Stránka 1 z 15

BARDROP - The Solo Selffound Barbarian - Topic UKONČEN

Napsal: 09.06.2013, 16:28 hod.
od DrSma
Bardrop je postava hraná výhradně bez AH/RMAH. Tento Topic bude záznamník pokroku postavy. Může sloužit jako motivace pro ostatní hráče či pouze jako informace o tom, jak daleko lze dojít při hře z Dropu/Craftu. Zastávám názor, že AH/RMAH, v současné podobě, je devastací hratelnosti D3, které jinak považuji za skvělou hru. Veškeré předměty, zlato, plány nebo kameny pocházejí čistě z mého osobního sběru. Nepřijímám žádné předměty od hráčů ani neprodávám na AH/RMAH.

BARDROP (60)(100)(Narozen 4.6.2013/ PLvL100 28.9.2013)
The Solo Selffound Barbarian

>> Obrázek
Click the picture for the official BATTLE.net PROFILE
>> GO to DrSma´s SOLO SELFFOUND QUATTRO Topic

...Bardrop pochází z nájezdnického barbarského kmene. O svém původu mnoho neví, ale lidé mnohokrát tvrdili, že musí být hříčkou samotných Bohů. V jeho proporcích a rysech často spatřovali odkaz dávných Obrů. I na měřítka Barbarů je tak velký a silný, že vzbuzoval hrůzu v očích jich samých. Proto byl ze strachu, jako dítě, zanechán svému osudu v Pustině Sanctuary. Za přežití vděčí snad jen své rodové nezdolnosti a síle. Divočina zdokonalila jeho ostré smysly a každodenní boj o holé bytí změnil jeho tělesnou schránku v kámen. Žije a dýchá jako samotář. Naučil se vyhýbat společnosti, která ho zradila a naučil se, že nejlepší způsob, jak si obstarat jídlo a pití, je si ho prostě vzít. Nebylo živé moci, která by mu zabránila. Často se tak dostal do řeží, které hluboce prověřily jeho schopnosti a tak v sobě nalezl novou dovednost. Dovednost čišící z ryzí Barbarianské zuřivosti. V návalu bitevního amoku se jeho paže mění v děsivá kladiva dopadající nemilosrdně v nekonečných drtivých úderech, kterým nedokáže odolat žádná ocel světa. Pouhý Válečný řev deroucí se z jeho hrdla rozechvívá nejmocnější lidské válečníky. Možná právě proto byl tím, koho nenáviděli, ale zároveň za něho zpívali modlitby Bohům. Prosili, aby doprovodili jeho kroky, protože kdo jiný, než Barbar napůl Obr, napůl zvíře, by mohl ve svém nitru živit plamen dost silný, aby jeho žár dokázal sežehnout i samotné Pány Pekel,...

ZPŮSOB HRY: SC/US/Selffound/Solo/Hammer of the Ancients
GAME TIME: 330 hours/ PL100
NEJBLIŽŠÍ CÍL: Farma nižších MP
POSLEDNÍ POUŽITELNÝ DROP/CRAFT: Fire Walkers/ 26.9.2013

JEWELLERY: PerfectStarAmethyst, PerfectStarRuby, RadiantStarEmerald, FlawlessSquareTopaz
US GOLD COLLECTED: 100 000 000/ PL100
LEGENDARY DROP:

