Inferno barbar

Odpovědět
Punky
The Butcher
Příspěvky:1189
Re: Inferno barbar

Příspěvek od Punky » 24.07.2012, 19:59 hod.

este je legendary ring justice lantern, ten pridava tiez block

Artii
Quill Rat
Příspěvky:37
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Artii#1984

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Artii » 24.07.2012, 20:05 hod.

Prave sem dokoncil inferno a jelikoz nejsem moc zastance "tank" buildu tak sem to dojel s 2 hand a nemusite mit ani zadnou extra a swordy maj nejlepsi bonus pokud nemate zapnuteho berserkra takze sem si koupil sword cca 1100 dps se soketem a 150 str + vit farmenim 2 actu sem vytahl dps na nakejch 32k zaklad champion packy sem zabil vsechny az na nejaky invurnerably smrti bylo dost ale slo to celkem dobre. Pradoxne nejvetsi problem byl diablo na inferno strasne mi nakladal shadow v 2 fazi ale nakonec sem ho taky zkolil :)

build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZYV!cYbbZc

s two hand me to bavi a vypada to drsne az vyzenu dps na aspon 50-60k prehodim na whirlwind a zacnou jatka :)

v0kurka
Burning Soul
Příspěvky:770

Re: Inferno barbar

Příspěvek od v0kurka » 24.07.2012, 20:35 hod.

musím se smát pokaždé, když čtu o tom, že největší problém na inferno dibalovi je shadow fáze, když zrovna ta jde "přeskočit" :D

pro všechny budoucí diablo inferno pokořitele - dokud to bude možné, využívejte tu možnost. pokud budete před stíny minutu utíkat, zmizí.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Inferno barbar

Příspěvek od kojot » 24.07.2012, 20:45 hod.

Nejlepší je to za Wizarda. Z nějakého důvodu se mi u Diabla skoro pokaždé generuje Wizard, který všude kolem sebe metá Energy Twistery :D . A to by člověk musel hrát nohama, aby ho ten ET trefil :lol: .
Obrázek

h3k70r
Quill Rat
Příspěvky:23
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:H3k70r#2830

Re: Inferno barbar

Příspěvek od h3k70r » 25.07.2012, 12:22 hod.

Ze by to bylo tim, ze se vzdy generuje ta postava, se kterou jsi k diablovi prisel ?!
Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Inferno barbar

Příspěvek od kojot » 25.07.2012, 15:29 hod.

Neříkej :roll: . Já mluvím, ale o tom, že se mi skoro vždycky vygeneruje Wizard s Energy Twisterem, kterej je v tomhle úplně nanic a kterej v žádným případě nepoužívám...
Obrázek

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Reve » 26.07.2012, 13:59 hod.

kojot píše:Neříkej :roll: . Já mluvím, ale o tom, že se mi skoro vždycky vygeneruje Wizard s Energy Twisterem, kterej je v tomhle úplně nanic a kterej v žádným případě nepoužívám...
taky sem to tak mel...bud ET a nebo sem tam AB a tim me dal nekdy IK kdyz se objevil presne u me a strelil :D

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Inferno barbar

Příspěvek od spiderer » 26.07.2012, 16:22 hod.

Ahoj kluci, mam na vas prosbu, uz zacinam byt s barbarem neklidnej, protoze nemuzu nejak najit twn spravny build/gear, se kterym bych mel sanci projit A3. Nemyslim si, ze bych mel gear uplny crap, videl jsem mnoho lidi, kteri prochazeli "celkem v pohode" i s mnohem horsima statama. V tuhle chvili jsem se bohuzel zaseknul, ze zkousim ruzny buildy a co 30 min hrani to menim, protoze stejne umiram vic nez je zdravo a tak si na ten build ani nezvyknu.

