Byl tu uz nejaky lightning build, nejpouzivanejsi fire build at uz klasicky HotA, tak hopsaci build vyuzivajici Earthquake skrz Might of the Earth set, tak pro zmenu dame nastin nejakeho physical dmg buildu.
Pisu nastin, protoze tech kombinaci je nekolik a zalezi co komu nadropuje a kdo co jak preferuje, tak tech variant je povicero a pokusim se neco z toho shrnout a napsat nejake vyhody.
Jen pro predstavu, pri statech cca
936k dps po nahozeni shoutu
190 max fury
490% crit dmg
54% dmg do elit
tam skacou pri solo hrani do elitaku a bossu rany za 280 milionu pri zaplem WotB s runou Insanity bez nejakych dalsich buffu, cize nic co by se nejak stackovalo (Rampage), aktivovalo (Harington pasek), nebo nejaky shrin.
V equipu mam samozrejme jeste hodne velke mezery, tak to dokaze byt jiste jeste efektivnejsi.
Zakladni myslenka je takova, ze se vygeneruje mnozstvi fury pres charge, ktere se pak spali skillem Ancient Spear s runou Boulder toss, ktery dava physical dmg. Z tohoto duvodu je potreba mit 4-5 kusu ze setu The Legacy of Raekor, ktery pak dava na charge aktivni vsechny runy i kdyz ve skutecnosti by stacily jen 2 z nich (Merciless Assault a Stamina) Set by nemel byt problem sesbirat, protoze pani Kadala byva pomerne stedra, tak to neni tak nadlidsky ukol a ani nutne cekat vyhradne na dropy.
Pokud by mel nekdo Ring of Royal Grandeur, tak se pak daji pohodlne nakombinovat set na charge se setem Immortal King's Call.
Kde se daji ziskat permanentne Ancienti, kteri maji runu Ancients' Fury, ze pak kazdym hitem generuji fury. Dalsi jejich vyhoda je, ze spousta mobu jde do nich misto po postave, tak to jde dost poznat, ze do postavy nejde tolik dmg a da se farmit vyssi torment s mnohem mensi toughness, nez ktera tam je jinak potreba.
Samozrejme pak jsou zde i jine sety, jako napriklad Aughild's Authority ci Cain's Destiny, ktere se taky daji nakombinovat.
SKILLY
Active
1. Ancient spear a runa Boulder Toss je jasna.
2. Charge skill je taky jasny. Vzhledem k tomu, ze jsem nevyzkoumal jaky druh dmg charge udeluje, kdyz jsou aktivovane vsechny runy, protoze tam jedna z nich (Battering Ram) ten skill meni i na fire, tak jsem radeji zvolil runu stamina, ktera to nechava jako physical dmg.
3. Battle Rage zde ma vice run na vyber. Jednak klasika Bloodshed, ale je mozne zvolit i Marauder's Rage pro vyssi bonus na dmg, protoze ten Ancient Spear je stejne aoe, kde dmg skace ve stovkach milionu, tak neni zadna dodatecne dmg za proc area dmg moc potreba.
Dobra volba je i runa Swords to Ploughshares, ktera dava sanci na drop health globu, ktere skvele vyuzijeme pri noseni craftu Reaper's Wraps.
4. War Cry volba runy zalezi na ostatnim equipu, jestli zvednout rezisty skrz Impunity, nebo life a life regen pres Invigorate, nebo je jeste volba Charge! pro vyssi generovani rage za pokrik.
Posledni dva skilly je ciste volba osobni preference a equipu.
5. Ja pouzivam treba Wrath of the Berserker s runou Insanity, ale pokud se equip nakombinuje treba s IK setem a perma ancientama, tak je zde moznost dat si Call of the Ancients s runou Ancient's Fury, nebo pripadne i runa Together as One pro snizeni obdrzene dmg.
