Stránka 1 z 3

Barbar 2.0.1

Napsal: 28.02.2014, 11:46 hod.
od Marous
Ahoj vsem,pochlubte se s jakym buildem ted farmite a na jakou obtiznost.Nemuzu si pomoct ale proti WW me ted vsechny jine kombinace prijdou strasne nudne a hlavne pomale a line.

zatim co se mi osvedcilo je viz nize,ale na singl target katastrofa,zvladam stim T4 elitky.Ale rozhodne me tenhle build netesi chybi tomu "stava" :-|

Build : http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... Ygb!cbZYZc

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 28.02.2014, 12:27 hod.
od hulkxxxl
ahoj, momentálně dost experimentuji build je vidět u postavy v podpisu, hraju hc takže jedeme t1 - t2 podle party
ww jsem zatím odložil k ledu, charge mě osobně nebaví ani házení ale uvidíme co přijde
myslím že buildy dost mění to co se ti naroluje na gearu

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 28.02.2014, 12:32 hod.
od Kalis

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 28.02.2014, 16:36 hod.
od Bombato

Barbarian 2.0.1 healing/LoH?

Napsal: 03.03.2014, 09:54 hod.
od Oglojoo
Zdravím,

Měl bych dotaz ohledně healování a regenerace zdraví u barbara v patchi 2.0.1. Zajímalo by mě jak kdo řešíte snížený lifesteal a jakým způsobem se dá efektivně nahradit?

Hraju torment 3 a momentálně používám 3.00% lifesteal, který je snížený na 0.3%, ale i tak je to hodně znát. Zkoušel jsem místo lifestealu používat LoH (cca 1500) a life per fury spent (asi 200), ale zdaleka to nenahradilo lifesteal. Nedokážu si představit vyšší tormenty s absencí lifestealu...

Teď na lvlu 60 je to ok, ale na 70 už nebude lifesteal fungovat vůbec. Budou pak dropovat zbraně s LoH třeba 3000? Nebo bude potřeba vysoká life regen?

Zajímaly by mě vaše názory/poznatky.

Díky

P.S. Používám tenhle build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... gde!ZcbcYc

Re: Barbarian 2.0.1 healing/LoH?

Napsal: 03.03.2014, 10:08 hod.
od Petros
Na levelu 70 je jednoznačně nejlepší Life per Fury Spent, tudíž pasivka Bloodthirst a na gearu nasbírat co nejvíce bonusů do Glób a Potionů, což je sekundární stat. Výhodou je i možnost léčení mimo boj (např. při odběhnutí od Elitek).
U Life on Hit a Life per Second jsou dvě nevýhody: zabírají primární stat a jejich hodnoty jsou nedostatečné v porovnání s příchozím poškozením (Torment 1+).
K LpFS jsem pak používal i doplňkové léčení na skillech, např. 1% života za každý crit u WW a stačilo to v pohodě na Torment 3 (HC).

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 05.03.2014, 06:50 hod.
od Grammator
s Barbarem mi to po 2.0.1 jde asi nejhůř oproti předchozímu (byl to bubeník - hammer, a fury za crity jak to jen šlo)... zatim zkoumám a kombinuju...

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 05.03.2014, 07:15 hod.
od HELLERcz
Já ho zatím jedu takto a jsem spokojen

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 05.03.2014, 19:09 hod.
od Kubizek
co se týká fury u barba, tak se dá udělat. overpower momentum máme všichni, ale zkuste ještě k/místo overpower momentum do buildu zakomponovat furious charge stamina. Dělá to divy :-)

Barbar po patchi - rady :)

Napsal: 05.03.2014, 19:40 hod.
od lukasik
Zdravim vsechny,

uz je to nejaky patek (pul roku minimalne) co jsem nehral, tak jsem oprasil postavu ale zjistil jsem ze se zmenilo takovych veci ... ...

Muzete me poradit co s timto gearem nejlepe hrat? diky
http://eu.battle.net/d3/en/profile/luka ... o/22663864

Re: Barbar po patchi - rady :)

Napsal: 05.03.2014, 20:04 hod.
od Maxim
Já moc barba nehrál co jsou ty změny prosim

Re: Barbar po patchi - rady :)

Napsal: 06.03.2014, 09:25 hod.
od hulkxxxl
co hrát? záleží co tě baví a jakej máš/ jakej najdeš gear

i v patchi vše vyměníš, mě zůstal po týdnu jen štít, armor a boty, pokud budeš kupovat ROS tak na 100% celej gear vyměníš raz dva,

pro build je docela i určující co se ti rollne na +% elemental dmg protože podle toho přispůsobuješ build aby jsi to využil a i další vlastnosti (např mám na amuletu že vyvolá klony když udělám stun takže jsme změnil frenzy na to co stunuje abych tu vlastnost mohl aktivovat)

co hraju vidíte když si dáte moji postavu v podpisu ale je to HC (warren)

otázka 2: změn je hodně, chybějící LS, likvidace fury generátoru za crit a nekonečného WOTB, změna počítání healu u rendu atd....