Moje historie byla asi takova, nez se dostanu k hlavni otazce

1. postava - oblibeny Wizzard, samozrejme sem tam RIP, slusna sila, hral jsem ho takovym trochu barbarskym stylem protoze me nebvilo byt neustale nekde vzadu - chtel jsem byt vzdy v akci Relativne pohoda s nastavenym buildem, ktery mi sednul prirozene az do A2 pred nerfem, tam jsem se zaseknul asi na 10 hodin, ladil build + gear a proste jsem se nebyl schopen dostat vicemene pres zadnou elitu - hraju vicemene jenom coop - tou dobou to fungovalo stylem ze chcipli vzdycky vsichni at uz byla sestava charakteru jakakoliv. Po cca 10 hodinach zkouseni A2 a neustaleho opravovani (za jeste prijatelne ceny) jsem se rozhodnul Wizzarda uspat a zacit znovu

2. postava - Demon Hunter - vynikajici charakter s obrovskou damage, ale onehit persona = do konce A1 na inferno pohodicka, sem tam na AH koupen gear s mensim progresem a jeste lepsi, ale pak prisel opet A2 a zacaly problemy - onehitdeath bylo na dennim poradku a bylo na case hledat nejaky slusny build pro DH, podarilo se a mel jsem skilly nastaveny na dobrou defenzivu (utek, zmizeni..) a pritom si nechal slusnou porci DMG se sharpshooterem na cca 100k bez cca 50k, uz to slo relativne slusne, sem tam RIP, ale nic neprijatelnyho, taky uz bylo po nerfu. Pak ale prisel na radu Belial a tam jsem brecel, nakonec jsem ho v coopu udolal asi na 60ty pokus a mohlo se jit smele dal. Act 3 mi s DH prisel relativne v pohode, bylo potreba strilet o chvilku dele a jeste vic utikat, ale dalo se to, A4 vicemene to same, nakonec jsme sli 2 DH s barbarem k Diablovi a tam zacala legrace, prvni cast ok, druha cast s shadow klonama pruser, ale barb byl nesmrtelnej a tak nas po tom co nas nase kopie zabili ozivil a jelo se dal, posledni cast prisel sem tam lag a uz v cca 1/3 lifu Diabla uz zacal gear svitit zlute, ouvej musime se setrit, nepovedlo se, oba DH byli nazi a barb statecne stal v ohni a ozivoval, nejakej crap gear byl v inventari, tak se pouzil a po chvili se podarilo Diabla udolat po 77h cisteho hrani DH. Nacez prisla dulezita otazka - co dal?

3. postava - Barbar - zacatek az do konce hellu - "ty vole to snad neni mozny, ten barbar je fakt nesmrtelnej" - umrel jsem asi trikrat kdyz jsem na sebe poslal vice elit nez bylo treba a rikal si, ze umrit nejde - no coz, svet se nezbori. Mel jsem velkej armor, velkou DMG, maly resisty - na Hell ok, zabil jsem vsechno driv nez to zabilo me, ale..! Pak prislo inferno a bez resistu to neslo (s tim jsem ale pocital, jen si rikal uvidime jak to pujde). Nevadi, jde se do AH, nakoupi se resist all, str a vit gear a budem opet nesmrtelny - omyl, takhle to pry nefunguje Fajn, jdem zjisit co je spatne, zmena buildu, mensi nakupy v AH a bylo, A1 byl vlastne pohoda. Nastup do A2 byl mirnejsi nez jsem cekal i kdyz elity byly tuzsi, jel jsem "navostro" prece to zrubu driv nez to zrube me - obcas jo, obcas ne, kzadopadne s DH temer nemozna likvidace Kulleho a poskoku a predevsim Beliho byla naprosto ok, na prvni pokus se to vycistilo a jedeme dal do A3 to nemuze bejt tak tezky, prece jsem to s DH dal relativne slusne narozdil od A2.. Chyba lavky, jako obvykle, vyskolili me prvni obyc mobove, kteri me poslali do hrobu driv nez jsem si myslel, ze to je mozny.. ok jdem hledat buildy jak na to - a tim vicemene pribeh konci. Zkouska buildu, nakup novyho gearu, aha potrebuju crit hit, crit chance - ok, pokoupime a zkusime si zachovat i ostatni staty, zmena buildu - jdem na to, prvni, druhej, treti a nic.. Na youtube to vzdycky borci kosili az to nebylo hezky, staty meli casto horsi, ale me to neslo, uz jsem tech buildu projel tolik, ze proste ani nevim co mam na kterym tlacitku, zkousel jsem se vratit do A1+2 a stejne uz mi to nejde - jsem zmatenej a tak jsem prisel za vami pro radu:

0. Jde mi predevsim o co-op play, samotneho me to moc neba
1. Je na muj aktualni gear nejaky vhodny build se kterym mate zkusenost, abych vicemene vzdycky za elitu 3x neripoval?
2. Chapu, ze na barbara mam relativne maly resisty i armor, zvlast pokud si zvolim namisto life armor pasivky 10% crit chance, ale nekteri to davaji i tam bez problemu
3. Jake predmety si myslite, ze jsou mimo misu a staly by za to vymenit? Nevim jestli jsem zbytecne neprecenil life steal, ale rikal jsem si, ze 5% uz je ok a pri zivote me to udrzi

Moje predstava je vicemene takovahle: V A1 bych chtel byt vicemene nesmrtelnej, s DH s tim problem nemam, v A2 byt skoronesmrtelnej s tim, ze par elit s "dobrou" kombinaci me mozna vyskoli, ale nebude jich mnoho a v A3 bych mel byt schopnej si zahrat. Aktualne kdyz me nejakej desecrator nebo co to hazi ty cerveny veci pod nohy vidi, tak nez si vsimnu, ze "horim" tak pomalu ale jiste prichazi smrt.

Diky moc za rady a omlouvam se za dlouhy prvni post, nejak jsem potreboval ze sebe ty pocity dostat

Moje vlastnosti:

Gear: http://cl.ly/IL7E/o
Staty - unbuffed - low crit chance: http://cl.ly/IMJD
Staty - buffed - low crit chance: http://cl.ly/IM2R/o
Staty - buffed - high crit chance: http://cl.ly/ILTo/o
Posledni pseudobuild, ten potrebuju zmenit predevsim, ale jak jsem psal, jsem zmaten: http://cl.ly/IM0w

Jeste jednou diky moc vsem, kteri si najdou cas poradit

Pho3nix
Quill Rat
Příspěvky:9
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Pho3nix » 27.07.2012, 12:25 hod.

taky by mě zajímalo jak s barbarem projít až do konce ale fakt teda nwm 35dps 8,5armor 500resisty a stejně nikde nic

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Punky » 27.07.2012, 12:51 hod.

Pho3nix píše: 500resisty a stejně nikde nic
malo... to je to jedine co ti z tych 3 cisiel mozem poevdat :)

v0kurka
Burning Soul
Příspěvky:770

Re: Inferno barbar

Příspěvek od v0kurka » 27.07.2012, 13:54 hod.

v první řadě - ruthless dává jen 5% crit chance (a 50% crit dmg), 5% má kkaždej char defaultně, proto těch 10%.

ad phoenix- tvoje staty jsou hratelný, akorát ty rezisty by to chtělo spíš kolem 700 a neuvádíš HPčka.

spiderer- tvůj build se mi moc nelíbí. taky nemáš úplně ideálně rozloženou crit chance a dmg. nebudu podrobně rozebírat každej kousek tvýho gearu, některý kusy jsou dost slabý a v ceně do 500 tisíc za kus (někde i méně při šťastné koupi) by se ti dostalo téměř dvojnásobného užitku.

nevím, kde začít, takže to vezmu možná trošku chaoticky... pořád to opakuju, ale je fakt dobrý sladit crit chance a dmg. nemáš tak velkej rozptyl, optimální je 1:10, na každé % chance 10% dmg. tzn. při 20% chance je optimální 200% dmg. nicméně pro pohodlné hraní a3 bys potřeboval trošku více, alespoň 30/300. ALE já osobně si myslím, že dualwield barbar není vhodný na hraní do party. totiž sám velice rychle dokážeš smáznout packy, které tě ani moc nepotrápí. jenže jakmile jim násobně rostou hpčka, roste i nárok na tvoji odolnost... navíc je potřeba do toho investovat mnohem víc abys přinesl užitek srovnatelný s defenzivním barbarem. defenzivní nutně neznamená one hand/štít, můžeš to hrát s duálkamma i dvouručkou, ale s tím štítem to půjde asi lépe. za nějakejch 5 milionů jde mít nesmrtelnýho barbara PRO HRANÍ V PARTĚ. sám bys měl problém, zabíjel bys všechno zbytečně dlouho.