6. Jako druhy je vhodne nejaky fury generator a zde je dobre vybrat nejaky, ktery dela physical damage. Ja osobne pouzivam Bash a na nem runu Punish, ktera stackuje +dmg.
Passive
zde mame na vyber nekolik variant, tak prevazne ty utocne zkusim nejak okomentovat, protoze obranne snad kazdy nejak vydedukuje.
Ruthless je dobra pasivka, ale i elitaci umiraji na par ran, ze treba na torment 5 nektere neni problem oneshotnout, tak to neni ta prava volba pro nas.
Weapons Master asi netreba moc komentovat.
Bersekrer Rage je celkem vyuzitelna pasivka, ktera zveda dmg, kdyz je max fury, coz se uplatni i na odpaleni Ancient Spear a vzhledem k tomu, ze vetsinou to probiha tak, ze postava charguje skrz trash moby do nejakeho packu elitaku, kde az pak odpali ten spear, tak je to rozhodne moznost.
Bloodthirst perfektni zalezitost na healovani a pokud mame nekde na vecech nejaky bonus na health globy, tak neni problem se dostat na 2000 life per fury spent, coz dava slusny heal, kdyz se odpali Ancient Spear. Vicemene to bohate pri slusnych rezistech a armoru staci na healovani se a neni moc potreba zadny dalsi life regen, nebo life per hit, protoze mobove jeste diky charge byvaji i ve stunu. Pasivka se da eventuelne nahradit slabsi variantou pres bonus za 3 kusy IK setu a jeste pripadne reforge na barbarian only pasku, coz taky umoznuje zisk dalsiho life per fury spent, ale na ukor primarniho statu. Jde to jeste na barbar only zbrani, ale zadnou takovou pravdepodobne nikdo nosit nebude.
Animosity jednak zveda max fury, takze potencionalni dmg Ancient Spear a dale pak ma zvysene generovani fury, coz bude pak zmineno dole pri popisu kalhot.
No escape zveda dmg klicoveho dmg skillu, ale je treba si udrzovat odstup 20 a vice yardu, coz je problem, ze kdyz je fury nabite na max po chargi, tak by bylo nutne od tech mobu odbehnout, coz dela tento skill mene vyhodny.
Brawler asi ve vetsine pripadu lepsi volba nez No escape.
Unforgiving celkem pouzitelna a jeste vice v kombinaci s IK setem a jeho bonusem za 3 casti. Kdyz se ten set nosi bez teto pasivky, tak sice postava neztraci fury, ale ani zadnou negeneruje, protoze set sice 2 fury vygeneruje, ale postava je hned zase mimo combat ztrati. Kdyz ma tuto pasivku, tak ten setovy bonus to generovani fury zvedne, protoze pasivka sama o sobe zastavi ztraceni rage mimo combat.
Rampage muze byt, ale mne osobne moc nebavi hlidat nastackovany buff.
PARAGON BODY
zde stoji za zminku jen upozornit, ze se vyplati v core dat paragony do maximum fury a to z toho duvodu, jak funguje vypocet dmg u Ancient Spear s runou Bulder Toss
VYBAVENI
Zbrane:
zbrane jsem seradil podle priority
The Three Hundreth Spear pri pohledu na staty, ktere to nabizi je to myslim jasna volba
Sun Keeper asi neni moc co dodavat, kdyz trash mobove nikoho nezajimaji, protoze nejdulezitejsi je co nejrychlejsi zabijeni elit, rare a bossu
Doombringer ciste ucelove jen zminuji tento mecik, protoze mame physical dmg build, ale mam radeji Sun Keeper
Head:
RAEKOR’S WILL
IMMORTAL KING'S TRIUMPH
ANDARIEL'S VISAGE utocna varianta pro tento item slot, kdyz neni potreba doplnovat nektery ze setu
AUGHILD'S SPIKE tu uz se to da kombinovat ruzne at uz jako utocna varianta, ktera by mela str, crit chance, ancient spear skill , tak i jako s vice staty zamerenyma na toughness, kde rezisty to ma prednastavene, tak staci vitalita, str a treba dira na vlozeni ametystu, nebo i proste nejaky balanc mezi utokem a obranou. Duvodem hlavne je, kdyz proste neni jiny volny slot na doplneni tohoto setu.
