Stránka 1 z 2
Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 17.04.2012, 16:39 hod.
od Tomasenkoo
Zdravim zamyslime hrat ve slozeni ja barbar, monk, WD a Wizz.Prvně jsem přemýšlel nad čistým tankem ale protože to nema smysl na Hell a Inferno a take co byl nahrán patch 16 tak jsem zvolil takoveho s twohandem EQ na MF, resilky,str a vita skilly na stunovani zpomaleni nepratel padani HG a taky to je barbar tak max DMG :-)
http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... aZX!cccYaa
Trochu mi tam chybí Revenge nebo Overpower ale stejne se uvidí až ve hře jak se budou muset skilly vymemenit nebo jestli nebude třeba, jestli to k něčemu bude nebo se bude muset barbar jed v partě uplně jiným stilem
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 17.04.2012, 16:46 hod.
od Programos
Taky zdravim.
Aby jsi mohl projít inferno s 2h zbraní, budeš muset mít sakra dobrej equip. Jinak máš celkem velké pole působnosti - max dmg, eq, mf, vita, hp. Takový gear se ti bude shánět těžko. BTW.: Jak můžeš vědět, co má smysl na Hell a Inferno, když to zatím nikdo krom blizz employee nehrál?
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 17.04.2012, 16:51 hod.
od Vozi
@Programos .. Nepoustel bych se do logickych uvach typu, ze clovek bude muset pouzivat defensivni skilly nebo dokonce stit u barbara na uspech v infernu (nez bude mit top end gear). O mne se jiz rika, ze vlastnim kristalovou kouli. Pritom bych rekl, ze uvazuji pouze zcela logicky. Vetsina lidi s temi cistymi "glass cannon" buildy proste bude muset nejdrive strcit ruku do ohne, aby se presvedcili, ze to pali.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 17.04.2012, 18:50 hod.
od Tomasenkoo
uvidime až to vyjde jestli bude moct hrat barbar s 2H nevim jak to bude tezke na hell nebo inferno j mam tam toho dost a eq taky budu muset mit sakra dobrej :-) jinak uvidim čemu dam přednost str vita resilky HG MF ;-) prej glass cannon :-) mam rad ty co si mysli ze bez stitu to za barbara nejde :-) osobne rád dělám tanka ale uvidime jakou to tady bude mit cenu ;-)
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 17.04.2012, 19:08 hod.
od Programos
To taky nevím, ale řeknu ti, jakou cenu bude mít hell a inferno, když pojedeš 2h hned od startu bez gearu-----> budeš furt umírat, takovou cenu to bude mít ;-)
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 17.04.2012, 19:15 hod.
od Zerain
Programos píše:To taky nevím, ale řeknu ti, jakou cenu bude mít hell a inferno, když pojedeš 2h hned od startu bez gearu-----> budeš furt umírat, takovou cenu to bude mít ;-)
Nemůžu nic než souhlasit. Sorry, navíc celkově se mi zdá ten build takovej. Nevim ani jak to říct...
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 18.04.2012, 20:10 hod.
od Tomasenkoo
D2 jsem dohral na hell s barbarem a vrukach mel twohand.Uvidime :-)
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 18.04.2012, 21:21 hod.
od Programos
Jestli jsi nefarmil itemy opakovanými nálety na bosse a dal to lineárně tak smekám. Ale nezapomínej na to, že D3 a D2 je trošku rozdíl a že Hell a Inferno by měl být trošku rozdíl nehledě na to, že Inferno bude mít postupně těžší obtížnost samo o sobě.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 19.04.2012, 19:22 hod.
od Tomasenkoo
To je jasny ze linearne farmeni me tolik nebralo jeden cas ale prave jsem si rikal ze to Inferno bude asi chtit defensivu a stit ale zase kdyz rekli ze se bude dat dohrad D3 s jakymkolik Buildem =>jakakoli zbran :-)
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 19.04.2012, 20:14 hod.
od Vozi
Snad neveris tomu, ze inferno pujde dohrat s jakymkoliv buildem. Navic jenom rikali, ze chteji, aby bylo opravdu hodne buildu a kazdy skill pouzitelny.