ještě k tomu gearu, lidi to ignorujou a hledaj univerzální kombinaci statů pro všechny itemy, ale není nejefektivnější cesta. např. tvoje boty jsou prakticky odpad, málo vlastností. chtělo by to ještě aspoň vitalitu. např. rukavice jsou ideální zdroj nejen crit chance, ale i dmg. k tomu můžou dát masivní porci primárního statu, někde kolem 200. pásek je taky výbornej pro primární stat, u něj bych hledal sílu přes 220, k tomu ideálně allres, vitalitu ne úlně nutně, ale může být. často mívá i pickup range, což je neprávem přhelíženej stat. podle počtu HPje dobrý rozlišit, jestli se mi v helmě vyplatí socket (dražší stat, vhodnej pro vyšší hp) nebo vitalita (levnější, efektinvější v nižší hladině HP). v shoulderech lze nahnat masivní str i allres a to celkem levně. když se podaří i vit, jen dobře. nabádáním k masivní síle se vyjadřuju k cestě dualwieldu, pro defenzivního barbara můžeš ze síly celkem slevit a investovat to do vitality. allres bych se snažil mít co nejvyšší v obou případech. obecně ti můžu říct, že máš docela malý allres. mít kolem 700 s bufem není žádný terno.

každopádně dost polemizování... přejduu věcně k tvým otázkám.

0. v tom případě doporučuju cestu nesmrtelnýho tanka s dmg do 20 tisíc, HP v závislosti na zbylých statech v rozmezí 40 a 60 tisíc. armorem nad 10 tisíc s bufem. rezisty s bufem nad 1000, ideálně spíš nad 1100 až 1200. block alespoň 20%, čím více tím lépe. akorát ty štíty se fakt špatně vybíraj... hledej asi jako specifika 9% block, alllres 60 a víc a k tomu socket nebo vitalitu.

1. můžeš zkusit klasickej tankovací build - http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... bVX!cacccZ, akorát dvouručky se k tomu zrovna moc nehodí. isnpiring presence můžeš eventuálně vyměnit za superstition, ale s vysokými rezisty je to skoro zbytečný a liferegen bude lepší. přijde mi pro partu vhodnější disablovací primární útok, než sidearm - ten totiž profituje z LOH (jestli z LS, to nevím), který nepovažuju za nezbytný.

2. jo, dávaj, ale s dvojnásobnou crit chance i dmg.

3. shouldery nemají allres, boty nemají ms nebo vit, rukavice s dexterity, chest nemá tolik síly, aby omluvil absenci vitality, bracery mají žalostně málo vitality a to nemají ani 60 allres, v prstýnkách by se taky hodily nějaký allres, k tomu str a vitality. % life jsou dobrá věc, ale pro barbara těžícího z vitality armor to není nejlepší

helmu, amulet i kalhoty můžeš dobře použít pro tankovací build.

jinak teď při podrobném pohledu na tvůj gear vidím, kde vznikla nerovnováha. asi sis myslel, že masivní hpčka nahradí slabší odolnost, ale bohužel to tak nefunguje. spíš to dělá problémy s nižším dmgem, než by mohl být při 30k hp. taky si myslím, že je při dualwieldu dobrý shiftovat útok. totiž při nakliknutí monstra mlátíš na stejnou vzdálenost, z jaké může útočit i tvůj cíl. pokud ovšem kontroluješ svůj pohyb, můžeš rozdat hodně ran, aniž by na tebe cíl dosáhnul - bez téhle "finty" bych v a1 s magic find gearem a duálkama byl mrtvej na každým bílým monstru :D

možná si říkáš, že je to všechno moc drahý, ale můžeš použít jeden extrém. totiž masivní vitalita a rezisty doplněné nulovým dmgem (tj. klidně i 5 tisíc a méně). pak se protankuješ třetím i čtvrtým aktem snad bez problému, když tě podpoří spojenci s vyšším dmg.