(00-60) >> 1.Girdle of Giants, 2.Gyana Na Kashu, 3.Wrath of the Bone King, 4.Hammer Jammers, 5.Beckon Sail
(01-10) >> 6.Stone Gauntlets, 7.Immortal King´s Tribal Binding, 8.Madstone
(11-20) >> 9.Hellrack, 10.The Three Hundredth Spear, 11.Messerschmidt´s Reaver, 12.Won Khim Lau, 13.Dawn
(21-30) >> 14.Hellrack, 15.The Traveler´s Pledge, 16.Windforce, 17.Natalya´s Embrace, 18.Blackthorne´s Spurs, 19.Death Watch Mantle,
(21-30) >> 20.Strongarm Bracers, 21.Bul-Kathos´s Warrior Blood, 22.Skorn
(31-40) >> 23.Warmonger, 24.Stormshield, 25.Schaefer´s Hammer, 26.Hellrack, 27.Echoing Fury, 28.The Three Hundredth Spear, 29.Promise of Glory,
(31-40) >> 30.The Sultan of Blinding Sand, 31.Fire Walkers, 32.Flying Dragon, 33.Ice Climbers, 34.The Witching Hour, 35.Vile Ward, 36.Zunimassa´s Trail,
(31-40) >> 37.Andariel´s Visage, 38.Natalya´s Slayer, 39.The Gavel of Judgment, 40.Danetta´s Spite, 41.The Butcher´s Sickle, 42.Skorn
(41-50) >> 43.Fire Walkers, 44.Dead Man´s Legacy, 45.Lacuni Prowlers, 46.Heart Slaughter, 47.Promise of Glory, 48.Echoing Fury, 49.Inna´s Radiance,
(41-50) >> 50.Lamentation, 51.Triumvirate, 52.Andariel´s Visage, 53.Ageless Might, 54.Wizardspike, 55.Inna´s Radiance, 56.Zunimassa´s String of Skulls,
(41-50) >> 57.Storm Crow, 58.Skorn, 59.Gladiator Gauntlets
(51-60) >> 60.Sledge of Athskeleng, 61.The Tormentor, 62.Tyrael´s Might, 63.Natalya´s Embrace, 64.Andariel´s Visage, 65.Echoing Fury,
(51-60) >> 66.Litany of the Undaunted, 67.Hellcat Waistguard, 68.Andariel´s Visage, 69.Inna´s Vast Expanse, 70.Stormshield, 71.Storm Crow,
(51-60) >> 72.Heart Slaughter, 73.Vigilance, 74.Storm Crow, 75.Windforce, 76.Immortal King´s Triumph
(61-70) >> 77.Skull Grasp, 78.The Grand Wizier, 79.Ivory Tower, 80.Schaefer´s Hammer, 81.Gladiator Gauntlets, 82.Lacuni Prowlers, 83.Pus Spitter,
(61-70) >> 84.Oculus Ring, 85.Gladiator Gauntlets, 86.Frostburn Gauntlets, 87.Storm Crow, 88.Flying Dragon, 89.The Butchers´s Sickle,
(61-70) >> 90.Strongarm Bracers, 91.Flying Dragon, 92.Cindercoat, 93.Dead Man´s Legacy, 94.The Sultan of Blinding Sand, 95.Andariel´s Visage,
(61-70) >> 96.The Three Hundredth Spear, 97.Cindercoat, 98.Chantodo´s Will, 99.Fragment of Destiny, 100.Skycutter, 101.Zunimassa´s Vision,
(61-70) >> 102.Hellfire Ring 103.Bul-Kathos Warrior Blood, 104.Mara´s Kaleidoscope, 105.Cindercoat, 106.Inna´s Radiance, 107.Fire Walkers,
(61-70) >> 108.Manticore, 109.Lamentation, 110.Tal Rasha´s Unwavering Glare, 111.Manticore, 112.Immortal King´s Tribal Binding, 113.sever,
(61-70) >> 114.Fire Walkers, 115.Echoing Fury, 116.The Grandfather, 117.Lacuni Prowlers, 118.Immortal King´s Tribal Binding, 119.Skorn
(71-80) >> 120.Slorak´s Madness, 121.Chantodo´s Force, 122.Promise of Glory, 123.Devil Tongue, 124.Heart Slaughter, 125.Unity,
(71-80) >> 126.Sledge of Athskeleng, 127.Zunimassa´s Vision, 128.Won Khim Lau, 129.Vigilance, 130.The Tormentor, 131.Death Watch Mantle
(71-80) >> 132.Empyrean Messenger, 133.Natalya´s Embrace, 134.Bul-Kathos´s Solemn Vow , 135.Pus Spitter, 136.Storm Crow, 137.Death Watch Mantle,
(71-80) >> 138.Strongarm Bracers, 139.Blackthorne´s Jousting Mail, 140.Mara´s Kaleidoscope, 141.Inna´s Temperance, 142.Natalya´s Embrace,
(71-80) >> 143.Triumvirate, 144.Andariel´s Visage, 145.Stormshield, 146.Inna´s Radiance, 147.Lacuni Prowlers, 148.Lamentation, 149.Frostburn Gauntlets,
(71-80) >> 150.Blackthorne´s Notched Belt, 151.Dead Man´s Legacy, 152.Wizardspike, 153.Wormwood, 154.Frostburn Gauntlets, 155.The Wailing Host,
(71-80) >> 156.The Witching Hour, 157.Tzo Krin´s Gaze, 158.Lacuni Prowlers
(81-90) >> 159.Andariel´s Visage, 160.Wormwood, 161.Blackthorne´s Duncraig Cross, 162.Unity, 163.The Burning Axe of Sankis, 164.Pus Spitter,
(81-90) >> 165.Inna´s Vast Expanse, 166.Thing of the Deep,[/color] 167.Lamentation,[/color] 168.Natalya´s Reflection,[/color] 169.Fragment of Destiny,[/color] 170.The Butcher´s Sickle,[/color]
(81-90) >> 171.Balefire Caster,[/color] 172.The Grand Vizier,[/color] 173.Lamentation,[/color] 174.The Gavel of Judgment,[/color] 175.The Burning Axe of Sankis,[/color] 176.Strongarm Bracers,[/color]
(81-90) >> 177.Calamity,[/color] 178.Blackthorne´s Spurs,[/color] 179.Windforce,[/color] 180.Chantodo´s Force,[/color] 181.Immortal King´s Irons,[/color] 182.Immortal King´s Triumph,[/color]
(81-90) >> 183.Cindercoat,[/color] 184.Lamentation,[/color] 185.Doombringer,[/color] 186.Fire Walkers,[/color] 187.Natalya´s Embrace,[/color] 188.Fire Walkers,[/color] 189.Strongarm Brcers,[/color]
(81-90) >> 190.Frostburn Gauntlets,[/color] 191.Balefire Caster,[/color] 192.Ivory Tower,[/color] 193.Won Khim Lau,[/color] 194.Ivory Tower,[/color] 195.Blade of the Warlord,[/color] 196.Vile Ward,[/color]
(81-90) >> 197.Inna´s Favor,[/color] 198.Tal Rasha´s Brace,[/color] 199.The Tormentor,[/color] 200.The Sultan of Blinding Sand,[/color] 201.Ageless Might,[/color] 202.Thing of the Deep,[/color]
(81-90) >> 203.Lamentation,[/color] 204.Mara´s Kaleidoscope,[/color] 205.Dawn,[/color] 206.Inna´s Radiance,[/color] 207.Andariel´s Visage,[/color] 208.Natalya´s Bloody Footprints[/color]
(91-00) >> 209.Zunimassa´s Marrow,[/color] 210.The Butcher´s Sickle,[/color] 211.Storm Crow,[/color] 212.The Tormentor,[/color] 213.Chantodo´s Will,[/color] 214.Andariel´s Visage,[/color]
(91-00) >> 215.Immortal King´s Eternal Reign,[/color] 216.Inna´s Temperance,[/color] 217.Triumvirate,[/color] 218.Frostburn Gauntlets,[/color] 219.Inna´s Radiance,[/color] 220.Skull Grasp,[/color]
(91-00) >> 221.Immortal King´s Stride,[/color] 222.Windforce,[/color] 223.Won Khim Lau,[/color] 224.Hierophant´s Seal,[/color] 225.Manticore,[/color] 226.The Fist of Az´turrasq,[/color]
(91-00) >> 227.Vile Ward,[/color] 228.Hellrack,[/color] 229.Slorak´s Madness,[/color] 230.Frostburn Gauntlets,[/color] 231.Stone of Jordan,[/color] 232.Cindercoat,[/color] 233.Ivory Tower,[/color]
(91-00) >> 234.Vile Ward,[/color] 235.Gladiator Gauntlets,[/color] 236.Blackthorne´s Surcoat,[/color] 237.The Gidbinn,[/color] 238.Hellcat Waistguard,[/color] 239.Balefire Caster,[/color] 240.Dawn,[/color]
(91-00) >> 241.Natalya´s Embrace,[/color] 242.The Star Of Azkaranth,[/color] 243.Depth Diggers,[/color] 244.Skorn,[/color] 245.Storm Crow,[/color] 246.Inna´s Favor,[/color] 247.Wormwood,[/color]
(91-00) >> 248.Ageless Might,[/color] 249.Andariel´s Visage,[/color] 250.Storm Crow,[/color] 251.Echoing Fury,[/color] 252.The Grand Vizier,[/color] 253.Tal Rasha´s Brace,[/color]
(91-00) >> 254.Blackthorne´s Surcoat,[/color] 255.Dawn,[/color] 256.The Butcher´s Sickle,[/color] 257.Tzo Krin´s Gaze,[/color] 258.The Gidbinn,[/color] 259.Storm Crow,[/color] 260.Devil Tongue,[/color]
(91-00) >> 261.Vile Ward,[/color] 262.Frostburn Gauntlets,[/color] 263.Chantodo´s Will,[/color] 264.The Tormentor,[/color] 265.Crystal Fist,[/color] 266.Fire Walkers,[/color] 267.Lacuni Prowlers,[/color]
(91-00) >> 268.The Burning Axe of Sankis,[/color] 269.Andariel´s Visage,[/color] 270.Immortal King´s Triumph,[/color] 271.Manajuma´s Carving Knife,[/color] 272.Schaefer´s Hammer,[/color]
(91-00) >> 273.Last Breath,[/color] 274.Immortal King´s Tribal Binding,[/color] 275.Tiklandian Visage,[/color] 276.Natalya´s Sight,[/color] 277.Manajuma´s Gory Fetch,[/color]
(91-00) >> 278.Promise of Glory,[/color] 279.Ageless Might,[/color] 280.Wizardspike,[/color] 281.Lacuni Prowlers,[/color] Paragon Level 100.[/color]

LEGENDARY CELKEM: 286
LEGENDARY 100+/ VÝBĚR:
>> zatím samej Brimstone

MOŽNOSTI GEARU:
MP05 Rychloběh na farmu goldů, kamenů, legendary - Nulová obtížnost, minimální efekt na Paragon
MP06 Svižné, otravný je jen Frozen a Shielding - Obtížnost pouze občasná
MP07 Neumírám v žádném ACTu - Celkem bezpečné a rychlé kosení
MP08 Musím dávat bacha, ale ustojím - Momentálně nejlepší na expení
MP10 ACT1 hratelný - S farmením či expením to ale nemá nic společného

FULL SET COLLECTION:
OBSAH SETŮ HLEDEJTE ZDE >> SEARCH

Chantodo´s Return
Bul-Kathos´s Glory
Legacy of Wicked Dreams
Blackthorne´s Armor
Manajuma´s Ornaments

