Barbar Rend skill build.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZYg!abcaZb
toto som vcera chvilu hral a je to celkom pohode, zozbierate co najviac mobiek z okolia, ground stomp, cleave, rend, cleave, cleave... kym spadne stun tak vacsinou spadne vsetko okolo... nevyzaduje to myslim ani nejak extra defens staty, ten stun to tam celkom podrzi, takze sa mozete sustredit an offense... jedine co bolo otravne boli ranged mobky
inak... neviem ako s tymi critmy... ale nevidim dovod preco by to nemalo davat... ked porovnam napr sprint run like a wind a rend tak obidve su "dotky" ako to tu pisal v0kurka ze tie by crity davat nemali a pritom tornada ich normal davaju... ja som to teraz hladal aj po forach a niekde pisu ako som vravel ze to crity dava len ich neukazuje zltym, niekde zase ze nedava a ze pre rend netraba mat ani crit chance/crit dmg, lebo ze to nema absoluten vplyv
toto som vcera chvilu hral a je to celkom pohode, zozbierate co najviac mobiek z okolia, ground stomp, cleave, rend, cleave, cleave... kym spadne stun tak vacsinou spadne vsetko okolo... nevyzaduje to myslim ani nejak extra defens staty, ten stun to tam celkom podrzi, takze sa mozete sustredit an offense... jedine co bolo otravne boli ranged mobky
inak... neviem ako s tymi critmy... ale nevidim dovod preco by to nemalo davat... ked porovnam napr sprint run like a wind a rend tak obidve su "dotky" ako to tu pisal v0kurka ze tie by crity davat nemali a pritom tornada ich normal davaju... ja som to teraz hladal aj po forach a niekde pisu ako som vravel ze to crity dava len ich neukazuje zltym, niekde zase ze nedava a ze pre rend netraba mat ani crit chance/crit dmg, lebo ze to nema absoluten vplyv
Naposledy upravil(a) Punky dne 30.08.2012, 08:11 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Barbar Rend skill build.
můj finální rend build pro můj equip je tento: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZYb!bZcaaZ
zjistil jsem, že cleave prakticky používám jen kvůli generaci fury, jinak furt točím rend. tak jsme si vzal srovnatelný spirit generator (při single targetu dokonce lepší) s bonusem do skill dmge. jelikož nemám na gearu nejvíc armoru, tak si pomáhám buď monkama, nebo enchou. proto i ta pasivka.
abych si pojistil krizové situace, respektive minimalizoval úbytek HP, tak jsem testoval overpower. nicméně to se mi neosvědčilo, o moc jsem si ten cd nesnížil díky vytrvalému rendování. takže jsem přešel na leap. občas se vyplatí někam si skočit. efekt je defacto stejnej jako po aktivaci ignore pain = nic mi nedokáže ubrat HP, akorát to má třetinovej cd.
akorát tím insanity si nejsem úplně jistej, ale na pobití rozbíhavejch range, nebo vyřešení nightmarishů, jailerů a frozenů se to nejspíš vyplatí nechat takto.
s enchou pak chodím s 7500 armor, ~850 allres, vše s wc. a po pokřiku mám 63k dmg.
jen musím ještě vyzkoušet, jestli ovlivňuje atack speed animaci rendu. docela by se mi líbilo nosit 2h weapon. jenže nyní mám atack per sec 1.8, takže si nejsem jistý, jak by vypadala rychlost rendování, kdybych měl třeba 1.3 a méně.
jinak nejproblémovější monstra detekujeme asi stejný... blood clan spearman, winged molok a ti tlustí šamani čarující nějakej štít, kterej nevím, co dělá všichni tři utíkaj jak postižený a nechutně často se spawnují s moltenem.
zjistil jsem, že cleave prakticky používám jen kvůli generaci fury, jinak furt točím rend. tak jsme si vzal srovnatelný spirit generator (při single targetu dokonce lepší) s bonusem do skill dmge. jelikož nemám na gearu nejvíc armoru, tak si pomáhám buď monkama, nebo enchou. proto i ta pasivka.