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Inferno barbar

Příspěvek od spiderer » 28.07.2012, 04:00 hod.

v0kurka - moc diky za postrehy, dneska jsem zkusil udelat tankovaciho barbara 1h sekera + stit, pridal jsem resisty se shoutem na cca 800-900, armor 11,5k, HPcka 55k, DMG sie klesnul na 14k, ale da se to. Sekeru jsem si vzal jednu archivni s 920 LOH a celkem dobry, na projiti pulky tretiho aktu relativne na pohodu to stacilo, na ghoma jsem musel zmenit cas buildu na overpower + na rychlejsi nabirani critu jsem si vzal jeste bersekra abych se stihal lifovat a slo to, sli jsme tam s Monkem s DMG cca 17k, takze to byla slusna rubacka, ale na druhej pokus padnul. Na Siegebreakera jsme sli ve ctyrech a tam to bylo jednodussi nez jsem cekal, nikomu z nas (barbar, monk, barbar, wizard) neubyly po celou dobu fightu lify vic nez o desetinu a i kdyz jsme se s nim mordovali dele nez bylo treba a vyskocil enrage, tak kupodivu zadna zmena nenastala a doklepali jsme ho cca o 40s pozdeji.

Jeste jednou diky, jeste budu experimentovat s vybavou na coop a potom si mozna obcas zkusim solo zase trosku jinak :)

Griffen
Fallen Shaman
Příspěvky:77
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Griffen#2201

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Griffen » 28.07.2012, 07:58 hod.

Já chodím WW barbara a nemám problém 3tí act s 50% eq na MF. Diabla jsem už také dal, ale tento build je hodně o eq. asi 5 dnu jsem farmil, než jsem mohl 2hý act a 7-10 dnů, než jsem mohl na 3tí. Mezi 3tím a 4tým actem není skoro žádný rozdíl. Na 2hý act je potřeba eq za cca 10M, pokud nepadnou zbraně tak to může být i dražší. Rozhodně se to dá dávat i s horším eq. 3tí act jsem dával také se seismic slamem a CD na elitky, horší byli ranged, ale dalo se to umlátit, eq se na to dá sehnat za 5-10M, jen to chvíli trvá. Probíhal jsem 3tí act 2-3 hodiny. S WW buildem teď chodím pod 1 hodinu. Obojí bez štítu.

WW / klasický build s nějakýma heal abilitkama.
Na 2hý act stačí i 15-20k dmg a 30+k hp, resisty nejlépe 600+ s buffem, ale může být i míň, pokud se chcete všemu vyhýbat.
3tí act 30+ unbuffed, hp 35+k, resisty s buffem 400+ (na build s heal abilitkama může být klidně víc).

Osobně chodím WW 3tí act farmit (farmící část se siegebreakerem + 3 dungy před tím a most za 45-60 minut) mám 50k dmg unbuffed, 44k hp a resisty 600 s buffem (350 unbuffed) + 235% MF se stackama (bohužel, zatím sháním eq). Dospěl jsem k závěru, že místo resistů budu mít radší o 10-20k větší dmg díky statům. Proč tak malé resisty? Protože 500 resistů s buffem přidává 61% redukci oproti lvl 63. Dalších 500 resistance vám přidá pouhopouhých 15% redukci (tedy 76%). A v 3tím actu vás těch 15% od laserů, ohňů,.. opravdu nezachrání. Jediné co sbírám tak jsou ještě single fire resisty, pokud na itemu který chci sou, pokud nejsou a je daný item dobrý tak ho koupím také. Pokud hrajete coop a děláte tanka, nebo farmíte s "tankem" tak na toto neberte ohled. :)

Uživatelský avatar
Asocial
Wraith
Příspěvky:170

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Asocial » 28.07.2012, 09:16 hod.

GHriffen: a jak ti jdou ranged packy s molten s tak malo resama - pises, ze stackujes fire res, ale nepredpokladam, ze je mas o moc vyssi, nez tvuj @res. Sam mam 890 @ res pri 60k dps unbuff a u range packu s molten chytam enrage. Jedno jsme potkal spekouny co si vzajemne hazi shield s vlastnostma fast, molten, shielding a vytravil na nich asi 10 min, nez jsme to vzdal a obehl je no.
Kdo jsi bez miny, hoď kamenem
D3 Armory - WoW Armory

Griffen
Fallen Shaman
Příspěvky:77
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Griffen#2201

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Griffen » 28.07.2012, 14:14 hod.