CAIN'S INSIGHT jina moznost cim zaplnit tento slot a ziskat celkem fajn setovy bonus
Shoulders:
RAEKOR’S BURDEN
AUGHILD'S POWER jako sekundarni stat je dobre mit zde bonus na life z health globu pro pripad, ze se vyuziva pasivka Bloodthirst
Hands:
RAEKOR’S WRAPS
IMMORTAL KING'S IRONS
CAIN'S SCRIVENER
Torso:
RAEKOR’S HEART
IMMORTAL KING'S ETERNAL REIGN
AUGHILD'S RULE
BLACKTHORNE'S SURCOAT pokud se neplanuje kombinace s IK setem, tak tohle je varianta, kde uz dva kusy jsou slusne, protoze pridavaji dmg do elitaku
Wrists:
REAPER'S WRAPS craft, ktery by mel mit +physical dmg a crit a nejzajimavejsi je prave jejich specialka, kdy health globy doplnuji fury
STRONGARM BRACERS jedna z run u toho charge zpusobuje, ze to pak zasazene moby hrne na misto ukonceni toho charge a jakmile se tohle stane, tak se pak uplatnuje specialka z techto zapestniku, ktera plati pro celou grupu. Netreba dodavat ze idelani je +physical dmg a crit
AUGHILD'S SEARCH
Waist:
IMMORTAL KING'S TRIBAL BINDING
HARRINGTON WAISTGUARD podle me jedna z nejlepsich voleb co muze byt, protoze ruznych veci, ktere to aktivuji je vsude dost. Ve hre vice hracu muze byt problem, ze to ostatni vybiraji at uz z toho duvodu, ze maji taky nektery z pasku, ktery neco aktivuje, nebo proste jen ze zvedavosti, ale tak neni problem se domluvit.
Pokud clovek nedoplnuje IK set, tak je zde pak tech voleb celkem hodne, tak je zbytecne to vse vypisovat. Ano vim, ze je treba THE WITCHING HOUR, nebo neni spatny HELLCAT WAISTGUARD, ktery jednak dava dmg na elity a dale ma i attack speed, ktery se hodi na rychle nasekani fury. Pak jsou zde i nejake barbarian only pasky, ktere pridavaji jednak maximum fury, kterym se pak da zvedat dmg ancient spearu a pak je zde moznost mit jeste life per fury spent, tak se to da vyuzit pro lepsi leceni.
Legs:
RAEKOR’S BREECHES
CAIN'S HABIT
BLACKTHORNE'S JOUSTING MAIL pokud se nosi chesta z tohoto setu, tak tohle je asi idealni slot pro druhy kus, protoze boty a pasek moc dobre nejsou a z toho duvodu je pak nize ani neuvadim.
HEXING PANTS OF MR. YAN pokud se nakombinuji tyhle kalhoty, k tomu pasivky Unforgiving, Animosity a set bonus za 3 casti IK setu, ktery zveda generovani fury a jeste na solo hre eventuelne skill od templarskeho followera, tak se da dosahnout zajimaveho pasivniho generovani fury. Vzhledem k tomu, ze i charge je pohybovy skill, tak i tomu ty kalhoty zvedaji dmg, ale mam jiste pochybnosti ohledne ancient spearu, protoze kdyz to postava haze, tak se zastavi a stoji chvilicku na miste, ze nekdy to hodi pozde, ze uz ty kalhoty naopak snizuji dmg. Kdyz se pouzije napriklad charge a pak uz se behem nej spamuje odpaleni toho spearu, tak se korektne uplatni bonus navyseni dmg, ale je to zbytecne komplikovane, tak je spis nedoporucuji pouzivat. Vicemene jsem je zde uvedl z toho duvodu, kdyby nad nema nekdo premyslel. Vyuzit by se daly, kdy se bojuje s bossem, kde je nutne nejake pobihani a neni tam treba moc mobu na ktere se da hazet charge a nabijet fury (napriklad Malthael), tak ze na tu dobu se ty kalhoty daji oblect a jak je fury na max, tak prehodit na nejake jine. Pro tento pripad bych pak doporucoval stavet ten Raekor set prave z kalhot, kde by to obcasne prohozeni nicemu nevadilo.
