Stránka 1 z 6

Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 31.10.2012, 16:20 hod.
od spiderer
Ahoj vsichni,

vcera jsem mel chut zkouset zase trosku jine buildy a idealnim cilem bylo vyhodit overpower a nahradit ho necim jinym co bude davat velky dmg a nebo bude efektivnejsi na farmu na libovolne MP, behali jsme s Petrosem nekolik hodin napric akty a ruznymi MP a vymysleli crazy buildy. Zkousel jsem pridat sprint na rychlofarmu a dobry, jen me nebavilo neustale sledovat kam zrovna vypadla legendarka, zkousel jsem leap, ale nejak jsem tomu neprisel na chut, skouzel jsem ground stomp, ale v tom bysme se s Petrem vzajemne blokovali kvuli redukcim na infernu, sem tam jsem zkousel earthquake na damage, ale je to hodne vazane na misto a behajici mobove z plamenu utikali (nechapu proc :) ). No a na zacatku jsem jen tak decentne zkusil Hammer of the Ancients a zalibilo se mi jaky to dava pecky a slo o to jen prijit na to jak efektivne generovat dostatek fury a sladit kompletni build tak, aby byl bez úproblemu hratelny na rychlofarmu MP4 i MP8+

A ted tedy k mechanice fungovani tohoto buildu - skilly + runy mozno najit na mem profilu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spid ... o/17078050

1. Bash + Punish - fury generator s nejvyssi damage (dle meho testovani) + runa Punish z duvodu stackovani (az 3x) na zvyseni damage vsech skillu po dobu 5s

2. Rend + Bloodlust - tak to je jasny - rozhodl jsem se, ze Rend v buildu necham at se deje co se deje, protoze me proste bavi a ma nekolik vyhod - slusny damage, s runou Bloodlust 9% LS z Rend dmg a hlavne po narendovani kdy po dobu 5s automaticky probiha dmg neni treba nekde moby honit a Rend na nich hezky dojede. Vhodne take narendovat pred pripadnym zmrazenim kdy ma clovek zajisteno po dobu imobility slusne healovani a stale rozdavani dmg. K Rendu jenom doplneni - i Rend ma crity = muze tikat v mem pripade za 25k nebo 100k, kdyz necritne, prerenduju a 100k dmg = vetsi dmg + vetsi heal, spousta lidi se kterymi jsem v kontaktu mysli, ze rend nemuze tikat critem - muze :)

3. Hammer of the Ancients + runa Thunderstrike - hruby surovy fury spender s brutalni dmg. S runami jsem si hral se dvema, protoze ostatni vyznam podle me nemaji a to runa na dmg a nebo aktualni pouzivana runa na stun - vyssi dmg dobry, stun jeste lepsi, zvlaste proti preplnene mape plne mobu, kde je se stunem mozne moby imobilizovat a nenechat je delat damage. Jedinou podminkou na neustale mlaceni hammerem je mit dostatecny prisun fury viz dale u Battle rage.

4. Battle rage + runa Into the Fray - zvyseni dmg o 15% a CC o 3% pokrikem - dobry, drive jsem jel s runou na 30% dmg, ale u hammeru bylo potreba zajistit generovani fury coz ma na starosti Into the Fray, coz se stara o sanci na generovani 15 fury za crit. Podminkou pro dobre fungovani je vyssi CC, pro me minimalni hranice 50% samozrejme cim vice tim lepe. Jakmile se clovek dostane na pulku az plnou fury uz je mozne mlatit vetsinu cast nonstop kladivem se zbesilym dmg, stunovat moby a fury pri critech stale roste = neni problem byt mezi 20-30 moby a s fury neklesnout prakticky vubec. V momente kdy nejaky drzy mob dela dmg, je mozne jej orendovat a pak umlatit kladivem :)

5. War Cry + runa Impunity - to je asi prezitek a mam to v buildu ze zvyku, navyseni armor o 20% + allres o 20%, ale zvykl jsem si na vyssi resisty okolo 1k, armor okolo 11k a pouzivam WC predevsim jako fury generator kdyz je treba. Casem mozna zmenim za neco jineho, ale zatim ma v buildu sve misto. Pro barbary s mensi zakladni allres nebo armorem bych vsak doporucil neco jineho, protoze z mala prida malo, s vyssimi resisty i armorem to smysl ma, me prida cca 160 allres a skoro 2k armoru coz se hodi.