Jednoduše přes whirlwind, občas se musí chvíli poběhat, když nejsou hp a ani globy, ale to se stává málokdy. Rangedka obvykle lehnou do 30-60 vteřin, když mají trošku horší abilitky tak klidně i 2-5 minut, ale to narazíš na ty elitky max 1-2x z celého dungu. Když tam je dostatek mobek nebo jsou 2-3 poblíž u sebe tak je normálně whirlwinduju. S 2H na CD jsem zabil většinou 1-2 a posledního jsem musel na další CD nebo ho nějak pomalu ututlat, ale na enrage jsem nešel, buď chcípli oni nebo já, ale jak jsem psal, s tím buildem jsem chodil 2-3 hodiny, což je sakra rozdíl oproti WW.

K Resistům.. s buffem mám cca 500, u fire momentálně +-625 takže tam je rozdíl cca 4-5%. Ale stackovat si resisty jako dps na 1000 a mít dmg 30 000 je podle mě hovadina. Máš cca 75% redukci, když máš 500 resistů, máš redukci +-60% a na infernu ve 3tím actu jako dps bez jakéhokoliv spellu na redukci dmg nebo něčeho na heal si tam stejně nemůžeš dovolit stát. Takže radší budu mít 50+k dmg a 500 resistů a lehké elitky budu zabíjet do 10-15 vteřin, než abych je s hafec resistama mlátil jednou tak dlouho a stejně z těch s*ač na zemi, laserů,.. musel odbíhat. Jednoduše pro dps se to ve 3tím a 4tém actu nevyplatí. Sice by se to hodilo a ten eq se dá sehnat, ale stojí už pomalu stamilióny.

Jak píšeš, ti špekouni co si hází shieldy s těma vlastnostma jsou masakr, ale když je dost mobek, s WW se to dá vpohodě umlátit. Při nejhorším, pokud dotyčný nemá eq nebo se na to necítí, může si je uběhat s WW buildem případně je oběhnout. Pravda je, že s ostatníma buildama je to horší, ale zase tanci s healama a hafec resistama / hp by si to měli bez větších problémů dávat, jen musí počítat s tím, že to nebudou mít do cca hodiny proběhlé.

Marous
Fallen Shaman
Příspěvky:83
BattleTag:Marous#1984

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Marous » 24.08.2012, 10:30 hod.

Otazecka na pasivni skill Weapon Master,pokud budu nosit sekeru prida mi +10crit a kdyz si vemu do druhe ruky mec,prida mi i +15%dmg nebo ta pasivka pridava jen podle toho co je v main handu?
Profil,:Maruska
aktualne goldu: 30mil
prodano RMAH: 740e

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Inferno barbar

Příspěvek od AlterEgo » 24.08.2012, 10:35 hod.

Jen podle mainu.

Marous
Fallen Shaman
Příspěvky:83
BattleTag:Marous#1984

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Marous » 24.08.2012, 10:40 hod.

AlterEgo píše:Jen podle mainu.
tak to si me nepotesil.....nadruhou stranu je jedno co bude mit clovek ve druhe ruce :-|
Profil,:Maruska
aktualne goldu: 30mil
prodano RMAH: 740e

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Punky » 24.08.2012, 11:10 hod.

uplne jedno to nie je, sak dps offhandu dviha aj celkovu dps, rata sa z toho aj dmg niektorych skillov atd

Marous
Fallen Shaman
Příspěvky:83
BattleTag:Marous#1984

Re: Inferno barbar

Příspěvek od Marous » 24.08.2012, 15:34 hod.

Punky píše:uplne jedno to nie je, sak dps offhandu dviha aj celkovu dps, rata sa z toho aj dmg niektorych skillov atd
Jasny,myslel sem to z pohledu pasivky weapon mastery :)
Profil,:Maruska
aktualne goldu: 30mil
prodano RMAH: 740e

Odpovědět

Zpět na „Barbarian“