 INF - ale už to předělávám)
2) ale build jsem měl:
a) blizzard - grasping chill (20% šance na freeze creepu)
b) magic weapon - force runa (+15% dmg)
c) familiar - sparkflint (+12% dmg všem)
d) EA - pinpoint barrier (+5% Crit hit chance)
e) electrocute - surge of power (doplnění AP)
f) disintegrate - chaos nexus
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XfY!YZaZaZ pro jistotu ti sem hodim link.
Měl jsem houby zbraň, protože jsem nic kloudného nedropl a na AH jsem za to nedal vic jak 30k (spíše mnohem méně). Používám dosud 1H+OH.
Crowdy jsem dával s přehledem, když byl problém zpomalil jsem je blizzardem a zbytek byl jak DarthVader. Když se do crowdu přidali elity, tak jsem to buď natvrdo utankoval nebo zkoušel kitovat. Když jsem zhebnul, tak jsem nahodil Venom hydru a vyhodil Familiara nahodil Diamond skin s Crystal Shell a napodruhé utankoval. A když bylo uplně nejhůř, tak jsem trochu pobíhal. Měl jsem 35k HP a templare na regen HP nastavený.
Výhodou pro mě tohoto buildu je, že můžu pomalu naslepo pálit a channeling dmg se postaral o většinu problémů (a to nemám doporučovanou pomalejší 2H). Osobně nemůžu přijít na chuť Arcane Orbu - je to můj pocit, nebo to neumím tak dobře kitovat, ale lítá pomalu, mob se tomu dokáže vyhnout. A přiznám se, že nemám rád klikání z jedné strany na druhou (click kam utíkám, click z5 na moby). Spíš odběhnu a dám AOE (blizzard, Vhydra) a channeling. Když dobře využiju terén (překážky, dveře, mosty), tak jsem fakt neměl problém. Jasně, když šla u elitek kombinace Arcane, Frozen kuličky, Chain a ještě Extra health, tak jsem měl kua problém, ale nikdy jsem zatím neskipnul. Chce to zkoušet buildy.
Re: Problém v přežití - hell
Lvl 57 - čistím vše, takže takAlterEgo píše:Pokud ses na hell nekde v act 2, tak bys mel mit kolem toho lvlu 54,
jinak díky za tipy, zkusím teda ubrat trochu hp na úkor dmg.
Měl jsem už i 10k dmg ale o 3-4k hp míň, instant killy byly raz dva, už i s tím co jsem poslal výš je to o hubu - jak se ke mě dostane, tak konec.
Problém je uhrát právě ty elity.
Re: Problém v přežití - hell
Thx. Jinak já si zase ty pomalé koule oblíbil právě kvůli pohodlnému kitování.KaTo píše: Někdo vyměňuje DI za Arcane orb, ale já ty pomalý koule prostě nemám rád .
Co čtu ještě jinde, tak to chce přidat na botkách, abych rychle běhal a pak tu byla diskuze na téma má smysl AS nebo ne.
Re: Problém v přežití - hell
S timto hraju na inferno http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... aWd!cbaYbc glass cannon se mi nelibil, ze snizuje armor a rezisty, tak sem si dal misto toho cold blooded.
Mam takovy socialni equip, ze vetsinou pred tema mobama rozne zdrham, tak clovek do toho jeste nestiha mirit, tak jsem shock pulse vymenil za navadene magic missile a vicemene se to s tim da hrat i na to inferno.
Pokud nekdy budu mit equip, tak bych chtel zkusit melee wizzarda s necim takovym http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... agT!aYaYcc, ale aby to dobre fungovalo, tak bude potreba tak 1k rezistu s buffem a crit aspon 30% at dobre procuje critical mass a tim padem se da spamovat frost nova a diamond skin.
Mam takovy socialni equip, ze vetsinou pred tema mobama rozne zdrham, tak clovek do toho jeste nestiha mirit, tak jsem shock pulse vymenil za navadene magic missile a vicemene se to s tim da hrat i na to inferno.
Pokud nekdy budu mit equip, tak bych chtel zkusit melee wizzarda s necim takovym http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... agT!aYaYcc, ale aby to dobre fungovalo, tak bude potreba tak 1k rezistu s buffem a crit aspon 30% at dobre procuje critical mass a tim padem se da spamovat frost nova a diamond skin.
Re: Problém v přežití - hell
To snížení je celkem zanedbatelný - vychází to tak o 1% míň redukce u armoru a resistů - a za 15% dmg navíc je to jedna z nej pasivek pro wize.AlterEgo píše:glass cannon se mi nelibil, ze snizuje armor a rezisty
Re: Problém v přežití - hell
Quetak:
kdyz pouzivas blizzard, nebo zbran s frost dmg, tak vyjde lepe cold blooded, ktery dava vic dmg.
kdyz pouzivas blizzard, nebo zbran s frost dmg, tak vyjde lepe cold blooded, ktery dava vic dmg.