abych si pojistil krizové situace, respektive minimalizoval úbytek HP, tak jsem testoval overpower. nicméně to se mi neosvědčilo, o moc jsem si ten cd nesnížil díky vytrvalému rendování. takže jsem přešel na leap. občas se vyplatí někam si skočit. efekt je defacto stejnej jako po aktivaci ignore pain = nic mi nedokáže ubrat HP, akorát to má třetinovej cd.
akorát tím insanity si nejsem úplně jistej, ale na pobití rozbíhavejch range, nebo vyřešení nightmarishů, jailerů a frozenů se to nejspíš vyplatí nechat takto.
s enchou pak chodím s 7500 armor, ~850 allres, vše s wc. a po pokřiku mám 63k dmg.
jen musím ještě vyzkoušet, jestli ovlivňuje atack speed animaci rendu. docela by se mi líbilo nosit 2h weapon. jenže nyní mám atack per sec 1.8, takže si nejsem jistý, jak by vypadala rychlost rendování, kdybych měl třeba 1.3 a méně.
jinak nejproblémovější monstra detekujeme asi stejný... blood clan spearman, winged molok a ti tlustí šamani čarující nějakej štít, kterej nevím, co dělá všichni tři utíkaj jak postižený a nechutně často se spawnují s moltenem.
Re: Barbar Rend skill build.
no ale je ti jasne ze furt tocit rend nema zmysel, leno sa to nestackuje? cize ho "toc" raz za 5 sekund a vysledok je rovnaky
Re: Barbar Rend skill build.
No vidím , že ste tu z toho rendu pekne zmätení takže k tým criticalom .. rend počas tikania sám od seba necrituje ale vychádza z toho prvého hitu tj. :
ak dáš normal hit .. rend bude tikat za X dmg
ak dáš critical hit .. rend bude tikat za Y dmg
tí čo používajú Blood Lust runu si to všimnú aj na healoch z rendu ale osobne si pri rend builde zapínam zobrazovanie aj čísiel normal DMG, síce sa rend nestackuje ale keď vidím že tiká za 17K, tak ho radšej pár krát pomačkám a svojím spôsobom ho prepíšem aby som dal ním crit a tikal potom za 60+K, toť vše páni veľa krvácajúcich mobov prajem
ak dáš normal hit .. rend bude tikat za X dmg
ak dáš critical hit .. rend bude tikat za Y dmg
tí čo používajú Blood Lust runu si to všimnú aj na healoch z rendu ale osobne si pri rend builde zapínam zobrazovanie aj čísiel normal DMG, síce sa rend nestackuje ale keď vidím že tiká za 17K, tak ho radšej pár krát pomačkám a svojím spôsobom ho prepíšem aby som dal ním crit a tikal potom za 60+K, toť vše páni veľa krvácajúcich mobov prajem
Re: Barbar Rend skill build.
no to je prave divne, ja mam zapnuty dmg output aj u normal hitov nie len criticalov stale a tam rpave pozorujem ze rozpatie hitov z jedneho rendu sa meni aj v v niekolko nasobkoch, tym padom rovnako aj heal pri rune blood lust je rozdielny aj pri jendom pouziti rendu
Re: Barbar Rend skill build.
tímto jsem si nebyl jistý... nicméně neznalost tohoto mě tolik neovlivňuje, protože obvykle pobíhám v určitém prostoru a snažím se označkovat všechny kolem. než dojdu od prvního monstra k poslednímu, tak je to většinou všechno mrtvýPunky píše:no ale je ti jasne ze furt tocit rend nema zmysel, leno sa to nestackuje? cize ho "toc" raz za 5 sekund a vysledok je rovnaky
Re: Barbar Rend skill build.
To Punky : si si istý, že sa ti tam nepriplietli hity z iných skillov ? pretože mne rend tiká vždy za konštantnou hodnotou prvého tiku
Re: Barbar Rend skill build.
jj som, lebo ked sa tu na to niekto pytal tak som kukal po forach a potom skusal v hre a mne zatial najviac sedi ta varianta ze crity to dava, akuzrat nie su farebne odlisene... ale ako to je naozaj tazko povedat, proste diablo no
edit:
teraz som este nasiel toto:
.Rend is not affected by increased attackspeed in any way.
.Rend CAN crit - however the numbers shown will appear white, not yellow.