mezi velké změny řadím paragon 2.0 kterej umožňuje dávat bodíky tak kde mi chybí, zároveň padají diamanty co přidávalí allres takže když mám hodně vitky a chybí allres vyměním ametysty za diamanty a jedu - toto jsem udělal po nálezu helmy (najít gear s vitkou je jednoduché ale vitka a allres skoro nemožné)

PS: další diskuzi se nebráním :) rád o brb pokecám

Barbům zdar

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 07.03.2014, 11:49 hod.
od geekker
Ahoj no ja to hraju takto http://eu.battle.net/d3/en/profile/Geek ... ro/6401092
a pred patchem pecka le ted je to bida muj DH je daleko lepsi v dmg a vydrzi a nevim co s tim mam zmenit hammer mi vyhovoval. Mate nekdo nejaky navrh napad budu za radu jedine rad.

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 07.03.2014, 12:37 hod.
od Reeki
Dmg už není hlavní atribut ve hře, což je jen dobře a to se týká i barbara, např. já zrovna včera s mým barbarem dropl legendární 2H meč, říkám si do prčic, proč mě nepadne nějaká pořádná jednoručka, nicméně jsem ten meč vyzkoušel a i když mě dps kleslo ze 170k na 139k unbuf, tak jsem nevěřil vlastním očím, co točím za numera, ten sekundární oranžový bonus zbraně, vystřeluje neuvěřitelně rychle koule do okolních mobů a dává jím to pecky za 500k, tak jsem přehodil skily z WW na frenzy a seismic slam a brutální řezba začala crity i za 1,3kk mazec a poradil jsem si i s elitami jako nic a to hraji T3, dnes otestuje T4 a myslím si, že to půjde. Za mě osobně patch 2.0.1 je to nejlepší co zatím vydali a už teď se těším na crusadera :-)

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 08.03.2014, 15:34 hod.
od Karsa
hraju s timto, jen na obcas prehodim cleave za frenzy a jde to dost na pohodicku, s eq ktery neni nijak zvlast imba beham na self buffu a diky passivkam, hlavne berserku a brawlerovi porad s 250kdmg a s nahozenym WotB to dava hezkych necelych pul milionu dmg...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kars ... ro/3542449

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 09.03.2014, 00:34 hod.
od Maxim
Ježiš já myslel že barb jako buchodce jenom vypadá a on ani neudrží whirlwind odtěd pochybuju že důchodce neni

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 09.03.2014, 09:07 hod.
od Helemese
Po delší době jsem zkusil chvíli hrát s novým patchem. Moc jsem to nezkoumal, ale první co mě zaujalo je, že CC a CD uz moc nemá ani smysl, nebo se pletu? kdysi bylo CC a CD základ. Díky tomu jsme se léčili, generovali fury, drželi si bersekra.... Náš damage musel být tvořen takhle. Dneska to je celkem jedno, jak je damage vytvořen, nebo se pletu? Klidně můžu vyměnit prsten s velkým strenght za klasickej prsten co mám teď...s CC a CD. Prolétl jsem skilly a runy a nikde jsem nic moc nenašel, kde by to ještě mělo význam. Ne že by se to nehodilo vůbec, ale význam CC už tak nějak pominul...

Jaký je na to váš názor?

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 09.03.2014, 09:30 hod.
od HELLERcz
Tak já se Barbara snažím mít furt na CC a CD :) jedu kladivkáře a je fajn, když umí dávat pořádné pecky critem. A navíc je zde stále skill Overpower, který se s každým criticalem sníží na cooldownu o vteřinu, slouží to pak jako solidní generátor fury :) ale i damage.

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 09.03.2014, 10:41 hod.
od Helemese
Tak jasne, nechtel jsem rict, ze je to uplne k nicemu, to urcite ne. Sam overpower pouzivam. Ale ten vyznam je uz mnohem mensi, mam pocit. Na druhou stranu z toho mala jsem take ziskal pocit, ze tim chteli ukoncit nadvladu konkretnich buildu. Prece jen vetsina hracu hrala prakticky 2 buildy a vsichni meli stejne skilly,runy...nicmene jsem rad za tolik zmen, cloveka to zacina zase aspon bavit :) Hledat nove zpusoby jak na to...

Re: Barbar 2.0.1

Napsal: 09.03.2014, 12:37 hod.
od HELLERcz
Jo, však to každopádně :)