6. WotB + runa Thrive on chaos - runu jsem vymenil z Insanity na zkousku jestli je mozne s kladivem udrzet WotB v permanenci podobne jako u WW buildu a pote co jsem zjistil, ze to mozne je, jsem se rozhodl obetovat 100% dmg navic za vyrazne prodlouzene trvani - na prazdne mape samozrejme WotB spadne, na plne mape je mozne jej udrzet dlooooouho :) WotB ma pro barbara jednu zakladni vyhodu . nezmrzne a nemuze byt "jailnut" = je mozne permanentne rozdavat dmg a nebat se imobility. Vcera jsem s tim zkousel bosse a krome dua Kulle + Siege jsem byl schopen udrzet WotB po celou dobu boje na MP7, na vyssi MP to funguje stejne. Pri WotB crity s hammerem litaji okolo 600-900k = stabilne je mozne davat veliky output dmg.

Pasivky uz jsou klasika - Ruthless na 5% CC a 50% CD, Weapons master na 10% CC z main hand axe/mace a potom Tough as Nails na navyseni armoru o 25% - o zmene posledni pasivky jsem uvazoval nekolikrat, ale zatim me zadna jina neoslovila vice - life generator neni treba, LS mam na pasku a staci, pod 25% HP se dostanu malokdy, redukce z poskozeni diky resistum a armoru nepotrebuji.. casem mozna zkusim 30% dmg pri skupince 3 a vic mobu, protoze to by mohlo byt zajimave, jen u bossu to pak bude postradat smysl.

Co se tyce farmeni je to build vyhovujici na lokace kam chodim pro klice:

A1 - Festering woods - 4-5 elit, husta koncentrace trash mobu = pravidelne dobijeni WotB o netopyry, kostry atp, v kobkach hodne koster = WotB taky nema sanci spadnout. Kdyz jsou ve Festeringu jenom 4 elity, posledni je vzdy v Leoric manoru a tam je vetsinou mobu na likvidaci take dost

A2 - Vault of Assasin - 7+ elit, husta koncentrace mobu, velka sance na drop na male mape.

A3 - Drive jsem chodil Core of Areat a Keep 1 nebo 3, ted jdu vetsinou na Bridge, kde se spolecne s jeskyni tech 5 packu najde snadno, kdyz mam 3 bez jeskyne jdu vetsinou stonefort rovnou na klicnika a tam se 1-2 elity posbiraji vetsinou po ceste

---

Pokud bude mit nekdo zajem, muezeme si spolu na chvilku zahrat a build vam ukazu v praxi, pripadne muzete psat postrehy k tomu co myslite, ze by na nem slo vylepsit z jakehokoliv hlediska. Pripadne si jej muzete jen vyzkouset a treba se vam s nim bude dobre farmit :)

PS: Zjistil jsem ze je to vhodne na vyssi MP predevsim z duvodu permanence u WotB, elity na MP10 vydrzi cca minutu, behem te doby se najde nejaky trash a na dasli elitu kdyz WotB opadne uz je vetsinou bud skoro nebo uplne pripraven novy :)

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 31.10.2012, 18:59 hod.
od Becis
Ahoj hraji v podstatě to samé , jen použivám two hand zbran a tam bych rád upozornil že pokud chcete farmit co nejefektivněji vyplatí se více chodit co nejvyšší MP než chodit MP 1 nebo 2. A to především díky malému attack speedu ale obrovské one hit dmg kdy i na MP5 dávám low moby na ránu.