V ramci party budou fungovat i ty prumerne buildy. Na solovani inferna uz bude buildu jenom par. Nejake DPS buildy s horsi utilitou se dostanou k solovani inferna az s opravdu skvelym gearem, coz bude otazka nekolika mesicu minimalne.
EDIT: Tohle je jenom uvaha, kterou neni treba brat vazne. Nikdo zatim nevi nic a nema cenu se teda dale o cemkoliv bavit.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 20.04.2012, 14:48 hod.
od Tomasenkoo
;-) jinak jsem psal ze je do party
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 06.05.2012, 12:40 hod.
od pacho
Nechcel som zakladať dalšie vlákno tak snáď sa nikto nenahnevá.
Je to build pre partu. CC Tank
Zbraň meč a štít.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... bVS!ZYcYYb
Pasívne skilly snáď popisovať nemusím. To je jasné, na maximálnu výdrž, podla toho aj armor.
Prosím zbytočne nenadávať, viem že nikto z nás nieje stroj a niekto stihne dať za sekundu viac skilov a niekto menej, samozrejme závisi aj od vzniknutej situacie. V tomto builde a popise mi ide o to ako skúsiť tankovať cez CC ,udražať pernamentne v stune moby , udržať ich čo najdalej od členov party a mať stále dostatok fury na spamovanie skilov ktoré fury potrebuju. Je to samozrejme čistá teoria v praxi to môže byť úplne nefunkčné ale myslím že za vyskúšanie alebo aspoň teoretický pokec by to stálo.
1sec.= 1skill
červené = skill, jeho popis a popis runy.
žlto zelená = získané fury zo skillu alebo jeho násobku
bledomodro zelená stav celkovej fury
Tak poďme na to. Trošku teorie ako by to mohlo fungovať.
Vidím skupinku mobov skáčem do prostred nich
Leap =runa 3sek.stun (+15fury)(15fury), 3x seknem
Cleave = runa + 3 fury naviac (+24fury) (39fury)(skončil stun)
/uplynuli 3sek.od celkového začatia akcie/
Ground Stomp = runa 30 fury namiesto 15 stun na 4sek. (+30fury) (69fury) , spustím
Earthquake = runa na redukovciu cooldownu na 105sek. +
pasivka Boon of Bul-Kathos celková redukcia z
120sek na
75sek (-50fury)(19fury), 3x seknem
Cleave = runa + 3 fury naviac (+24fury)(43fury), (skončil stun)
/uplynulo 7sek.od celkového začatia akcie/
Threatening Shout (zníženie škôd od nepriateľov o 20%) = runa 3sek. Taunt (+15 fury)(58fury), zaspamovať na dve strany
Hammer of the Ancients = runa na 3sek stun na 10yardov (-40fury)(18fury), 3x seknem
Cleave = runa + 3 fury naviac (+24fury)(62fury)(skončil stun)
/uplynulo 10sek.od celkového začatia akcie/
znova nabitý Leap =runa 3sek.stun (+15fury)(77fury), 3x seknem
Cleave = runa + 3 fury naviac (+24fury)(100fury)(skončil stun)
/uplynulo 13sek.od celkového začatia akcie/
zaspamovať na 5 strán
Hammer of the Ancients = runa na 3sek stun na 10yardov (-100fury)(0fury), 3x seknem
Cleave = runa + 3 fury naviac (+24fury)(24fury),
/uplynulo 16sek.od celkového začatia akcie/
znova nabitý Ground Stomp = runa 30 fury namiesto 15 stun na 4sek. (+30fury) (54fury), 4x seknem
Cleave = runa + 3 fury naviac (+32fury) (86fury)(skončil stun)
/uplynulo 20sek.od celkového začatia akcie/
zaspamovať na štyri strany
Hammer of the Ancients = runa na 3sek stun na 10yardov (-80fury)(6fury), 3x seknem
Cleave = runa + 3 fury naviac (+24fury) (30fury)(skončil stun)
/uplynulo 23sek.od celkového začatia akcie/
Threatening Shout (zníženie škôd od nepriateľov o 20%) = runa 3sek. Taunt (+15 fury)(45fury) ,
atd......
zo 4 postáv v parte by som dal jednu postavu zameranu na maximalizáciu DMG, dalšie 2 by mali po jednom CC keď niečo prejde cez barbara, ostatné skilly na DMG.
príklad
Sorcerer = Slow Time- runa kde efekt spomalenia pretrvá ešte 3sek. po opustený bubliny.
