Barbarian Hammer Rend build
Napsal: 31.10.2012, 16:20 hod.
Ahoj vsichni,
vcera jsem mel chut zkouset zase trosku jine buildy a idealnim cilem bylo vyhodit overpower a nahradit ho necim jinym co bude davat velky dmg a nebo bude efektivnejsi na farmu na libovolne MP, behali jsme s Petrosem nekolik hodin napric akty a ruznymi MP a vymysleli crazy buildy. Zkousel jsem pridat sprint na rychlofarmu a dobry, jen me nebavilo neustale sledovat kam zrovna vypadla legendarka, zkousel jsem leap, ale nejak jsem tomu neprisel na chut, skouzel jsem ground stomp, ale v tom bysme se s Petrem vzajemne blokovali kvuli redukcim na infernu, sem tam jsem zkousel earthquake na damage, ale je to hodne vazane na misto a behajici mobove z plamenu utikali (nechapu proc ). No a na zacatku jsem jen tak decentne zkusil Hammer of the Ancients a zalibilo se mi jaky to dava pecky a slo o to jen prijit na to jak efektivne generovat dostatek fury a sladit kompletni build tak, aby byl bez úproblemu hratelny na rychlofarmu MP4 i MP8+
A ted tedy k mechanice fungovani tohoto buildu - skilly + runy mozno najit na mem profilu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spid ... o/17078050
1. Bash + Punish - fury generator s nejvyssi damage (dle meho testovani) + runa Punish z duvodu stackovani (az 3x) na zvyseni damage vsech skillu po dobu 5s
2. Rend + Bloodlust - tak to je jasny - rozhodl jsem se, ze Rend v buildu necham at se deje co se deje, protoze me proste bavi a ma nekolik vyhod - slusny damage, s runou Bloodlust 9% LS z Rend dmg a hlavne po narendovani kdy po dobu 5s automaticky probiha dmg neni treba nekde moby honit a Rend na nich hezky dojede. Vhodne take narendovat pred pripadnym zmrazenim kdy ma clovek zajisteno po dobu imobility slusne healovani a stale rozdavani dmg. K Rendu jenom doplneni - i Rend ma crity = muze tikat v mem pripade za 25k nebo 100k, kdyz necritne, prerenduju a 100k dmg = vetsi dmg + vetsi heal, spousta lidi se kterymi jsem v kontaktu mysli, ze rend nemuze tikat critem - muze
3. Hammer of the Ancients + runa Thunderstrike - hruby surovy fury spender s brutalni dmg. S runami jsem si hral se dvema, protoze ostatni vyznam podle me nemaji a to runa na dmg a nebo aktualni pouzivana runa na stun - vyssi dmg dobry, stun jeste lepsi, zvlaste proti preplnene mape plne mobu, kde je se stunem mozne moby imobilizovat a nenechat je delat damage. Jedinou podminkou na neustale mlaceni hammerem je mit dostatecny prisun fury viz dale u Battle rage.
4. Battle rage + runa Into the Fray - zvyseni dmg o 15% a CC o 3% pokrikem - dobry, drive jsem jel s runou na 30% dmg, ale u hammeru bylo potreba zajistit generovani fury coz ma na starosti Into the Fray, coz se stara o sanci na generovani 15 fury za crit. Podminkou pro dobre fungovani je vyssi CC, pro me minimalni hranice 50% samozrejme cim vice tim lepe. Jakmile se clovek dostane na pulku az plnou fury uz je mozne mlatit vetsinu cast nonstop kladivem se zbesilym dmg, stunovat moby a fury pri critech stale roste = neni problem byt mezi 20-30 moby a s fury neklesnout prakticky vubec. V momente kdy nejaky drzy mob dela dmg, je mozne jej orendovat a pak umlatit kladivem
5. War Cry + runa Impunity - to je asi prezitek a mam to v buildu ze zvyku, navyseni armor o 20% + allres o 20%, ale zvykl jsem si na vyssi resisty okolo 1k, armor okolo 11k a pouzivam WC predevsim jako fury generator kdyz je treba. Casem mozna zmenim za neco jineho, ale zatim ma v buildu sve misto. Pro barbary s mensi zakladni allres nebo armorem bych vsak doporucil neco jineho, protoze z mala prida malo, s vyssimi resisty i armorem to smysl ma, me prida cca 160 allres a skoro 2k armoru coz se hodi.
6. WotB + runa Thrive on chaos - runu jsem vymenil z Insanity na zkousku jestli je mozne s kladivem udrzet WotB v permanenci podobne jako u WW buildu a pote co jsem zjistil, ze to mozne je, jsem se rozhodl obetovat 100% dmg navic za vyrazne prodlouzene trvani - na prazdne mape samozrejme WotB spadne, na plne mape je mozne jej udrzet dlooooouho WotB ma pro barbara jednu zakladni vyhodu . nezmrzne a nemuze byt "jailnut" = je mozne permanentne rozdavat dmg a nebat se imobility. Vcera jsem s tim zkousel bosse a krome dua Kulle + Siege jsem byl schopen udrzet WotB po celou dobu boje na MP7, na vyssi MP to funguje stejne. Pri WotB crity s hammerem litaji okolo 600-900k = stabilne je mozne davat veliky output dmg.