>> GO to DrSma´s SOLO SELFFOUND QUATTRO Topic




SOLO SELFFOUND PARAGON LEVEL 100 - MISSION ACCOMPLISHED

..Vše začalo bezmocí posunout pomocí AH svého prvního barbara. Většina jeho Gearu byla nakoupena a tím jsem si zavřel veškerou reálnou možnost sám najít dobrý kus vybavení a dál se posunout. Další nákup byl obtížný, protože i malý progress vyžadoval desítky až stovky milionů zlata. Postupně se ke mě začalo dostávat víc a víc informací o manipulacích a podvodech na AH a špinavých praktikách v získávání jmění neférovou cestou. Obojí vyústilo v projekt D3-D2 BrotherhooD (BH), jehož podstatou bylo zjistit, zda je D3 opravdu nepovedené, nebo ho deformuje AH, respektive podvodnost AH a její důsledky. Přestože mi v BH nevyhovovala nutnost hrát SC ve stylu HC, otevřel mi tento projekt a lidé, kteří se ho účastnili, oči. (dnes už všichni víme, že omyl v podobě fungování AH vyvrcholil jejím definitivním ukončením) Hra z dropu se jevila mnohem smysluplnější. Proto jsem se rozhodl založit tento Topic a Barbara Bardropa a s nově nalezenou chutí jsem se vydal objevovat, jak daleko je možné ve hře bez AH dojít,..

SUMÁŘ CESTY NA PL100:
SC/US/Selffound/Solo/ 330h/ 100 000 000 Gold collected/ 3x PerfectStarAmethyst/ 3x PerfectStarRuby/ 1x RadiantStarEmerald/ 126x Fiery Brimstone/ 75x Key (70-4-1)/ 830x Demonic Essences

Obrázek
ObrázekObrázek
..S tímto Gearem jsem velmi dobře expil MP8 v jakémkoliv ACTu. Vždy jsem kladl důraz na to, aby mi postava neumírala. Jednak to nesnáším a jednak to pak není build ale slátanina. Takto jsem umíral na MP8 jen vlastní blbostí. Takže možnost chodit MP8 beru jako výsledek PL100 Solo Selffound/ Loot 1.0,..


CO NA TO MP10:
Můžu se zabetonovat i pro MP10 (IK Tribal Binding, IK boty, jinej Amulet a Bracery). To vede k nárustu EHP hodně přes 1M, LS na 6% atd., ale DPS se pohybuje kolem 120k, což má pak se zábavností málo společného. Ale dá se to tak hrát.

TOP PTÁKOVINA ZA 160 LVL:
Tal Rasha´s Brace[/color] :green: Nejbrutálnější Barbarianskej opasek s redukcí Rendu všech dob

..Po celou dobu hry až do PL100 se mi průběžně dařilo postavu vylepšovat. Nevidím žádný důvod pro nářky nad zmanipulovaným dropem pro AH a podobnými nesmysly. Mimo to jsem nadropoval téměř kompletní velké Sety pro všechny ostatní chary. I když vypadá drop šutrů jako náhodný, 330h jejich sběru ukázalo, že od každého druhu mám "stejný" počet kusů, což jistě náhoda není. Čeho je nadbytek jsou Demonic Essence. To odpovídá tomu, že jde o dolepenec nad původní rovnováhu hry a sběrem goldů není možné, ani ve snu, dosáhnout jejich spotřebování. (u mě 830 nepotřebných kusů) Stejně tak oceňuju nastavení doby hry vzhledem k možnostem craftu Gemů. Na PL100 jsem byl schopen dosáhnout právě jeden kus "Radiant Star" od každé barvy. (kdo by hrál Selffound do P100 se všemi chary, měl by plně vybavené cca dvě postavy Radiantama - 20ks) Zde je opět vidět, jaký nesmyslný dolepenec nad původním balancem hry je dodaný Marquise šmejd, za což hra jednoznačně vděčí AH vymknuté z pod kontroly. Skutečný drop u mě začal po LVL60. To souviselo s nárustem MF z Paragonů a v malé míře s větším objemem Paragonů. Odsud vychází moje rada pro všechny, kteří ztrácejí hlavu nad špatným/zřídkavým dropem. Vydržte to dlouho. D3 je a mělo být na dlouho. Hra dřív, nebo později nadropuje dost a dost. (i použitelných věcí) Za sebe bych rád vyzdvihnul drop Skornu (22), který silně pozvednul moji hru a doprovázel mě po většinu času na cestě za PL100 a vyčnívá nad ostatními nálezy. Rovnat se mu může pouze Manticora (225), kterou ovšem nevyužiju. Druhá rada je nepodceňovat DEX! Často slyším, že většina hráčů vyhledává pouze Main Stat + VIT. To je ale špatně, a protože i já jsem se nechal nachytat, měl jsem s defense trvale problém. Až dropem Blackthorne´s Jousting Mail (139) a jejich nasazením se všechno obrátilo k lepšímu. PL100 jsem zakončil se skoro 900 DEX, bez kterých si těžko dovedu představit přežití na vyšších MP,..

Diablo 3 bez AH je pro mě nejzábavnější Diablo jaké si dnes můžu zahrát. S láskou vzpomínám na Diablo 1 a jeho ohromující grafiku.
Doufám, že tento záznam může posloužit jako motivace a inspirace ostatním hráčům. Nejde o blud, ale o reálný výsledek 330h herního času. :wave:
Všem, kteří se rozhodnou jít také touto cestou přeju hodně štěstí v dropu a nenahraditelný pocit z dosažení cílů vlastními silami. ;)


Solo Selffound Forever! :twisted:
DrSma



>> GO to DrSma´s SOLO SELFFOUND QUATTRO Topic

Re: BARBROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 09.06.2013, 16:29 hod.
od DrSma
Protože D3, bohužel, nabízí pouze omezené možnosti v herní využitelnosti přdmětů, rozhodl jsem se, že ze vzácných předmětů začnu skládat "Obřadní zbroj". Primárním ukazatelem nebude síla Itemů, ale jejich vzhled. Proto se budu snažit zbroj poskládat z Legendárních předmětů, které tyto nároky splňují nejlépe. Zbroj se může průběžně měnit podle aktuálního Dropu.

BARDROP Ritual Arms
Obřadní zbroj

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

WEAPON >> Wrath of the Bone King
Mocný Ostenec hněvu "Krále mrtvých". Za každý z tisíců životů, které jím vyhasly, v sobě vězní jednu duši. Zdrcující trýzeň je tak silná, až v ledovém doutnání vyvěrá z koruny zrůdné zbraně. Jeho svíravá přítomnost zalévá tělo mrtvolným chladem. Když Bardrop dokončil své dílo zkázy a navždy zašlápnul lebku "Krále mrtvých" do hnilobného prachu Krypty, vyrval ohavnou trofej z křečovitého sevření jeho ztuhlého pařátu..

BRACERS >> Strongarm Bracers
Skartara.., místo zrození Strongarmské legendy v souostroví Skovos. Skartara je ostrov vulkanického původu se zmučeným povrchem, celá staletí dušeným popelem a sírou z nitra Sanctuary. Lidé se zde, přes všechny obtíže, naučili těžit ze sopečné horniny jedinečné kovové rudy. Věhlas Skartaranské oceli rostl natolik, až se dotknul samotných Nebes. Tehdy Andělé požádali Mistry Skartaranu a ti pro ně zhotovili zbroj přesahující chápání pozemské dokonalosti. Jejich odměnou bylo požehnání vložené do Strongarmských nátepníků. Svatá slova je obdařila nespoutanou surovou silou, kterou Skartaranští velrybáři věky obraceli proti mořským gigantům v nelítostném boji o obživu svého lidu. Jen Nebesa vědí, jaká byla jejich cesta, ale když je Bardrop zdvihl ze smrduté břečky Caldeumské stoky, jako kus každodenní kořisti, žíly na jeho paži se prudce napnuly k prasknutí, svaly ztvrdly jako pravá Skartaranská ocel, pak Bardrop pochopil,..podzemí Caldeumu zaplnil zlověstný Barbarianský smích..