Feet:
u bot jen doplnim, ze je zde jedno z mist, kde muze byt bonus ke skillu ancient spear, tak se vyplati jej pro to vyuzit
RAEKOR’S STRIDERS
IMMORTAL KING'S STRIDE
CAIN'S TRAVELERS
ILLUSORY BOOTS tyhle boty uvadim z toho duvodu, ze u toho charge nekdy byva problem, ze jak je tim setem aktivovana i runa, ktera ty moby hrne na to misto ukonceni charge, tak se stava, ze nekdy to nahrne jen par mobu, ze jich neni dost, aby to zresetovalo cooldown na ten charge a pak vznika problem, ze postava ukonci charge a trva nez ho muze pouzit znova a zatim je uveznena mezi mobama, coz muze mit fatalni nasledky hlavne v pripade elitaku, kteri maji fire chains, nebo molten, ze postava v tech sragorach musi nejakou dobu stat a docela to boli. Tyhle boty jsou alternativa, ze diky nich ze da probehnout skrz moby. Ted nove to navic umoznuje i prochazeni zdivem od walleru, kteri taky delaji celkem problemy pri tom chargovani.
Jina varianta jak se vyhnout tomu uvezneni mezi mobama je nedavat charge na moba, ale pouzivat ho pres shift, aby to ty moby jen prejelo, protoze pak se to tak casto nestava, ze by postava koncila uveznena mezi nema.
Ring:
RING OF ROYAL GRANDEUR duvod pro nej asi netreba zminovat
STONE OF JORDAN skvely pro navyseni dmg, protoze muze mit potrebny +% physical skill dmg, navic ma i bonus na elity a jeste se pro barbara generuje s +max fury, coz je dalsi dmg navic u ancient spearu
UNITY krom bonusu na dmg do elitaku jej zminuji z toho duvodu, ze je dobry pro solo hru jako defensivni varianta, ale je potreba mit jeste druhy prsten na followerovi a zaroven musi mit jeste ten relic, ktery zajistuje, ze nemuze umrit. Dmg se totiz deli mezi nositele a vzhledem k tomu, ze follower diky relicu na nesmrtelnost nedostava zadnou dmg, tak od nej tim padem nejde ani zadna dmg do postavy, ale naopak dmg od postavy jde do nej a nic mu to nedela.
Delal jsem i nejake pokusy se setem Bastions of Will, ktery se sklada z prstenu Restraint a Focus, ze by to navysilo jeste dmg ancient spearu mnohem vice, kdyz je postava na max fury, ale ma to nekolik problemu.
Zkladni je, ze je problematicke sehant ten set se slusnyma statama, protoze pada strasne malo, ale hlavni problem ktery je, tak je zabugovany, ze nezveda korektne dmg, kdyz ma postava nejake dalsi zdroje na resources, coz je celkem problem, protoze jednak se vyplati zvednout fury pool za paragony a dale to pak byva treba pri noseni IK setu jako castecny bonus, takze ve finale tyhle vsechny faktory jsou duvodem k tomu, ze se ten set moc nevyplati.
Neck:
kopmpletne volny slot, tak zalezi komu co padne
Charge/bulder toss build
Re: Charge/bulder toss build
Krásně napsané a výstižné,Díky určitě zkusím.