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 31.10.2012, 21:40 hod.
od blowik
Ahoj, hele, na vyšší MP (8-10) jedu stejnej build jak ty, teda krom toho, že u HotA používám runu Smash.... na nižší MP pak jedu čistě harvestující build s revengem(runa "best served cold"), kterej ti po 10 sec dává +10%CC, bashem(runa punish) a pasivkou brawler... díky tomu proběhnu zaplněnější patra AIII s dmg přes 300k dmg (a to bez nahození WoB), ideální na MP 3-4, kdy se víceméně dostávám na hodinovej gain xp jako ww barbaři (ww se ale vyhýbám a nechci ho používat)

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 02:36 hod.
od Borgi*
Taky sem přešel na Hammer.S runou Smash Crituji v rozmezí 900k-1,3m. Při 5% Life Steelu se dá na crit krásně healovat.

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 11:32 hod.
od Fru-fru
Zajímavý build, když bude čas, tak dneska vyzkouším - jsem zvědavý Na dmg output:twisted:

Odesláno z mého HTC Desire HD A9191 pomocí Tapatalk 2

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 12:46 hod.
od tomisco
Rozhodně zajímavý build. Spidererovi dík za tip. V aukci jsem koupil za babku Stormshield s 34% chance to block a 5,5%CC a strčil barbarce do ruky nejsilnější palici, co mám. U Bashe runa Instigation a místo WC Sprint s Run Like Wind (mám návyk na rychlý pohyb). Dps se štítem sice jen 73-80 k podle helmy, ale MP5 se s buildem hrálo celkem příjemně. Zkoušel jsem i dvě jednoručky (dps 97 k), ale jakmile jsem s nimi narazil na nepřátele v názvu s fast/ extra health electrified, byl problém. Takže se štítem se hrálo lépe. Elity šly k zemi rychleji, než s WW buildem. Takže našetřit na nějakou pěknou paličku Echoing Fury a můžu to prostřídávat při farmení s WW.

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 13:02 hod.
od spiderer
Vcera jsem otestoval rychlos progressu na MP10 - 6x NV + klicnik a zaver je ze jsem max spokojenej, elity padly s moji chabou 104k unbuffed dmg pri 1h+stit za 1-2 min, WotB mi ve festering woods stacilo jedno na 3 elity a do 20 min jsem mel klic :)

Tomisco - ten Sprint asi zkusim taky, na gearu mam 0% MS a precijen to rychle behani ma neco do sebe, kdyz se to secte s WotB tak to musi barbar behat rychlosti svetla :D

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 13:27 hod.
od Kuki10
Pane pavouk ted nejsembu pc, jakou mas runu u WotB?

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 13:43 hod.
od spiderer
Kukine mam tam Thrive on Chaos - za kazdych 25 ziskanych fury -1s z cooldownu :) runa ala WW barb.

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 13:50 hod.
od Kuki10
Jo tak, uz jsem nad tim premyslel a dneska to prubnu, dik.:)

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 15:02 hod.
od Petros
Jak psal spiderer, zkoušeli jsme jak využít naplno potenciál HotA začleněním do našich buildů a těch možností je opravdu celá řada.

Velmi se mi zalíbila např. kombinace s Ground Stomp (runa Wrenching Smash), kdy jsou mobky přitáhnuty na jednu hromadu, omráčeny a barbar má několik vteřin na vygenerování Fury (pokud je pod polovinou). Poté jen HotA s runou Thunderstrike postupným vybíjením dává další stuny celé skupině. Lze tak dosáhnout permanentního zastunování velkých grup po celou dobu boje.

Ani runa Smash není vůbec špatná, jen se s ní hůře generuje Fury oproti Thunderstrike (kvůli menšímu dosahu) a tak se musí častěji používat skill na generování Fury.

Osobně bych doporučil vyzkoušet jako primární skill Bash s runou Pulverize, který díky většímu dosahu zajišťuje lepší heal z LS i vyšší přísun Fury (výborné především při runě Smash u HotA).