SHOULDERS >> Vile Ward
Je to už přes dvacet let a raději se to nikdy nemělo stát,..tehdy se v Sanctuary objevil první z Řezníků. Řezníci jsou experimentem extrakce bestiální brutality do fyzického vtělení. Nejsou vojevůdci ani velitelé hord, ale oživlé stroje zkázy sešité z cárů rozervaných démonů. Jejich nespoutatelná bezduchá zuřivost se nejednou stala osudnou i jejich pánům. Poháněni pouze neovladatelnou potřebou se krmit, bez váhání rozsekají na kusy cokoliv z masa a kostí, nebo bez nich. Bardrop jednoho potkal a nepochybně tak přežil vlastní smrt. V záchvěvu posledních sil, za hrozivého praskotu kostí, rozťal mocným úderem zrůdnou rohovou lebku ve dví. Ale necítil se být vítězem, protože poprvé okusil dosud neznámou pachuť strachu, kterou mohl vyléčit jen nejstrašnější barbarský rituál. Z půli lebky pozřel Řezníkovo bijící srdce a z druhé horký mozek a neopracované je pak obě z těžka nasadil, jako ohyzdné chrániče, na svá krvavá ramana. Prosakující nákaza zla tak propojila jeho bytost se surovou bytostí Řezníka. Není to dávno, co sílu bizarní relikvie zdvojnásobil, hranice mezi dobrem a zlem se pro něj stala opět méně uchopitelná..

BOOTS >> Zunimassa´s Trail
Neodbytná chuť na lahodný plod, právě utržený z divoce rostlého banánovníku Torajanských džunglí, kterou nedokázal otupit spalující žár Aranochské pouště, ani šlehající větry bičující vlny Twin Seas, přivedla Bardropa k neobvyklému setkání s podivnou bizarní bytostí. Zunimassa byla maličká, divoce potetovaná, střeštěná a zjevně na půl šílená šamanka neurčitelného věku. Při každém pohledu na Bardropovy dubové dřeváky se potrhle rozřehtala a válela po zemi s chrčením tak nakažlivým, že ani on, po chvíli prvního nepochopení, se nedokázal neřehtat s ní. Snad, že se dobře pobavila, snad pro něco úplně jiného, za skřípavého zpěvu nesrozumitelného jazyka, obalila při jídle jeho holeně kapradím vyšším, než ona sama, aby pak s chichotem hbitě zmizela ve vysokém porostu Teganze. Bardropův zrychlený krok počali provázet pralesní duchové,..daň v podobě čokoládové pokožky na nohou je asi jen další z potrhlých žertů bláznivé Zunimassy..

PANTS >> Blackthorne´s Jousting Mail
Rytířský koplet pro krále Leorica byl vyroben Lovci Démonů v pohraničním pásu Borderlands. Neuvěřitelné, černočerné plátové kalhoty, které Bardrop položil na kovadlinu v Eamonově dílně, jako by dokázaly zhltnout svit jejích světel, dokonce snad i sálavou zář Haedrigovy výhně. Když je užaslý kovář bez dechu zdvihal, zdálo se, že neváží zhola nic, přestože stehna byla kryta kovem, přes to všechno, jejich pohyb nedokázal zůsobit žádný hluk, neodrazil světlo. Neznámý steh nebylo možné číst, materiál rozpoznat. Nevěřícného Eamona zamrazilo, kam až tito obratní noční Lovci dokázali ve svém smrtícím řemesle zajít..

BELT >> Girdle of Giants
Obři, dávní Mistři kováři, vyzvedli ze srdce Sinu plamen, aby dokázali tavit železo Arreatu. V "Pláních utrpení" pak lovili býčí bestie, aby získali tu nejpevnější kůži. Ve svých dílnách pak vyráběli bitevní opasky. Opasky tak pevné a široké, že dokázaly nahradit samotné hrudní pancíře. Sahaly od jejich objemných pasů až pod jejich ramena. Žádný člověk, dokonce ani většina Barbarů, nezvládne tak velký a těžký opasek nosit. I když je už nikdo nedokáže přečíst, Obry písaři, mistrně vyryté symboly, tajemně napínají všechny Bardropovy smysly, vaří jeho krví. Nerozumí původu, ale ten pocit má rád. Odkaz svého rodu nemůže zapřít..

AMULET >> The Traveler´s Pledge
Amulet tuláka s rytinou otevřené dlaně, ve znamení ochrany a pozdravu poutníků, představuje patrně jediné Bardropovo dědictví. Né, že by měl pocit, že mu pojítko s minulostí může jakkoliv pomoci s jeho přítomností, ale pokaždé, když ho nosí, cítí zvláštní, né nepříjemnou, prázdnotu. Prázdnotu, která nutkavě volá po svém zaplnění, žene ho dál a dál a nabíjí pocitem, že ať už je cílem cokoliv, Amulet mu ho pomáhá najít. On mu ho může pomoci najít..

RING >> Litany of the Undaunted
Na věky zůstane nezodpovězena otázka, zda je modlitební prsten požehnaný, nebo proklatý. Je jisté, že jej Zultan Kulle opatřil magickou silou v dobrém úmyslu, výsledek je však rozvrácený jako duše stvořitele. Fragment poodhaleného tajemství nesmrtelnosti, vtisknutý do malého kroužku, vězní bobtnající sílu všech jeho nositelů.., všech jeho padlých nositelů, jejichž jména v něm zůstávají navždy zaryta. Bardrop si, prostřednictvím prstenu, jejich moc propůjčil, netuší však, že za cenu nejvyšší. A i kdyby tušil, přesto by rád služby prstenu přijal. Je snad pro válečníka prokletí vědět, že smrtka si pro něj bude muset přijít do bitevního pole?.. I jeho jméno jednou posílí Litanii neohrožených..

RING >> Hellfire Ring
Lakomý Shen, tradiční Xiansaiský klenotník z Diamantový ostrovů, jediný smrtelník, byl schopen stvořit živou Legendu. Žár dýchající prsten tepající krví vlastního života poskládaný z démonických ostatků mocných poskoků Ďábla. Cena však nebyla vysoká jen ve zlatě. Šestice temných pánů musela zemřít, šestkrát musel Bardrop oklamat bezmasou paní, roky hledal klíče pekelných portálů.. Přes to všechno, i přes veškerý odpor vládce zla, spatřil světlo světa. Hellfire Ring..

Obrázek Project started 9.6.2013/ Created by DrSma/ ------------------------- /Bardropovu stopu v Sanctuary můžete sledovat ZDE >> The World of Sanctuary Map

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 05.07.2013, 00:31 hod.
od easyyy
Pošli mi trochu toho co kouříš :-D

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 05.07.2013, 21:33 hod.
od DrSma
easyyy: Ne, že bych byl nějak překvapenej úrovní, ale po hodinách práce na této postavě a její dokumentaci na Diablofans jsem doufal v, o něco smysluplnější, začátek diskuse :{ :roll:

Humoru rozumím, ale musí přijít ve správnou chvíli, takže k tomuhle nemám, co bych napsal.. Pokud se chceš ale bavit o NoAH nebo jakýchkoliv jiných věcech, které s tím souvisí, rád odpovím.

