Názor na Blizzard jako na firmu.
Napsal: 27.08.2012, 05:39 hod.
Ahoj
Jen pro srovnání nejdřív. Začnu s Bethesdou o který každej víme, co je to za továrnu.
Mám neuvěřitelně ráda Skyrim. Už jen kvůli jeho hratelnosti, celkové atmosféře a hudebnímu doprovodu. Jednou sem mi ve hře stalo toto. Při výměně equpiu, došlo k tomu, že se mi úplně rozkostičovala postava. Vše ostatní šlo ale úplně normálně. Pro jistotu sem save uložila pevně do pozice a ne Quickem. Hru vypnu. Sanžím se načíst. samozřejmě ne. Soubor poškozen. Nepřekvapilo. Dám načíst jinej save. Starší. Né o moc. Načetl se a z mojí postavy byla ta samá kostička, jako v save tam tom.
Zkouším toto několikrát. ZAčínala sem být zoufalá, protože jak říkám. Mě skyrim strašně baví. Jen tak mě napadlo udělat screen ze hry a poslat ho technické podpoře Bethesdy, jest-li by mi nebyli schopni poradit. Ze screenu a jeho okolí bylo jasně vidět, že mám ve hře tunu modu, takže sem absolutně nečekala odpově, nebo odpověď " Vaše hrta je omodována " Toto řešit nebudeme, nebo nemůžeme.
Jaké pro mě bylo překvapení, když mi do jednoho dne přišlo nejen vysvětlení, co se stalo. Přišel mi ale i zabalený malinký soubor, který přímo nesl moje jméno+koncovka. Už to byl šok ( samozřejmě kladnej ). Po nahrání do hry : všechny save v pořádku. Mohla sem hrát dál. Ani nevíte, jak mě technická podpora továrny na zábavu jménem Bethesda tenkrát mile překvapila.
Blizzard : To, že došlo ke kotaktování i s jinýmy chybamy ve hře se vůbec nemusím zmiňovat. Ani na jednu mi nepřišla odpoveď dřív, jak za 5 dní. A i v té odpovědi nebylo nic jiného, než naprostý fakování mojí osoby. Zmínim ten nejhlavnější.
Smrt postavy v HC díky error 3007 a žádost o řešení této chyby. Nehtěla sem vzkřísit postavu. O tom nepadlo jediné slovo!!
Odpověď Blizzardu : Váš požadavek nebudeme vůbec řešit z důvodu, že tohle chce každej. Já sem nemluvila vůbec o vzkříšení postavy!! Ale o odpověď, zda došlo k chybě na mojí straně, či nikoliv,nebo na jejich. A jselti na jejich, tak ať se juknou v průběžném čase na řešení.
Už ze strohosti odpovědi bylo naprosto jasné, že se na to prostě ani nepodívali, o čem byl psán požadavek. A jakmile viděli v tématu HC, tak mi rovnou odpověděli toto. Což mě taky šokovalo stejně jak v případě Bethesdy. Bohužel obráceně.
Proto se chci zeptat na váš názor, který máte za poslední dobu na tuto firmu. U mě totiž rapidně klesá a to den ode dne, když slyším moje přátele, jakou měli zkušenost s technickou podporou této firmy. Jak se na to vy tváříte??
Jen pro srovnání nejdřív. Začnu s Bethesdou o který každej víme, co je to za továrnu.
Mám neuvěřitelně ráda Skyrim. Už jen kvůli jeho hratelnosti, celkové atmosféře a hudebnímu doprovodu. Jednou sem mi ve hře stalo toto. Při výměně equpiu, došlo k tomu, že se mi úplně rozkostičovala postava. Vše ostatní šlo ale úplně normálně. Pro jistotu sem save uložila pevně do pozice a ne Quickem. Hru vypnu. Sanžím se načíst. samozřejmě ne. Soubor poškozen. Nepřekvapilo. Dám načíst jinej save. Starší. Né o moc. Načetl se a z mojí postavy byla ta samá kostička, jako v save tam tom.
Zkouším toto několikrát. ZAčínala sem být zoufalá, protože jak říkám. Mě skyrim strašně baví. Jen tak mě napadlo udělat screen ze hry a poslat ho technické podpoře Bethesdy, jest-li by mi nebyli schopni poradit. Ze screenu a jeho okolí bylo jasně vidět, že mám ve hře tunu modu, takže sem absolutně nečekala odpově, nebo odpověď " Vaše hrta je omodována " Toto řešit nebudeme, nebo nemůžeme.
Jaké pro mě bylo překvapení, když mi do jednoho dne přišlo nejen vysvětlení, co se stalo. Přišel mi ale i zabalený malinký soubor, který přímo nesl moje jméno+koncovka. Už to byl šok ( samozřejmě kladnej ). Po nahrání do hry : všechny save v pořádku. Mohla sem hrát dál. Ani nevíte, jak mě technická podpora továrny na zábavu jménem Bethesda tenkrát mile překvapila.
Blizzard : To, že došlo ke kotaktování i s jinýmy chybamy ve hře se vůbec nemusím zmiňovat. Ani na jednu mi nepřišla odpoveď dřív, jak za 5 dní. A i v té odpovědi nebylo nic jiného, než naprostý fakování mojí osoby. Zmínim ten nejhlavnější.
Smrt postavy v HC díky error 3007 a žádost o řešení této chyby. Nehtěla sem vzkřísit postavu. O tom nepadlo jediné slovo!!
Odpověď Blizzardu : Váš požadavek nebudeme vůbec řešit z důvodu, že tohle chce každej. Já sem nemluvila vůbec o vzkříšení postavy!! Ale o odpověď, zda došlo k chybě na mojí straně, či nikoliv,nebo na jejich. A jselti na jejich, tak ať se juknou v průběžném čase na řešení.
Už ze strohosti odpovědi bylo naprosto jasné, že se na to prostě ani nepodívali, o čem byl psán požadavek. A jakmile viděli v tématu HC, tak mi rovnou odpověděli toto. Což mě taky šokovalo stejně jak v případě Bethesdy. Bohužel obráceně.
Proto se chci zeptat na váš názor, který máte za poslední dobu na tuto firmu. U mě totiž rapidně klesá a to den ode dne, když slyším moje přátele, jakou měli zkušenost s technickou podporou této firmy. Jak se na to vy tváříte??