Pasivky uz jsou klasika - Ruthless na 5% CC a 50% CD, Weapons master na 10% CC z main hand axe/mace a potom Tough as Nails na navyseni armoru o 25% - o zmene posledni pasivky jsem uvazoval nekolikrat, ale zatim me zadna jina neoslovila vice - life generator neni treba, LS mam na pasku a staci, pod 25% HP se dostanu malokdy, redukce z poskozeni diky resistum a armoru nepotrebuji.. casem mozna zkusim 30% dmg pri skupince 3 a vic mobu, protoze to by mohlo byt zajimave, jen u bossu to pak bude postradat smysl.
Co se tyce farmeni je to build vyhovujici na lokace kam chodim pro klice:
A1 - Festering woods - 4-5 elit, husta koncentrace trash mobu = pravidelne dobijeni WotB o netopyry, kostry atp, v kobkach hodne koster = WotB taky nema sanci spadnout. Kdyz jsou ve Festeringu jenom 4 elity, posledni je vzdy v Leoric manoru a tam je vetsinou mobu na likvidaci take dost
A2 - Vault of Assasin - 7+ elit, husta koncentrace mobu, velka sance na drop na male mape.
A3 - Drive jsem chodil Core of Areat a Keep 1 nebo 3, ted jdu vetsinou na Bridge, kde se spolecne s jeskyni tech 5 packu najde snadno, kdyz mam 3 bez jeskyne jdu vetsinou stonefort rovnou na klicnika a tam se 1-2 elity posbiraji vetsinou po ceste
---
Pokud bude mit nekdo zajem, muezeme si spolu na chvilku zahrat a build vam ukazu v praxi, pripadne muzete psat postrehy k tomu co myslite, ze by na nem slo vylepsit z jakehokoliv hlediska. Pripadne si jej muzete jen vyzkouset a treba se vam s nim bude dobre farmit
PS: Zjistil jsem ze je to vhodne na vyssi MP predevsim z duvodu permanence u WotB, elity na MP10 vydrzi cca minutu, behem te doby se najde nejaky trash a na dasli elitu kdyz WotB opadne uz je vetsinou bud skoro nebo uplne pripraven novy
vcera jsem mel chut zkouset zase trosku jine buildy a idealnim cilem bylo vyhodit overpower a nahradit ho necim jinym co bude davat velky dmg a nebo bude efektivnejsi na farmu na libovolne MP, behali jsme s Petrosem nekolik hodin napric akty a ruznymi MP a vymysleli crazy buildy. Zkousel jsem pridat sprint na rychlofarmu a dobry, jen me nebavilo neustale sledovat kam zrovna vypadla legendarka, zkousel jsem leap, ale nejak jsem tomu neprisel na chut, skouzel jsem ground stomp, ale v tom bysme se s Petrem vzajemne blokovali kvuli redukcim na infernu, sem tam jsem zkousel earthquake na damage, ale je to hodne vazane na misto a behajici mobove z plamenu utikali (nechapu proc ). No a na zacatku jsem jen tak decentne zkusil Hammer of the Ancients a zalibilo se mi jaky to dava pecky a slo o to jen prijit na to jak efektivne generovat dostatek fury a sladit kompletni build tak, aby byl bez úproblemu hratelny na rychlofarmu MP4 i MP8+
A ted tedy k mechanice fungovani tohoto buildu - skilly + runy mozno najit na mem profilu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spid ... o/17078050
1. Bash + Punish - fury generator s nejvyssi damage (dle meho testovani) + runa Punish z duvodu stackovani (az 3x) na zvyseni damage vsech skillu po dobu 5s
2. Rend + Bloodlust - tak to je jasny - rozhodl jsem se, ze Rend v buildu necham at se deje co se deje, protoze me proste bavi a ma nekolik vyhod - slusny damage, s runou Bloodlust 9% LS z Rend dmg a hlavne po narendovani kdy po dobu 5s automaticky probiha dmg neni treba nekde moby honit a Rend na nich hezky dojede. Vhodne take narendovat pred pripadnym zmrazenim kdy ma clovek zajisteno po dobu imobility slusne healovani a stale rozdavani dmg. K Rendu jenom doplneni - i Rend ma crity = muze tikat v mem pripade za 25k nebo 100k, kdyz necritne, prerenduju a 100k dmg = vetsi dmg + vetsi heal, spousta lidi se kterymi jsem v kontaktu mysli, ze rend nemuze tikat critem - muze
3. Hammer of the Ancients + runa Thunderstrike - hruby surovy fury spender s brutalni dmg. S runami jsem si hral se dvema, protoze ostatni vyznam podle me nemaji a to runa na dmg a nebo aktualni pouzivana runa na stun - vyssi dmg dobry, stun jeste lepsi, zvlaste proti preplnene mape plne mobu, kde je se stunem mozne moby imobilizovat a nenechat je delat damage. Jedinou podminkou na neustale mlaceni hammerem je mit dostatecny prisun fury viz dale u Battle rage.
