Stránka 1 z 2

Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:00 hod.
od Javurek
Tak jsem si tak hrál ve skill kalkulátoru a vytvářel partu k mému barbarianovi, kterého jsem sepsal už dříve. Nevím jak to nakonec vyjde s lidma a jestli vůbec budou souhasit s tím jak jsem jim to dopředu naplánoval :D, ale viděl bych to nějak takhle:

1)Barbarian - Javurek - http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... cYU!aYZcYc
2)Demon Hunter - Peckoslav - http://us.battle.net/d3/en/calculator/d ... TeX!aZaacb
3)Witch Doctor - Rogar - http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... cbV!cacabb
4)Mnich - Neobsazeno - http://us.battle.net/d3/en/calculator/m ... XZe!ZbZbca

Výhody jaké budou pro celou partu od jednotlivých postav:

Barbarian:
Stun na 4 sekundy z Ground Stomp
+15% dodge
+20% armor

Demon Hunter:
+12% damage z Marked of Death
+15% damage redukce ze Sentry:Guardian Turret

Witch Doctor:
+20% rychlost útoku a pohybu, + 30% damage z Big Bad Voodoo
+20% redukce poškození z Poison poškození

Mnich:
30% snížení rychlosti pohybu, 20% snížení rychlosti útoku a 20% snížení poškození na 3 sekundy z Crippling Wave
80% zpomalení pohybu nepřátel na 2 sekundy z Tempest Rush
Léčení z Breath of Heaven
2 sekundová imunita proti zpomalení a zmrazení(možná i poškození, to z popisu skillu není jasné)
+20% armor
+15% dodge

Jak to bude fungovat(jestli vůbec :D):
Myšlenka je taková, že Barbarian a Mnich na sebe budou lákat nepřátele a snažit se je uspořádat do úhledného hloučku. Tomu má pomáhat hlavně Ground stomp s přitažením nepřátel blíže. Mnich nebude zaměřen na poškození ale obranu a různé negativní efekty na nepřátele. také bude léčit partu v případě, že to bude potřeba. Barbarian je zaměřen spíše na poškození a vzhledem k tomu že bude potřeba HP udržovat pod 20% budus se ho snažit držet spíš na okrajích než úplně uprostřed, kde bude spíš mnich. Demon hunter bude střelecká podpora a Witch Doctor bude asi největší damage dealer v partě a bude se držet z dosahu nepřátel poblíž Demon Huntera.

Něco víc k jednotlivým postavám:


Barbarian - nebudu to nějak víc rozepisovat, build už je popsán ve speciálním tématu zde: viewtopic.php?f=106&t=4350
V případě, že build nebude tak funkční v partě, tak ho asi předělám aby se více s ostatními doplňoval.

Demon Hunter - měl by nosit Hand crossbow, díky kterým dostane +10% critical strike, také jeho další pasivní skilly přidávají nebo využívají critical strike. Runa ve strafe opět využívá critical strike a přidává extra +100% poškození. Smoke screen s runou na +35% rychlost pohybu slouží jako záchraná schopnost v případě nebezpečí a pro rychlý přesun. Další skilly myslím nemá smysl nějak rozepisovat.

Witch Doctor - pasivní skilly zajišťují lepší regeneraci many, snižují Cooldown u některých skillů a poison poškození snižuje poškození nepřátel o 20%. Díky používání Locust Swarm a Acid cloud by se sníženým poškozením měla skončit většina nepřátel. Passivka spirit vessel také funguje jako záchrana života v případě kdy hrozí smrt. Big Bad Voodoo je podpůrný skill pro Barbariana a Mnicha, Soul Harvest slouží pro obnovu many a extra bonus k poškození před použitím útočných skillů Fire Bom, Locust Swarm a Acid Cloud. Horrify v případě, že se nepřátele dostanou do blízkosti Demon Huntera a Witch Doctora.

Monk - vzhledem k tomu, že bude nejblíže nepřátel zvolil jsem pasviní dovednosti, které přidají 75% odolnost proti poškození v případě negativních stavů jako charm, fear nebo stun. Poškození nepřátel je díky útokům mnicha sníženo o 20% a Armor je navýšeno o 100% dexterity. Mantra of Evasion dodáva Dodge a navýšení Armor. Seven-Sided strike bude nejefektivnější ve velkém hloučku nepřátel, kde by měl způsobit pořádnou paseku :D. Serenity přidává imunitu na poškození a další negativní efekty. Tempest Rush se bude hodit pro přesun a zpomalení nepřátel a Cripling Wave zajístí regeneraci spirit a další snížení poškození nepřátel o 20%.