Re: Problém v přežití - hell
to právě nepoužívám. Na cold build se to vyplatí, to máš pravdu.AlterEgo píše:Quetak:
kdyz pouzivas blizzard, nebo zbran s frost dmg, tak vyjde lepe cold blooded, ktery dava vic dmg.
Re: Problém v přežití - hell
Kdybych to měl zrekapitulovat, tak po shlédnutí všech buildů je opravdu těžké něco vybrat
Každý jede vše jinak
z netu: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YaX!bYbaZc
Commik: http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYd!bbYZYY
AlterEgo: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... afd!bbaYbY
KaTo: http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYa!bZYZbc
Jediný co jsem, dle nálady přehazoval byly Runy u Armoru a DI na tyhle:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYa!bcYZYc
Loki: http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XfY!YZaZaZ
AlterEgo #2: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... aWd!cbaYbc
Každý jede vše jinak
z netu: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YaX!bYbaZc
Commik: http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYd!bbYZYY
AlterEgo: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... afd!bbaYbY
KaTo: http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYa!bZYZbc
Jediný co jsem, dle nálady přehazoval byly Runy u Armoru a DI na tyhle:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XYa!bcYZYc
Loki: http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... XfY!YZaZaZ
AlterEgo #2: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... aWd!cbaYbc
Re: Problém v přežití - hell
Nemáš tupě následovat jednoho Svatého Mistra, ale máš si ty buildy vyzkoušet sám a vybrat! , který sedí k tvému stylu hraní.
Dám příklad asi týden jsem běhal s http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YWg!YYaYZb (nejsem si teď z "hlavy" jistý runami, možná se u něčeho lišila, ale skilly sedí) a nebylo to špatný - bylo to "kittovací", málo co mě kouslo, skoro pořád běháš dokolečka v místě "sněžení" blizardu a podle příležitosti spamuješ frost novu a wave. Kolem to bouchá, šumí a pak je najednou ticho ....jen ty sám...a dropy. Trvá to dýl, je to náročnějši na pozornost, ale je bavilo mě to. A fungovalo.
Mělo to jedinou slabinu - elitky co si drželi odstup, ale jinak vše ostatní co se ti CHTĚLO dostat na tělo, tak chcípalo vpodstatě v "perma" stunu (ať díky Wave nebo Nově) samo.
Ale protože sem od přírody lenivý, tak mě sedí spíš "pomalý" postup vpřed s "průzkumnou" Venom hydrou, v případě objevení mobů "žehlení" s DI a nakonec doražení Archon (nebo obráceně, viz příspěvky výše).
Fakt je to jen o tom, co tě baví - stát a "tupě " DPSkovat, nebo si hlídat cooldowny, nabíhat k mobům, chytat je do AoE novy, wafe...apod.
Enjoy! Btw - pak napiš co sis oblíbil nakonec ty.
Dám příklad asi týden jsem běhal s http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YWg!YYaYZb (nejsem si teď z "hlavy" jistý runami, možná se u něčeho lišila, ale skilly sedí) a nebylo to špatný - bylo to "kittovací", málo co mě kouslo, skoro pořád běháš dokolečka v místě "sněžení" blizardu a podle příležitosti spamuješ frost novu a wave. Kolem to bouchá, šumí a pak je najednou ticho ....jen ty sám...a dropy. Trvá to dýl, je to náročnějši na pozornost, ale je bavilo mě to. A fungovalo.
Mělo to jedinou slabinu - elitky co si drželi odstup, ale jinak vše ostatní co se ti CHTĚLO dostat na tělo, tak chcípalo vpodstatě v "perma" stunu (ať díky Wave nebo Nově) samo.
Ale protože sem od přírody lenivý, tak mě sedí spíš "pomalý" postup vpřed s "průzkumnou" Venom hydrou, v případě objevení mobů "žehlení" s DI a nakonec doražení Archon (nebo obráceně, viz příspěvky výše).
Fakt je to jen o tom, co tě baví - stát a "tupě " DPSkovat, nebo si hlídat cooldowny, nabíhat k mobům, chytat je do AoE novy, wafe...apod.
Enjoy! Btw - pak napiš co sis oblíbil nakonec ty.
Re: Problém v přežití - hell
Nikoho tupně nenásleduju, to zaprvé.KaTo píše:Nemáš tupě následovat jednoho Svatého Mistra
Za druhé kdybych měl dát na radu vyzkoušej si ty buildy sám, mohl jsem rovnou začít náhodně skládat skilly /runy a strávit na tím pár dní subjektivním pozorováním, co je asi dobré. Tohle mělo za cíl jedno - zúžit výběr na kvalitní buildy, které se jedou a jen si je vyladit. Z toho důvodu, že tu mám co build, úplně jiné nastavení, je dobré se zeptat, co je nevhodné a co naopak nej.
Můj aktuální problém znáte - pár zásahů a jsem dole, tzn. nevydržím v momentě, kdy se ke mě něco dostane.
Závěr je asi takový, že to budu muset vše otestovat a XX krát chcípnout, abych zjistil, co mému buildu/charu vlastně chybí.