4. Battle rage + runa Into the Fray - zvyseni dmg o 15% a CC o 3% pokrikem - dobry, drive jsem jel s runou na 30% dmg, ale u hammeru bylo potreba zajistit generovani fury coz ma na starosti Into the Fray, coz se stara o sanci na generovani 15 fury za crit. Podminkou pro dobre fungovani je vyssi CC, pro me minimalni hranice 50% samozrejme cim vice tim lepe. Jakmile se clovek dostane na pulku az plnou fury uz je mozne mlatit vetsinu cast nonstop kladivem se zbesilym dmg, stunovat moby a fury pri critech stale roste = neni problem byt mezi 20-30 moby a s fury neklesnout prakticky vubec. V momente kdy nejaky drzy mob dela dmg, je mozne jej orendovat a pak umlatit kladivem
5. War Cry + runa Impunity - to je asi prezitek a mam to v buildu ze zvyku, navyseni armor o 20% + allres o 20%, ale zvykl jsem si na vyssi resisty okolo 1k, armor okolo 11k a pouzivam WC predevsim jako fury generator kdyz je treba. Casem mozna zmenim za neco jineho, ale zatim ma v buildu sve misto. Pro barbary s mensi zakladni allres nebo armorem bych vsak doporucil neco jineho, protoze z mala prida malo, s vyssimi resisty i armorem to smysl ma, me prida cca 160 allres a skoro 2k armoru coz se hodi.
6. WotB + runa Thrive on chaos - runu jsem vymenil z Insanity na zkousku jestli je mozne s kladivem udrzet WotB v permanenci podobne jako u WW buildu a pote co jsem zjistil, ze to mozne je, jsem se rozhodl obetovat 100% dmg navic za vyrazne prodlouzene trvani - na prazdne mape samozrejme WotB spadne, na plne mape je mozne jej udrzet dlooooouho WotB ma pro barbara jednu zakladni vyhodu . nezmrzne a nemuze byt "jailnut" = je mozne permanentne rozdavat dmg a nebat se imobility. Vcera jsem s tim zkousel bosse a krome dua Kulle + Siege jsem byl schopen udrzet WotB po celou dobu boje na MP7, na vyssi MP to funguje stejne. Pri WotB crity s hammerem litaji okolo 600-900k = stabilne je mozne davat veliky output dmg.
Pasivky uz jsou klasika - Ruthless na 5% CC a 50% CD, Weapons master na 10% CC z main hand axe/mace a potom Tough as Nails na navyseni armoru o 25% - o zmene posledni pasivky jsem uvazoval nekolikrat, ale zatim me zadna jina neoslovila vice - life generator neni treba, LS mam na pasku a staci, pod 25% HP se dostanu malokdy, redukce z poskozeni diky resistum a armoru nepotrebuji.. casem mozna zkusim 30% dmg pri skupince 3 a vic mobu, protoze to by mohlo byt zajimave, jen u bossu to pak bude postradat smysl.
Co se tyce farmeni je to build vyhovujici na lokace kam chodim pro klice:
A1 - Festering woods - 4-5 elit, husta koncentrace trash mobu = pravidelne dobijeni WotB o netopyry, kostry atp, v kobkach hodne koster = WotB taky nema sanci spadnout. Kdyz jsou ve Festeringu jenom 4 elity, posledni je vzdy v Leoric manoru a tam je vetsinou mobu na likvidaci take dost
A2 - Vault of Assasin - 7+ elit, husta koncentrace mobu, velka sance na drop na male mape.
A3 - Drive jsem chodil Core of Areat a Keep 1 nebo 3, ted jdu vetsinou na Bridge, kde se spolecne s jeskyni tech 5 packu najde snadno, kdyz mam 3 bez jeskyne jdu vetsinou stonefort rovnou na klicnika a tam se 1-2 elity posbiraji vetsinou po ceste
---
Pokud bude mit nekdo zajem, muezeme si spolu na chvilku zahrat a build vam ukazu v praxi, pripadne muzete psat postrehy k tomu co myslite, ze by na nem slo vylepsit z jakehokoliv hlediska. Pripadne si jej muzete jen vyzkouset a treba se vam s nim bude dobre farmit
PS: Zjistil jsem ze je to vhodne na vyssi MP predevsim z duvodu permanence u WotB, elity na MP10 vydrzi cca minutu, behem te doby se najde nejaky trash a na dasli elitu kdyz WotB opadne uz je vetsinou bud skoro nebo uplne pripraven novy