WD = Grasp of the Dead- runa na spomalenie rýchlosti až na 80% alebo runa na zníženie cooldownu na 6sek.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 06.05.2012, 13:01 hod.
od Vozi
@pacho .. K tomu buildu nemam vetsi vyhrady. Snad jenom bych vymenil runu u Ground Stompu na Wreching Smash (AoE je lepsi volba pro takovy tank nez extra fury). Sice barbar neni zrovna muj favorit a mam radeji univerzalnejsi buildy nez ryze defensivni / ofensivni, ale v parte bych si klidne s takovym barbarem zahral.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 06.05.2012, 13:14 hod.
od pacho
áno tá runa je velmy dobrá, akurát potom by to chcelo znova prepočítat aby to vychádzalo na fury, možno len o 2 seknutia viac s Cleave, ale zas rozšíriť z 12 yardov na 24 a pritiahnuť si mobky k sebe je určite dobrá vec a možno ešte lepšia ako tých 15 fury naviac. Zatial to nechám tak, nech čo najviac možností a je o čom diskutovať a vyberať. ďakujem za názor a koment.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 07.05.2012, 11:16 hod.
od Artii
zdravim vsechny, rad bych chtel jet po vydani babara
nicmene se byl vzdy na takove trosku uchylne buildy zajimali by me vase nazory na udelani buildu s pasivkou berserker rage coz znamena ze mit minimum skillu ktere zerou rage aby se vyuzil plny potencial zkousel sem si neco navrhnout ale nejak mi prislo nemastne
jestli jste uz nad tim nekdo premyslel popripade mate uz nekdo navrhnuty build podelte se. Diky
tady tedy takovy nastin buildu:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZcY!abZcYa
Cleave primary aoe utok
Bash na single bosse (premyslim runu punish nebo onslaught - punishem vybujet OP ale to ma zase 15 sec cd) pokriky nahazovat battle rage a pak war cry aby jsme se udrzeli na max rage
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 07.05.2012, 11:34 hod.
od Vozi
@Artii ..
1. Nemas mobilitu a nechci ani videt, jak si poradis s mixem meele / ranged monster.
2. Nemas poradne AoE.
3. Neverim pasivce Berserker Rage, protoze kdyz nepouzivas fury, tak snizujes celkovou dmg. Ve vysledku mas +25% dmg a stejne bude celkova dmg mensi.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 07.05.2012, 12:19 hod.
od tynkub
Ahoj vsichni, jsem novacek v Diablu, betu jsem zkusil, moc se libila a chtel bych zacit hrat plnou verzi za Barbara. Budu hrat ze zacatku single a chtel bych si u Barbara udelat postavu, ktera bude mit stit a jednorucni zbran. Vim,ze itemy jeste na BN nejsou rozepsany, takze se jeste nic nevi. Vsiml jsem si, ze nekteri z vas tu maji velke znalosti skills a run. Nemohl by mi nekdo pomoci sestavit skill tree pro Barbara s jednorucni zbrani? Zkousel jsem neco vytvorit sam, ale vubec mi to nejde. Dekuji za pripadnou odpoved.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 10.05.2012, 15:49 hod.
od Trhanec
Štít a jednoruční zbraň, nechápu jak to můžete hrát
Správnej barbar má mít do každý ruky pořádnej kinžál. Ani two hand zbran se mi moc nelíbí.
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 10.05.2012, 18:04 hod.
od Leon
Trhanec píše:Štít a jednoruční zbraň, nechápu jak to můžete hrát
Správnej barbar má mít do každý ruky pořádnej kinžál. Ani two hand zbran se mi moc nelíbí.
Amen
Re: Barbar pro partu na SC :)
Napsal: 10.05.2012, 18:06 hod.
od Vozi
Inferno Vas nauci.