To je zatím asi vše .) jaký je Váš názor na uvedenou partu? Jakékoliv postřehy a návrhy na vylepšení samozřejmě uvítám.

Tímto také vyhlašuji výběrové místo na pozici mnicha :D

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:13 hod.
od ScreaM
Monk bude urcite jako tank/utility nejlepsi osobne je to moje cislo 1 :-) Ma dost skillu na udrzeni nepratel dal a rekl bych ze pro inferno partu bude klicovej :-)
Jeste nemam zadnou partu tak kdyby si chtel tankmonka tak klidne pomuzu :-)

Jinak build party je to asi nejlepsi ten DH se da zamenit i za wizarda bude zalezet na tom DMG outputu ve final verzi.
Jinak frontline monk+bark a DH/wiz+WD bude dle me zaklad. A uvidime to nejcasteji
Monk tank, barb melee dmg, DH/wiz dmg, WD utility/support

Dost jsem i premyslel ze by se do party hodil summoner WD, ono pridat do te kase jete vic targetu se muze hodit ale nvm jak budou ti summoni drzet na infernu. Tam budou asi dostavat dost kasu :-D

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:17 hod.
od Javurek
Pokud jsi zkušený hráč tak , chtěl by jsi toho monka jet a nějak jsme si vyhovovali časově a tak, tak proč ne .) Osobně bych bral možná spíš wizarda než Demon Huntera, ale Peckoslav chce jet DH .)

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:18 hod.
od Vozi
@Javurek .. Mel jsem uplne stejny napad na topic :) Budu ale hrat s lidmi, ktere znam hlavne z WoW aren a Doty, takze jsem tak nakonec neudelal. Konkretni lidi do party hodlam resit o neco pozdeji, ikdyz jsem se uz s jednim clovickem tady z fora domlouval.

Posuzovat efektivitu cele party je docela silna kava :) Ale vidim tam urcite pouzitelne prvky pro hru v parte jako je treba ta plosna dmg redukce u WD, sentry u DH, serenity u monka. Nejake mensi vyhrady bych k tomu ale urcite mel, to je ale take zalezitost osobnich preferenci.

EDIT: Nejlepsi kombinace party pro mne je urcite barbar + monk + wiz + wd.

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:24 hod.
od Reitak
ak chces, mozem ti mnicha zahrat, budem len za neho hrat a budem, ako som bol aj vo wow ako team support s healthom, aurami, .. ako chces

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:24 hod.
od Javurek
Tak klidně napiš výhrady. S tím DH se mi zdá, že nemá moc věci pro partu.

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:42 hod.
od Garn
U DH je třeba docela vklidu % lifesteal z MotD. Doufám, že to u něj bude kompenzováno v poskození, protože ani ty utility nejsou nějak moc úžasné. Jinak prospěšnost partě nic moc.

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:46 hod.
od Vozi
@Javurek ..

barbar - jsme probirali jinde, je to logicky postaveny build a bude zalezet na odzkouseni v praxi pro nejake finalni ladeni
DH - nahradil bych frost wizardem, ktery by zpomalovanim a mrazenim hodne zvednul utilitu party a porad by udelal srovnatelnou dmg
WD - i pres pasivni regen many a ty runy u aktivnich skillu to na manu bude mit problem utahnout. Nahradil bych locust swarm, protoze na ten dmg debuff bude lepsi ten acid cloud a stoji silene moc many.
Monk - vyhodil bych urcite tempest rush (silene narocne na spirit), pridal bych ultimatni exploding palm (aoe dmg odpovidajici 30% max hp monstra na inferno a jeste v parte bude urcite top dps abilita), pacifism by slo nahradit guiding light.

Ja taky docela experimentoval s abilitami, co zvysuji dropovani health globu (barbar, wd). Myslim si, ze to bude velmi efektivni strategie pro partu, ktera zaroven nabere pasivni ability profitujici ze sbirani health globu.

EDIT: @Garn .. u DH je problem, ze z tech jeho utilit profituje opravdu jenom on a ne parta :(

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 20:56 hod.
od damagedeath
javůrku: rád bych s tebou hrál, ale ne v předem z 75% obsazené gamese...to fakt ne, nehledě na jiný věci...