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 08:22 hod.
od vavik
neber to prosím jako urážku, jen vůbec nechápu, proč lidi zasírají fóra (nejen naše) sc postavami hrajícími NoAH --> co je na tom tak výjimečného, aby to stálo za zveřejnění? bez AH lze bez problémů projít celou hru (craft je navíc další obrovské ulehčení) nebo je snad někdo, kdo dneska tvrdí, že to nejde?

jak myslíš, že jsme každý začínali? bez výbavy, bez peněz, s daleko větší obtížností hry, jel jsem z dropu, našetřit dva milióny dalo práci a byla to zábava, takový náznak NoAH, časem nastupuje stereotyp :(

už jsem několikrát psal, že NoAH mód neřeší vůbec nic - největší plus NoAH je možnost znovu si rozjet postavu, znovu to přináší jisté kouzlo, proto to tak většina lidí možná oslavuje a výsledek? pár paragon lvlů a stejný stereotyp jako s použitím AH; více zábavy přináší samotné psaní o postavě než hraní

to chce asi každý, aby do hry přibylo více použitelných předmětů i pro vyšší mp, které by postavy udělaly odlišné herně i vizuálně, každý touží udělat si unikátní postavu, kterou by mohl šperkovat, to Blizzard jednoduše zabil

vzhledem k tomu, kolik mám nahráno, oslavu NoAH módu asi nikdy nepochopím :) chválím ale hezký příběh, dal sis práci

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 10:29 hod.
od DrSma
vavik: Já nic neoslavuju a ani nikomu nevnucuju. Prostě je to způsob hry, kterej jsem si vybral jako smysluplnější vzhledem ke stavu, kterej panuje okolo AH. Toť vše.

Stereotyp přichází s AH i bez ní, ale záleží, z jakýho úhlu pohledu. Jsem zaměstnanej člověk a i přesto, že hraní věnuju každou volnou chvíli, tento problém se mi zatím celkem vyhýbá. Už jsem to párkrát někde psal, ale pokud u toho někdo dřepí 15+ hodin denně a čeká, že mu PC hra vyřeší otázku, co se životem, tak to není chyba D3.

Toto téma, které svýma několika kilobity neskutečně zasírá prostor fóra, jsem založil proto, že jsem nabyl dojmu, že NoAH hráčů je víc, než jsem si původně myslel, když jsem s tím začínal. Kvůli podobným reakcím, jako je tato, se tito hráči často ani nepřiznají ke svému stylu hry. To mi přišlo opravdu smutný. Původně jsem byl rozhodlej založit NoaH sekci, ve spolupráci se správci fóra, hned, ale bych některé neobtěžoval svými NoAH způsoby, vložil jsem do tohoto tématu anketu, kterou jsem nejprve chtěl zjistit, zda o ní bude mít zájem dostatek hráčů (shodu okolností asi před třemi dny Javůrek v sekci "Obecně" založil samostatné téma, kde se snaží komunitu NoAH hráčů hledat). Sekce zbytečná rozhodně není, protože NoAH a AH hráči řeší hodně celkem odlišných problémů a i jejich měřítka na gear či build jsou logicky odlišná.

Díky za ocenění slohové části, která, jak píšeš a máš pravdu, mi přináší další radost z hraní D3.

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 10:38 hod.
od Kuki10
Nebral bych to jako zasirani fora, je tu tolik zbytecnej temat...
Tady je aspon videt to nadseni ze hry.
Vsude jinde mas, jak dosahnout 300k dps, jak mp10 atd.....
Tady je videt ten pristup hrace, kteryho to bavi a nesnazi se zapadnout do mody MP10, ale dela si tu hru zabavnou.
Je pravda, ze na sc se to dohrat da easy, ale ne kazdej muze bo chce hrat HC, i kdyz uz ani to HC neni co bejvalo....

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 11:27 hod.
od DrSma
kuki: už jsme spolu moji solo hru a můj postoj k coop řešili, takže je to tak, že hra je easy i na HC v partě. Jediný, proč to nehraju na HC je, že jsem odmítavej k coopu, což je na HC online (DC) neřešitelnej problém.

Za mě, na SC je hra rozhodně obtížná na Hell. Tam je fakt cejtit nějaká obtížnost, než napadá rozumnej gear.
Z HC hráčů mají můj velkej obdiv solo hráči. Ne proto, že jsou ochotni riskovat DC, ale proto, že si za svým progresem na HC stojí sami. To jako klóbrc dolů, to je pro mě opravdu HC. (snad nemusím připomínat, že vše myslím NoAH)

Tohle téma o Bardropovi mě ale začalo hrozně bavit. Ten příběh a Ritual Arms se vyvíjí postupně. Nic nebylo připravený, prostě se to těma dropama a tím, co už je napsáno, samo vyvíjí. Jen tak pro zajímavost, některé články jsem sepisoval a ladil přes dvě hodiny a nápad s kontextem se rodí třeba i dva tři dny,..Prostě kupa fantasy navíc :wave: ..

Já jsem skálopevně přesvědčenej, že NoAH sekce by tu rozhodně měla bejt, ale nějak prostě nemám sílu dokola poslouchat ty výkřiky, jak je to na nic a jak to kdo nechápe. Téměř každý téma tu končí něčím jako urážení nebo hádka a já na to prostě nemám náladu. Chci se bavit a né tohle. Za to jsem vděčnej klukům z BrotherhooD! Za, víc jak, 1000 příspěvků žádný urážky, sprostost nebo něco podobnýho. Proto, až nabydu dojmu, že se kolem NoAH motá dost lidí, který se chtěj dobře bavit a né hádat, tak uzraje čas se do toho pustit. Do té doby nemám zájem.

Proto jsem nechal toto téma neuzamčené, připravené na diskusi, aby se vše vykrystalizovalo samo. Důkazem nevtíravosti je to, že měsíc všichni čekali, co se z toho vyklube. Nevím, jak jemněji by něco podobného ještě mohlo vznikat..

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 11:30 hod.
od vavik
za prvé mi přijde špatné, aby si museli hráči už po roce života hry, která tolik slibovala, vymýšlet způsoby, jak prodloužit její hratelnost

@ DrSma: myslel jsem, že NoAH mód hraješ, protože jsi tak byl zvyklý hrát předchozí díly, situace okolo AH to jen podporuje a myslel jsem, že se za to trochu zbaběle schováváš, protože ten názor o destrukci hry díky existenci AH, nechápu, hra po dohrání není nudná díky možnosti využít AH

není třeba u hry dřepět XX hodin denně, se současnou "obtížností" ji projet, je to hra na pár dnů, že by měla nabízet alternativu života, to ani náhodou, hře schází minimální výzva, prostě nabízí hned všechno pro všechny, pak to rychle sklouzne k nudě

jednoduše nechápu, jakéto kvalitnější diablo vám NoAH mód přináší? jedete stejné lokace, klátíte stejná monstra, selfound hravě stačí na nejnižší mp, používáte stejné skilly, výzva má být dokázat hrát vyšší mp? s NoAH nemáš lepší zážitek ze hry, nemůžeš být na postavu více hrdý, jedeš a děláš úplně to samé, co AH hráči (pokud je výzva hrát vyšší mp, zabere ti to nesrovnatelné více času, ale jak říkám, pouze více času, lepší hraní to není ani náhodou)

pro mě je holt divné, že s NoAH děláte takovou opičárnu, jak to má být lepší hraní atd., jako by to bylo něco výjimečného, jako by to chtělo od hráče více skillu, nic z toho není pravda, dokážu pochopit popis vývoje postavy, NoAH styl hry na hc, to má svůj význam, na sc pro mě umělé nastavování kaše

pokud se tady vytvoří komunita NoAH hráčů, nemám nic proti, každý hráč, který u hry zůstal, je jen dobře, styl hry, ať si každý zvolí sám, jen nevím, jaké že to odlišné problémy řeší NoAH a AH hráči, jak jsem psal výše, jedeš naprosto stejnou hru, akurát na nejnižší obtížnosti, v čem má být rozdíl?