.When Rend is cast the crit dice is being rolled for each enemy individually. If you hit 3 enemys, it is possible that 2 are effected by 'Critical Rend' and 1 by 'Regular Rend'.
.Rend does not trigger Life-on-Hit (although its being said that the initial tick has a 33% loh-ratio, cant confirm this however).
.Neither does Rend stack, nor does it override the first debuff
cize vo vysledku mozno obaja myslime to iste, len sa "nechapeme" co ten druhy myslel svojim vykladom
inak pise sa v tom topicu aj to, ze na runu Blood Lust plati tiez redukcia 80% LS na inferne...
edit:
teraz som este nasiel toto:
.Rend is not affected by increased attackspeed in any way.
.Rend CAN crit - however the numbers shown will appear white, not yellow.
.When Rend is cast the crit dice is being rolled for each enemy individually. If you hit 3 enemys, it is possible that 2 are effected by 'Critical Rend' and 1 by 'Regular Rend'.
.Rend does not trigger Life-on-Hit (although its being said that the initial tick has a 33% loh-ratio, cant confirm this however).
.Neither does Rend stack, nor does it override the first debuff
cize vo vysledku mozno obaja myslime to iste, len sa "nechapeme" co ten druhy myslel svojim vykladom
inak pise sa v tom topicu aj to, ze na runu Blood Lust plati tiez redukcia 80% LS na inferne...
Re: Barbar Rend skill build.
to první není, bráno do důsledku, pravda. když zvýšíš atack speed, zvýšíš svůj dmg, rend dává větší dmg. ale že to neovlivňuje animaci je pozitivní zpráva.
Re: Barbar Rend skill build.
Jn je to možné, ja som to bral vzhladom na jedno monštrum tá 80% redukcia je samozrejmosť
Re: Barbar Rend skill build.
v0kurka: no ale rend dava dmg podla dmg zbrane, tam nei je podstatne kolko mas v summary, ale kolko mas na zbrani... cize tam by ten attack speed fakt nemal mat vplyv
avenger: no ale tym padom by nemala zmysel ani tvoja taktika "pomackvania" ci ako si to nazval lebo nikdy nevies kolko zasiahnutych chyti crit a kolko nie... jedine keby nelandol ani jeden tak by to malo zmysel, ale uprimne, pri napr 10 moboch je nerealne asi nejak usledovat kolko tych critov landlo... a ta redukcia az tak samozrejmost nie je, napr u Ignore Pain by ta redukcia platit nemala ak pouzivas runu Ignorance is Bliss... vzhladom na to ze Blood Lust je tiez runa, kludne by si jeden mohol mysliet ze to neplati ani u nej...
inak celkovo teda vysledok je asi taky, ze crit chance a crit dmg ma svoje opodstatnenie aj pri buildoch s rendom... ak etda plati to co som doteraz zistil a povazujem za spravne
avenger: no ale tym padom by nemala zmysel ani tvoja taktika "pomackvania" ci ako si to nazval lebo nikdy nevies kolko zasiahnutych chyti crit a kolko nie... jedine keby nelandol ani jeden tak by to malo zmysel, ale uprimne, pri napr 10 moboch je nerealne asi nejak usledovat kolko tych critov landlo... a ta redukcia az tak samozrejmost nie je, napr u Ignore Pain by ta redukcia platit nemala ak pouzivas runu Ignorance is Bliss... vzhladom na to ze Blood Lust je tiez runa, kludne by si jeden mohol mysliet ze to neplati ani u nej...
inak celkovo teda vysledok je asi taky, ze crit chance a crit dmg ma svoje opodstatnenie aj pri buildoch s rendom... ak etda plati to co som doteraz zistil a povazujem za spravne
Re: Barbar Rend skill build.