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 01.11.2012, 15:33 hod.
od patriarchf
Také to dnes prubnu, popis vypadá moc zajímavě a umím si to vyloženě představit. :lol: Tuším, že se změnou runy Battle Rage na Into The Fray by to mohlo být v mém případě s dobrou CC velmi, velmi zajímavé. Přikláním se jinak u HotA k runě Thunderstrike, ale jde o styl samozřejmě.

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 04.11.2012, 00:29 hod.
od spiderer
Dneska jsme build nahodili v sestave 3x barbar + DH a bossove na MP7 krasne odsejpali :)

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 04.11.2012, 01:03 hod.
od Halen
U tohoto buildu by snad šlo dosáhnout i na 100% CC pro HOTA. Pak už jen nějaké itemy, co snižují nárok na fury pro HOTA, nějaké itemy co přidávají fury - IK belt s SOJ je celkem 130 fury - to je pro HOTA + 26%CC při plném fury, v pasivkách zapnout Berserker rage - +25% damage při plném fury. Když to spočítám
- 5% základ, helma 6%, bracery 6%, amulet 10%, ring 6%, rukavice 10%, štít 10%, mastery 10%, ruthless 5%, battle rage 3%, wotb 10%, 26% Hota =107% CC. Klidně by šlo i na itemech CC ošidit a dohánět to skillem owerpower - kiling spree, 10% na 6 vteřin.
-
Tenhle build má asi velký potenciál.

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 04.11.2012, 11:24 hod.
od Avenger
Spider, podobný build som hrával pred mesiacom s menšími zmenami ...
1. generátor....Cleave (3fury/hit protivníka)
2. spender......HotA (smash)
3. skill...........Rend (bloodlust) ..nakladá, protivníkov netreba naháňať a nakoľko jediný life gen. mám 2,9%LS z pásku je to môj zachráň predel skill
4. skill...........Battle Rage (+30% dmg)
5. skill...........War Cry (impunity)
6. skill...........WotB (insanity)

Problém nastal, keď som narazil na reflect dmg monštra a zapol som WotB, pri critoch za 2M+ som pri mojom EHP (teraz to je okolo 411K) IKčkoval sám seba, jednoznačne by som potreboval zdvihnúť HP, bo 31K+ je na tento štýl sakra málo :D takže to takto hrám len keď sa chcem pokochať vysokými číslami :)

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 04.11.2012, 11:51 hod.
od spiderer
Je fakt ze na 400k EHP to neni, ja mam cca 1,9M a je to v pohode, kdyz jde do tuheho jeden rend vetsinou staci k dohealovani ;)

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 04.11.2012, 12:51 hod.
od Avenger
Však ja nevravím, že je problém s dohealovaním :D problem je v tom, že dáš ranu a si na mieste mrtvy :D

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 04.11.2012, 12:54 hod.
od spiderer
:D :D :D

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 04.11.2012, 18:42 hod.
od Becis
Ahoj hraji v podstatě ten samý build a teď jsme se nějak zasekl a již nevím co upgradovat v co nejlepším poměru cena/výkon :D. Mohl by jstem i poradit prosím ? Také se mi zdá že mám clekem málo EHP.

Re: Barbarian Hammer Rend build

Napsal: 04.11.2012, 20:36 hod.
od spiderer
Kdyz trosku poradim, tak urcite zvysit EHP - mas malo armoru, allres :) Na prezivani se hodi i nejake melee, ranged nebo elites redukce, ktere jsou ve hre potom dost znat. Nejjednodussi cesta je samozrejme 1h + stit, ale da se zapracovat i na 2h zvysenim defenzivnich statu jen to je slozitejsi, kazdopadne z aktualnich cca 500k EHP bych doporucit nasbirat gear alespon na 1M a hned se ti bude hrat mnohem lepe ;)

Edit: Jeste co se Skornu tyce, pokud zustanes u 2h doporucil bych sehnat nejaky skorn se stejnou STR a jako bonus pridat cca 150+ VIT, to taky pomuze a cenove by se to mohlo vejit i cca do 10M mozna mene, slo to hrozne moc dolu.