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 21:16 hod.
od Garn
@Vozi: Mnohdy mi přijde, že z něj ani sám DH neprofituje. :D Pro partu je opravdu nejméně zajímavý. Kdyby aspoň f.e. Shadow Power byl na celou partu nebo tak něco...

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 21:25 hod.
od Vozi
@Garn .. DH byl docela dlouhou dobu muj oblibenec, ale muj zajem o tuto class casem mizi a je to skoda. Porad doufam, ze ho Blizzard nejak upravi a nebude cekat az to bude casem po vydani nejmene hrana class. Bych chtel vedet kolik deti pro tuto class hlasovalo v te ankete "2 nejoblibenejsi classy" na forech Blizzu jenom na zaklade toho "badass nazvu". :)

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 21:36 hod.
od Garn
Můj pocit je, že já z toho DH v betě dokážu vymlátit fakt hodně. Vymlátím z něj tolik, že se vyrovnám ostatním classám, ale je těžko posoudit, jestli mě to stojí více snahy nebo lepší gear. Hra za něj mě opravdu baví a pořád si myslím, že má potenciál v té vzdálenosti, kterou mu doufám Blizz nesebere. :D Je možné, že tu nakonec já budu ten chudák, se kterým nikdo nebude chtít hrát, protože DH bude slabý a useless, ale co už... :D

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 21:42 hod.
od Vozi
@Garn .. DH ma urcite vyhodu v range a nejrychleji dokaze utect. Hra s DH v parte by sla spise charakterizovat jako 3+1 :)

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 21:53 hod.
od Garn
Pokud se o sebe postará sám, tak proč ne. Tato nezávislost na partě může být do jisté míry taky výhoda.

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 21:57 hod.
od Javurek
damagedeath píše:javůrku: rád bych s tebou hrál, ale ne v předem z 75% obsazené gamese...to fakt ne, nehledě na jiný věci...
Jak to myslíš? Jako že nechceš hrát ve 4? nebo že už mam připravené buildy? Neplánuju hrát jen v téhle sestavě, budou i jiné postavy na hraní třeba s tebou :D

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 22:02 hod.
od Vozi
Osobne v tom nevidim problem a povazuji to spise za takovou kuriozitu. Parta se o neho nemusi starat, on se nestara o partu a roli dps splni. :) Public hry hrat nehodlam, ale jsem zvedavy, jak bude vnimany komunitou tam.

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 22:25 hod.
od Javurek
Pokud nebude můj barbarian build fungovat v partě jak bylo plánováno, provedl jsem nějaké změny a výměnu skillů na následující:

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZYe!acZYbY

Whirlwind s Volcanic Eruption na vyšší poškození
Overpower s Momentum na masivní regeneraci Fury
War Cry s Invigorate pro regeneraci HP a +10% max HP
Wrath of Berserker s Striding Giant pro dodge +60%

Pasivní:
Weapon master
Superstition - redukce nonphysical poškození a generace Fury
Ruthless - lepší dmg a šance na critical dmg

Re: Javurkova parta

Napsal: 02.04.2012, 22:29 hod.
od Garn
Hej runa Rupture na Cleave mi přijde totálně, ale totálně useless. Ve chvíli, kdy nedáš monstrum na jednu ránu, tak je k ničemu. Zkus si uvědomit, že na Inferno budou monstra resistentní a nebudeš to krájet one-hit-kill a tím pádem budeš monstra finišovat s největší pravděpodobností jinými skilly. Navíc to je podle mě totálně anti-coop skill (resp. runa), protože ve více lidech je o to menší šance, že monstrum finišneš vůbec ty, natožpak Cleavem...

Re: Javurkova parta

Napsal: 03.04.2012, 06:10 hod.
od SynchR
Já bych taky potřeboval nějakou partu na inferno, ale plánovat to teď nehodlám. Co kdo jaký bude mít build, to se dá sestavit i ve hře jak to každému bude vyhovovat a jak to taky bude vyhovovat partě samozřejmě. Jinak k tomu DH, může být třeba dobrý na to aby vás ressoval :D

Re: Javurkova parta

Napsal: 03.04.2012, 12:19 hod.
od Reitak
hosi, tie vase planovacky hladam partu na inferno, este ste ani hrat nezacali a uz ste v inferno obtiaznosti, to bude tak mozno za pol roka :D