@ Kuki: nemám nic proti existenci takových témat (navíc tomu dal DrSma pěknou formu), vadí mi tvrzení, jak má být NoAH něco lepšího, kvalitnějšího, zábavnějšího; odpověď jsem dal pár řádků výše - NoAH mód je naprosto stejné diablo na nižších mp (hlavně neříkejte, že máš větší radost, když něco nalezneš, že je rozvoj postavy zábavnější, že to padá postupně a nejsou tam hluchá místa o XX hodinách, kdy se nic nemění)

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 12:21 hod.
od Javurek
Tak myslím si že ta radost z předmětů může být daleko větší než když nakupuješ v AH. A to z důvodu, že si za málo peněž koupíš mnohem leší věci než ti třeba padají. Pak máš super výbavu(tím nemyslím top) a i když ti padnou legendárky, tak se jen podíváš na staty a řekneš si "crap, to nemá cenu dávat do AH". Přitom člověk jako DrSma by ten předmět třeba oblékl a zlepšil by ho, protože nemá lepší věci díky aukci.

Btw, pro mě nejlepší systém je jet souběžně všech 5 postava věci si z dropu mezi nuimi předávat.

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 12:24 hod.
od DrSma
vavik: ukaž mi, kde říkám, že hraní jako takové je lepší bez AH. (ušetříš si marnou námahu, když to dělat nebudeš, můžu ti z cca měsíc staré diskuse kdesi na fóru najít místo, kde jsem naopak psal, že AH je k ničemu, honění za MP taky, protože když si zakreješ MP v rohu, není v hraní žádný rozdíl).

Rozdíl je v tom, že když se bavím s NoAH hráčem, vím, odkud věci vzal a jak k nim přišel. Pokud to není důležité pro tebe, tak pro mě bytostně. Jde o srovnání srovnatelného. Stokrát jsem tu byl svědkem osočování nad výbavou hráčů a dělají to i chudáčci, co si nakoupili celej gear za ušmudlanejch 100 éček a pak honěj ramena. (raději nebudu vytahovat, že polovina toho, co nakupujou lidi na AH je klidně od botů) Mě nezajímá názor na můj gear nebo build od někoho, kdo si výbavu (možná i nelegální, kdo ví) našel na AH přes deset položek filtrování a nedokáže si v hlavě přebrat, že mám úplně jiné problémy, než on.

Jinak k tvému názoru na životnost D3 s AH nebo bez. Jde o pouhá fakta, nic ti nevnucuju. Pokud jsi sledoval Bardropa od začátku (asi ne, jinak by sis toho všimnul a celé tohle by bylo teď zbytečné), tak jsem do Paragonu 36, na kterém Bardrop zrovna je, udělal prakticky v každém herním dni nějaký posun. Pro tebe třeba zcela bezvýznamný, byť jen najít plánek, který potřebuju (ty si ho koupíš za pět zlatých), a je se stále bez problémů kam posouvat a posouvat se bude.

Pokud je ti i tohle málo, nevím, co od té hry očekáváš ty, ale nepotřebuju to ani vědět. (zbytečně bysme zasírali fórum). Proto, pokud je tvým cílem tu psát, že NoAH je nesmysl, ušetři si, prosím, čas. Mě o tom není třeba přesvědčovat a sám, čas navíc, můžeš věnovat například nákupům na AH, nebo se věnovat tématům, která tě zajímají ;)

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 12:27 hod.
od DrSma
Javurek: Přesně tak. Jen musím jet (zatím) jen jednu postavu :( ...Nemám tolik času, ale rozhodně, jakmile budu potřebovat oddych od barbíka, založím ve stejném duchu jak téma, tak postavu Monka ;) ...bavěj mě hlavně kontaktní chary..EDIT: (jinak samozřejmě preventivně shromažďuju v bedně zatím každý použitelný item bez ohledu na char 8-) )

edit: Jinak radost z posunu je stonásobná oproti nákupu na AH, ale to si vavik nepřál, abych mu psal, tak jsem si to odpustil.

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 13:19 hod.
od vavik
@ Javurek: s tím souhlasím, že předmět, který najdeš, by ti měl udělat větší radost, než když ho koupíš v AH; bohužel drop d3 není selfound stylu přizpůsobený, to fungovalo v d2

i když vynechám AH, dříve nebo později se dostanu do stádia, kdy je hra desítky/stovky hodin neměnná, šance na lepší gear mizivá, k čemu ale vlastně lepší věci, když dávám hru bez problémů? hru jsem projel, k čemu shánět lepší gear? zbývá jen důvod možnosti jet vyšší mp a honit paragony, žádná vidina navštívit nové lokace, setkat se s novými nepřáteli, změnu použitelnosti skillů atd., prostě pořád dokola všechno stejné, jako odreagování na večerní hraní dobré, ale nic víc?

zábavný vám NoAH připadá, protože znovu zažíváte stejný pocit jako pravděpodobně já v prvních týdnech/měsících hry; stejně to ale omrzí
---

@ DrSma: huh? k čemu tedy celý NoAH mód, když nepřinese více zábavy? čtu správně, že hlavní důvod je pro tebe záruka spravedlnosti, srovnatelnosti nalezených věcí, postav? porovnávat nalezené je ok? mno to ti rovnou řeknu, že to je dobrý nesmysl - drop nemůžeš ničím ovlivnit, padá to kdekoliv, komukoliv bez ohledu na snahu hráče; masakr, pokud tento styl hry bereš za správný - hráč se může vrtat v nose, strávit ve hře pár hodin a dostat lepší gear než hráč, který o principech hry ví první, poslední, proseděl u ní stovky hodiny; tohle je opravdu spravedlnost a to zaručí spravedlivé srovnání postav, lol dobré no

to že si někdo nakoupí gear za eura a dělá machra, je jeho blbost a takoví hráči budou vždy, blbé je, že hra od hráče nechce kromě éček taky trochu uvažování, nedej bože skillu, nakup za goldy/eura a jsi superman

joo kdysi jsem bral i nalezení plánku za posun, až nahraješ o pár stovek hodin víc, pak mi zopakuj, že se ve hře posunuješ; jinak o jakém posunu se pořád bavíš, když v první větě říkáš, že ti na mp nezáleží??? aspoň tuhle otázku mi zodpověz

od hry očekávám aspoň minimální výzvu, nutnost trochu zapojit mozek, nejezdit stereotypně stovky hodin stejné lokace (sakra i mapy podzemních lokací jsou napříč akty stejné!!!), možnost postavit si vlastní postavu, ne že budu nucený používat určité skilly, nebýt vázaný pouze na hloupý main stat, cc, cd atd.

líbí se mi, jak odsuzuješ nakupování na AH - znám spoustu lidí, pro které to je/byla zábava a baví se u toho královsky, jak můžeš tvrdit, že je to nezáživné, když si to podle všeho sám nezkusil nebo to neumíš a proto to rovnou zahazuješ? to je stejný případ, jako kdybych začal odsuzovat NoAH mód, aniž bych ho vyzkoušel
DrSma píše:edit: Jinak radost z posunu je stonásobná oproti nákupu na AH, ale to si vavik nepřál, abych mu psal, tak jsem si to odpustil.
nosím spoustu věcí, které mi droply během hraní za wizzarda, později i za ostatní chary; radost z posunu je jistě větší, sakra už ale řekni, proč mít radost třeba z nové zbraně, když mi kromě změny v kolonce dps a hraní vyšších mp nic nepřinese? raduješ se proč? mp píšeš není podstatné, raduješ se, protože postava vypadá v menu jinak?