OMG. To by mě zajímalo kolikrát to tady budu ještě psát... To "weapon damage" je napsanýu každýho skillu, kterej dává dmg. Je to napsaný takhle divně, ale bere to tvoji celkouvou dmg. Podívej se na ty popisky ke skillům, je to u Cleave, Bash, Frenzy, prostě všude. A opravdu to neznamená, že by všechny skilly brali dmg jenom ze zbraně...Punky píše:v0kurka: no ale rend dava dmg podla dmg zbrane, tam nei je podstatne kolko mas v summary, ale kolko mas na zbrani... cize tam by ten attack speed fakt nemal mat vplyv
Re: Barbar Rend skill build.
oki, tak poprosim o vysvetlenie toho ze tornada zo sprintu davaju dmg len podla dmg main handu, ludia v offhende nosia kludne aj nizke dps zbrane a je jedno ze maju relativne nizsi celkovy dmg v summary
Re: Barbar Rend skill build.
no, aby si to nemusel haldat po forach atd (lebo sa mi zda ze si pisal ze barbara nehras)... tak tak ako napr u toho sprintu, aj rend o ktorom sa tu bavime, berie svoju dmg len podla main hand weapon a napr offhand na nu nema ziadny vplyv... su to proste skilly, ktore vychadzaju len a len z main hand a dual wield nema na ne ziadny vplyv co sa tyk dmg aku davaju... mozes mat trebars 2x 1k dps weapony a budes rendom davat rovnaku dmg, ako keby si mal len main hand a v druhej ruke trebars aj nic... pri tom dmg v summary tabulke bude pri 2x weaponoch niekolkonasobne vyssia... takze naozaj to nie je tak, ze by sa vzdy "weapon damage" ratala z toho co mas v statoch a naozaj neznamea ze viac automaticky znamena aj vyssiu dmg
Re: Barbar Rend skill build.
Opravdu nehraju Barba, takže to nemůžu otestovat, ale zkoušel jsi to nějak? Jak u toho sprintu, tak u Rendu mi to přijde dost divný, že by na to neměla vliv druhá zbraň při dual-wieldu. Ale i kdyby to tak bylo, tak o tohle mi nešlo. Ty skilly si stejně berou bonusy ze strength, critů, atd. Takže to není počítaný jenom čistě z damage zbraně. To bys rozhodně poznal, protože by ti ten Rend dával dmg tak za 1500...
Re: Barbar Rend skill build.
ano aj som to skusal nema na to vplyv off hand, co sa tyka jeho dmg (mozno ma na nieco ine, napr u tych sprint tornad vraj atack speed off handu ovyplvnuje ako casto hitnu)... mne slo len o to vyvratit co si napisal, pretoze z toho vyplnulo, ze cim vyssia dmg v statoch v char tabulke, tym automaticky vyssia dmg pri vsetkych skilloch... a tak to nie je... su tam na to vzorce, do ktorych ide weapon dmg (ta ktorou konkretne hitujes v dany moment), potom ten bonus zo skillu, potom zo strength, potom crit chance a cirt hit (tie sa ukazu len ked crit landne) a as nema vplyv na dmg ktoru davas (mysleno v cislach) ale len ako casto utocis a to napr u rendu nema vplyv na nic (ak tam nie je tiez nieco podobne ako u tych psomionanych tornad)
Re: Barbar Rend skill build.
To jsem napsal pro jednoduchost, abych to nemusel hodinu okecávat. Šlo mi o to, že se tam nepočítá dmg jenom ze zbraně, ale i z primary statu, critů, dmg z ringů a tak...Punky píše:mne slo len o to vyvratit co si napisal, pretoze z toho vyplnulo, ze cim vyssia dmg v statoch v char tabulke, tym automaticky vyssia dmg pri vsetkych skilloch...
Re: Barbar Rend skill build.
je to na hlavu postavený, ale musím potvrdit, že rend bere dmg opravdu jen z main hand zbraně. teď jsem to chvíli testoval a nestačil se divit.
Re: Barbar Rend skill build.
preto sa rend buildy oveľa viac oplatia s 2h zbraňou ;-) a Punky, však ti vravím, že som to bral vzhladom na 1 monstrum (napr Boss) tam ti ten heal z critujúceho rendu môže zachrániť pr*el, pri grupách mobov to prepisovanie Rendu naozaj zmysel nemá
Edit : podľa posledných testov je vraj aj Ingnorance is Bliss redukovaná o 80%
Edit : podľa posledných testov je vraj aj Ingnorance is Bliss redukovaná o 80%
Re: Barbar Rend skill build.
jj, taky jsem si koupil na rendování lacinou 2h a jde to mnohem lépe než s drahejma dualkama