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 20:11 hod.
od Programos
Je super videt ze je do toho nekdo zapaleny jako tady DrSma.

Pritelkyne porad rika, ze ty hry jsou o nicem, ze at si radeji prectu knizku. Pritom je to stejne, akorat to kazdy vnimame jinak. Ja si ten pribeh radeji zahraju, uz je to pro me hotove, nachystane a jen se divam-proto mam rad i filmy, krome toho v mnoha hrach lze i pribeh ovlivnit podle vlastniho presvedceni. Pokud se mi na hre neco nelibi, prehlednu to a uzivam si zbytek. Ale v knizce vynechas jednu stranku s popisem sceny protoze te nebavi a pak nevis o co jde :] a ja proste nemam cas cist.

Co jsem chtel ale vlastne rict... ze DrSma spojil vice faktoru - zabavu, tvorbu, usili - v jeden projekt, kteryho bavi a ac jsem necetl ani jeden z odstavcu, tak vim, ze je za tim prace a urcite si nezaslouzi komentare typu "Pošli mi trochu toho co kouříš :-D" ale uznani.

PS: prvni odstavec je jen vymluva pritelkyni, abych mohl kosit tisice monster, strilet hlavy, trhat ruce :D Videa preskakuju, pribeh me zajima az potom, co hru hraju znova za tri roky.

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 22:55 hod.
od DrSma
vavik:
vavik napsal: "líbí se mi, jak odsuzuješ nakupování na AH - znám spoustu lidí, pro které to je/byla zábava a baví se u toho královsky, jak můžeš tvrdit, že je to nezáživné, když si to podle všeho sám nezkusil nebo to neumíš a proto to rovnou zahazuješ? to je stejný případ, jako kdybych začal odsuzovat NoAH mód, aniž bych ho vyzkoušel"

Zajímalo by mě, kde na takové rozumy o mě pořád chodíš. :D V tématu o Hyperinflaci, kde jsme se nedávno také setkali, jsi rozumoval, mimochodem silně nepřesně, o BH. Kdybys dával aspoň trochu pozor, hned z několika prvních odstavců v BH je zřejmé, že jsem původně AH hráč. (jen pro tvůj klid, dneska je to cca 6 měsíců AH a 6 NoAH ;) )




Jak jsem říkal, tahle diskuse je naprosto zbytečná a nikam nepovede. Za prvé, ty prostě nechceš pochopit, že postupný posun existuje a já nemám vůbec žádnej důvod tě o tom přesvědčovat (pak by jsi mi stejně nejspíš řekl, že ti něco vnucuju, nebo něco obhajuju :) ). Za druhé, máš velkej problém se samotnou hrou, která tě už nebaví. Teče to na mě z každýho řádku, ale za to já ti nemůžu. Štve tě, že se tím někteří pořád odbře bavěj a ty jen nevíš, jak je to možný.

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 06.07.2013, 22:58 hod.
od DrSma
Programos: Zdar, meteore :D Hele, tak dej svojí přečíst příběh Bardropa a uvidíš, že bude muset uznat, že ti takovou kvalitní literární kulturu prostě nemůže odepřít :green:

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 07.07.2013, 08:14 hod.
od vavik
ad BH - to víš, že silně nepřesně, nikdo tomu projektu nemůže rozumět, byl tak zábavný, že zůstalo 5 lidí, bylo zábavnější projekt vytvořit a starat se o něho, než ho hrát (nebyl opět jeho základem NoAH mód?), jediným skutečným kladem bylo nalezení fajn hráčů, kteří se do něho zapojili

dále tvrdím, že neříkáš pravdu, protože už minimálně od d2 jsi selfound hráč, který nevyužíval trade nebo k němu měl odpor (aspoň si to tvrdil), v d3 si to převzal a už pravděpodobně s despektem si začal využívat AH, tohle mi přijde jako tvůj hlavní důvod, proč jet NoAH, protože hru kazí špatně navržený herní systém v kombinaci s AH, ne existence samotné AH ve hře

postupný posun existuje prvních pár desítek hodin (možná to jde k 100-200 h), proto se každý znovu rád do podobných projektů zapojí, ale to navíc nemusí vůbec platit, záleží čistě na vůli serveru, zda něco pustí, hráč nemá pocit, že dosáhl úspěchu (rozuměj posunu) vlastním úsilím

ano, mám problém se současným stavem hry, s nevyužitým potenciálem, čekám na datadisk, že přinese do hry zase život a mezitím pořád farmím, sice už stereotypně, nějací lidé ještě ve fl naštěstí zůstali

rád bych věděl (a snad se konečně dočkám jedné odpovědi), kde je jazýček na misce zábavy, jestli ti zábavu přináší hra nebo jsou to spíše věci kolem ní, zase nemám problém s tím, že to může být spojení všeho; nikdo ti nadšení ze hry nebere, užívej si ji, jak jen můžeš, já poukazuju na to, že mám za sebou
hodně přes tisícovku hodin a žádný NoAH mód do hry nic nepřináší, to je to, proč reaguju na toto téma, stejně jako jsem reagoval na BH

zase jsem nedostal odpověď, v čem je NoAH zábavnější? děláš úplně to samé, co ostatní, žádný postupný vývoj postavy se nekoná, protože to hra jednoduše neumožnuje (proto také musí vyjít itemizace v2.0); pokud za posun postavy bereš nalezení plánku, vyzkoušení si nového (vizuálně nového, ale nepoužitelného) kousku výbavy, pak jsme úplně jiní hráči, nerad bych ale, aby z tvého nadšení vznikl dojem, že vývojáři udělali dobrou hru

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 07.07.2013, 09:38 hod.
od DrSma
vavik píše:pak jsme úplně jiní hráči, nerad bych ale, aby z tvého nadšení vznikl dojem, že vývojáři udělali dobrou hru
tohle je zřejmé od úplně prvního tvého příspěvku
já že někomu něco podsouvám, obhajuju, nebo vnucuju? Ty mi jen v tomto tématu pořád dokola říkaš, co si mám já, nebo ostatní o D3 myslet!

A tak teda naposledy. Drop a craft JE ovlivňovanej postupem ve hře. To je ten základ na tvoji vytouženou odpověď. Ale to už jsem psal v minulém příspěvku. Ty tomu nevěříš, já ano. (jen se opakuju) Čím je figura dál ve hře, tím lepší předměty jí na základě lepších vstupních prametrů padaj. Krom toho jsem si na 100% jistej, že do rollu dropu vstupuje hromada dalších věcí. Bůh ví jakejch, ale sám mám (omylem, nebyl to záměr) odzkoušeno, že při hře na Inferno MP1 jsem dlouho naprosto stagnoval s dropem (10 Paragonů!). Pak jsem si všimnul, že jsem ještě nezabil na Infernu Diabla (bylo to po odstávce té figury), což byla naprostá formalita, tak jsem šel a Diabla zabil. Teď mi neuvěříš, ale okamžitě po návratu na MP1, po formálním zabití Diabla, (nic jiného s nezměnilo) se okamžitě cca zdvojnásobilo množství goldů na zemi a naprosto zřetelně začly padat lepší předměty. Jak je to možné? Protože drop a jeho kvalita JE ovlivňován a "nějak" funguje. To, že je ŠANCE na top roll i na MP1 je pravda (a zaplať pán bůh za to, jinak by se NoAH hráči asi nikam nikdy neposunuli), ale co je na tom tak neuvěřitelně špatně, když postava s max. PLvL má ŠANCI na takový roll mnohem častější!? Ty máš pořád představu, že MF a postup postavy má rovnoměrně zajišťovat rostoucí kvalitu předmětů a nechceš se smířit s tím, že Blizzard to udělal jinak. On těmito parametry navyšuje ŠANCE na kvalitní drop. Je to jejich přístup a já s tím nemám problém.

Mimochodem, to by bylo opravdu skvělý, kdyby hráč na Paragonu 100 nastartoval Diablo a padaly mu jen top předměty. (když by měl koncovou postavu, co jinýho by mu mělo padat, že?) Uvědom si, prosim tě, kolik předmětů ti za 1000h hry padlo!, to jsou statisíce a uvědom si, kolik jich máš na sobě a uvědom si, že ta hra má zajistit dlouhou hratelnost plánovanou řádově v letech. Nic jinýho, než loterie vylepšená ŠANCÍ tohle zajistit nedokáže. Kdyby se dropovalo lineárně, tak vzhledem k dnešnímu počtu hráčů na PLvL100 by chudáci z Blizzardu dneska řešili MP tak 100 (nebo jiný nastavování hry nesmysly jako HF ring nebo marq šutry), protože bychom byli na X násobcích současnejch parametrů postav..

edit: Opět se opakuju, ale AH (už) nehraju, proto, že mě nabavila, ale proto, že se v ní nehorázně podvádí a to znevýhodňuje poctivé hráče. Jde o postoj k neřešitelnému problému AH, ne tvrzení, že NoAH má být něco víc, jak si sám vykládáš.

Snad už jsem tě odpovědí o dropu uspokojil. Je to sice jen část (ale ta podstatná) toho, co jsi se ptal, ale nakousáváš skoro každou větou velmi rozsáhlá témata a navíc nepřipouštíš diskusi, pouze opakuješ dokola to stejné bez ohledu na to, co odpovídám. Tvoje přesvědčení ti nemá cenu vymlouvat a už jsem psal, že já to rozhodně ani dělat nechci! Pouze jsem teď už jen zdvořile odpověděl na tvé výslovné přání. Pokud teda potřebuješ mít poslední slovo, klidně ho sem napiš, jsem dost silná osobnost, abych ho mít nemusel 8-) , ale pokud nezačneš diskutovat, ale jen omeleš zase to stejné, že je to všechno na nic a že se ti hra nelíbí, což už víme, na moji odpověď nečekej. Místot toho raději půjdu dělat něco, co má větší smysl. Třeba hledat dobrej drop :D ;)


EDIT: Všem ostatním, kteří se tímto tématem baví, se omlouvám za nesmysluplné protahování této negativní a zbytečné diskuse. Dál už na toto reagovat nehodlám a za touto tlustou čarou může snad už začít něco užitečného. Klidně se ptejte, co vás zajímá o figuře nebo NoAH nebo o názoru na (možná) plánovanou budoucí NoAH sekci.

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 07.07.2013, 11:57 hod.
od vavik
základní věc, kterou tvrdíš a proč jsem se ozval:
- AH škodí hře
- selfound je spravedlivější styl hraní

tvrdím opak:
- hře neškodí AH, ale napojení herních mechanismů na ni
- selfound je nespravedlivý, stejnou odměnu má šanci získat bez námahy začínající hráč jako hráč, který se o hru může do detailu zajímat, trávit u ní o stovky hodin více (to už tu před pár lety bylo i v reálu - všechno pro všechny bez rozdílu - nikdy to nemůže fungovat)

někomu říkám, jaký má mít názor na hru? ale no tak, reaguju na bláboly o tom, jak AH ničí hru, že bez ní je hra mnohem spravedlivější, lepší, jiná (dosaď si tam, co chceš), že bez AH je to zase to pravé diablo; mám opačný názor, který pramení z času stráveného ve hře - drop (a craft už vůbec ne) NENÍ ovlivněný postupem ve hře nebo snahou hráče

na vyšších mp se jedná o kosmetické vylepšení, kdy ti padá více legendárek, ale ve výsledku stejný crap jako na mp1; máš proti sobě ale silnější nepřátele, logicky čekám, že dostanu odměnu, kterou nemůže dostat hráč na mp1, který se může dloubat v nose, podle tebe je to ok a spravedlivé? roflmao

hrál si vůbec na vyšších mp? snažíš se něco srovnávat, na něco odkazuješ, ale sám to podle mě nemáš odzkoušené, předtím než začneš psát o spravedlnosti dropu na vyšších mp, to prosím nejprve zkus

bavíš s tím lepším dropem, který měl být ovlivněný zabitím Diabla - byla to jednoduše náhoda, o které tady celou dobu píšu, rozhoduje server, ne skill hráče, snaha (dosaď si další) hráče! stejný případ, když mi na mp4 v jedné hře padly 4 legendárky během hodiny, čím jsem si to zasloužil? chceš mít šanci na nejlepší drop ve hře a nijak se o to nepřičinit? pěkná vyčůranost

vůbec nechci, aby pouhý vyšší lvl postavy zajišťoval lepší dropy, měly by to ovlivňovat herní mechanismy jako MF (zeptej se, pokud ti není jasný jeho smysl), nemám problém s tím, že Blizzard odstranil MF ze hry, problém je v tom, že za něj nedal žádnou náhradu; nebo třeba skill hráče/celé skupiny, drop by měl být odměna za vynaloženou námahu, aby z něj měl hráč dobrý pocit, teď se ve hře nemusíš více snažit, padá to automaticky, bez ohledu na to, co jsi ve hře dokázal

podle tebe je správné, že každý má automaticky šanci na vše, to je ale jeden z důvodu, proč je hra v takových problémech; ví to hráči, ví to vývojáři, jen tobě to nedochází

AH je legitimní prvek hry, zajistit, aby nebylo možné podvádět, je úkolem vývojářů; já si prachy poctivě našetřil, měl bych se stydět je utratit v legální AH? v čem jako podvádím? měl bys hrát Tetris, ne hru, kde loot a jeho směna je podstatným prvkem

díky za poslední slovo, bude se mi lépe spát 8-) doufám, že ti vydrží nadšení ze hry, já budu doufat, že se vývojářům podaří hru udělat takovou, aby z ní měli radost i ostatní

Re: BARDROP - The NoAH Barbarian

Napsal: 07.07.2013, 12:31 hod.
od DrSma
Všem ostatním, kteří se tímto tématem baví, se omlouvám za nesmysluplné protahování této negativní a zbytečné diskuse. Dál už na toto reagovat nehodlám a za touto tlustou čarou může snad už začít něco užitečného. Klidně se ptejte, co vás zajímá o figuře nebo NoAH nebo o názoru na (možná) plánovanou budoucí NoAH sekci.